Skrevet av Emne: Den første signeringen i neste uke gir svaret  (Lest 39086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #150 på: Juli 11, 2011, 17:48:11 »
Hvis dette "gir svaret", er jeg en smule skuffet. Selvsagt kan denne mannen tilføre oss noe på midtbanen, men jeg hadde håpet på en skikkelig signing - selv om alle signaler som er gitt i det siste er med på å begrense forventningene kraftig.

har inte koll på denna michael brown, men kollade upp honom på wikipedia och han har verkligen många Pl-matcher i bagaget för klubbar som Portsmouth, wigan, fulham tottenham etc, verjar vara en tuff spelare som förhoppningsvis kan vinna mittfälstskriget åt oss, han har kanske den rutin som vi saknat,
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #151 på: Juli 11, 2011, 17:53:20 »


har inte koll på denna michael brown, men kollade upp honom på wikipedia och han har verkligen många Pl-matcher i bagaget för klubbar som Portsmouth, wigan, fulham tottenham etc, verjar vara en tuff spelare som förhoppningsvis kan vinna mittfälstskriget åt oss, han har kanske den rutin som vi saknat,

Enig i alt det. Men vi trenger flere også sentralt på midten (selv om Bruce nok kan gjøre en decent jobb der om han får spille i den rollen over tid).

Så det er for tidlig 'å dømme' ennå, men det er vel heller lite som tyder på at vi får inn 'noe smashing' med det aller første :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #152 på: Juli 11, 2011, 17:59:37 »


har inte koll på denna michael brown, men kollade upp honom på wikipedia och han har verkligen många Pl-matcher i bagaget för klubbar som Portsmouth, wigan, fulham tottenham etc, verjar vara en tuff spelare som förhoppningsvis kan vinna mittfälstskriget åt oss, han har kanske den rutin som vi saknat,

Enig i alt det. Men vi trenger flere også sentralt på midten (selv om Bruce nok kan gjøre en decent jobb der om han får spille i den rollen over tid).

Så det er for tidlig 'å dømme' ennå, men det er vel heller lite som tyder på at vi får inn 'noe smashing' med det aller første :(
är nog tänkt som johnsons ersättare, och kollar man merit och rutinmässigt så är det nog en förstärkning, måste komma in minst en mittfältare av klass och en förstamålvakt innan premiären, mans saknar det stora boostet som skulle lyfta hela klubben
 

Gufrias

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #153 på: Juli 11, 2011, 22:35:35 »
Med tanke på at de som forlot skulle erstattes av spillere som er bedre, samt at vi skal signere spillere som skal sende oss opp, så er dette en smule skuffende.

Men Grayson har dessverre ikke vist seg spesielt god på transfermarkedet, tror ikke Brown snur det opp ned.

Lenge siden vi har hentet en utespiller som har fått det til å boble litt.



Tja... leste mange godord her da Gradel, McCormack, Paynter og O'Brien kom. Men "lenge siden" er vel et relativt begrep.
Hekta på Leeds siden 1974

rd1

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #154 på: Juli 11, 2011, 23:52:52 »
Såååh: Hva ble svaret Frode?? ???
"Who needs Cantona??"

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #155 på: Juli 12, 2011, 00:51:27 »
Såååh: Hva ble svaret Frode?? ???
Nå er murbrekkeren på plass, hans partners in crime er ventet å komme på rullende bånd de neste dagene!
Siden alt nå er avgjort/avslørt(ifl. trådtittel) regner jeg med å se både david toska og lars harnes i hvitt før vi skriver søndag!
 ;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Frode

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #156 på: Juli 12, 2011, 07:03:29 »
Såååh: Hva ble svaret Frode?? ???
Se s. 5 i denne tråden. Tror Brown kan være en ok tilvekst, men signalet ift. ambisjoner er noe nedslående.
 

Lundewhites

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #157 på: Juli 20, 2011, 19:47:57 »
Det må være lenge siden tålmodigheten til Leeds-supportere har blitt testet såpass som til nå denne sommeren. Fremdeles er det ingen krise, men tiden er i ferd med å legge et betydelig press på klubben, både i ledelsen og på trenerteam.

Det mest overraskende er at klubben ikke hadde noen som helst ganske godt linet opp for signering når sesongen var avsluttet, eller i alle fall gjennom juni. Jeg vil tro Grayson vet svært godt at det mangler noen folk på treningsfeltet fremover, særlig på sentral midtbane og mellom stengene.

Salget av Kasper er forståelig, men jeg må innrømme jeg trodde klubben hadde erstatteren nærmest klar da de godtok det. Trodde de at Westwood var i boks?
Preston-keeperen har jeg ikke sett mye av, men årets spiller to ganger nylig, verdsatt til fire millioner pund for under 2 år tilbake og en fin alder gjør at jeg ikke river av meg håret med det første. Om han blir vår nye keeper, da.

Bates sier idag at klubben vil ha fire spillere. Jeg mistenker at han mener fire permanente, og at man så vil se etter sesong-lån dersom et par av spillerne som man er tvilende til (Clayton, Parker, etc) ikke imponerer i pre-season, eller det blir skader.

Om klubben virkelig bare skal hente fire mann vil jeg tro det er:
* Keeper
* Venstreback
* Stopper
* Sentral midtbane

Vi har jo egentlig for mange stoppere allerede dersom Paddy blir spilledyktig. En til inn? Hva da med O'Brien? Tom Lees, et solid talent som trenger videre utviklig - lånes han ut igjen? Bromby og Bruce? Blir ikke klok på dette, men Grayson er kanskje tryggere.

Dersom Grayson faktisk har tenkt til å "stick with 4-4-2" er det ikke sikkert han ønsker mer enn en ny sentral midtbanespiller. Og jeg ville egentlig heller hentet en skikkelig god en, enn to på lavere nivå. Howson vil ta den ene plassen, Clayton og Nunez vil være fine backups etter et "læreår". På kantene er Gradel og Snoddy selvskrevne, med Sam i bakhånd, og Nunez også tilgjengelig. Jeg ser ikke bort i fra et ving-lån ala Watt (men en annen spiller enn ham) for å ha flere kort å spille med.

Fremme tror jeg ikke de prioriteter å hente noen i øyeblikket, selv om Grayson hintet til det på slutten av sesongen. Økonomisk tror jeg en av spissene må ut før de henter noen inn. Det er fire gode spisser der som alle kunne vært høyaktuelle for de fleste Championship-lag.

Med 1,2 millioner cashet inn fra Schmeichel-salget og anslagsvis en viss pott satt av til forsterkninger er det ikke unaturlig å tro at Grayson sitter med i alle fall 2-3 millioner pund til rådighet om han ønsker det. Et annet aspekt er derimot lønninger og lønnstak, men dersom Grayson ønsket å hente noen bare for å gjøre det, tror jeg det hadde skjedd noe allerede.

Det kan tyde på at 1) Grayson har lagt lista svært høyt for hva han vil ha, i alle fall i noen posisjoner, eller 2) at han er livredd for å bruke pengene feil, 3) at vi misser ut på targets til klubber som kan betale betydelig mer enn oss, ref Westwood til PL.

Særlig punkt 1 og 3 er godt forståelig (men en tålmodighetsprøve for fansen), men det sentrale spørsmålet er hvordan klubben forholder seg til dette når tideglasset begynner å bli tomt. Blir man så desperat at man likevel henter spillere man helst skulle unngått? Eller bruker man det man har inntil videre?

Det er igjen bare tiden som vil vise oss hvor dette bærer.

Foreløpig tropp lagoppstilling med cover:

*Førstekeeper mangler*
Ra-chub-ka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - Bessone
(Bruce     -   Lees   -  Bromby  - Parker)

Snoddy - Howson - *Sjef missing* - Gradel
( Sam    -  Nunez  -   Clayton    -  White)

McCormack - Becchio
(Somma - Paynter)

Som sagt, det skal ikke mange (gode) signeringer til før det faktisk ser bra ut.

Sov godt.

SA

Trur du fortsatt at vi har 2-3 mill til rådighet?  Graysond sitter vel fortsatt på gjerdet og venter på noen overflødige premier leauge spillere, men nå begynner selv en optimist å få ørlite gran nærver her!! Det er 16 dager til seriestart og ja, vi trenger vel et par forsterkninger til vel?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #158 på: Juli 20, 2011, 21:44:39 »
Det er skikkelig krise dersom Becchio blir lenge borte - vi vet jo at han er en av de som har et meget høyt nivå, og som vet hvor målet står... Keeperplassen er et stort spørsmålstegn, og kommer Kissa tilbake til gamelt nivå - evt. når?
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #159 på: Juli 21, 2011, 13:30:56 »
Vi venter i vill og hemningsløs spenning 8)

Ferre

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #160 på: Juli 21, 2011, 18:41:03 »
Kloke ord fra Dominic Matteo:

Leeds United: Money talks and Whites silence is deafening - Matteo

By Dominic Matteo
Published on Thursday 21 July 2011 15:17

Writing this column during the past two months has been my equivalent of Groundhog Day: a different week but the same old complaint.

Every Thursday I look for the chance to talk about next season with anticipation and optimism, and every Thursday I find myself talking about Leeds United’s lack of signings.

It’s July 21 and here we are again, devoid of any inspiration from Elland Road.

Transfers take time and I never expected Leeds to finish last season on May 7 and complete five deals within 24 hours. But would Simon Grayson have been happy if you’d told him then that two-thirds of the way through July, he’d have signed one midfielder and a goalkeeper who might well be second choice?

Would he heck. He’d have laughed you out the door.

However his squad shapes up in two-and-a-half weeks’ time, nobody could convince me that the current situation was part of the grand plan at Elland Road. I simply don’t believe that Leeds expected their business to be taking place so late in the day or so urgently. It worries me to see the club under pressure at this stage of the summer.

If you spend any time in Leeds, you can see the effect that the absence of real progress is having on the supporters.

The dissatisfaction is oozing. Some of the people I speak to are pessimistic and others are angry. It’s not the way the city should be.

They see a squad that is arguably weaker than it was in May and a division that is definitely going to be stronger. The feeling amongst everyone – and Grayson included, to go by his comments – was that the squad needed to improve.

Michael Brown fits the bill in that respect but so much more is required. I really can’t feel confident about the club’s prospects at the moment.

The sad realisation is that the average Leicester City fan will be far more enthusiastic about the new season than the average Leeds supporter. I’m not saying that I’m totally convinced by all of Leicester’s new players or that every one has been good value for money, but the Foxes look like a club with fierce ambition and a real chance of going up.

If it all goes wrong for them, the more honest fans will still say that Leicester had a go and gave themselves an opportunity.

Should Leeds struggle, you’d be more inclined to ask if their season was always going to go that way. It’s been difficult to see much in the way of vision this summer.

In reality, we’d all hoped to be discussing four or five quality signings by now and arguing over what we think is Simon’s strongest line-up. Those conversations fill the hours in a pub when the Championship’s on holiday and pre-season friendlies are all supporters have to fight their withdrawal symptoms. I’m not even sure that Grayson could tell you what his team will be on August 6. It’s completely dependent on who comes through the door between now and then.

It’s so late in the summer that I can only assume a number of his first-choice targets have not materialised.

Brown is a midfielder who I’m sure Simon was interested in from the outset but claiming that his preferred signings are all still out there is probably wishful thinking. Sought-after professionals who’ve been made available don’t usually find themselves waiting for offers a fortnight before the season begins.

My guess would be that, in certain cases, the players he’s looked at have chosen to go elsewhere or decided to stay put. In others, I’d guess that he wasn’t able to afford their fee or their salaries.

I can’t comment on the exact wage structure at Elland Road but it’s clear that many teams in the Championship are able to compete with Leeds when it comes to finance. And as much as Leeds are a hugely-attractive club, money often wins the day. It’s naïve to think that they’re the only sizeable draw in the division at present.

I know from reading comments from Ken Bates and Shaun Harvey that the board at Elland Road are always wary of inviting another financial collapse. I understand why. I was captain of Leeds when we were relegated from the Premiership and nothing explains the stupidity of excessive spending better than that.

But if you were being honest about the outcome of last season, you’d say that Leeds lacked that little bit of class in certain areas to get themselves over the line. That little bit of class was what they should have been looking for this summer and, to be quite honest, if you want quality then you have to pay for it.

It’s one thing walking away from players who are trying it on and taking the micky. Some lads simply aren’t worth the money they’re asking for. But class does cost and to compete in the Championship, you really need it. If finding players of that ilk means stretching the budget then Leeds should think about doing it and doing it quickly. Otherwise I can’t say I’ll be optimistic about where this season is heading.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_money_talks_and_whites_silence_is_deafening_matteo_1_3603053

HåvardK

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #161 på: Juli 21, 2011, 23:45:36 »
For en sutrepave, denne Matteo!  Transfervinduet stenger jo ikke på lenge ennå. Dessuten glemmer han jo at vi er SUPER LEEDS og MOT og WACCOE og "Jeg har trua"! ;)

Jon R

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #162 på: Juli 22, 2011, 00:41:35 »
Matteo har lirt av seg mange selvfølgeligheter i spalten sin, men her treffer han spikeren på hodet!  :o
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #163 på: Juli 22, 2011, 08:47:23 »
Dette er jo et innlegg fra en som bør ha litt greie på saker og ting i motsetning til mange av oss andre som synser oss ihjel...ingen nevnt ingen glemt!! Matteo er bekymret over mangelen på hendelser rundt Leeds, i form av aktivitet og nye spillere og han nevner at sesongen nærmer seg. Ikke greit dette her!!!!

Gradel vil vekk og Becchio er skadet......nye folk inn mangler........jeg biter negler av spenning.....hva skjer neste sesong med dette grunnlaget. Det er bare å håpe at andre får sitt gjennombrudd da!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #164 på: Juli 22, 2011, 09:35:53 »
Deprimerende lesning dette fra DM, og jeg er vel heller ikke rasende imponert over det som skjer i klubben pr dag, men som den personen jeg er..."må" jeg se glasset som halvfullt....
Jeg bruker forøvrig sjelden uttrykket "må", da jeg mener at hvis man ser bort fra fysiske lover og konsekvenser aldri "må" noen ting  ;)
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #165 på: Juli 22, 2011, 09:36:18 »
Matteo har lirt av seg mange selvfølgeligheter i spalten sin, men her treffer han spikeren på hodet!  :o

Ja,og han sier det mange inkl undertegna har påpekt i noen uker.Det må skje noe snart,både av sportslige og psykologiske hensyn,fansen trenger å bli inspirert også 8)

PS! Men Komiske Ali synes sikkert alt er bare fryd og gammen :-[

lojosang

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #166 på: Juli 22, 2011, 10:38:30 »
Kan vi ikke alle snakke med fastlegen vår om å få en venstreback og sentral midtbanespiller på blåresept?
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #167 på: Juli 25, 2011, 23:06:12 »
 Ja, hva er så svaret? Blir det en kamp for å unngå degradering?
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #168 på: Juli 25, 2011, 23:36:12 »
Ja, hva er så svaret? Blir det en kamp for å unngå degradering?
Er livredd for det ja  :(

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #169 på: Juli 26, 2011, 00:29:09 »
Ja, hva er så svaret? Blir det en kamp for å unngå degradering?
Er livredd for det ja  :(


Ta det med ro DHY... nedrykk blir det neppe... men opprykk er vel heller ikke veldig sannsynlig om det ikke skjer noe drastisk... føler at det mangler et par ting når jeg ser lagoppstillingen...

Vi mangler fart... det vet vi hva medfører
Vi mangler backer..
Kirsnorbo vet vi ikke hva står for etter langt fravær
Sentral midtbane .. ai ai
Spisser... vår 2 mest scorende ute... Maler'n er jo bare å gi opp... McC kan neppe spille foran  alene, Nunez er vel mer offensiv midtbane enn spiss... JA JA!!


raggen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #170 på: Juli 26, 2011, 09:14:36 »
ser også mørkt på ting med tanke på kommende sesong slik spillerstallen har utviklet seg. krysser fingrer og tær for at noen nye gode spillere kommer inn før sesongen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #171 på: Juli 26, 2011, 09:39:10 »
 Det kommer vel en "poll" nærmere ligastart med spørsmål om hvordan vi tror det kommer til å ende denne sesongen. Med dagens stall kan jeg ikke se oss rykke opp.

 Dersom det ikke kommer inn et par brukbare forsterkninger før ligastart, tror jeg vi havner rundt tiendeplassen. Med maks uttelling håper jeg på at vi kan sloss om en av playoff-plassene. Men da trenger vi minst to spillere som går rett inn i førsteelleveren.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #172 på: August 03, 2011, 18:01:54 »
Jeg skal gladelig ta imot tyn,harselas,spott og verre ting fra de positive her på forumet hvis jeg tar feil ;)
Som jeg sa for 1 mnd siden: jeg forventer ikke annet enn rask på free transfer :(
Jeg regner med at det går opp for flere hvordan denne klubben blir drevet etterhvert selv om det sitter veldig langt inne for enkelte ;D

Har vel ikke bomma så veldig mye dessverre :(

Leechap

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #173 på: August 03, 2011, 21:54:51 »
Skysports.com understands Leeds United are set to sign Celtic's Darren O'Dea.

The 24-year-old spent last season on-loan at Championship side Ipswich, before returning to Celtic for pre-season.
 
Now he is heading back south of the border to link up with Leeds in a similar deal.
 
Leeds are set to conclude his signing in the next 24-hours, and he will spend the whole season at Elland Road.
 
Republic of Ireland international O'Dea will be eligible to make his Leeds debut in their Championship opener at Southampton on Saturday.

Frode

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #174 på: Juni 03, 2013, 16:28:18 »
Denne tråden står på mange måter ved lag. Den første signeringen forteller nok hva vi har i vente. Blir det N. Hunt, eller kommer det et signal om at det er større satsing i vente? Frykter Hunt ...
« Siste redigering: Juni 03, 2013, 16:31:17 av Frode »
 

GeirO

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #175 på: Juni 03, 2013, 17:16:46 »
Denne tråden står på mange måter ved lag. Den første signeringen forteller nok hva vi har i vente. Blir det N. Hunt, eller kommer det et signal om at det er større satsing i vente? Frykter Hunt ...

Jeg er mer i kategorien "summen av alle signeringer gir svaret".
MOT

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #176 på: Juni 03, 2013, 18:01:50 »
Skysports.com understands Leeds United are set to sign Celtic's Darren O'Dea.

The 24-year-old spent last season on-loan at Championship side Ipswich, before returning to Celtic for pre-season.
 
Now he is heading back south of the border to link up with Leeds in a similar deal.
 
Leeds are set to conclude his signing in the next 24-hours, and he will spend the whole season at Elland Road.
 
Republic of Ireland international O'Dea will be eligible to make his Leeds debut in their Championship opener at Southampton on Saturday.

Uff jeg skvatt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #177 på: Juni 10, 2013, 19:37:31 »
Signeringen av Matt Smith gir i alle fall ikke meg noen pekepinn om på hvilket nivå de neste vil være. Han er vel ikke en som går rett inn på laget eller.....?

Uansett spennende å se hva han står for.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #178 på: Juni 11, 2013, 08:05:15 »
Signeringen av Matt Smith gir i alle fall ikke meg noen pekepinn om på hvilket nivå de neste vil være. Han er vel ikke en som går rett inn på laget eller.....?

Uansett spennende å se hva han står for.
Enig i dette. Vanskelig å spå hva som skjer videre, men jeg tror det dessverre tyder på at ingenting er forandret :(
GHF har ikke penger, de driver klubben med minimal risiko slik som Evil Santa  >:(
Så selger de når budet er stort nok på en spiller, og satser på å rykke opp til PL på sparebluss. For å rykke opp til PL slik Blackpool gjorde så må man ha 2 ting:
1.en smart manager
2.Flaks
Vi har i beste fall kun nr.1.Flaks har ALDRI denne klubben hatt ::)

Dennis

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #179 på: Juni 11, 2013, 14:53:17 »
Har fortsatt mine bekymringer, men å konkludere noe som helst på grunnlag av Matt Smith, blir helt feil. Spilleren var ute av kontrakt, visstnok ettertraktet av våre rivaler og sånn sett gir det ingen pekepinn på om klubbene også forhandler om spillerkjøp med andre klubber - noe McDermott påstår.

Matt Smith er nok et lite jokerkort, som ikke kostet penger i overgang eller er dyr i drift. Blir han bra, er det flott, men blir han ingen suksess, er det ingen krise det heller.
Marching on together!