KAMP: vs. Falkirk 13/7 (PRE-SEASON)

Started by Hobben, July 13, 2011, 19:26:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Quote from: Ferre on July 13, 2011, 20:59:48
Bare å skrive mail og kreve pengene tilbake eller å få se neste kamp gratis. Amatørmessig!

Det burde de faktikst tilbudt uten vi spurte, men er redd at har må vi mase for å få noe som helst.
Rogaland Whites

Lawerve

SUPER LEEDS

Leppan

Bare å skrive mail og kreve pengene tilbake eller å få se neste kamp gratis. Amatørmessig!

kommer vi noen vei med det a? skylder på noe teknisk? mail ifra Luscos burde fungere bedre?
Glory years will come again!

Ferre

Quote from: Leppan on July 13, 2011, 21:01:49

kommer vi noen vei med det a? skylder på noe teknisk? mail ifra Luscos burde fungere bedre?
LUSCOS har ingenting med dette å gjøre, det er alle brukere av LUTV og de som har betalt for kampen som må sende mail.

laddi

Quote from: Ferre on July 13, 2011, 21:04:30

LUSCOS har ingenting med dette å gjøre, det er alle brukere av LUTV og de som har betalt for kampen som må sende mail.

MAIL ER SENDT   >:( >:(
Bergen Whites

Ferre

laddi

Bergen Whites

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Mr. Leeds

Quote from: laddien on July 13, 2011, 21:06:35
Quote from: Ferre on July 13, 2011, 21:04:30

MAIL ER SENDT   >:( >:(
Herfra og! Sa noe slikt som "hva med å teste hva dere tilbyr før det går ut for salg... Litt kvalitetssikring..." Kjenner jeg blei forbanna - gleda meg til kampen! Radio er greit nok, men har man betalt for kampen forventer jeg at det fungerer!

Kunne vi sendt e-post til radio studio også, og opplyse om at ting ikke fungerer?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Lawerve

Fra twitter LUTV: The broadcast is having technical problems - we are trying to sort them out as quickly as possible - We really appologise for this. #LUFC
SUPER LEEDS

Rudi G.

Synd å si det gutter, men ingen tv-kamera her som jeg ser, uansett fint å se Paddy fra start. Ca 700 Leedsfans her og WACCOE går i ett 8)

auren

Hvordan går det med kampen? Spiller vi bra?

auren  ;)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gill

Quote from: Ferre on July 13, 2011, 21:06:51
Blir ingen kamp på oss i kveld:

http://www.falkirkfc.co.uk/index.php?option=com_content&task=view&id=5412&Itemid=320

Ingen informasjon fra Leeds, håpløst...
Takk for informasjon, Ferre! Uansett er dette håpløst. Her går man å gleder seg hele kvelden, så blir den snytt for det. Forventer at vi får se neste kamp mot Motherwell gratis, som et "plaster på såret.

Asbjørn

Dews/twitter:
LUTV subscribers I can only apologise. Our service providers Level 3 are addressing a problem at their end.
This isn't acceptable and I shall be taking it further. The most important thing now is that the problem is fixed asap.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Men i alle dager betalte 3 min før kampen begynte .Hvorfor i alle dager kunne de ikke ha informert om at kampen ikke ble vist da .Håpløst bates lurt meg også nå >:( >:(.kjeltring.

Fripp

Quote from: marve on July 13, 2011, 21:14:26
Men i alle dager betalte 3 min før kampen begynte .Hvorfor i alle dager kunne de ikke ha informert om at kampen ikke ble vist da .Håpløst bates lurt meg også nå >:( >:(.kjeltring.

Samme her. Ganske håpløst!

Glenn K

Ferre

Quote from: Lawerve on July 13, 2011, 21:10:10
Fra twitter LUTV: The broadcast is having technical problems - we are trying to sort them out as quickly as possible - We really appologise for this. #LUFC

Merkelig når Falkirk sier at de ikke ble enige med Leeds om sending av kampen, og at kampen ikke skulle bli vist...

Asbjørn

Hehe, hja, dette burde Bates ha visst om. Minst i forrige uke...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Ferre on July 13, 2011, 21:16:11

Merkelig når Falkirk sier at de ikke ble enige med Leeds om sending av kampen, og at kampen ikke skulle bli vist...

Kampen forsøkes vist, se hva Dews skriver da, mann...
Tell me  Tell me

Dylan

marve

teknisk feil??? kampen blir jo ikke sent i følge falkirk .

Ferre

Mr. Leeds

Quote from: Asbjørn on July 13, 2011, 21:16:35

Bates vil nok ikke betale noe for slikt vettu... Da er det bedre å irritere "so colled fans"..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Promotion 2010

hvordan går det i kampen.... Lei av å lese innlegg om at bates for 50 kr.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Ja, da har jeg funnet ut at jeg alltid skal sjekke forumet før jeg bestiller kamp. Bestilte nettopp
Endre

Leppan

Quote from: Ferre on July 13, 2011, 21:17:28
Quote from: Glenn K on July 13, 2011, 21:16:09
Hva er mailadressen for å klage?

På LUTV under "Help".

Sendt mail, men regner ikke med at vi får noe svar iløpet av kampen.
Glory years will come again!

marve

Quote from: Asbjørn on July 13, 2011, 21:16:35

Falkirk INFORMERER jo at kampen ikke blir vist ,da burde vell leeds u kunne gjøre det samme.
De har vell vist at kampen ikke blir sendt lenge før  5 min før kamp start .

Ferre

laddi

Bergen Whites

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan