Skrevet av Emne: East Stand  (Lest 4631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

East Stand
« på: Juli 20, 2011, 21:20:56 »
Første byggetrinn på East Stand Elland Road er snart ferdig. Og 7 mill £ for de nye vipboksene, flytting av kontorer og ny midlertidlig fasade virker som fryktelig mye penger! Leste nettopp at hele prosjektet skal ha en kostnadsramme på 93 mill £ ?!! Da snakker vi jo mange år framover og museer, butikker, hoteller osv, men det er alikevell en pris en blir svimmel av!!
Noen her inne som vet når neste byggetrinn begynner?


Juni:      http://i53.tinypic.com/21a0rih.jpg

20.07:    http://leedsphotos.web.officelive.com/images/P1180842.jpg

20.07:    http://leedsphotos.web.officelive.com/images/P1180838.jpg

Ferdigstilt fase 1 :   http://www.thesquareball.net/wordpress/wp-content/uploads/2011/03/phase01east1.jpg
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: East Stand
« Svar #1 på: Juli 20, 2011, 21:22:36 »
Første byggetrinn på East Stand Elland Road er snart ferdig. Og 7 mill £ for de nye vipboksene, flytting av kontorer og ny midlertidlig fasade virker som fryktelig mye penger! Leste nettopp at hele prosjektet skal ha en kostnadsramme på 93 mill £ ?!! Da snakker vi jo mange år framover og museer, butikker, hoteller osv, men det er alikevell en pris en blir svimmel av!!
Noen her inne som vet når neste byggetrinn begynner?


Juni:      http://i53.tinypic.com/21a0rih.jpg

20.07:    http://leedsphotos.web.officelive.com/images/P1180842.jpg

20.07:    http://leedsphotos.web.officelive.com/images/P1180838.jpg

Ferdigstilt fase 1 :   http://www.thesquareball.net/wordpress/wp-content/uploads/2011/03/phase01east1.jpg

Hvis du leser brevet i "Bates-tråden" så er det også snakk om å pusse opp South-stand... Premier League here we come, eller??? :-\ ::) ???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: East Stand
« Svar #2 på: Juli 20, 2011, 21:35:49 »
kommer ikke til PL med fancy stadion.  :o :o :o :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Sv: East Stand
« Svar #3 på: Juli 20, 2011, 22:27:10 »
merker jeg blir irritert bare jeg ser East Stand...

Ikke en krone hadde vi i januarvinduet til å sikre opprykk...
Ikke en krone brukt enda foran ny sessong!

Hva faen er det de driver med... jeg gir blanke om noen sitter på skinnseter og får servert gode viner mens Leeds spiller.. juleselskaper og annet møkk som tilbys fansen kan de stikke opp der bak også..

Hadde vi kjøpt tilbake TA eller ER hadde dette vært en sterk symbolhandling som hadde skapt sterke følelser for fansen... pusse på ei brakke som sikkert har best av å rives ned og som i tillegg ikke er i Leeds United sitt eie er UBEGRIPELIG og jævlig provoserende.


Leedsfan

Sv: East Stand
« Svar #4 på: Juli 20, 2011, 22:34:04 »
merker jeg blir irritert bare jeg ser East Stand...

Ikke en krone hadde vi i januarvinduet til å sikre opprykk...
Ikke en krone brukt enda foran ny sessong!

Hva faen er det de driver med... jeg gir blanke om noen sitter på skinnseter og får servert gode viner mens Leeds spiller.. juleselskaper og annet møkk som tilbys fansen kan de stikke opp der bak også..

Hadde vi kjøpt tilbake TA eller ER hadde dette vært en sterk symbolhandling som hadde skapt sterke følelser for fansen... pusse på ei brakke som sikkert har best av å rives ned og som i tillegg ikke er i Leeds United sitt eie er UBEGRIPELIG og jævlig provoserende.



Marching On Together....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: East Stand
« Svar #5 på: Juli 21, 2011, 10:15:07 »
merker jeg blir irritert bare jeg ser East Stand...

Ikke en krone hadde vi i januarvinduet til å sikre opprykk...
Ikke en krone brukt enda foran ny sessong!

Hva faen er det de driver med... jeg gir blanke om noen sitter på skinnseter og får servert gode viner mens Leeds spiller.. juleselskaper og annet møkk som tilbys fansen kan de stikke opp der bak også..

Hadde vi kjøpt tilbake TA eller ER hadde dette vært en sterk symbolhandling som hadde skapt sterke følelser for fansen... pusse på ei brakke som sikkert har best av å rives ned og som i tillegg ikke er i Leeds United sitt eie er UBEGRIPELIG og jævlig provoserende.

Enig i mye av dette, jarle!

Ã… sikre Leeds mer kommersielle inntekter på Elland Road er sikkert økonomisk lurt på sikt, men burde ikke klubben gjort et forsøk på å rykke opp i våres først? Et seriøst forsøk burde ikke kostet mer enn £1-2 mill med en mulig avkastning på £80-100 mill pund, mens det vil ta lang tid for 'brukerne' av stadion å betale tilbake påkostningen gjort på East Stand.
Marching on together!

Håkon

Sv: East Stand
« Svar #6 på: Juli 21, 2011, 11:37:11 »
merker jeg blir irritert bare jeg ser East Stand...

Ikke en krone hadde vi i januarvinduet til å sikre opprykk...
Ikke en krone brukt enda foran ny sessong!

Hva faen er det de driver med... jeg gir blanke om noen sitter på skinnseter og får servert gode viner mens Leeds spiller.. juleselskaper og annet møkk som tilbys fansen kan de stikke opp der bak også..

Hadde vi kjøpt tilbake TA eller ER hadde dette vært en sterk symbolhandling som hadde skapt
sterke følelser for fansen... pusse på ei brakke som sikkert har best av å rives ned og som i tillegg
ikke er i Leeds United sitt eie er UBEGRIPELIG og jævlig provoserende.

En oppgradering av ER er helt topp. Vi må ha en moderne stadion. Mens spillere kommer og spillere går :)

Enig i mye av dette, jarle!

Ã… sikre Leeds mer kommersielle inntekter på Elland Road er sikkert økonomisk lurt på sikt, men burde ikke klubben gjort et forsøk på å rykke opp i våres først? Et seriøst forsøk burde ikke kostet mer enn £1-2 mill med en mulig avkastning på £80-100 mill pund, mens det vil ta lang tid for 'brukerne' av stadion å betale tilbake påkostningen gjort på East Stand.
Leeds for alltid

Hobben

Sv: East Stand
« Svar #7 på: Juli 21, 2011, 15:32:54 »
Se der ja! Gleder meg til det står ferdig :)
Rogaland Whites

Jon R

Sv: East Stand
« Svar #8 på: Juli 21, 2011, 19:20:48 »
merker jeg blir irritert bare jeg ser East Stand...

Ikke en krone hadde vi i januarvinduet til å sikre opprykk...
Ikke en krone brukt enda foran ny sessong!

Hva faen er det de driver med... jeg gir blanke om noen sitter på skinnseter og får servert gode viner mens Leeds spiller.. juleselskaper og annet møkk som tilbys fansen kan de stikke opp der bak også..

Hadde vi kjøpt tilbake TA eller ER hadde dette vært en sterk symbolhandling som hadde skapt sterke følelser for fansen... pusse på ei brakke som sikkert har best av å rives ned og som i tillegg ikke er i Leeds United sitt eie er UBEGRIPELIG og jævlig provoserende.



Utvilsomt en ny sak for "Ten for Ken"!  Hva er dette for slag prioritering? Dette stinker jo skikkelig dynge lang vei.  >:(

Ken Bates svir av store deler av budsjettet på............en stadion som han selv eier, men som han på papiret bare leier?  ???

Skulle ikke forundre meg om leieutgiftene stiger drastisk i samme åndedrag også. Det er jo naturligvis dyrere å leie en nyoppusset stadion fremfor en 100 % nedslitt en.  ::)
« Siste redigering: Juli 21, 2011, 19:23:04 av Jon R »
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: East Stand
« Svar #9 på: Juli 21, 2011, 19:32:11 »
Og hvor går leiepenga hen. Jo i lomma på mun. Dette er å tømme klubben for penger.

Dennis

Sv: East Stand
« Svar #10 på: Juli 21, 2011, 19:46:09 »
Ken Bates svir av store deler av budsjettet på............en stadion som han selv eier, men som han på papiret bare leier?  ???

Og hvor går leiepenga hen. Jo i lomma på mun. Dette er å tømme klubben for penger.

Fortell, folkens!
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: East Stand
« Svar #11 på: Juli 21, 2011, 19:48:16 »
Unnskyld utrykket. finnes det en eneste person her inne som er så dum at han eller hun tror på hva mun sier om at han ikke eier ER. Det han her gjør er antagelig mye mer lønnsomt enn at han selger klubben. På den måten for han penger i flere år fremover i leieinntekt til seg selv. Til slutt kommer han til å føre gjelda over på klubben.
Ta en Manu spesial

berlin

Sv: East Stand
« Svar #12 på: Juli 21, 2011, 23:54:09 »
Suspekt prosjekt, med forbehold om "summene" som nevnes.  :-\

East Stand forblir ett spøkelse inntil stadion gjøre mer arkitektonisk helhetlig med de gevinster det vil ha bl.a atmosefæremessig.

Jon R

Sv: East Stand
« Svar #13 på: Juli 22, 2011, 00:31:18 »
Ken Bates svir av store deler av budsjettet på............en stadion som han selv eier, men som han på papiret bare leier?  ???

Og hvor går leiepenga hen. Jo i lomma på mun. Dette er å tømme klubben for penger.

Fortell, folkens!

Nei, Dennis, jeg bare spør jeg. Det er Bates som må fortelle. Hvorfor bruker han så mye penger på dette? Hvorfor er dette en riktig prioritering på nåværende tidspunkt? Hvorfor bruker vi så mye penger på å oppgradere en stadion vi ikke eier..........?

Ikke gir det sportslig utbytte.
Ikke er det en investering i klubbens egen eiendom.
Ikke øker det klubbens verdi så lenge vi selv ikke eier Elland Road (som vi allerede betaler blodpris for å leie.)

"Noen" har opplagt stor interesse av dette prosjektet, ellers hadde det aldri blitt realisert. Jeg kan ikke se at dette er noe som den "gjengse" season ticket holder ville prioritert eller har særlig glede av. Inntil Bates har gitt noen fornuftige forklaringer på dette, vil jeg og andre tenke at her det være en skjult agenda.  :-\
« Siste redigering: Juli 22, 2011, 00:36:51 av Jon R »
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: East Stand
« Svar #14 på: Juli 22, 2011, 00:53:30 »
Bare 1 ting å gjøre hvis han ikke svarer på spørsmål:
Boikotte hjemmekampene frem til han selger klubben.Eneste mulighet dessverre....

lojosang

Sv: East Stand
« Svar #15 på: Juli 22, 2011, 01:19:54 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
- Leif Olav

newsome

Sv: East Stand
« Svar #16 på: Juli 22, 2011, 02:12:07 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Er det ikke en bedre investering å prøve å satse penger på å rykke opp i P.L.
Hva skal vi med et bra stadion når storklubben Leeds spiller i C.S.??

Kim

Sv: East Stand
« Svar #17 på: Juli 22, 2011, 11:57:39 »
Ken Bates svir av store deler av budsjettet på............en stadion som han selv eier, men som han på papiret bare leier?  ???

Og hvor går leiepenga hen. Jo i lomma på mun. Dette er å tømme klubben for penger.

Fortell, folkens!

Nei, Dennis, jeg bare spør jeg. Det er Bates som må fortelle. Hvorfor bruker han så mye penger på dette? Hvorfor er dette en riktig prioritering på nåværende tidspunkt? Hvorfor bruker vi så mye penger på å oppgradere en stadion vi ikke eier..........?

Ikke gir det sportslig utbytte.
Ikke er det en investering i klubbens egen eiendom.
Ikke øker det klubbens verdi så lenge vi selv ikke eier Elland Road (som vi allerede betaler blodpris for å leie.)

"Noen" har opplagt stor interesse av dette prosjektet, ellers hadde det aldri blitt realisert. Jeg kan ikke se at dette er noe som den "gjengse" season ticket holder ville prioritert eller har særlig glede av. Inntil Bates har gitt noen fornuftige forklaringer på dette, vil jeg og andre tenke at her det være en skjult agenda.  :-\

Det må vel være opplagt at dette er noke som kjem til å bety meir penga i kassa for Leeds både utenfor sesong og utenfor matchday?? Eg er sikker på at en forretningsmann som KB har planer om å tjene penger på dette prosjektet og syns det er litt vel paranoid å tru at det er stadionleige han har planer om å tjene på... Det vil bli avslørt om det faktisk er dette han driver med!!

HåvardK

Sv: East Stand
« Svar #18 på: Juli 22, 2011, 12:35:19 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Nå er det faktisk ikke det de sier, lojo. De stiller spørsmål ved at det IKKE brukes penger på å styrke stallen for derigjennom å oppnå opprykk, som igjen genererer betydelig økte inntekter; mens det brukes penger på å utbedre et stadion - noe som jeg ikke forstår alene vil "øke inntektene", slik du påstår.

lojosang

Sv: East Stand
« Svar #19 på: Juli 22, 2011, 13:30:28 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Nå er det faktisk ikke det de sier, lojo. De stiller spørsmål ved at det IKKE brukes penger på å styrke stallen for derigjennom å oppnå opprykk, som igjen genererer betydelig økte inntekter; mens det brukes penger på å utbedre et stadion - noe som jeg ikke forstår alene vil "øke inntektene", slik du påstår.

Det forutsetter jo at de selger ut de nye VIP-boksene at det skal generere inntekter, men det virker som en langt mer langsiktig og "sikker" investering enn fotballspillere som kun garanterer lønnsutgifter.
- Leif Olav

Tom S

Sv: East Stand
« Svar #20 på: Juli 22, 2011, 13:33:16 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Nå er det faktisk ikke det de sier, lojo. De stiller spørsmål ved at det IKKE brukes penger på å styrke stallen for derigjennom å oppnå opprykk, som igjen genererer betydelig økte inntekter; mens det brukes penger på å utbedre et stadion - noe som jeg ikke forstår alene vil "øke inntektene", slik du påstår.

Det forutsetter jo at de selger ut de nye VIP-boksene at det skal generere inntekter, men det virker som en langt mer langsiktig og "sikker" investering enn fotballspillere som kun garanterer lønnsutgifter.

Da skjønner eg at vi er sluttet å kjøpe fotballspillere...
he, he, he

COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Sv: East Stand
« Svar #21 på: Juli 22, 2011, 13:35:13 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Nå er det faktisk ikke det de sier, lojo. De stiller spørsmål ved at det IKKE brukes penger på å styrke stallen for derigjennom å oppnå opprykk, som igjen genererer betydelig økte inntekter; mens det brukes penger på å utbedre et stadion - noe som jeg ikke forstår alene vil "øke inntektene", slik du påstår.

Det forutsetter jo at de selger ut de nye VIP-boksene at det skal generere inntekter, men det virker som en langt mer langsiktig og "sikker" investering enn fotballspillere som kun garanterer lønnsutgifter.

Men nå er jo Leeds United en foppalklubb og trenger dermed foppalspillere!
Og vi trenger GODE foppalspillere for å kunne avansere til PL, som også er et uttalt mål fra Bates!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: East Stand
« Svar #22 på: Juli 22, 2011, 13:38:31 »
Vel og bra med utvikling av stadion, men klarer ikkje vere einig med klubben i prioriteringen av investeringer for øyeblikket.

Leeds trenger PL, PL trenger Leeds!!
ergo Leeds trenger først og fremst bedre fotballspillere enn de vi har idag.
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: East Stand
« Svar #23 på: Juli 22, 2011, 13:40:51 »
Da skjønner eg at vi er sluttet å kjøpe fotballspillere...
he, he, he

 ;D
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: East Stand
« Svar #24 på: Juli 22, 2011, 16:21:20 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Nå er det faktisk ikke det de sier, lojo. De stiller spørsmål ved at det IKKE brukes penger på å styrke stallen for derigjennom å oppnå opprykk, som igjen genererer betydelig økte inntekter; mens det brukes penger på å utbedre et stadion - noe som jeg ikke forstår alene vil "øke inntektene", slik du påstår.

Det forutsetter jo at de selger ut de nye VIP-boksene at det skal generere inntekter, men det virker som en langt mer langsiktig og "sikker" investering enn fotballspillere som kun garanterer lønnsutgifter.
OK - da forstår jeg hva du mener. Ved å investere i utbygging av VIP-bokser, som i sin tur kan "selges ut", vil en øke inntektene til klubben. Ã… investere i nye (og forhåpentligvis bedre) spillere, som kan være med på å sikre opprykk (og dermed økte inntekter), er langt mer risikofylt, selv om gevinsten sannsynligvis er større - også økonomisk. Du foretrekker da den første varianten.
Selv tilhører jeg den delen av supporterne som først og fremst er opptatt av hvordan Leeds gjør det rent sportslig og resultatmessig, og da foretrekker jeg at det investeres i spillerkjøp for å forsøke å bedre resultatene. Selvsagt innen rimelighetens grenser; også økonomisk.

Hobben

Sv: East Stand
« Svar #25 på: Juli 22, 2011, 16:26:08 »
Noen som vet kor tid det skal stå ferdig ?
Rogaland Whites

Jon R

Sv: East Stand
« Svar #26 på: Juli 22, 2011, 17:22:46 »
Så det er hårreisende å bruke penger for å øke inntektene ved å utbedre et stadion vi har bruksrett på i 20 år? Javel. Jeg hører dere sier det, men jeg kjøper ikke argumentene.
Nå er det faktisk ikke det de sier, lojo. De stiller spørsmål ved at det IKKE brukes penger på å styrke stallen for derigjennom å oppnå opprykk, som igjen genererer betydelig økte inntekter; mens det brukes penger på å utbedre et stadion - noe som jeg ikke forstår alene vil "øke inntektene", slik du påstår.

Det forutsetter jo at de selger ut de nye VIP-boksene at det skal generere inntekter, men det virker som en langt mer langsiktig og "sikker" investering enn fotballspillere som kun garanterer lønnsutgifter.

Du tenker aT folk vil gå mann av huse for å sitte i nye VIP bokser? Selv heier jeg på et fortballag, ikke mahognyseter og armlener i ekte imitert skai. Regner med at folk i England ikke er så veldig forskjellig fra meg. Folk valfarter ikke til et flott sirkustelt hvis ikke du har gode sirkusartister å fylle det med.

I mitt hode burde prioriteringen være klar: Først ta oss råd til å bygge et skikkelig fotballag, dernest oppgradere setene.

Og det er faktisk ikke småpenger vi snakker om her...
Jon R.