Skrevet av Emne: Ex- SPILLER (x 2): Andy Lonergan  (Lest 49999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #150 på: Desember 13, 2011, 12:36:11 »
Ser at det snakkes om å forlenge lånet til Reading keeperen. Håper ikke vi låner han for å sette Lonergan på benken, selv om Reading keeperen er helt sjef.

Dette er eg einig i. Det er ingen tvil om at McCarthy har vore vår beste keeper denne sesongen, men med mindre det er aktuelt å kjøpe han i januar (noko som ville overraska meg stort), er Lonergan god nok til at han bør få stå.




Dette forstår eg ikkje.... Ka er vitsen med å låne en spiller som til alt overmål er bedre enn egen spiller, for så å IKKE bruke denne spilleren??? Hallo, det er vel viktig å ha trygghet bak forsvaret.
Bruk McCarthy så lenge han er i klubben, dersom han viser seg som den beste av de to. Kjøp han dersom vi har råd og får tilbud om det. La Lonergan kjempe for plassen. Det kan være sunt.
Enig.Hvorfor i helv...kan vi ikke ha 2 gode keepere???Kjøp McCarthy din forbanna gamle gnier.....håpløst :(


Pust ut, les nøye og gjenta for deg selv. HAN ER IKKE TIL SALGS!!!!!
Ã…?hmmm,det var visst ikke Gradel heller...som sagt av andre: alle er til salgs!

David Harle

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #151 på: Desember 13, 2011, 13:00:44 »
Gradel hadde under ett år igjen av kontrakten, McCarthy er i starten av en fireårskontrakt. Så svaret er noe at dette ikke er særlig realistisk uten at man kan laste Bates for dette (eller MUN, Gnom osv. Klarer ikke å holde kontroll på de ulike betegnelsen dere bruker).

Med Lonegran som svært solid førsteskanse ville jeg uansett ikke brukt store penger på keeperplassen.   

Sydhagen

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #152 på: Desember 13, 2011, 13:07:59 »
Skjønner ikke diskusjonen i det hele tatt.
Vi har en klassekeeper i Lonergan som også bør være det soleklare førstevalget når han er skadefri.
McCarthy har gjort en utmerket jobb som vikar, men jeg mener at det ikke bør være aktuelt å bruke mye penger (for mye penger vil han koste) på en ny keeper!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #153 på: Desember 13, 2011, 18:52:14 »
Reading keeperen har vel selv sagt at han vil kjempe om keeperplassen i Reading . Selv om jeg forstod at han kun var 3. valget der. i klubben


kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #155 på: Januar 10, 2012, 10:04:56 »
Synes Lonergan hadde en god kamp i går! Virket ut som at han hadde grei kontroll på de fleste skuddene, og avslutningen til Henry var det vanskelig å gjøre noe med. Dessuten hadde han en matchwinner-redning, og var sikker og trygg i feltet. Godt å se at vi har en bra sisteskanse i Andy!

RoarG

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #156 på: Januar 10, 2012, 10:26:53 »
Synes Lonergan hadde en god kamp i går! Virket ut som at han hadde grei kontroll på de fleste skuddene, og avslutningen til Henry var det vanskelig å gjøre noe med. Dessuten hadde han en matchwinner-redning, og var sikker og trygg i feltet. Godt å se at vi har en bra sisteskanse i Andy!
Kanskje tryggheten kan gjenopprettes i de bakre rekker? Håper vi slipper flere skader i det leddet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #157 på: Juli 17, 2012, 14:58:21 »
Takk for innsatsen og lykke til i Bolton.

Er litt enig med en Waccoer:
Sitat
He had a few really good games before he broke his finger against donny, after that he looked very very average. Yes, he made some good saves here and there, but saves you would expect from any decent championship keeper. You can blame the poor defence sure, but his communication for a goalkeeper was non existent, never called for a ball and often confused defenders. How on earth SG gave him the armband I will never know! His distribution was awful too.

Not the worst keeper we've ever had, but I won't miss him. Expect him to play a blinder against us this season!

Synes ikke han fremsto som en keeper med topp selvtillit, så litt redd ut. Uansett så gjorde han ikke bort seg, men knallgod var han ikke. Samme klasse som Schmeichel med litt andre kvaliteter... Blir spennende å se hvordan Kenny blir!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #158 på: Juli 17, 2012, 15:00:52 »
God tur! Jeg håper jeg ikke vil savne deg.
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #159 på: Juli 17, 2012, 19:54:33 »
Alt godt for karrieren videre med unntak av i kampene mot oss.

Hobben

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #160 på: Juli 17, 2012, 22:38:44 »
Forstår lite av keeperbyttet, synes Lonergan var meget god! Lykke til videre! Håper du spiller en kjempematch mot Leeds kommende sesong :)
Rogaland Whites

RoarG

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #161 på: Juli 18, 2012, 11:26:06 »
Lykke til videre i karrieren, Andy. Du er forhåpentligvis velkommen tilbake om en 10-års tid.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #162 på: Juli 18, 2012, 14:09:36 »
Forstår lite av keeperbyttet, synes Lonergan var meget god! Lykke til videre! Håper du spiller en kjempematch mot Leeds kommende sesong :)

... men at resten av Bolton-laget blir rundingsbøyer.
Super Leeds since 1968

Pettersen97

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #163 på: August 27, 2017, 17:59:55 »
Andy Lonergan er tilbake i Leeds.
Bekreftet av LUFC på twitter. 2års kontrakt.
Velkommen tilbake Andy.
« Siste redigering: August 27, 2017, 18:01:21 av Asbjørn »
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #164 på: August 27, 2017, 18:02:33 »
...og her måtte 'EX-' redigeres vekk fra emnetittelen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #165 på: August 27, 2017, 18:06:08 »
Lykke til videre i karrieren, Andy. Du er forhåpentligvis velkommen tilbake om en 10-års tid.

Det ble 5-års tid i stedet

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #166 på: August 27, 2017, 18:08:48 »
Lykke til videre i karrieren, Andy. Du er forhåpentligvis velkommen tilbake om en 10-års tid.

Det ble 5-års tid i stedet

auren
Har jeg fått synske evner? Utrolig :o
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #167 på: August 27, 2017, 18:09:44 »
Lykke til videre i karrieren, Andy. Du er forhåpentligvis velkommen tilbake om en 10-års tid.

Det ble 5-års tid i stedet

auren
Har jeg fått synske evner? Utrolig :o
NÃ… ble jeg imponert!
...nei jeg så IKKE for meg at han noensinne ville returnere :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #168 på: August 27, 2017, 21:12:43 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #169 på: August 27, 2017, 21:44:55 »
Var han god dengang ??
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #170 på: August 27, 2017, 21:48:08 »
Var han god dengang ??
Stod vel ca en sesong (35 kamper), for det meste cover for Ankergren slik eg husker det.
Likevel, på waccoe er ikke folk negative til ham som coverkeeper han gjorde en ok jobb.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #171 på: August 27, 2017, 22:08:41 »
Var han god dengang ??
Stod vel ca en sesong (35 kamper), for det meste cover for Ankergren slik eg husker det.
Likevel, på waccoe er ikke folk negative til ham som coverkeeper han gjorde en ok jobb.
Da husker du feil. Han var to sesonger etter Ankergren. Kom inn som erstatter for Schmeichel. Ut igjen da Warnock ville ha Paddy Kenny.
« Siste redigering: August 27, 2017, 22:12:13 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #172 på: August 27, 2017, 22:13:41 »
Var en sesong i Leeds. Jeg synes han var god og stabil keeper, og mener han var bedre enn Paddy Kenny som ble hans etterfølger.

Mener det var Lonergan som var vår keeper som ble skadet midt i sesongen, slik at Alex McCarty (?) kom inn på lån, og mange mente vi burde forlenge lånet med han.

Så absolutt en god reservekeeper.
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #173 på: August 27, 2017, 22:56:26 »
Da husker du feil. Han var to sesonger etter Ankergren. Kom inn som erstatter for Schmeichel. Ut igjen da Warnock ville ha Paddy Kenny.

Haha. I stand corrected.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #174 på: August 27, 2017, 23:09:32 »
Grei handel. Green hadde høy lønn og var tydelig misfornøyd med å sitte på benken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

stian

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #175 på: August 27, 2017, 23:23:10 »
Grei løsning for keeperteamet og god butikk ettersom han nok har betydelig lavere lønn enn Green. Frigjør nok flere tusen pund i uka fra lønnsbudsjettet som er bedre brukt på en solid spiss enn på reservekeeperen.

Gufrias

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #176 på: August 28, 2017, 15:46:05 »
Var en sesong i Leeds. Jeg synes han var god og stabil keeper, og mener han var bedre enn Paddy Kenny som ble hans etterfølger.

Mener det var Lonergan som var vår keeper som ble skadet midt i sesongen, slik at Alex McCarty (?) kom inn på lån, og mange mente vi burde forlenge lånet med han.

Så absolutt en god reservekeeper.
Det var han som ble skadet så Rachubka fikk vise hva han dugde til, ja.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #177 på: August 28, 2017, 18:26:52 »
Var en sesong i Leeds. Jeg synes han var god og stabil keeper, og mener han var bedre enn Paddy Kenny som ble hans etterfølger.

Mener det var Lonergan som var vår keeper som ble skadet midt i sesongen, slik at Alex McCarty (?) kom inn på lån, og mange mente vi burde forlenge lånet med han.

Så absolutt en god reservekeeper.

Men det er fem år siden vi så han sist. Lurer fælt på om han er god nok nå...
MOT

samadhi

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #178 på: August 28, 2017, 18:53:48 »
Var en sesong i Leeds. Jeg synes han var god og stabil keeper, og mener han var bedre enn Paddy Kenny som ble hans etterfølger.

Mener det var Lonergan som var vår keeper som ble skadet midt i sesongen, slik at Alex McCarty (?) kom inn på lån, og mange mente vi burde forlenge lånet med han.

Så absolutt en god reservekeeper.

Men det er fem år siden vi så han sist. Lurer fælt på om han er god nok nå...

Begrenset hvor god vi kan forvente en keeper skal være som vi vet er dømt til å sitte på benken.
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #179 på: August 28, 2017, 19:07:56 »
Var en sesong i Leeds. Jeg synes han var god og stabil keeper, og mener han var bedre enn Paddy Kenny som ble hans etterfølger.

Mener det var Lonergan som var vår keeper som ble skadet midt i sesongen, slik at Alex McCarty (?) kom inn på lån, og mange mente vi burde forlenge lånet med han.

Så absolutt en god reservekeeper.

Men det er fem år siden vi så han sist. Lurer fælt på om han er god nok nå...

Begrenset hvor god vi kan forvente en keeper skal være som vi vet er dømt til å sitte på benken.

Enn hvis Wiedwald blir skadet resten av sesongen?
MOT