Skrevet av Emne: Ex- SPILLER (x 2): Andy Lonergan  (Lest 50003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #180 på: August 28, 2017, 23:33:41 »
Da har vi Lonergan og Bailey.

Ikke noe problem. Det er jo knapt noen som skaper skudd og sjanser mot oss  8)
« Siste redigering: August 29, 2017, 00:45:01 av eriksen55 »

Jon R

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #181 på: August 28, 2017, 23:42:04 »
Jeg likte han forrige gang han var hos oss. Hvis han holder samme nivå fortsatt har vi en god nr 2!! :)
Jon R.

Josch

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #182 på: Oktober 14, 2017, 23:18:12 »
Jeg så ikke kampen mot  Reading.

Noen som har noen bastante meninger om Andys innsats idag? I forhold til konkurrent Wiedwald, mener jeg. Jeg ser det er mange positive utsagn på nett og fra Eddie Gray. Blir han vår keeper nr 1?
« Siste redigering: Oktober 14, 2017, 23:36:04 av Josch »

Blank_File

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #183 på: Oktober 15, 2017, 00:24:27 »
Han hadde gode redninger og fremsto vel som en vel så god keeper som Wiedwald, men kunne tatt målet da han åpnet keeperhjørnet. Ikke noe keepertabbe altså.

Det store problemet er jo at han ikke kan spilles tilbake på. Han blir jo sinna når det skjer. Så vi må legge om hele stilen og forsvaret blir usikkert i utspillsfasen som vi jo var veldige gode i de første kampene i år.

sportcarl1

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #184 på: Oktober 15, 2017, 00:30:17 »
Tyckte Lonergan  var den enda i laget  som får med beröm godkännd. Trygg och stabil bak och sätter igång spelet bra. Han för det man förväntat sig av en bra målvakt. 2 riktigt bra räddningar  i andra halvlek.
 

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #185 på: Oktober 16, 2017, 20:00:43 »
Svært enig i at han fremsto som god. At han ikke vil ha ballen i beina i vanskelige situasjoner er forståelig.

Ble vel langt utover i andre omgang, men dette ga Leeds overtaket i kampen og var ganske så bra.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #186 på: Oktober 27, 2017, 21:33:33 »
Jeg skal kjøpe keeperdrakt med LONERGAN på ryggen!!!



FOR-EN-REDNING!!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #187 på: Oktober 27, 2017, 21:39:16 »
Jeg skal kjøpe keeperdrakt med LONERGAN på ryggen!!!



FOR-EN-REDNING!!!!  ;D
2 fantastiske redninger. Helt verdensklasse faktisk.

Dennis

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #188 på: Oktober 27, 2017, 21:40:32 »
Jeg skal kjøpe keeperdrakt med LONERGAN på ryggen!!!



FOR-EN-REDNING!!!!  ;D
2 fantastiske redninger. Helt verdensklasse faktisk.

Enig. Tar Leeds tre poeng i denne, bør han bades i champagne av lagkameratene. Helt vanvittig at Sharp ikke har hat trick i første omgang.
Marching on together!

auren

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #189 på: Oktober 27, 2017, 21:43:50 »
Førsteredningen er bra. Andreredningen er jo også bra, men elendig avslutning av Sharp. Midt på keeper. Men dere glemmer at han holdt på å drite skikkelig på draget tidligere i kampen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #190 på: Oktober 27, 2017, 21:46:15 »
Førsteredningen er bra. Andreredningen er jo også bra, men elendig avslutning av Sharp. Midt på keeper. Men dere glemmer at han holdt på å drite skikkelig på draget tidligere i kampen...

auren

Og han greier heller ikke å skyte ballen over midtstreken..

Josch

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #191 på: November 01, 2017, 21:04:37 »
Det virker å ha blitt ro om keeperplassen nå. Lonergan gjorde en god kamp mot Sheff U (selv om han måkte ballen langt) og ingen feil mot Derby. Det skal mye til for å bytte han ut mot Wiedwald nå. Blir det kjøpt ny førstekeeper i januar tro?

HåvardK

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #192 på: November 01, 2017, 22:56:36 »
Førsteredningen er bra. Andreredningen er jo også bra, men elendig avslutning av Sharp. Midt på keeper. Men dere glemmer at han holdt på å drite skikkelig på draget tidligere i kampen...

auren
Hvor mange ganger hittil i sesongen har Wiedwald "holdt på å drite på draget", da? Jeg har i hvert fall mistet tellingen. Hva vil dere frem til med slike kommentarer?

auren

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #193 på: November 02, 2017, 07:41:44 »
Førsteredningen er bra. Andreredningen er jo også bra, men elendig avslutning av Sharp. Midt på keeper. Men dere glemmer at han holdt på å drite skikkelig på draget tidligere i kampen...

auren
Hvor mange ganger hittil i sesongen har Wiedwald "holdt på å drite på draget", da? Jeg har i hvert fall mistet tellingen. Hva vil dere frem til med slike kommentarer?

Lonergan ble hyllet etter førsteomgangen. Jeg påpekte bare at han hadde to gode redninger og en horribel avlevering som kunne gått ille.

Ingen vits i å trekke inn Wiedwald her vel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #194 på: November 02, 2017, 08:11:47 »
Førsteredningen er bra. Andreredningen er jo også bra, men elendig avslutning av Sharp. Midt på keeper. Men dere glemmer at han holdt på å drite skikkelig på draget tidligere i kampen...

auren
Hvor mange ganger hittil i sesongen har Wiedwald "holdt på å drite på draget", da? Jeg har i hvert fall mistet tellingen. Hva vil dere frem til med slike kommentarer?

Lonergan ble hyllet etter førsteomgangen. Jeg påpekte bare at han hadde to gode redninger og en horribel avlevering som kunne gått ille.

Ingen vits i å trekke inn Wiedwald her vel?

auren
Så langt har Lonergan fremstått som en sikrere sisteskanse enn Robert Green på samme tidspunkt i fjor. Vårsesongen til Green kommer han nok ikke til å matche men når 37 år gamle Green kunne utvikle seg som han gjorde sist sesong, ser jeg ingen grunn til at ikke også Lonergan kan vokse seg inn i rollen.
Jon R.

HåvardK

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #195 på: November 02, 2017, 23:43:38 »
Førsteredningen er bra. Andreredningen er jo også bra, men elendig avslutning av Sharp. Midt på keeper. Men dere glemmer at han holdt på å drite skikkelig på draget tidligere i kampen...

auren
Hvor mange ganger hittil i sesongen har Wiedwald "holdt på å drite på draget", da? Jeg har i hvert fall mistet tellingen. Hva vil dere frem til med slike kommentarer?

Lonergan ble hyllet etter førsteomgangen. Jeg påpekte bare at han hadde to gode redninger og en horribel avlevering som kunne gått ille.

Ingen vits i å trekke inn Wiedwald her vel?

auren
Sett i ettertid ser jeg at du har helt rett i det. Jeg var nok litt for opphengt i alle innlegg som har satt de to opp mot hverandre - og så går jeg i samme fella selv. Beklager, auren - og takk for en konstruktiv reaksjon.

auren

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #196 på: November 22, 2017, 23:00:37 »
Ligakamper:

Wiedwald: 7-2-3 og 11 baklengs

Lonergan: 2-0-5 og 13 baklengs

Konklusjon: Få inn Wiedwald!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #197 på: November 23, 2017, 15:49:42 »
Jevnt dalende prestasjonskurve dessverre, i takt med flere andre i laget. Fremstår som totalt blottet for selvtillit. Står i fare for å ende opp som en ny Rachubka visst det fortsetter sånn.  :-[
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #198 på: November 23, 2017, 16:18:20 »
Jevnt dalende prestasjonskurve dessverre, i takt med flere andre i laget. Fremstår som totalt blottet for selvtillit. Står i fare for å ende opp som en ny Rachubka visst det fortsetter sånn.  :-[
Jeg vil si han er Rachubka allerede >:(

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #199 på: Januar 25, 2018, 22:47:25 »
Orker Report

DEAL AGREED!

A source close to Andy Lonergan has revealed to Roker Report that the ‘keeper has agreed on an 18 month contract with Sunderland, with an announcement expected soon.

(By @Gav1879) #SAFC #LUFC @ThruItAllLUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #200 på: Januar 30, 2018, 23:26:23 »
Phil Hay

Andy Lonergan (who was on the bench) is leaving Leeds, Christiansen said he'll join Sunderland tomorrow. Christiansen said Lonergan asked to take up the deal he's being offered at Sunderland. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #201 på: Januar 31, 2018, 16:05:49 »
Da blir han:

Andy Lonergan to Sunderland is OFF. He and Sunderland haven't been able to agree the terms of his contract. On his way back to Leeds and set to stay here for the rest of the season. #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #202 på: Januar 31, 2018, 18:12:54 »
Lonergan staying at Leeds United as move to Sunderland collapses

Phil Hay
Published: 15:20 Wednesday 31 January 2018
Andy Lonergan
Andy Lonergan
Andy Lonergan’s proposed move to Sunderland has collapsed after he failed to agree personal terms with the club.


Keep up with all the top football news and transfer gossip from England, Scotland and beyond with footballwire.co.uk

Interview with new Leeds United striker Tyler Roberts

The goalkeeper is heading back to Leeds United ahead of tonight’s transfer deadline and looks set to remain at Elland Road for the rest of the season, despite United giving him permission to leave for the Stadium of Light.

Lonergan travelled to Sunderland late last night having sat on the bench during Leeds’ 0-0 draw with Hull City.

He was expected to undergo a medical this morning and take up an 18-month deal with Sunderland but talks broke down this afternoon.

Lonergan is six months into the two-year deal he signed when he joined Leeds from Wolverhampton Wanderers in August, returning for a second spell at Elland Road having previously left in 2012.

He has been second choice behind Felix Wiedwald for most of this season, though, and Sunderland were offering him both a pay rise and regular football.

Leeds had planned to use Under-23 keepers Bailey Peacock-Farrell and Kamil Miazek to cover for Wiedwald during the second half of the Championship season but Lonergan could return to the bench for Saturday’s clash with Cardiff City.

Speaking last night, United head coach Thomas Christiansen admitted he expected Lonergan’s move to Sunderland to go through.

“He will go,” Christiansen said. “The thing is that Andy asked us about it because it’s a big opportunity for him to extend his career - a good contract he can get.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #203 på: Januar 31, 2018, 18:26:24 »
Jaha  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Trulsaren

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #204 på: Januar 31, 2018, 20:08:21 »
Adam Pope:

Leeds United goalkeeper Andy Lonergan’s move to Sunderland is OFF. He will rejoin the Leeds squad.... unless anything happens in the window!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #205 på: Februar 09, 2018, 18:34:20 »
Andy Lonergan

The lads have been flying in training this week under the new boss. Ready to show what we can do tomorrow! #WeAreLeeds #MOT #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #206 på: Mai 19, 2018, 17:48:47 »
SUPPORT ANDY LONERGAN AND FAMILY

On August 15th 2018 family and friends of goalkeeper Andy Lonergan are setting off on a mission to climb Mount Kilimanjaro in aid of two fantastic charities- The Gem Appeal and Mind.

Andy’s daughter Millie was born 11 years ago, but soon after, a routine heel prick test found that she had a rare metabolic condition called Phenylketonuria (PKU).

Millie was sent to Manchester Children's Hospital for treatment and the unit is funded by concerned parents and charitable donations supporting The Gem Appeal.

In August 2013, Andy tragically lost his brother-in-law Anthony to suicide.

Anthony had suffered with depression for many years and on the 19th August the struggle became too much and he took his own life, which has had such a devastating impact on all of the family.

As well as The Gem Appeal, money raised will also go to Mind, to raise awareness help people who are struggling with any form of mental health issues.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #207 på: Juli 05, 2018, 16:17:55 »
Forlater klubben by "mutual consent".

Begge keeperne fra fjoråret sendt ut porten. Stallen slankes, bra.
 

Promotion 2010

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #208 på: Juli 05, 2018, 16:34:59 »
Forlater klubben by "mutual consent".

Begge keeperne fra fjoråret sendt ut porten. Stallen slankes, bra.


Adam Pope
 Lonergan leaves Leeds
 Leeds United goalkeeper Andy Lonergan leaves the club by mutual consent with a year left on his contract.

 Lonergan rejoined United for a second time in August 2017 & made nine appearances. #lufc



DET HOLDER LENGE MED EN 21-Ã…RING DA!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Re-signert SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #209 på: Juli 05, 2018, 17:22:36 »
Dette betyr at ny keeper blir annonsert snart.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."