Skrevet av Emne: Ex- SPILLER (x 2): Andy Lonergan  (Lest 50005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #30 på: Juli 26, 2011, 09:38:54 »
[Så klart...Grayson henter en keeper som slapp inn flere mål enn Kasper forrige sesong ;D ;D ;D
tror nok at lonergan hadde en om mulig mer utakknemmelig jobb en kasper i fjor. Han kommer til å bli meget bra for oss  ;)
Bakerste mann i et lag som rykket ned, kontra et som "nesten" rykket opp..who'll do the math?
Godt poeng :)

Tror vel egentlig at han er en bra keeper ;) time will show :)
MOT!

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #31 på: Juli 26, 2011, 09:43:12 »
[Så klart...Grayson henter en keeper som slapp inn flere mål enn Kasper forrige sesong ;D ;D ;D
tror nok at lonergan hadde en om mulig mer utakknemmelig jobb en kasper i fjor. Han kommer til å bli meget bra for oss  ;)
Bakerste mann i et lag som rykket ned, kontra et som "nesten" rykket opp..who'll do the math?
Godt poeng :)

Tror vel egentlig at han er en bra keeper ;) time will show :)
MOT!
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000. Suverent- mer penger til dasser,jordhull,hotell og tribuneplasser ;D

Hallgeir *

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #32 på: Juli 26, 2011, 09:54:28 »
[Så klart...Grayson henter en keeper som slapp inn flere mål enn Kasper forrige sesong ;D ;D ;D
tror nok at lonergan hadde en om mulig mer utakknemmelig jobb en kasper i fjor. Han kommer til å bli meget bra for oss  ;)
Bakerste mann i et lag som rykket ned, kontra et som "nesten" rykket opp..who'll do the math?
Godt poeng :)

Tror vel egentlig at han er en bra keeper ;) time will show :)
MOT!
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000. Suverent- mer penger til dasser,jordhull,hotell og tribuneplasser ;D

 Hurra !!! Endelig noe vi ikke har hørt før!  ::)
Super Leeds since 1968

Per-Stian

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #33 på: Juli 26, 2011, 10:05:41 »
Endeleg er førstekeeperen på plass! Eg har dessverre ikkje mykje førstehandskjennskap til Lonergan, men registrerer at han får mykje skryt frå eige og anna hald. Alders- og rutinemessig ser dette ut som ei fin signering.


Blank_File

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #34 på: Juli 26, 2011, 10:19:06 »
"Contrary to the speculation we weren't chasing a lot of goalkeepers, Andy was always my number one choice, and I'm delighted we could bring him here."

Vi for håpe Grayson vet hva han gjør... Bare han ikke er dårligere enn Kasper, så er det greit!  ;D

B_Ød

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #35 på: Juli 26, 2011, 10:36:37 »
"Andy was always my number one choice, and I'm delighted we could bring him here."
Hvis dette stemmer, og det må vi jo gå ut ifra at det gjør, er jo dette helt brilliant!  ;D
In Grayson we....eh..I trust  ;)
Ups & Ups!!

Per-Stian

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #36 på: Juli 26, 2011, 10:37:58 »
"Contrary to the speculation we weren't chasing a lot of goalkeepers, Andy was always my number one choice, and I'm delighted we could bring him here."

Vi for håpe Grayson vet hva han gjør... Bare han ikke er dårligere enn Kasper, så er det greit!  ;D

Kva med Westwood? Eg trur Lonergan var ein "god nummer to" på blokka til Grayson.

Dennis

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #37 på: Juli 26, 2011, 10:50:53 »
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000. Suverent- mer penger til dasser,jordhull,hotell og tribuneplasser ;D

Tør du bite i deg ordene om det faktisk viser seg at Lonergan er en bedre keeper enn Kasper? I så fall vil det være en aldri så liten genistrek rent økonomisk. Det ville vel derimot gått hus forbi?
Marching on together!

SupALeedS

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #38 på: Juli 26, 2011, 10:57:26 »
Veldig spennende signering dette. Tror ikke vi er spesielt svekket på keeper plassen i år. Værre med midtbane og angrep desverre.

Men i all negativitet til klubben og Bates, så ser jeg fortsatt noen lyspunkter.

* Hentet inn reserve keeper fra PL, Rabchubka, et godt cover for Lonergan
* Vi har beholdt mannen som scoret 18 mål for oss i fjor, Max Gradel
* Vi har også beholdt publikumsyndling Robert Snodgrass
* I år tror jeg flere unge vil få gjennombrudd, Aidan White som kanskje det heteste.
* Michael Brown hentet inn for å være vårt drivjern på midtbanen, god signering!
* Nunez kan fort bli en hit!


Det som ikke er fullt så positivt:

* Becchio mister store deler av Pre-Season
* Somma er ute med alvorlig skade
* Vi ser ikke ut til å ha plan på å hente ny spiss
* Vi mangler fortsatt et par midtbane spillere i mine øyne.

Største minuset syntes jeg er at vi ikke har en plan klar når spillere forlater oss, det forundrer meg litt.

Pr dags dato så er vel denne lagoppstillingen aktuell:


                                                    Lonergan
 
Paul Connelly            Andy O`Brien          Paddy               White


Max Gradel               Michael Brown         Johnny Howson     Snoddy

                    
                                Ross McCormack     Ramon Nunez


Subs:

Paul Rabchubka   ( Har visst i Pre-season stått bra, bra dekning for vår første keeper)
Tom Lees            ( Sett alt for lite til å gi noe mening, men artig med en fra eget Academy)
Leigh Bromby      ( OK, backup! )
Lloyd Sam          ( God start på sesongen i fjor, en spiller jeg har sans for )
Luciano Becchio  (skadet)
David Somma     (Skadet)
Adam Clayton     ( Stort talent, vil han blomstre i år? )
Billy Paynter       ( Hva skal vi si om han, er vel ingen som har sette det samme som Grayson? )
Ferderico Bessone ( Kjøpt i fjor, fikk vel ikke den starten han håpet på )
Alex

nord

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #39 på: Juli 26, 2011, 12:59:26 »
Ja .. hvad sige? ingen store kendte stjerner er kommet til Leeds i år, men måske er vi igang med at bygge op noget som kan blive stort. Måske har vi en flok arbejdsheste som er blandet med store balltalent?. Hvem kendte Snodgrass før Leeds eller Gradel o.s.v. Kan vi beholde disse "nye" talenter - ja hvorfor ikke rykke op, som det viljestærke undertippede Leeds United 2011?.
 

Per-Stian

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #40 på: Juli 26, 2011, 13:08:50 »
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000.

Tør du bite i deg ordene om det faktisk viser seg at Lonergan er en bedre keeper enn Kasper? I så fall vil det være en aldri så liten genistrek rent økonomisk. Det ville vel derimot gått hus forbi?

Eg får litt Martyn-assosiasjoner med Lonergan med tanke på eigenskaper, alder, fysikk og klubbakgrunn:

Lonergan       Martyn
27 år            30 år
193 cm         188 cm
207 kampar    272 kampar
U20: 10         U21: 11
Preston         Crystal Palace
« Siste redigering: Juli 26, 2011, 14:04:06 av Per-Stian »

euphor9

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #41 på: Juli 26, 2011, 14:07:30 »
Får håpe Lonergan er god og blir bedre og bedre med årene.
Velkommen skal han være.

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #42 på: Juli 26, 2011, 14:14:31 »
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000. Suverent- mer penger til dasser,jordhull,hotell og tribuneplasser ;D

Tør du bite i deg ordene om det faktisk viser seg at Lonergan er en bedre keeper enn Kasper? I så fall vil det være en aldri så liten genistrek rent økonomisk. Det ville vel derimot gått hus forbi?
Det blir litt umulig å bestemme hvem som er den beste keeperen da?vi har alle forskjellige øyne mht til erfaringer,kunnskap og referanser.Feks så har jo Leedsfan syntes Kasper har vært en miidels dårlig keeper hele veien, mens jeg har ment at han har internasjonalt nivå.Hvem har "rett"?tja si det....men jeg tar gjerne imot hån og verre ting hvis det viser seg at Lonergan er aldeles glimrende! :)

B_Ød

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #43 på: Juli 26, 2011, 14:22:32 »
....men jeg tar gjerne imot hån og verre ting hvis det viser seg at Lonergan er aldeles glimrende! :)
Hån og verre ting skal du hvertfall slippe fra min side..da jeg kommer til å være overlykkelig!  ;)
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #44 på: Juli 26, 2011, 14:49:43 »
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000. Suverent- mer penger til dasser,jordhull,hotell og tribuneplasser ;D

Tør du bite i deg ordene om det faktisk viser seg at Lonergan er en bedre keeper enn Kasper? I så fall vil det være en aldri så liten genistrek rent økonomisk. Det ville vel derimot gått hus forbi?
Det blir litt umulig å bestemme hvem som er den beste keeperen da?vi har alle forskjellige øyne mht til erfaringer,kunnskap og referanser.Feks så har jo Leedsfan syntes Kasper har vært en miidels dårlig keeper hele veien, mens jeg har ment at han har internasjonalt nivå.Hvem har "rett"?tja si det....men jeg tar gjerne imot hån og verre ting hvis det viser seg at Lonergan er aldeles glimrende! :)

Ser ingen grunn til å håne deg hvis Lonergan viser seg å være god. Du har jo selv sagt:
Tror vel egentlig at han er en bra keeper ;) time will show :)
MOT!
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #45 på: Juli 26, 2011, 15:14:17 »
Uansett et bra opplegg for MUN: selger Kasper for £1.5mill og kjøper Lonergan for £200.000. Suverent- mer penger til dasser,jordhull,hotell og tribuneplasser ;D

Tør du bite i deg ordene om det faktisk viser seg at Lonergan er en bedre keeper enn Kasper? I så fall vil det være en aldri så liten genistrek rent økonomisk. Det ville vel derimot gått hus forbi?
Det blir litt umulig å bestemme hvem som er den beste keeperen da?vi har alle forskjellige øyne mht til erfaringer,kunnskap og referanser.Feks så har jo Leedsfan syntes Kasper har vært en miidels dårlig keeper hele veien, mens jeg har ment at han har internasjonalt nivå.Hvem har "rett"?tja si det....men jeg tar gjerne imot hån og verre ting hvis det viser seg at Lonergan er aldeles glimrende! :)

Det var ikke poenget, DHY! :)

Vanskelig å bedømme foreløpig om han er bedre, ettersom begge stod bak lekke forsvar, men vi kan jo i det minste håpe det. ;)
Marching on together!

Leedsfan

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #46 på: Juli 26, 2011, 15:46:11 »
Ã… vips så var vi styrket på keeperplassen. Flotte nyheter å få på Kreta. Andy og Paul er bedre enn Shane og Kasper....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #47 på: Juli 26, 2011, 16:12:04 »
Dette vert bra !!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #48 på: Juli 26, 2011, 16:46:25 »
Ã… vips så var vi styrket på keeperplassen. Flotte nyheter å få på Kreta. Andy og Paul er bedre enn Shane og Kasper....
Alt lykkes for denne klubben ;)

Leedsfan

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #49 på: Juli 27, 2011, 11:31:54 »
Ã… vips så var vi styrket på keeperplassen. Flotte nyheter å få på Kreta. Andy og Paul er bedre enn Shane og Kasper....
Alt lykkes for denne klubben ;)

Se å få litt sol på kroppen, det gjör underverker for humöret. Jeg er sikker på at Andy er bedre enn Kasper, og Paul er bedre enn Shane... Dette blir bra DHY!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #50 på: Juli 27, 2011, 11:39:31 »
Ã… vips så var vi styrket på keeperplassen. Flotte nyheter å få på Kreta. Andy og Paul er bedre enn Shane og Kasper....
Alt lykkes for denne klubben ;)

Se å få litt sol på kroppen, det gjör underverker for humöret. Jeg er sikker på at Andy er bedre enn Kasper, og Paul er bedre enn Shane... Dette blir bra DHY!
;D ;D ;D
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #51 på: Juli 27, 2011, 11:47:55 »
Ã… vips så var vi styrket på keeperplassen. Flotte nyheter å få på Kreta. Andy og Paul er bedre enn Shane og Kasper....
Alt lykkes for denne klubben ;)

Se å få litt sol på kroppen, det gjör underverker for humöret. Jeg er sikker på at Andy er bedre enn Kasper, og Paul er bedre enn Shane... Dette blir bra DHY!

Det gjenstår å se, men jeg har ivertfall troen!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #52 på: Juli 28, 2011, 09:19:20 »
Lonergan debuterte for reservelaget i går:
http://www.leedsunited.com/news/20110727/united-go-down-at-the-avenue_2247585_2403625?

I følgje fleire av våre engelske meiningsfeller kom 0-1-skåringa etter ei keepertabbe av sisteskansen vår.

auren

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #53 på: Juli 28, 2011, 09:55:48 »
Lonergan debuterte for reservelaget i går:
http://www.leedsunited.com/news/20110727/united-go-down-at-the-avenue_2247585_2403625?

I følgje fleire av våre engelske meiningsfeller kom 0-1-skåringa etter ei keepertabbe av sisteskansen vår.

Det kom på langskudd, og det skal visst være en av svakhetene hans. Huff!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kilgallon

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #54 på: Juli 28, 2011, 10:40:36 »
...og så hadde han "one terrific save" som hindret et tredje mål...

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #55 på: August 09, 2011, 00:03:04 »
5 baklengs på 2 kamper.


Vår andre keeper slapp vel inn bare et par tre mål på 5 kamper i pre-season!  


:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #56 på: August 09, 2011, 00:09:53 »
Tipper han kommer til å slippe inn mer enn dobbelt så mange mål som unge Schmeichel denne sesongen. Kasper hadde tatt det første! 
Jon R.

Per-Stian

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #57 på: August 09, 2011, 00:13:18 »
Tipper han kommer til å slippe inn mer enn dobbelt så mange mål som unge Schmeichel denne sesongen. Kasper hadde tatt det første! 

Det er fullt muleg at Lonergan kjem til å sleppe inn fleire mål enn Schmeichel i fjor, men trur i så fall forsvaret må dele den tvilsame æra :( Eg har ikkje sett Lonergan i aksjon mange gonger, men eg trur og håpar han er ein habil målstoggar som kan fylle tomrommet etter dansken.

B_Ød

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #58 på: August 09, 2011, 08:06:07 »
Tipper han kommer til å slippe inn mer enn dobbelt så mange mål som unge Schmeichel denne sesongen. Kasper hadde tatt det første! 
Tipper det stikk motsatte.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: NY SPILLER: Andy Lonergan
« Svar #59 på: August 09, 2011, 08:15:18 »
Tipper han kommer til å slippe inn mer enn dobbelt så mange mål som unge Schmeichel denne sesongen. Kasper hadde tatt det første! 

Høres skremmende ut, da kommer Lonergan til å slippe inn 80-90 mål... Da rykker vi ned...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.