Skrevet av Emne: Refleksjon som forum-medlem  (Lest 19296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Refleksjon som forum-medlem
« på: Juli 28, 2011, 12:33:43 »
Jeg poster dette i OEF da jeg helt klart synes dette handler om LUFC og vår engasjement som supportere. Jeg har lest flere innlegg fra fans som har sluttet å poste her inne av ulike årsaker. Jeg synes det har vært skremmende lite aktivitet på forumet det siste året, og det virker som om forumet er på vei til å dø ut.

Jeg ser på meg selv som en positiv kar, og som prøver å se lyst på ting selv når det står på som verst. Jeg prøver å nyansere mine ytringer og holde en slags likevekt mellom positivitet og negativitet. Jeg tror det er viktig å prøve å holde en slik balanse her inn. Hvis ikke tror jeg det fort kan bli masete, repetitativt, forutsigbart, gi dårlig stemning, bli slitsomt, irriterende og til slutt gi et mindre engasjement til klubben vi elsker.

Jeg er selvfølgelig urolig og kritisk til visse ting som skjer i klubben - slik som de aller fleste fans i diverse klubber ER og SKAL være. Dette er noe mange medlemmer her inne påpeker, hver dag, i hvert innlegg, uansett tema, hver time. Om og om igjen. Jeg spør, hva er poenget? Hadde Ken Bates eller Simon Grayson vært aktiv på forumet hadde jeg sett et poeng, men akkurat nå er det nærmeste vi kommer Svend Anders - som dessverre har like mye inflytelse på Bates som jeg har på asfaltlegging av sideveier i Sunmøre.

Vi har alle opplevd vanskelige ting som menneske, skilsmisse, sykdom, å miste noen nær, mobbing, dårlig økonomi, miste jobben the list goes on. Vi har alle ulik bagasje.
Jeg skal ikke prøve skore noen billige poeng her, men for meg betydde Leeds United noe helst spesielt for meg da jeg var 13 år og kreftsjuk. Selv om vi var ekstremt middelmådig i Premier League så var jeg sykt stolt av å være Leeds Fan. Leeds var den store solen min i en ellers crap hverdag, uansett hvordan vi gjorde det!
Jeg husker godt min gamle klasseforstander Inge Haagensen, som er Norges største Derby fan, fortalte klassen min(med glimt i øyet) når jeg var på sjukehuset. "Det er bare Bjørn-Marius som kan kalles en ekte supporter": Som holder med Leeds United! Og ikke Scum, vitctimpool etc. Dæven hvor stolt jeg var når fikk høre dette fra mine klassekamerater. La oss prøve bevare denne stoltheten!

Jeg ser fortsatt på Leeds som noe ENORMT positivt i mitt liv, noe som gir meg stor glede. Jeg har fått mange nye venner og har hatt mange knallartige stunder pga Leeds:D Og selvfølgelig jævlig mange dårlige stunder, he he.

Såklart er det sykt kjipt å tape 6-4 hjemme mot Preston, og man har lyst å kutte seg selv, drikke seg full, kjefte opp mamma etc, men fan altså - sett i den store sammenhengen så er det NADA.
Jeg synes alle kan prøve litt mer - ved hjelp av dette forumet - til å få oss forbinde Leeds United noe mer med glede, og ikke depresjon og selvskading.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgeir *

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #1 på: Juli 28, 2011, 12:57:11 »
 Takk for reflektert og flott innlegg, Bjørn-Marius! Inge kjenner jeg jo personlig siden han var reisefølge på de første turene til balløya. Dessuten treffer jeg han nesten hver dag. Egentlig en typisk uttalelse fra han, det der.  :)

 Jeg håper at mange leser ditt innlegg og tenker seg litt om.....
« Siste redigering: Juli 28, 2011, 19:11:27 av hallghel »
Super Leeds since 1968

trondt

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #2 på: Juli 28, 2011, 12:58:47 »
Så enig, så enig.

Per-Stian

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #3 på: Juli 28, 2011, 13:03:04 »
Flott innlegg, B-M!

Sydhagen

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #4 på: Juli 28, 2011, 13:11:16 »
Synes dette var et bra innlegg!

Men samtidig må det også være rom for å ytre hva man er misfornøyd\fornøyd med til enhver tid. Men som du sier så blir det fort repetert til det uendelige om dass, gjerdestolper osv. Desse innleggene er lite kreative og skaper bare irritasjon for dem som faktisk vil diskutere på en skikkelig måte.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Glenn K

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #5 på: Juli 28, 2011, 13:15:03 »
Flott innlegg!  :)

Borge

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #6 på: Juli 28, 2011, 13:20:14 »
flott innlegg, og Inge er en flott kar med mye kunnskap om fotball - har også hatt han som fotballtrener:-)
Det er mye jeg heller ikke er fornøyd med eller ikke skjønner i driften av vårt kjære lag. Jeg orker bare ikke å gjenta disse tingene hver bidige dag! Jeg synes at troen og håpet på at vi en dag skal være tilbake der vi hører til er det viktigste - og hvordan eierne driver klubben kan jeg dessverre ikke gjøre noe med...
Men igjen - et flott innlegg B M
Borge

DenHviteYeboah

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #7 på: Juli 28, 2011, 13:23:39 »
Ja, jeg kjenner meg igjen.Jeg vet også at jeg mye gjentar meg selv, men dette skyldes min enorme bekymring for hvordan denne klubben blir drevet.Nå har jeg jo forstått at noen overhodet ikke deler denne bekymring, og det er greit.Det som ikke er så greit er den form for meningstyranni som har vært på dette forum i en lengre periode.Det er slik at det er opplest og vedtatt at SA og noen andre har så mye mer informasjon,kilder og kunnskap om denne klubben enn alle andre.Når disse uttaler seg så blir dette vurdert som en bestemt "sannhet" og hva andre måtte mene er da bare konspirasjonsteorier....det kan jo tenkes at andre har kilder også...?som ikke er ansatt i klubben og danser etter MUN sin pipe...Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!Det blir sikkert  en gladelig nyhet for mange, for da kan de jo uhindret holde på med å skrive at klubben blir bygget stein for stein,alt er iorden, vi har en stall som vil gjøre at vi rykker opp osv....
MOT og fortsatt god sommer!

Dennis

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #8 på: Juli 28, 2011, 13:28:17 »
Et reflektert og fint innlegg, Bjørn-Marius!

Håper at folk kan la dette stå som et innlegg til generell ettertankte, slik jeg også tror B-m mente det og ikke et angrep på enkeltdebattanter.

 
« Siste redigering: Juli 28, 2011, 13:35:36 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Frode

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #9 på: Juli 28, 2011, 13:43:05 »
Synes du undervurderer din innflytelse på asfaltering av sideveier ... ;)

Neida, fint innlegg, B.M
 

Superfan

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #10 på: Juli 28, 2011, 13:45:59 »
Veldig bra innlegg som jeg kan stille meg bak 100%. Har selv redusert min aktivitet på forumet betydelig i det siste spesielt fordi enkelte personer:

  • er betydelig mer opptatt av å rakke ned på Bates/Grayson enn å støtte klubben. De samme argumentene gjentas og gjentas i ulike tråder til det absolutt kjedsommelige.
  • har en generell negativ vinkling på alt som skjer i klubben, herunder eierskap, manager, spillere, stadionutbygginger, etc. De påstnader som fremsettes er som oftes udokumentert. Andre forumdeltakere som har et mer nyansert syn på ting blir beskrevet som ureflekterte nikkedukker, og blir nærmest utsatt for mobbing.

Fint om dette innlegget kan bidra til at disse personene kan gå litt i seg selv.

Hallgeir *

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #11 på: Juli 28, 2011, 13:52:04 »
Ja, jeg kjenner meg igjen.Jeg vet også at jeg mye gjentar meg selv, men dette skyldes min enorme bekymring for hvordan denne klubben blir drevet.Nå har jeg jo forstått at noen overhodet ikke deler denne bekymring, og det er greit.Det som ikke er så greit er den form for meningstyranni som har vært på dette forum i en lengre periode.Det er slik at det er opplest og vedtatt at SA og noen andre har så mye mer informasjon,kilder og kunnskap om denne klubben enn alle andre.Når disse uttaler seg så blir dette vurdert som en bestemt "sannhet" og hva andre måtte mene er da bare konspirasjonsteorier....det kan jo tenkes at andre har kilder også...?som ikke er ansatt i klubben og danser etter MUN sin pipe...Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!Det blir sikkert  en gladelig nyhet for mange, for da kan de jo uhindret holde på med å skrive at klubben blir bygget stein for stein,alt er iorden, vi har en stall som vil gjøre at vi rykker opp osv....
MOT og fortsatt god sommer!

 Hvorfor ser du bare klubben "i svart og hvitt"? Jeg tør garantere at utrolig få, om noen, er fornøyd med Bates. Det er plass for alle her, også de som har en "skeptisk holdning" til ting og tang. Jeg kan love at det har "vi andre" også, men det blir for slitsomt å nevne det i 90% av innleggene.
 
 Vi trenger deg også her, DHY....
Super Leeds since 1968

Bjorn

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #12 på: Juli 28, 2011, 13:54:42 »
Flott innlegg jeg kjenner meg så inderlig igjen i!
For meg kan jeg glede meg like mye over en kamp mot Sheffield klubbene som visse PL "topplag". Stoltheten er der fortsatt!  8)
Marching On! 4276

fjellhaugen

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #13 på: Juli 28, 2011, 14:27:30 »
Ja, jeg kjenner meg igjen.Jeg vet også at jeg mye gjentar meg selv, men dette skyldes min enorme bekymring for hvordan denne klubben blir drevet.Nå har jeg jo forstått at noen overhodet ikke deler denne bekymring, og det er greit.Det som ikke er så greit er den form for meningstyranni som har vært på dette forum i en lengre periode.Det er slik at det er opplest og vedtatt at SA og noen andre har så mye mer informasjon,kilder og kunnskap om denne klubben enn alle andre.Når disse uttaler seg så blir dette vurdert som en bestemt "sannhet" og hva andre måtte mene er da bare konspirasjonsteorier....det kan jo tenkes at andre har kilder også...?som ikke er ansatt i klubben og danser etter MUN sin pipe...Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!Det blir sikkert  en gladelig nyhet for mange, for da kan de jo uhindret holde på med å skrive at klubben blir bygget stein for stein,alt er iorden, vi har en stall som vil gjøre at vi rykker opp osv....
MOT og fortsatt god sommer!

flott innlegg fra deg DHY  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #14 på: Juli 28, 2011, 16:33:09 »
Skjønner ærlig talt ikke problemet jeg ,er dette et forum hvor alle skal være enige og mene det samme .For meg er det nesten like provoserende å lese alle naive inlegg om hvor bra alt står til med vårt kjære leeds u  ,men jeg ønsker da ikke at folk skal begynne å mene det samme som meg for det .Er det ikke bare å overse alle innlegg en ikke liker da ,bedre det enn å jage folk som er engasjerte og veldig ivrige her inne .
« Siste redigering: Juli 28, 2011, 16:43:11 av marve »
 

steinhar

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #15 på: Juli 28, 2011, 16:58:30 »
Et flott innlegg, B-m :)

sportcarl1

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #16 på: Juli 28, 2011, 17:22:21 »
instammer helt i B-Ms inlagg. och jag star abkom bade spelare fans, grayson och bates
 

B-m

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #17 på: Juli 28, 2011, 17:33:55 »
Skjønner ærlig talt ikke problemet jeg ,er dette et forum hvor alle skal være enige og mene det samme .For meg er det nesten like provoserende å lese alle naive inlegg om hvor bra alt står til med vårt kjære leeds u  ,men jeg ønsker da ikke at folk skal begynne å mene det samme som meg for det .Er det ikke bare å overse alle innlegg en ikke liker da ,bedre det enn å jage folk som er engasjerte og veldig ivrige her inne .


Jeg har ikke noe problem, og jeg prøver ikke gi noen dårlige stikk til noen. Det er selvfølgelig bra at folk har ulike meninger, det er hele poenget med forumet vårt.
Men alle ser jo at forumet har tapt seg, det er nesten ikke aktivitet, og det blir fort dårlig stemning i tråder.
Når det kommer til negativetet kontra postivitet: Hadde peacock news vært ei blekke med 80 % stoff av negativ undertone ville det vært ei helt for jævlig lesning. Jeg føler at folk må være litt mer bevisste rundt hva man skriver, forumet og fotballen skal jo være en slags god avkobling fra en hektisk hverdag.
Forumet er jo spesielt viktig for oss fans utenfor England, og det er jo her vi henter det meste av vår informasjon. Hadde jeg vært 14 år og Leeds fan og aktiv på forumet så hadde jeg ikke orket å holde med Leeds tror jeg. Vi trenger f.eks ikke nevne Bates i hver tråd, jeg begynner jo snart å mislike fyren :D
 Selvfølgelig går det andre veien også, TomS m.fl. sin endeløse positivitet og naivitet provoserer meg til tider!!  :D

Og til den hvite yeboah, poenget mitt var et mer aktivt forum og du er jo en stor bidragsyter på forumet, så ikke slutt å post.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #18 på: Juli 28, 2011, 17:42:54 »
Veldig bra innlegg som jeg kan stille meg bak 100%. Har selv redusert min aktivitet på forumet betydelig i det siste spesielt fordi enkelte personer:

  • er betydelig mer opptatt av å rakke ned på Bates/Grayson enn å støtte klubben. De samme argumentene gjentas og gjentas i ulike tråder til det absolutt kjedsommelige.
  • har en generell negativ vinkling på alt som skjer i klubben, herunder eierskap, manager, spillere, stadionutbygginger, etc. De påstnader som fremsettes er som oftes udokumentert. Andre forumdeltakere som har et mer nyansert syn på ting blir beskrevet som ureflekterte nikkedukker, og blir nærmest utsatt for mobbing.
ett till mycket bra inlagg, konstuktivt och bra,
Fint om dette innlegget kan bidra til at disse personene kan gå litt i seg selv.
 

marve

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #19 på: Juli 28, 2011, 17:48:19 »
Skjønner ærlig talt ikke problemet jeg ,er dette et forum hvor alle skal være enige og mene det samme .For meg er det nesten like provoserende å lese alle naive inlegg om hvor bra alt står til med vårt kjære leeds u  ,men jeg ønsker da ikke at folk skal begynne å mene det samme som meg for det .Er det ikke bare å overse alle innlegg en ikke liker da ,bedre det enn å jage folk som er engasjerte og veldig ivrige her inne .


Jeg har ikke noe problem, og jeg prøver ikke gi noen dårlige stikk til noen. Det er selvfølgelig bra at folk har ulike meninger, det er hele poenget med forumet vårt.
Men alle ser jo at forumet har tapt seg, det er nesten ikke aktivitet, og det blir fort dårlig stemning i tråder.
Når det kommer til negativetet kontra postivitet: Hadde peacock news vært ei blekke med 80 % stoff av negativ undertone ville det vært ei helt for jævlig lesning. Jeg føler at folk må være litt mer bevisste rundt hva man skriver, forumet og fotballen skal jo være en slags god avkobling fra en hektisk hverdag.
Forumet er jo spesielt viktig for oss fans utenfor England, og det er jo her vi henter det meste av vår informasjon. Hadde jeg vært 14 år og Leeds fan og aktiv på forumet så hadde jeg ikke orket å holde med Leeds tror jeg. Vi trenger f.eks ikke nevne Bates i hver tråd, jeg begynner jo snart å mislike fyren :D
 Selvfølgelig går det andre veien også, TomS m.fl. sin endeløse positivitet og naivitet provoserer meg til tider!!  :D

Og til den hvite yeboah, poenget mitt var et mer aktivt forum og du er jo en stor bidragsyter på forumet, så ikke slutt å post.
Gjenspeiler ikke  forumet bare det som skjer rundt leeds u nå om dagen da .Stemmningen hadde garantert vært møe bedre her inne hvis vi hadde sett en større satsing på fotball laget leedsu ,mener nå jeg da. :)
 

Andersen

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #20 på: Juli 28, 2011, 18:57:30 »
Et forum her inne skal vi ha! Men skulle alle være enige i styre og stell av vårt kjære Leeds , gud så kjedelig dette forumet hadde vært da! NEI GUTTER OG JENTER ALLE MÃ… FÃ… LOV TIL Ã… HA SINE EGNE MENINGER HER INNE PÃ… FORUMET! La oss heller gi hverandre noen gode og reflekterte diskusjoner her inne, og la oss støtte klubben i våre hjerter! Som supportere trenger vi hverandre, Leeds som klubb trenger oss supportere, selv om vi ikke bor i Storbritania! LEEDS4EVER

SirOlsen

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #21 på: Juli 28, 2011, 19:01:41 »
Veldig bra, B-M! :)
-SirOlsen-

Tom S

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #22 på: Juli 28, 2011, 19:53:45 »
Skjønner ærlig talt ikke problemet jeg ,er dette et forum hvor alle skal være enige og mene det samme .For meg er det nesten like provoserende å lese alle naive inlegg om hvor bra alt står til med vårt kjære leeds u  ,men jeg ønsker da ikke at folk skal begynne å mene det samme som meg for det .Er det ikke bare å overse alle innlegg en ikke liker da ,bedre det enn å jage folk som er engasjerte og veldig ivrige her inne .


Marve; problemet er ikkje at vi har ulike meininger, det er jo tross alt litt av poenget med eit forum - vi skal bli både provosert og glade og derav svare engasjert, for all del.

Problemet ligger i den "repeat-knappen" som har hengt seg opp og ikkje minst sprer seg i alle tråder, du ser den?
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #23 på: Juli 28, 2011, 19:57:56 »
Ja, jeg kjenner meg igjen.Jeg vet også at jeg mye gjentar meg selv, men dette skyldes min enorme bekymring for hvordan denne klubben blir drevet.Nå har jeg jo forstått at noen overhodet ikke deler denne bekymring, og det er greit.Det som ikke er så greit er den form for meningstyranni som har vært på dette forum i en lengre periode.Det er slik at det er opplest og vedtatt at SA og noen andre har så mye mer informasjon,kilder og kunnskap om denne klubben enn alle andre.Når disse uttaler seg så blir dette vurdert som en bestemt "sannhet" og hva andre måtte mene er da bare konspirasjonsteorier....det kan jo tenkes at andre har kilder også...?som ikke er ansatt i klubben og danser etter MUN sin pipe...Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!Det blir sikkert  en gladelig nyhet for mange, for da kan de jo uhindret holde på med å skrive at klubben blir bygget stein for stein,alt er iorden, vi har en stall som vil gjøre at vi rykker opp osv....
MOT og fortsatt god sommer!

Mener at jeg har lest dette innlegget i en annen tråd?? Deja Vu igjen......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #24 på: Juli 28, 2011, 20:17:58 »
Skjønner ærlig talt ikke problemet jeg ,er dette et forum hvor alle skal være enige og mene det samme .For meg er det nesten like provoserende å lese alle naive inlegg om hvor bra alt står til med vårt kjære leeds u  ,men jeg ønsker da ikke at folk skal begynne å mene det samme som meg for det .Er det ikke bare å overse alle innlegg en ikke liker da ,bedre det enn å jage folk som er engasjerte og veldig ivrige her inne .


Marve; problemet er ikkje at vi har ulike meininger, det er jo tross alt litt av poenget med eit forum - vi skal bli både provosert og glade og derav svare engasjert, for all del.

Problemet ligger i den "repeat-knappen" som har hengt seg opp og ikkje minst sprer seg i alle tråder, du ser den?
Ser den jeg ,men er en ivrig og veldig engasjer så er det vell ikke så lett å holde igjen .
Er vell noen som provoserer frem diskusjoner den andre vegen også.
Mener uansett at vi må tåle mye her inne og at stemmningen hadde vært en helt annen hvis vi hadde sett at det ble satsa litt på fotball laget leedsu.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #25 på: Juli 31, 2011, 16:21:04 »
Et langt og godt innlegg! Jeg er seriøst stolt av å ikle meg den hvite trøya og har vørt ihuga siden tildig 70- tall. Har nok delt mange bekymringer med alle her inne, men sjelden nevnt det som skjer i klubben da jeg ikke har stor greie på det og støtter meg til det jeg leser i media, nettet og forumet.

Stille forum er sommerfenomen vel?? Det ar seg nok opp. Jeg er imdilertid helt enig i at alle tråder før eller siden får et surt Bates innlegg eller Grayson som udugelig innlegg. Det blir en lei av, men rokker selvsgat ikke ved interessen for mitt elskede lag. Ingen på forumet eller noe annet sted kan endre akkurat det!

Sesongen er nær og jeg er virkelig spent og en del bekymret da jeg ikke synes vi har styrket laget. Tror det blir en tøff sesong, mange gode lag og målet må jo være PL!!!

MOT alle Leedsvenner!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #26 på: Juli 31, 2011, 20:25:03 »
Veldig bra innlegg som jeg kan stille meg bak 100%. Har selv redusert min aktivitet på forumet betydelig i det siste spesielt fordi enkelte personer:

  • er betydelig mer opptatt av å rakke ned på Bates/Grayson enn å støtte klubben. De samme argumentene gjentas og gjentas i ulike tråder til det absolutt kjedsommelige.
  • har en generell negativ vinkling på alt som skjer i klubben, herunder eierskap, manager, spillere, stadionutbygginger, etc. De påstnader som fremsettes er som oftes udokumentert. Andre forumdeltakere som har et mer nyansert syn på ting blir beskrevet som ureflekterte nikkedukker, og blir nærmest utsatt for mobbing.

Fint om dette innlegget kan bidra til at disse personene kan gå litt i seg selv.

Hva i alle dager skulle være poenget med å støtte klubben på ett diskusjonsforum?

Leedsfan

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #27 på: Juli 31, 2011, 20:32:20 »
Veldig bra innlegg som jeg kan stille meg bak 100%. Har selv redusert min aktivitet på forumet betydelig i det siste spesielt fordi enkelte personer:

  • er betydelig mer opptatt av å rakke ned på Bates/Grayson enn å støtte klubben. De samme argumentene gjentas og gjentas i ulike tråder til det absolutt kjedsommelige.
  • har en generell negativ vinkling på alt som skjer i klubben, herunder eierskap, manager, spillere, stadionutbygginger, etc. De påstnader som fremsettes er som oftes udokumentert. Andre forumdeltakere som har et mer nyansert syn på ting blir beskrevet som ureflekterte nikkedukker, og blir nærmest utsatt for mobbing.

Fint om dette innlegget kan bidra til at disse personene kan gå litt i seg selv.

Hva i alle dager skulle være poenget med å støtte klubben på ett diskusjonsforum?

Hva er poenget med å være negativ 80% av tiden?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #28 på: Juli 31, 2011, 20:39:04 »
Veldig bra innlegg som jeg kan stille meg bak 100%. Har selv redusert min aktivitet på forumet betydelig i det siste spesielt fordi enkelte personer:

  • er betydelig mer opptatt av å rakke ned på Bates/Grayson enn å støtte klubben. De samme argumentene gjentas og gjentas i ulike tråder til det absolutt kjedsommelige.
  • har en generell negativ vinkling på alt som skjer i klubben, herunder eierskap, manager, spillere, stadionutbygginger, etc. De påstnader som fremsettes er som oftes udokumentert. Andre forumdeltakere som har et mer nyansert syn på ting blir beskrevet som ureflekterte nikkedukker, og blir nærmest utsatt for mobbing.

Fint om dette innlegget kan bidra til at disse personene kan gå litt i seg selv.

Hva i alle dager skulle være poenget med å støtte klubben på ett diskusjonsforum?

Hva er poenget med å være negativ 80% av tiden?

Get a life ::)

Leedsfan

Sv: Refleksjon som forum-medlem
« Svar #29 på: Juli 31, 2011, 20:45:41 »
Veldig bra innlegg som jeg kan stille meg bak 100%. Har selv redusert min aktivitet på forumet betydelig i det siste spesielt fordi enkelte personer:

  • er betydelig mer opptatt av å rakke ned på Bates/Grayson enn å støtte klubben. De samme argumentene gjentas og gjentas i ulike tråder til det absolutt kjedsommelige.
  • har en generell negativ vinkling på alt som skjer i klubben, herunder eierskap, manager, spillere, stadionutbygginger, etc. De påstnader som fremsettes er som oftes udokumentert. Andre forumdeltakere som har et mer nyansert syn på ting blir beskrevet som ureflekterte nikkedukker, og blir nærmest utsatt for mobbing.

Fint om dette innlegget kan bidra til at disse personene kan gå litt i seg selv.

Hva i alle dager skulle være poenget med å støtte klubben på ett diskusjonsforum?

Hva er poenget med å være negativ 80% av tiden?

Get a life ::)

Håper så inderlig på litt suksess i år så 20% i hvert fall blir til 50%... Her støtter vi laget vårt i tykt og tynt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.