Main Menu

hjemmeside

Started by h.b, August 03, 2011, 17:59:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Da har til og med jeg fått meg en hjmmeside. Mest om Hellas. Eller omtrent alt om Hellas. Tro det eller ikke. Ikke et ord om mun der. så titt gjerne innom http://photobergergreece.com/ og si hva ere mener om denne . Mulig det går litt treigt å få opp denne siden. Men håper dete lar seg ordnes til senere. Siden har bare vært aktiv i 2 dager. Så det er mye å fikse enda

berlin

Kanonbra bilder dette, håkon.  :) Very impressive!!

Er selv relativt grekofil, og Folegandros besøkte jeg allerede på 80-tallet.

Husker godt at jeg dessverre ikke kunne være på Folegandros mer enn en natt, fordi jeg hadde glemt igjen passet mitt på Santorini.

Jeg måtte tilbake å hente det. Kommer neppe til å returnere til Santorini med mindre det er etter sesong (ikke lavsesong engang). Er redd jeg blir litt skuffet ift de inntrykk det ga på 80-tallet, da det var relativt begrenset turisme: fra cruiseskip som anløp øya og andre turister (som ankom med ferje og muligens innenriks rutefly).

Hva tror du Håkon? Er det OK å dra til Santorini oktober/november eller mars/april?

h.b

Kan trygt anbefale Santorini uansett på året. Men aller helst ikke i Januar,februar og mars

trondt

Fine bilder, hb.
Du trives i Hellas ? Det gjør vi også.
Spesielt trives vi på Rhodos.
Når på året har du tatt bildene derfra ?

h.b

Hei Trond.
Disse bildene fra Rhodos er tatt i månedskiftet februar - mars i år

Torpe-do

Kanonflotte bilder, h.b!

h.b

Takker. Flere bilder kommer. Også fra England etterhvert

Gufrias

Vakkert, H.B!

Jeg kan fint lite om foto, så noen faglig vurdering av bildene kan jeg ikke gi (bare si at jeg synes de er pene). Men jeg har vært i land på 11 greske øyer, og når jeg besøkte sida di kom stemningen tilbake. Bra nok for meg.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Har lagt ut et par bilder til på siden min. Ihvertfall fra Halden under andre bilder og Norge.
Kommer kanskje med tiden til å bruke HTML side som hjemmeside istedenfor flash. Men det for jeg ta med tiden

h.b

Nå er det opprettet en ny hjemmeside. noen bilder fra vår kjære by Leeds og andre steder  som jeg har besøkt
http://studioberger.no/

bwirum

Beste bildet av alle var jo unga som spiste is! Hysteriske uttrykk på de :)

Dine Håkon?
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

asLeeds

DALHEIM WHITES

h.b

Quote from: bwirum on February 29, 2012, 19:26:09
Beste bildet av alle var jo unga som spiste is! Hysteriske uttrykk på de :)

Dine Håkon?

Stemmer det. Mine unger ja

bwirum

Quote from: h.b on March 01, 2012, 12:10:20
Quote from: bwirum on February 29, 2012, 19:26:09Beste bildet av alle var jo unga som spiste is! Hysteriske uttrykk på de :)

Dine Håkon?

Stemmer det. Mine unger ja
Fantastisk bra,  fornøyde med isen da :-)

Generelt veldig mye bra bilder der.  Dyktig på dette her du.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)