Prediction 2011/12

Started by Tom S, August 05, 2011, 08:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kva plass kjem vi på denne sesongen?

Direkte opprykk
12 (10.6%)
Play off
37 (32.7%)
Øvre halvdel
50 (44.2%)
Nedre halvdel
14 (12.4%)
Nedrykk
0 (0%)

Total Members Voted: 110

Voting closed: August 12, 2011, 08:45:21

euphor9

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Blank_File

Tror på øvre halvdel, men hva er liksom vitsen med det?

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on August 05, 2011, 17:10:31
DHY og h.b kommer til å bli positivt overrasket..:)
kanskje du får rett for en gangs skyld....

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on August 05, 2011, 18:51:26

Jeg hadde jo "rett" i hele forrige sesong, hvorfor skal jeg ta feil i denne? :o
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on August 05, 2011, 18:55:05

javel...og hva var ditt tips før sesongen?mitt var 10. plass...ikke helt på viddene

columbi

Mitt tips er mellom 14-18. Redd vi blir for veike foran.

Giske

Tipper playoff-plass i år, god tru  ;D Deilig med sesongstart!!!!

Jon R

Går for en fin-fin 8. plass.
Jon R.

Frode

Quote from: Jon R on August 05, 2011, 21:33:56
En plass ned er vel ikke fin-fint?

Tipper 6 plass ... eller vel så mye håper

Hallgeir *

Jeg er spent på om vi får noen Kisnorbo-effekt denne sesongen. Får vi skikk på forsvaret, kan vi blande oss inn i kampen om en playoff-plass. Satser på 6-plassen og håper på en anstendig start.

Må dog si at jeg er litt usikker på hvilket nivå vi er på... Og da tenker jeg ikke på divisjonen vi befinner oss i.  ;)
Super Leeds since 1968

Per Arne

Vi tar selvsagt 5.-plassen.

Sann mine ord.

:)

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Jeg sliter viiirkelig med hvor jeg skal lande tipset mitt.

Frykten er en mediocre start, Bates gir Larry skyven sånn i oktober/november, og så skal en ny mann sette 'sitt' lag - fortsatt uten særlig økonomisk hjelp...

Hååååpet er at vi med en bra første-ellever kommer greit igang med sesongen, og at vi bygger derfra. Vi henger med e stykke under Top Two, stort sett på playoff-plass. I januar-vinduet får vi faktisk forsterket godt nok til at vi kommer oss inn på en tredje/fjerde-plass.

Og da er det opp til oss hvordan vi ordner biffen...

(håpet mitt er vel også at en del klubber ikke gjør det så bra som forhåndstipsene tilsier, ala Middlesbrough i fjor...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Tipper samme som i fjor nr.10..... og der bommet jo jeg..

ollan
Ollan

testo

Quote from: ollan on August 05, 2011, 23:23:50
Tipper samme som i fjor nr.10..... og der bommet jo jeg..

ollan

WHY!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Blackwell: This season is set to be the toughest Championship campaign yet
http://www.talksport.co.uk/radio/kickoff...

Former Sheffield United and Leeds boss Kevin Blackwell thinks this season's Championship is going to be one of the toughest competitions yet but backs West Ham and Leicester to claim promotion to the Premier League. To listen back to the full interview click the link above.
Terje

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Hobben

Rogaland Whites

Jon R

Quote from: Frode on August 05, 2011, 21:53:40
Quote from: Jon R on August 05, 2011, 21:33:56
En plass ned er vel ikke fin-fint?

Dårligere enn de uttrykte ambisjonene, men bedre enn de faktiske.  ;)
Jon R.

Karl Hot Shot

Leeds United vil i sesongen 2011/2012 avslutte et sted mellom 2. og 7. plass. Mange har nå forventninger om at United skal gjøre det bedre enn i forrige sesong, altså minst 6. plass og en play-off-plass. Jeg tror det bør være mulig. Det vil i alle fall være en gedigen skuffelse om United nok en gang ikke innfrir. Sist gikk det åtte år før United kom seg tilbake til toppdivisjonen. Dermed er det på tide nå med opprykk denne sesongen.

TK20

Jeg tror vi er såpass mye bedre i år at vi greier play-off. Tipper fjerdeplass.

Watch this space.

DenHviteYeboah

hva hadde du rett i?hva var ditt tips?jeg har sjekket poll-trådene foran forrige sesong, og der har du ihvertfall ikke kommet med noe innlegg med tips for sesongen....så det stoooore spørsmålet er fortsatt:hva hadde du rett i hele forrige sesong....?

4ever arcticwhite

Vi styrker laget før vinduet stenger, og i januar, og rykker direkte opp som Champions!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ihag

Leeds er nå favoritt til å vinne The Championship på Norsk Tipping sin vinnerodds !
Topp 3 : Leeds 3,56 - West Ham 3,65 - Leicester 4,89
3 siste : Peterborough 215,15 - Doncaster 107,58 - Watford 107,58

Vet ikke helt om jeg er enig, men lov å håpe !

jackbauer68

Quote from: Ihag on August 06, 2011, 09:00:09
Leeds er nå favoritt til å vinne The Championship på Norsk Tipping sin vinnerodds !
Topp 3 : Leeds 3,56 - West Ham 3,65 - Leicester 4,89
3 siste : Peterborough 215,15 - Doncaster 107,58 - Watford 107,58

Vet ikke helt om jeg er enig, men lov å håpe !

Det er fordi at oddsen er flytende,og at vi alle tipper med hjertet i stedet for hjernen 8)

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on August 06, 2011, 07:18:23

hva hadde du rett i?hva var ditt tips?jeg har sjekket poll-trådene foran forrige sesong, og der har du ihvertfall ikke kommet med noe innlegg med tips for sesongen....så det stoooore spørsmålet er fortsatt:hva hadde du rett i hele forrige sesong....?

Det var en fleip da du pleier å avslutte dine innlegg med "vi får se hvem som har rett til slutt"!

Jeg hadde blitt positivt overrasket forrige sesong, hadde sikkert gjettet mellom 12-16 plass.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

No har vi sett laget i aksjon for første (teljande) gong denne sesongen og det gjekk som kjent heilt rævva. Optimisten i meg seier at vi bør kjempe om sluttspel, men "øvre halvdel" (mellom 7. og 12. plass) er nok meir realistisk ettersom eg fryktar fleire tap i august og september.

Per-Stian

107 stemmer per 8.8.2011 gjev følgjande fordeling:

Direkte opprykk....10 %
Play-off..............32 %
Øvre halvdel......47 %
Nedre halvdel.......11 %
Nedrykk................0 %

Erik M

Selv med dårlig transferaktivitet er det ikke helt urealistisk at vi blir et lite hakk bedre og mer stabile enn i fjor.  Derfor er top 6 innen rekkevidde og direkte opprykk mulig.

Dessverre (eller heldigvis) er det svært vanskelig å finne quick-fix modeller i fotball - i likhet med all annen næringsvirksomhet.  Det er ingen garanti for at bedriften din går til himmels selv om du kjøper 5 helsider i VG.  Vi vet godt at det ikke følger garanti med dyre fotballspillere heller..

I år tror jeg det kan slå begge veier.  Presset øker på klubb/manager/spillere.  En dårlig start tåler vi kanskje ikke og det kan bli en tung sesong.  Men hva om forsvaret plutselig sier "klikk" og sitter som det skal og laget boostes av selvtillitt?  Plutselig er det en ny spiller som finner ut hvor målet står... etc.

Forblir optimistisk, men venter på et par lånesigneringer fra PL som gjør meg litt tryggere.