Prediction 2011/12

Started by Tom S, August 05, 2011, 08:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kva plass kjem vi på denne sesongen?

Direkte opprykk
12 (10.6%)
Play off
37 (32.7%)
Øvre halvdel
50 (44.2%)
Nedre halvdel
14 (12.4%)
Nedrykk
0 (0%)

Total Members Voted: 110

Voting closed: August 12, 2011, 08:45:21

Tom S

Kva er dei realistiske forventingen til folket no ein dag før sesongen sparkes i gang for vårt Leeds United?
COME ON LEEDS !!

Kato

En sesong langt under forventningene med 17. plass. Simon Grayson får sparken i slutten av november. Tippet 7. plass i fjor.

Sydhagen

Føler meg rimelig sikker på at vi har et sterkere og bedre sammensatt LAG denne sesongen enn forrige.
Begrunnelsen er Paddy og Brown som kommer til å hindre at vi får like mange baklengs som forrige sesong.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Vi ligger blant de 6 beste til nyttår og fortsetter med det ut sesongen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

er rimelig sikker på at det blir minst play off, er jo bestandig posetiv før sesongen sparkes igang.....

med en eller 2 kvalitets signeringer er vi oppe og lukter på topp 2 :)
"SNIFFER"

Od

Tror det blir et sted mellom 7 og 10. Laget vårt er etter min mening ikke forsterket sammenlignet med de andre lagene vi konkurrerer med denne sesongen..

Søren

Umiddelbart tror jeg vi havner et sted mellem 8-12.

Jeg vil naturligvis håbe, at mine dystre forventninger bliver gjort til skamme.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

B_Ød

Jeg tror vi er styrket, både keeper, midtforsvar og midtbane har fått "talkers" så kommunikasjon bør være bedre.
Fremover bør vi etter min mening være tilnærmet uforandret tross skader på LB og Somma. Vi kjenner bedre til nivået i CCC, og er derfor bedre forberedt i år.
Er ganske sikker på at forsvaret er bedre enn i fjor, pluss at Brown bør kunne minimere rommet mellom midtbane og forsvar, og at vi derfor ikke nødvendigvis ikke må putte 5 pr kamp for å sikre hvertfall ett poeng.
Predictio : Playoff
Ups & Ups!!

sportcarl1

en topp6plats är realistiskt

auren

Tipper øvre halvdel, og en 9.plass. Det må komme inn ihvertfall et par solide forsterkninger før jeg virkelig får troa på topp 6.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Øvre halvdel!! Og så håper jeg innerst inne at noen slår skikkelig gjennom i år og bringer oss helt i toppen av tab.
Yeboahs vitne

Ove

Jeg frykter at vi ikke når like høyt i år. Ja, jeg tror vi er blitt LITT bedre og vil slippe inn færre mål i år, men tror samtidig at mange av konkurrentene har satset mer og  blitt MYE bedre.

Dette gjelder f.eks. lag som Leicester, Ipswich og Middlesborough.

Mester

fjellhaugen

håper på topp 6 men tipper 8-10
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Masinga

Direkte opprykk bør være realistisk!
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Jeg tror vi blir slått ut i playoff.
HÃ...PER Kisnorbo holder hele sesongen og at hans lederegenskaper sammen med murbrekker Brown er nok til at vi klorer oss til en andreplass, men tror det ikke.
- Leif Olav

Jon R

Quote from: Kato on August 05, 2011, 08:49:09
En sesong langt under forventningene med 17. plass. Simon Grayson får sparken i slutten av november. Tippet 7. plass i fjor.

Mulig du får rett med en 17 plass men kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at Bates sparker Grayson.
Jon R.

HåvardK

Mid-table. La oss si 13.

raggen

midt på treet tenker jeg
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bjorn

Ingen har sagt nedrykk enda da... Det er jo positivt  ;)
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Er så oppgitt at jeg ikke orker å tippe >:(

Rudi G.

Bedre en forrige sesong!

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on August 05, 2011, 16:01:31

Kan du ikke tippe så får vi se hvor rett du har?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on August 05, 2011, 16:07:20
Quote from: DenHviteYeboah on August 05, 2011, 16:01:31

Kan du ikke tippe så får vi se hvor rett du har?
13.plass :(

h.b

Leif Egil

Jeg orker ikke å være negativ - hva er vitsen med det? Topp 6 tror jeg på - om ikke blir jeg skuffet. Come on SUPER LEEDS! MOT

Leedsfan

DHY og h.b kommer til å bli positivt overrasket..:)

Sølvreven

Direkte opprykk, som vanlig  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Joensen

I utgangspunktet midt på tabellen 10-12 plass :(Men nå når forventnigene ikke er så høye
kan vi jo fort bli posetiv overrasket ;)