KAMP: vs MIDDLESBROUGH 13/8 2011, kl 16.00

Started by Leedsfan, August 13, 2011, 14:33:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: auren on August 13, 2011, 18:03:23
Quote from: Andersen on August 13, 2011, 18:01:43
Protestene burde komme mot spillerene etter denne kampen! Hadde det ikke vært for 2. røde kort i denne kampen, tror jeg resultatet hadde vært annerledes.

Enig. Med 11 mot 11 hadde vi slått Boro!

auren

Umulig å vite!

Tom S

Jævlig skuffa, men det vart ein håpløs kamp med Gradel og Howson utvist.
Gutta jobba bra, men det vart for "bratt", stor takk til Lonergan for at det ikkje vart meir.

Forøvrig håper eg Larry fortsetter med backfireren i neste kamp, virket som den funket relativt bra.
Ellers er McCormack aleine på topp for tamt, her må vi få inn ein ny mann ASAP.

Nunez inn for Howson og Sam/White inn for Gradel mot Hull?

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Andersen

Får vi en seier i neste kamp hjemme , letter det på det begredlige humøret mitt nå. Men 3 . tap til på rappen da...................  . LEEDS4EVER.

Sleivind

Typisk at det skulle bli en sånn kamp! Mye frustrasjon både mot Bates og Grayson, også er det spillerne som skal ødelegge i dag.

Meget skuffende, men jeg gidder ikke å svartmale situasjonen enda. Vi spiller brukbart i dag, Grayson har innsett at Connolly og Parker ikke holder mål. Lees spiller bra på backen. Lonergan viser klasse. Leicester og Ipswich tapte.

newsome

Quote from: Rudi G. on August 13, 2011, 18:04:57
Protestene burde komme mot spillerene etter denne kampen! Hadde det ikke vært for 2. røde kort i denne kampen, tror jeg resultatet hadde vært annerledes.

auren

Umulig å vite!
Håpløs påstand auren!
Vi har tapt og må forholde oss til det!
Har ingen andre å skylde på.

h.b

Jaja. Ble skarve 310 kroner på meg og 0-1 det. Men satt det går ann å være så himla uorganiserte og uproffesjonelle som dagen Leedslag er

Odin

Vi må ha en spiss snart, McCormack er fullstendig feilplassert der framme. Bra at unggutta fikk sjansen idag...

Andersen

VI spillte visst bra ja, før kortene kom ja , litt positivt får en tenke. Men det er noen lange dager frem til tirdag.

Promotion 2010

Quote from: h.b on August 13, 2011, 18:08:22
Jaja. Ble skarve 310 kroner på meg og 0-1 det. Men satt det går ann å være så himla uorganiserte og uproffesjonelle som dagen Leedslag er

Det  var vel en super organisering både 11 mot 11, 10 mot 11, 10 mot 10 og 9 mot 10.

Men lite profesjonelt var det av to spillere: Howson og Gradel!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Quote from: Odin on August 13, 2011, 18:09:50
Vi må ha en spiss snart, McCormack er fullstendig feilplassert der framme. Bra at unggutta fikk sjansen idag...

Ikkje feilplassert, men aleine.
COME ON LEEDS !!

auren

auren

Umulig å vite!

Også umulig å vite om vi hadde stått med flere enn 0 poeng hvis vi hadde investert kraftig i stallen.

Uansett; det må inn flere solide forsterkninger. Primært på backene og sentral midtbane, samt en spiss på lån. Jeg tviler sterkt på om vi får noen solide spillere å juble over i det hele.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Vi må huske på at kampen i dag var litt utenom det vanlige. Jeg kommer i hvertfall ikke med noen bastante formeninger om hvordan sesongen utvikler seg.

Men, motstanden mot Bates, er blitt betydelig styrket. Blir ikke laget forsterket innen utgangen av august, og vi ikke kommer på et vinnerspor, aner jeg at supporterne  er modne for boikott.

Med det mener jeg at sesongsbillettinnehavere uteblir og at det blir mindre salg av enkeltvise kampbilletter,
i tillegg til demonstrasjoner på og utenfor ER og i media. Vanligvis vil den enkelte supportere støtte laget i tykt og tynnt, men det går en grense hvor det faktiskt kan være støttende for klubben/laget/fremtiden ved å utebli. (les: tvinge frem endringer)

I fjor at vi 27299 tilskuere i snitt, som er respektabelt, men heller ikke mer.
I år vil snittet være minst 5000 lavere spår jeg, med det forbehold at enten forsterker Leeds laget med 1 til 2 klare forsterkninger innnen utg. av måneden, eller de rett og slett gjør alle dystre spådommer til skamme ved å vise at ungutter og andre spillere gjør det veldig bra og at moralen i laget er høy.

Mot Hull blir det max 20.000

Andersen

Fortsatt en god helg til dere alle!,  måtte det endelig bli en seier på tirsdag. LEEDS4EVER

Joe Jordan

Skuffa, men ikke utslått. Etter rapportene å dømme var vi ikke dårlige, bare 2 mann mindre.

Er det noe vi ikke trenger så er det karantene på Gradel og Howson, men det er likevel nye muligheter på tirsdag!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Rudi G.

Quote from: auren on August 13, 2011, 18:11:53

auren

Umulig å vite!

Også umulig å vite om vi hadde stått med flere enn 0 poeng hvis vi hadde investert kraftig i stallen.

Uansett; det må inn flere solide forsterkninger. Primært på backene og sentral midtbane, samt en spiss på lån. Jeg tviler sterkt på om vi får noen solide spillere å juble over i det hele.

auren

Har ikke påstått det ???

Kickthemdown

Quote from: auren on August 13, 2011, 18:02:03
Quote from: Odin on August 13, 2011, 18:01:05
Hull slo Ipswich idag, vi har Hull H, West Ham og Ipswich borte i August. Skal på West Ham kampen. Tipper vi har max 1 poeng per 1 September, dessverre...

Jeg tipper vi har 6 poeng

auren
Veddemål ? Jeg vedder på at vi har null poeng og at Grayson må gå planken ..  ::)

SDalen

Skrekk og gru, huff og æsj, nei og nei, hva er det som skjer? Nå må laget virkelig heve seg, dette holder ikke mål, rett og slett!
Rogaland whites!

B_Ød

Quote from: Alta-White on August 13, 2011, 18:18:48
Veddemål ? Jeg vedder på at vi har null poeng og at Grayson må gå planken ..  ::)

Huff&huff...
Ups & Ups!!

Ozzy96

no manglar me gradel og howson mot hull,no hadde det vert fint om me hadde hadde ein dugandes stall ja kem som skal inn noda  ??? >:(

Ozzy96

kan ikkje prestera bedre treng rett og slett bedre spelarar på enkelte plassar :(

Rudi G.

Bremner statuen sperret inn av politi etter kampen :(

sveifors

Nytter ikke å skylde på dommeren.

Skylder dere på spillerne, hvem har plassert dem der, hvem coacher, hvem inspirerer. Simon Grayson.

Der er ansvaret, basta. Hele laget er helt ute av balanse

Alt annet er bullshit. Jeg var 100% for SG i to sesonger, men mannen evner ikke å organisere et balansert fotballag eller finne dyktige trenere.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Quote from: Rudi G. on August 13, 2011, 18:24:04

Det legger vell neppe noe demper på protestene ?
Rogaland Whites

Promotion 2010

Grayson:
Gradel 1st var ikke gult - 50/50 challenge begge utvist
Gradel 2nd var ok - han må "curb his agression"

Howson 1st var gult - one for the team
Howson 2nd var ikke gult - angiperen snublet i sine egne bein (linjemannen var 60 yards away)

McMahons var ikke noe utvisning...

Grayson:
Vi sto på hele tiden.
Lonergan veldig bra i dag.
Mangler to mann på tirsdag, men det må vi gjøre noe med.

Mot Hull kan vi vinne hvis vi står på som vi viste 11 mot 11 i dag.

Clayton: Never stops running. Enthusiasm is there for everybody to see. Han vil bli bedre og bedre sammen med O'Dea og Kisnorbo. Lees hadde også en bra kamp!

...ingen unnskyldning etter det jeg hørte....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ziganda

Si hva dere vil, men spillerne er ikke bra nok.  :(

auren

Quote from: Rudi G. on August 13, 2011, 18:15:10
Quote from: auren on August 13, 2011, 18:11:53

auren

Umulig å vite!

auren

Har ikke påstått det ???

Jeg vet det Rudi. Var vel mer et svar til dem som mener at dette er Grayson og Bates feil.

auren

DenHviteYeboah

Quote from: ziganda on August 13, 2011, 18:27:58
Si hva dere vil, men spillerne er ikke bra nok.  :(
Det er det flere som har sagt for lenge lenge lenge siden....

Rudi G.

Quote from: hobberst on August 13, 2011, 18:26:18

Det legger vell neppe noe demper på protestene ?

Jo, for de er utstyrt med videokamera :(

auren

Fornuftig! Både pga statuens egen "sikkerhet" og fare for tumulter. Og i England er det jo gått sport i å gjøre opprør i det siste...

auren

Håkon

Hva skjer har ikke fulgt kampen idag dette var skuff
Leeds for alltid