KAMP: vs MIDDLESBROUGH 13/8 2011, kl 16.00

Started by Leedsfan, August 13, 2011, 14:33:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ozzy96

det er grayson og bates som skal skaffe et lag som faktisk kan konkurere i ligaen >:( også seie dei at dei vil opp pøh ikke på denne måten nei

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on August 13, 2011, 18:30:20
Quote from: ziganda on August 13, 2011, 18:27:58
Si hva dere vil, men spillerne er ikke bra nok.  :(
Det er det flere som har sagt for lenge lenge lenge siden....

Men det er de vi har......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Quote from: Leedsfan on August 13, 2011, 18:42:04
Quote from: DenHviteYeboah on August 13, 2011, 18:30:20
Quote from: ziganda on August 13, 2011, 18:27:58
Si hva dere vil, men spillerne er ikke bra nok.  :(
Det er det flere som har sagt for lenge lenge lenge siden....

Men det er de vi har......

Og da må Leeds gå fra målet som var å rykke opp til å unngå nedrykk, nei jeg kødder ikke.
Rogaland Whites

Ozzy96

uff, bare dritt det her me vart lova forsterkningar men eg trur me har svakar stall nu desverre :( om ikj me har det så trur eg me uansett treng ein bedre stall enn i fjor for å prestere

kilgallon

Quote from: Promotion 2010 on August 13, 2011, 18:27:06
Grayson:
Gradel 1st var ikke gult - 50/50 challenge begge utvist
Gradel 2nd var ok - han må "curb his agression"

Howson 1st var gult - one for the team
Howson 2nd var ikke gult - angiperen snublet i sine egne bein (linjemannen var 60 yards away)

McMahons var ikke noe utvisning...

Grayson:
Vi sto på hele tiden.
Lonergan veldig bra i dag.
Mangler to mann på tirsdag, men det må vi gjøre noe med.

Mot Hull kan vi vinne hvis vi står på som vi viste 11 mot 11 i dag.

Clayton: Never stops running. Enthusiasm is there for everybody to see. Han vil bli bedre og bedre sammen med O'Dea og Kisnorbo. Lees hadde også en bra kamp!

...ingen unnskyldning etter det jeg hørte....  ::)

Hva er det han skal unnskylde??

jackbauer68

Rapport fra Marriott av skuffet mann: Clayton is a coming star, Lonergan brukbar, hvorfor i alle dager tar Grayson ut Snoddy,dommeren er en tufs,Leeds's forsvar er gode i dueller men elendig på fart, Bates er en idiot, McCormack er elendig, Lees virker ok men er skyld i målet,Brown er søppel, o'dear er Bull, fansen er utålmodig,howson er oppskrytt, hvorfor kom ikkje White inn når han sto klar,Leeds vil slite bigtime i år.........

Ozzy96

synest videon fra protesten seie det greitt, GET OUT OF OURR CLUBBBBBBBBBBBBB YOU CHEALSI BASTARD  !!!!!!!!!!!!!!!!!

Glenn K

Quote from: Ozzy96 on August 13, 2011, 19:42:57
synest videon fra protesten seie det greitt, GET OUT OF OURR CLUBBBBBBBBBBBBB YOU CHEALSI BASTARD  !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor har du sett video?

Aristokraten

Quote from: Glenn K on August 13, 2011, 19:48:14
Quote from: Ozzy96 on August 13, 2011, 19:42:57

Hvor har du sett video?
http://yfrog.com/nhn75wz
Leeds! Leeds! Leeds!

Promotion 2010

Quote from: kilgallon on August 13, 2011, 19:32:19
Quote from: Promotion 2010 on August 13, 2011, 18:27:06
Grayson:
Gradel 1st var ikke gult - 50/50 challenge begge utvist
Gradel 2nd var ok - han må "curb his agression"

Howson 1st var gult - one for the team
Howson 2nd var ikke gult - angiperen snublet i sine egne bein (linjemannen var 60 yards away)

McMahons var ikke noe utvisning...

Grayson:
Vi sto på hele tiden.
Lonergan veldig bra i dag.
Mangler to mann på tirsdag, men det må vi gjøre noe med.

Mot Hull kan vi vinne hvis vi står på som vi viste 11 mot 11 i dag.

Clayton: Never stops running. Enthusiasm is there for everybody to see. Han vil bli bedre og bedre sammen med O'Dea og Kisnorbo. Lees hadde også en bra kamp!

...ingen unnskyldning etter det jeg hørte....  ::)

Hva er det han skal unnskylde??

Han pleier å unnskylde. Enten det eller gå istrupen på enkeltspillere... Litt med laid-back i dag! Kan skyldes at han ga litt opp pga en dårlig dommer eller at han rett og slett er litt fed up av å måtte forsvare elendige resultater eller spill....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ozzy96

synest me har rett i å ver litt forbanna, to pinlege tap i seriestarten og tvilsomt spel  :(

Sølvreven

Kom igjen karer.... Denne kampen ble ødelagt av utvisningene og forteller INGENTING! Jeg har tro på at dette laget hever seg til tirsdagen og slår Hull. Jeg er enda forbannet etter Sotonkampen, men denne kampen er bare å glemme.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tarald72

En ny tung start på sesongen......men det kommer seg etterhvert. Jeg har tro på at laget hever seg mange hakk, som tidligere nevnt her ble jo denne kampen ødelagt av utvisningene, men forrige ukes kamp mot Southampton var en katastrofe fra Leeds' side. Og cup-kampen i midt-uka vitner om at stallen muligens er bred, men muligens ikke bred nok......men vi skal slite med de røde kortene mht. suspensjonene på tirsdag......

Men alt i alt, vi kan ikke gi oss nå, remember - Leeds 4ever!

MOT!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

HåvardK

Quote from: Sølvreven on August 13, 2011, 20:25:07
Jeg har tro på at dette laget hever seg til tirsdagen og slår Hull.
Skal vi se... Hvordan var statistikken vår på tirsdagskamper i fjor, nå igjen?

Gufrias

Her drar jeg pa ferie i et par uker, og hva skjer?  :o

Men frykt ikke, jeg er tilbake i morgen ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Carl Fisker

Quote from: HåvardK on August 13, 2011, 21:45:09
Jeg har tro på at dette laget hever seg til tirsdagen og slår Hull.
Skal vi se... Hvordan var statistikken vår på tirsdagskamper i fjor, nå igjen?
Ny sesong, nye (tirsdags)muligheter.

Tom S

I år vert vi knallgode på tirsdagskamper og knalldårlige på lørdagskamper....
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Quote from: Tom S on August 13, 2011, 22:42:11
Du har trua?

Ozzy96

kva signal fra spelargruppa er det som gjer deg så god tru  ;D ???

samadhi

Mot Southampton hadde vi 3 mål i mot, mot Bradford hadde vi 2 og i dag hadde vi bare 1 mål i mot.

Ser vi en trend der vi bare blir bedre og bedre defansivt??
marching on together,
derudaf forever...

Odin

Middlesborough vant sjansestatistikken 13-4 med skudd på mål. Det har ikke bare med utvisningene å gjøre. Vi er et dårlig Championshiplag med en manager som ikke evner å se hvor svakhetene ligger. Vi ble rundspilt mot Southampton, var heldige mot Bradford, og var heldige som ikke tapte mer enn 0-1 idag. Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør..   

Kickthemdown

Kom igjen karer.... Denne kampen ble ødelagt av utvisningene og forteller INGENTING! Jeg har tro på at dette laget hever seg til tirsdagen og slår Hull. Jeg er enda forbannet etter Sotonkampen, men denne kampen er bare å glemme.
Tja den forteller meg at i fremdeles er urdårlige i forsvar. 13 sjanser imot på hjemmebane er nær sagt skandaløst dårlig. Den forteller meg også som ventet at vi savner en spiss som kan score mål.

Jeg er utrolig fornøyd om vi klarer å berge plassen i divisjonen sånn som ståa er nå.

LEO

nedrykks takter etter min mening og vi vil få verst tenkelig start nå

auren

Quote from: Alta-White on August 14, 2011, 00:35:45
Tja den forteller meg at i fremdeles er urdårlige i forsvar. 13 sjanser imot på hjemmebane er nær sagt skandaløst dårlig. Den forteller meg også som ventet at vi savner en spiss som kan score mål.

Jeg er utrolig fornøyd om vi klarer å berge plassen i divisjonen sånn som ståa er nå.

Ã... tro at 13 skudd på mål regnes som 13 sjanser er også skandaløst dårlig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Quote from: Odin on August 14, 2011, 00:17:01
Middlesborough vant sjansestatistikken 13-4 med skudd på mål. Det har ikke bare med utvisningene å gjøre. Vi er et dårlig Championshiplag med en manager som ikke evner å se hvor svakhetene ligger. Vi ble rundspilt mot Southampton, var heldige mot Bradford, og var heldige som ikke tapte mer enn 0-1 idag. Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør..   
Spot on!

Tom S

Quote from: HåvardK on August 13, 2011, 23:15:45
Du har trua?

På knallgode tirsdagskamper meiner du?
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Tom S on August 14, 2011, 09:56:42
Du har trua?

Vi vant da den første. Hva er det du klager etter...  ;)
Min første Leeds-kamp:

Tom S

Quote from: Promotion 2010 on August 14, 2011, 10:01:35
Quote from: Tom S on August 14, 2011, 09:56:42
Du har trua?

Vi vant da den første. Hva er det du klager etter...  ;)

Ja, det er jo det eg seier... :)
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on August 14, 2011, 08:25:26
Quote from: Odin on August 14, 2011, 00:17:01
Spot on!

Dette er utrolig spot off! Hvis dere fulgte med så var skudd- (sjanse-)statistikken 4-3 til Leeds da Howson røyk ut. Da hadde Gradel vært ute i over en halv time. Den var 4-5 ti minutter før slutt, men selvsagt ble det vanskelig de siste 10 pluss fem i tillegg.

Fotball på RADIO kan være ganske så labert i forhold til LIVE:

QuoteThe match itself started brilliantly for Leeds United who completely dominated proceedings...
Despite the numerical advantage, Boro struggled to take a hold of the game and Leeds United continued to battle on and carve out chances.
As we approached half-time there were plenty of positives as Leeds proved they were more than equal to Middlesbrough despite the numerical disadvantage.
With only nine men remaining, Leeds had their work cut out and for the most part, were chasing shadows. Andy Lonergan made more saves today than most keepers would have to make in a month and was indisputably the man of the match.
Adam Clayton was once again incredible as one of Leeds’ biggest threats up front and a workhorse destroyer in the centre of the park.
Overall, I can’t help but feel cheated by the referee. I doubt any Middlesbrough fan in attendance today can honestly say they would have won without the red cards â€" Leeds were running them off the park. It was the kind of performance we needed to see after the shambolic display at Southampton, even if we didn’t get the result we deserved.

http://www.thescratchingshed.com/2011/08/card-happy-ref-bates-protests-middlesbrough/

Les også kommentarene under innlegget fra folk som var tilstede på kampen! Dette kan bli bra!  ;)

UP WE GO!!!   ;D
Min første Leeds-kamp: