Skrevet av Emne: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh  (Lest 28301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #90 på: Desember 17, 2011, 01:11:10 »
Jeg er ikke veldig fan av Keogh. God arbeidskapasitet og moral, og en god lagspiller. Men ikke en virkelig kvalitetsspiller hvis du spør meg. Hva skal vi med alle disse spillerene våre? Huff og huff! Nunez, Bromby, Parker, Forssell og Bruce. Disse råtner uten kamper, og ser ikke ut til å være i nærheten av laget, så lenge andre er skadefrie. Hvorfor signerer Grayson for eksempel en langtidsavtale med Nunez, uten å vise vilje til å rulere på spillere? Det er tross alt en stor del av hans ansvar å holde spillere i form! Når Somma kommer tilbake har vi en haug med spisser, men bare èn spissplass. Bra med konkurranse? Joda, men ikke når spillere har klippekort og fast plass i hver eneste kamp! Jeg er møkka lei av Grayson sånn sett. Nå får vi se da, når han nå er nødt til å omrokkere, om det lykkes.

Grayson har en fetisj for spisser og midtstoppere av ymse kvalitet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #91 på: Desember 17, 2011, 01:17:52 »
Vi trenger ikke Keogh. han er en dårlig spiller, som kanskje kan gjøre det bra i league 2. Har ikke teknikk, dårlig pasnings sikkerhet - han gir bort ballen i mer enn 50% av tilfellene når han får oppspill, er dårlig i luften, og kommer sjelden i scoringsposisjon.

Dersom Grayson kjøper Keogh blir jeg veldig skuffet, og får styrket min antakelse om at Grayson har tatt Leeds så langt som han evner. My two cents....

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #92 på: Desember 17, 2011, 01:52:19 »
Vi trenger ikke Keogh. han er en dårlig spiller, som kanskje kan gjøre det bra i league 2. Har ikke teknikk, dårlig pasnings sikkerhet - han gir bort ballen i mer enn 50% av tilfellene når han får oppspill, er dårlig i luften, og kommer sjelden i scoringsposisjon.

Dersom Grayson kjøper Keogh blir jeg veldig skuffet, og får styrket min antakelse om at Grayson har tatt Leeds så langt som han evner. My two cents....

Han startet jo veldig bra, men har spilt dårligere i det siste. Hele laget har jo spilt dårligere de siste kampene.

Helt enig at han ikke har noen enorm spisskompetanse foruten meget god arbeidsmoral.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pedro

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #93 på: Januar 02, 2012, 10:36:01 »
Der returnerte Andy Keogh til Wolves. Settes på transferlisten av disse 8)
Leedsomaniac

Borge

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #94 på: Januar 02, 2012, 11:02:01 »
Vi trenger ikke Keogh. han er en dårlig spiller, som kanskje kan gjøre det bra i league 2. Har ikke teknikk, dårlig pasnings sikkerhet - han gir bort ballen i mer enn 50% av tilfellene når han får oppspill, er dårlig i luften, og kommer sjelden i scoringsposisjon.

Dersom Grayson kjøper Keogh blir jeg veldig skuffet, og får styrket min antakelse om at Grayson har tatt Leeds så langt som han evner. My two cents....

Han startet jo veldig bra, men har spilt dårligere i det siste. Hele laget har jo spilt dårligere de siste kampene.
Enig!!

Helt enig at han ikke har noen enorm spisskompetanse foruten meget god arbeidsmoral.
Borge

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #95 på: Januar 03, 2012, 10:05:40 »
Der returnerte Andy Keogh til Wolves. Settes på transferlisten av disse 8)

Kjøpes av en NPC klubb, og scorer selvsagt mot oss i neste oppgjør! 8) :o
 

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Andy Keogh
« Svar #96 på: Januar 03, 2012, 14:00:35 »
Der returnerte Andy Keogh til Wolves. Settes på transferlisten av disse 8)
Kilde? På Leeds off hj.side er Keogh fremdeles i troppen...og han er ikke ført opp som lånespiller.
Ok. Så det annet sted på hj.siden.
« Siste redigering: Januar 03, 2012, 14:09:31 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Glenn K


Bites Yer Legs

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #98 på: Januar 31, 2012, 13:01:02 »
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #99 på: Januar 31, 2012, 17:15:44 »
Ja, de trenger en målmaskin for å komme seg ut av bunnstriden.
Hekta på Leeds siden 1974

LEO

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #100 på: Mars 10, 2012, 11:53:41 »
Nå har han scoret 4 mål på 6 kamper.  Ka skjer  :o ???
 

Cherry

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #101 på: Mars 10, 2012, 11:58:42 »
Han blir rett & slett brukt til det han kan- target spiss.
Ennå ett spark i leggen til Grayson...han hadde virkelig ett syndrom med å hente spillere
og bruke de i posisjoner de ikke var vant til...
 

Sander

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #102 på: Mars 10, 2012, 12:51:11 »
Han blir rett & slett brukt til det han kan- target spiss.
Ennå ett spark i leggen til Grayson...han hadde virkelig ett syndrom med å hente spillere
og bruke de i posisjoner de ikke var vant til...

Hmm. Hva ble han brukt til hos oss a?
 

J-R

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #103 på: Mars 10, 2012, 13:31:56 »
Han ble brukt til å løpe ræva av seg.

Rasmussen7

Sv: EX-LÃ…NESPILLER: Andy Keogh
« Svar #104 på: Mars 10, 2012, 14:56:49 »
Takket være han at McCormack har så pass mange mål som han har... Låkkedue e vell et bra ord...