Skrevet av Emne: hvorfor ikke nedrykk!  (Lest 15567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #30 på: August 17, 2011, 22:03:57 »
Southampton ser ud til at kunne rykke direkte op! Leicester har invisteret en masse og taper. Nei hvis vi vinder de kommende 3 kamper sà ligger vi sikkert til "play off" alle ser ud til at kunne rykke - sa hvorfor ikke Leeds ?
 

rd1

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #31 på: August 27, 2011, 19:52:03 »
9. Vi får spillere utvist i annenhver kamp
"Who needs Cantona??"

Leif Egil

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #32 på: August 27, 2011, 20:13:54 »
Idiotisk tråd - LEEDS UNITED rykker IKKE ned denne sesongen! Vi har fått en uheldig start - noe selvforskyldt (Middlesborough) og utur i dag. Jeg har fortsatt troen på topp 6 og håper på topp 2 inntil det eventuelt er mattematisk umulig! Come on Leeds! MOT
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #33 på: August 27, 2011, 20:27:49 »
Idiotisk tråd - LEEDS UNITED rykker IKKE ned denne sesongen! Vi har fått en uheldig start - noe selvforskyldt (Middlesborough) og utur i dag. Jeg har fortsatt troen på topp 6 og håper på topp 2 inntil det eventuelt er mattematisk umulig! Come on Leeds! MOT

Der følger jeg deg Leif Egil :)

Leedsfan

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #34 på: August 27, 2011, 20:30:14 »
Idiotisk tråd - LEEDS UNITED rykker IKKE ned denne sesongen! Vi har fått en uheldig start - noe selvforskyldt (Middlesborough) og utur i dag. Jeg har fortsatt troen på topp 6 og håper på topp 2 inntil det eventuelt er mattematisk umulig! Come on Leeds! MOT

Der følger jeg deg Leif Egil :)

Helt enig med Rudi G.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #35 på: August 28, 2011, 09:58:07 »
Idiotisk tråd - LEEDS UNITED rykker IKKE ned denne sesongen! Vi har fått en uheldig start - noe selvforskyldt (Middlesborough) og utur i dag. Jeg har fortsatt troen på topp 6 og håper på topp 2 inntil det eventuelt er mattematisk umulig! Come on Leeds! MOT

Der følger jeg deg Leif Egil :)

Helt enig med Rudi G.

enig med dere alle sammen  :)
"SNIFFER"

euphor9

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #36 på: August 28, 2011, 10:11:59 »
Ray Parlour og Adrian Durham mener at vi er dømt til å rykke ned til League 1??? ??? Hvertfall en av dem mener vi rykker ned.

http://www.talksport.co.uk/radio/matchday-live/blog/2011-08-06/matchday-live-new-season-predictions?


Håper på en plass på øvre halvdel av tabellen,men har tippet 14plass på Leeds United.

Leedsfan

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #37 på: August 28, 2011, 10:23:33 »
Ray Parlour og Adrian Durham mener at vi er dømt til å rykke ned til League 1??? ??? Hvertfall en av dem mener vi rykker ned.

http://www.talksport.co.uk/radio/matchday-live/blog/2011-08-06/matchday-live-new-season-predictions?


Håper på en plass på øvre halvdel av tabellen,men har tippet 14plass på Leeds United.

Nedrykk skjer ikke, at man tror det kan jeg ikke fatte. Jeg tror fortsatt på en 6. plass...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #38 på: August 28, 2011, 13:32:01 »
Når vi rykka ned sist. Ja da var alle enige om at vi aldri i verden ville rykke ned

Jon R

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #39 på: August 28, 2011, 21:52:02 »
Dette snur seg. Vi kommer nærmere opprykk enn nedrykk.
Jon R.

RoarG

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #40 på: August 31, 2011, 12:19:06 »
For en tråd >:(. Leeds rykker selvsagt ikke ned med det laget vi besitter ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peder

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #41 på: August 31, 2011, 17:09:04 »
Ray Parlour og Adrian Durham mener at vi er dømt til å rykke ned til League 1??? ??? Hvertfall en av dem mener vi rykker ned.

http://www.talksport.co.uk/radio/matchday-live/blog/2011-08-06/matchday-live-new-season-predictions?


Håper på en plass på øvre halvdel av tabellen,men har tippet 14plass på Leeds United.

Nedrykk skjer ikke, at man tror det kan jeg ikke fatte. Jeg tror fortsatt på en 6. plass...
Du skal ha for posiviteten din, du er kansje litt mer usikker på 6.plassen idag ?

Selv tippet jeg Leeds midt på tabellen før sesong start og tror nå vi skal være glad om vi havner der.

Hvorfor:
1: Vi mistet 2 midtbane spillere før sesong start og fikk inn Brown (som ikke har overbevist hittil) som erstatter for disse 2, noe jeg tror vi kommer til å slite med denne sesongen.

2: 2 Spisser er langtidsskadet, 1 er uønsket/sendt ut porten. De 2 spissene vi har passer ikke inn i spillemønsteret 4-5-1 / 4-4-1-1 som SG bruker ofte.
Paynter gidder jeg ikke ta med.

3: Salget av Gradel tror jeg ikke vi klarer å erstatte.

4: Tror ikke miljøet i spillergruppa er optimal, Spillere blir solgt, virker som om det er vansklig/umulig å bli enig om ny kontrakt når kontraktstiden nærmer seg slutten.

5: Forsvaret holder i bestefall League 1 nivå, Mangler kompetente spillere som kan prestere over en hel sesong på begge backplassene.

6: Sentralt på midten mangler vi backup, heldigvis har Clayton blomstret, men det holder ikke med 3 midtbane spillere (Clayton, Howson og Brown) på de 2 plassene sentralt, skader og gulekort (Brown) vil gjøre at vi vil merke behovet av backup på disse plassene mer og mer iløpet av sesongen.



rd1

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #42 på: August 31, 2011, 21:19:39 »
10. Vi selger nøkkelspillere/mister nøkkelspillere uten at de blir erstattet.


Da har jeg listet opp 10 punkter. Dette blir en knalltøff kamp for å unngå nedrykk. Dersom ikke Snodgrass forsvinner i løpet av kvelden, ryker han i januar.
"Who needs Cantona??"

rd1

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #43 på: Desember 26, 2011, 17:56:40 »
1. Becciò erstattes med keogh, 3 mål på over 20 kamper ifjor.
2. Noe er feil med økonomien, vi får ingen spillere inn.
3. Grayson evner ikke organisere laget defensivt
4. Sentral midtbane er tvilsom og syltynn
5. Forsvaret er darlig og tynt
6. veldig avhengig av max, snoddgrass, beccio og howson offensivt.
7. bates er ikke rett eier for leeds.
8. Vi overpresterte ifjor og vi er svekket iforhold til fjoråret.

Kaster frem denne igjen.. Nå holder vi oss nok unna nedrykk, men punktene er mer relevant en noensinne!
"Who needs Cantona??"

gill

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #44 på: Desember 26, 2011, 18:04:21 »
Vi rykker ikke ned, men vi rykker heller ikke opp. Sånn blir det.
 

SuperLeeds!

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #45 på: Desember 26, 2011, 18:29:35 »
Vi rykker ikke ned, men vi rykker heller ikke opp. Sånn blir det.

Punktum.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #46 på: Desember 30, 2011, 13:56:05 »
Vi rykker ikke ned, men vi rykker heller ikke opp. Sånn blir det.

Punktum.





Finale!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #47 på: Desember 30, 2011, 14:04:40 »
Vi rykker ikke ned, men vi rykker heller ikke opp. Sånn blir det.

Punktum.






Finale!

Ryker vi ut i play-off Finalen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Same

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #48 på: Desember 30, 2011, 15:22:41 »
Vi rykker ikke ned, men vi rykker heller ikke opp. Sånn blir det.

Punktum.






Finale!

Ryker vi ut i play-off Finalen?
Vi rykker ned i play-off finalen selvsagt. ;)

Sleivind

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #49 på: Desember 30, 2011, 15:47:40 »
Vi rykker ikke ned, men ståa i klubben er alarmerende for øyeblikket. Forsvaret fungerer ikke (sjokkerende nok), midtbanen fungerer ikke og angrepet fungerer ikke. Og når Bates og Grayson heller ikke fungerer for øyeblikket, så blir det vanskelig.

I tillegg til dette er jo to av lagets viktigste spillere ute med skade.

Vi trenger virkelig noen forsinkede julegaver om vi skal ha noen håp om opprykk til våren.

RoarG

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #50 på: Desember 30, 2011, 16:48:00 »
Vi rykker ikke ned, men ståa i klubben er alarmerende for øyeblikket. Forsvaret fungerer ikke (sjokkerende nok), midtbanen fungerer ikke og angrepet fungerer ikke. Og når Bates og Grayson heller ikke fungerer for øyeblikket, så blir det vanskelig.

I tillegg til dette er jo to av lagets viktigste spillere ute med skade.

Vi trenger virkelig noen forsinkede julegaver om vi skal ha noen håp om opprykk til våren.
Absolutt. Hva med at de 23 andre lagene begynner å tape litt, de også?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #51 på: Januar 18, 2012, 13:25:57 »
Tja - hva nå dere?? Howson går, sannsynligvis også Clayton... Blir helt kvalm av hele situasjonen. Heldigivs har vi snart et nydelig hotell og noen fantastiske VIP bokser til 7mp.
"Who needs Cantona??"

RoarG

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #52 på: Januar 18, 2012, 13:29:16 »
Ikke nedrykk. Kun mid table obscurity. Doncaster, Coventry og Forest er for dårlige. Jeg tror at de lagene, som ligger på nedrykksplass nå, går ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #53 på: Januar 18, 2012, 13:30:33 »
Tja - hva nå dere?? Howson går, sannsynligvis også Clayton... Blir helt kvalm av hele situasjonen. Heldigivs har vi snart et nydelig hotell og noen fantastiske VIP bokser til 7mp.

Jeg tviler på nedrykk. Men når klubben så godt går ut og sier at vi ikke rykker opp i år, ref. Howson-artikkel på offisielle siden, kan man lure på hva vi skal spille for.. Dette kun måneder ette bates "krevde" opprykk. Oppgitt :-[
KEEP FIGHTING!!

MacMurder

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #54 på: Januar 18, 2012, 13:57:40 »
Et par skader pluss formsvikt på nøkkelpersonale og kaldsvetten vil gjøre seg gjeldende.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #55 på: Januar 18, 2012, 14:04:44 »
Tror ikke vi skal begynne og stresse med tanke på nedrykk. Siden Howson ble skadet har Paddy forsvunnet, Townsend kommet inn på lån og Snoddy er tilbake etter skade. Pdd er vi faktisk ikke svekket slik jeg ser det. Howson så jeg vekk i fra resten av sesongen da jeg så skaden han fikk. Får vi nå inn Delph og kanskje en spiss som scorer er vi fremdels med, kommer det ikke flere inn er det status q!

RoarG

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #56 på: Januar 18, 2012, 14:06:14 »
Et par skader pluss formsvikt på nøkkelpersonale og kaldsvetten vil gjøre seg gjeldende.
Ikke mye kaldsvette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #57 på: August 09, 2012, 21:03:37 »
På en mørkets dag taes denne frem igjen, dersom TO ryker:

1. Vår manager sier opp pga lack off funds
2. Becchio og Mccormack putter maks 20 tilsammen uten vinger
3. Helt nytt forsvar kommer til å lekke som en sil
4. Vår nye defensive midtbane består av "stjerner" fra Tippeligaen og nedrykkslag
5. Fortsatt dårlig økonomi og  McCormack selges i januar
6. Maks 15.-20.000 på hjemmekampene
7. Full krig mellom bates og supportere
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #58 på: August 09, 2012, 21:12:18 »
På en mørkets dag taes denne frem igjen, dersom TO ryker:

1. Vår manager sier opp pga lack off funds
2. Becchio og Mccormack putter maks 20 tilsammen uten vinger
3. Helt nytt forsvar kommer til å lekke som en sil
4. Vår nye defensive midtbane består av "stjerner" fra Tippeligaen og nedrykkslag
5. Fortsatt dårlig økonomi og  McCormack selges i januar
6. Maks 15.-20.000 på hjemmekampene
7. Full krig mellom bates og supportere

Vinger? Vi har Peltier og White som kommer fossende på kanten. Becchio foran med Ross rett bak, ved siden av seg har Ross et par luringer i Varney og Norris. Bak de ligger Green og Austin som vaktbikkjer, Green er en "box to box midfielder" og Austin er vårt anker. Så har vi et lovende stopperpar i Lees og Pearce, bak de har vi skøyeren Kenny.

Dette trenger ikke å bli så ille!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: hvorfor nedrykk!
« Svar #59 på: August 10, 2012, 00:54:46 »
Mener at laget våres er sterkere i år enn i fjor , ja vi har tippeligaens beste spiller Rodolph Austin og nedrykksgutta fra Pompey...

Brown mot Austin ?! JA TAKK Brown er møkk

Pompey hadde vell ikke rykket ned viss de ikke hadde fått minuspoeng !

eneste vi mangler er bredden men synes first 11 er bedre enn i fjor !
Pontus ❤