Skrevet av Emne: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)  (Lest 72013 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #510 på: August 29, 2011, 08:52:51 »

Helt enig. Jeg ville ikke satt inn OB, men heller satt inn en ekstra midtbanespiller og kjørt 3-5-1. De tre bak hadde jeg kjørt smalt og trukket ned vingspillerne under press, samt at jeg ville hatt Nunez inn og satset på hurtige overganger med Nunez, Gradel og McCormack. Jeg ville nok ofret Snoddy for å få inn Nunez.
Og dette ville jeg gjort med en gang White ble utvist for å vise Ipswish at jeg ikke akter å forsvare meg til seier. Jeg har vært trener i 10 år og min filosofi er at angrep er beste forsvar.
MOT

Jeg liker filosofien din Sølvreven, men tror allikevel at 9 av 10 managere ville gjort omtrent de samme valgene som Grayson da vi ble en mann mindre.
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #511 på: August 29, 2011, 09:27:41 »
Har kun fulgt med på kampen på radio. At vi burde ha poenge er ihvertfall riktig. Men vi taper. Og det betyr null poeng. Det kommer sikkert en kamp hvor vi får ufortjente poeng i løpet av sesongen. Uansett så er det nok et tap som vi ikke har råd til hvis vi skal overhod tenke å play off. så ufortjent eller ikke. Grayson lar vår mest giftige spiler sitte å varme benken i hele kampen. Det er ikke bra og Grayson står til stryk nok engang

Det er godt vi har endel poeng til gode, kommer godt med i kampen om opprykk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #512 på: August 29, 2011, 12:31:56 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=253212


Leeds vurderer om de skal anke det røde kortet på White.
BRA!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #513 på: August 29, 2011, 12:43:32 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=253212


Leeds vurderer om de skal anke det røde kortet på White.
BRA!
Helt på sin plass!
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #514 på: August 29, 2011, 12:49:46 »
Leeds vurderer om de skal anke det røde kortet på White.
BRA!
Absolutt...en helt vanvittig dommeravgjørelse, kostet oss match&back, smått utrolig da ett frispark burde vært idømt andre veien. (sett helt uten Leeds-briller...faktisk  ;))
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #515 på: August 29, 2011, 12:52:11 »
Max uheldig at White får rødt kort på den der, max strengt! Max feil at Magic Max ikke får straffe! Nei dette var kjipe scener!  :-\
KEEP FIGHTING!!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #516 på: August 29, 2011, 14:49:54 »
Jeg håper virkelig de vil anke kortet...

Hvis ikke jeg har sett feil, så virker det som at Aidy White ikke gjør noen ting, og at den andre bare løper i han...

sportcarl1

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #517 på: August 29, 2011, 16:18:40 »
är det en eller 2 matchers avstängning som gäller för rött kort?
 

Gufrias

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #518 på: August 29, 2011, 16:26:25 »
  "10 MAN UNITED SUNK AT THE LAST".   Dette er overskriften på den offisielle siden med påfølgende kamprapport fra Ipswich-kampen. Dårlig gjennomtenkt og klønete skrevet, mener nå jeg.  ::)


Skjønner ikke problemet. Det er bare en måte å lese dette på: Timanns United sank til slutt.

Det er som kjent bare ett United, og om noen skulle få assosiasjoner i en annen retning, bør de gå inn i seg selv og rense hodet for slike stygge tanker.
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #519 på: August 29, 2011, 16:38:26 »

DenHviteYeboah

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #520 på: August 29, 2011, 17:06:35 »
Har kun fulgt med på kampen på radio. At vi burde ha poenge er ihvertfall riktig. Men vi taper. Og det betyr null poeng. Det kommer sikkert en kamp hvor vi får ufortjente poeng i løpet av sesongen. Uansett så er det nok et tap som vi ikke har råd til hvis vi skal overhod tenke å play off. så ufortjent eller ikke. Grayson lar vår mest giftige spiler sitte å varme benken i hele kampen. Det er ikke bra og Grayson står til stryk nok engang

Det irriterer meg litt med denne etterpåklokskapen som ofte herjer i dksse traktene. Nunez er en lettvekter, og det er langt fra sikkert han hadde passet inn i det sporet kampen utviklet seg i etter utvisningen.

Du nevner (ganske så riktig) at du ikke har sett kampen, og jeg synes det blir altfor bombastisk å slå fast at Grayson stryker.

Du liker ikke Grayson, we get it.
Men å påstå at Grayson har noe stort på gang, og kommer til å bli en stor manager(som flere her på forumet hevder)det er greit liksom? denne bombastiske profetien trenger man ikke å underbygge...?

Hallgeir *

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #521 på: August 29, 2011, 17:08:02 »
  "10 MAN UNITED SUNK AT THE LAST".   Dette er overskriften på den offisielle siden med påfølgende kamprapport fra Ipswich-kampen. Dårlig gjennomtenkt og klønete skrevet, mener nå jeg.  ::)


Skjønner ikke problemet. Det er bare en måte å lese dette på: Timanns United sank til slutt.

Det er som kjent bare ett United, og om noen skulle få assosiasjoner i en annen retning, bør de gå inn i seg selv og rense hodet for slike stygge tanker.
Det er nå slik at det er mulig å få feil assosiasjon når setningen leses første gang. Ingen har vel sagt at det er et problem. Og stygge tanker....?  :D
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #522 på: August 29, 2011, 17:35:40 »
Jeg håper virkelig de vil anke kortet...

Hvis ikke jeg har sett feil, så virker det som at Aidy White ikke gjør noen ting, og at den andre bare løper i han...

 Har akkurat sett 12 min. sammendrag fra kampen. Igjen: Det er over min fatteevne at det er mulig å få rødt kort for en sånn handling som White blir en del av, helt uforskyldt. D'Urso & Co. er så til de grader på bærtur her. Hvis ikke dette kortet strykes, kommer jeg til å miste troen på at det finnes fornuft innen fotballens regelverk og de som skal håndheve regelverket.  >:(
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #523 på: August 29, 2011, 21:30:09 »
Jeg håper virkelig de vil anke kortet...

Hvis ikke jeg har sett feil, så virker det som at Aidy White ikke gjør noen ting, og at den andre bare løper i han...

 Har akkurat sett 12 min. sammendrag fra kampen. Igjen: Det er over min fatteevne at det er mulig å få rødt kort for en sånn handling som White blir en del av, helt uforskyldt. D'Urso & Co. er så til de grader på bærtur her. Hvis ikke dette kortet strykes, kommer jeg til å miste troen på at det finnes fornuft innen fotballens regelverk og de som skal håndheve regelverket.  >:(

FA er ubrukelige. Blir faktisk mer overrasket om kortet strykes, enn om det ikke blir det.

Sølvreven

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #524 på: August 29, 2011, 21:50:18 »

Helt enig. Jeg ville ikke satt inn OB, men heller satt inn en ekstra midtbanespiller og kjørt 3-5-1. De tre bak hadde jeg kjørt smalt og trukket ned vingspillerne under press, samt at jeg ville hatt Nunez inn og satset på hurtige overganger med Nunez, Gradel og McCormack. Jeg ville nok ofret Snoddy for å få inn Nunez.
Og dette ville jeg gjort med en gang White ble utvist for å vise Ipswish at jeg ikke akter å forsvare meg til seier. Jeg har vært trener i 10 år og min filosofi er at angrep er beste forsvar.
MOT

Jeg liker filosofien din Sølvreven, men tror allikevel at 9 av 10 managere ville gjort omtrent de samme valgene som Grayson da vi ble en mann mindre.
Det er sikkert derfor jeg enda trener et G16 lag  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #525 på: August 29, 2011, 22:14:06 »
Jeg håper virkelig de vil anke kortet...

Hvis ikke jeg har sett feil, så virker det som at Aidy White ikke gjør noen ting, og at den andre bare løper i han...

 Har akkurat sett 12 min. sammendrag fra kampen. Igjen: Det er over min fatteevne at det er mulig å få rødt kort for en sånn handling som White blir en del av, helt uforskyldt. D'Urso & Co. er så til de grader på bærtur her. Hvis ikke dette kortet strykes, kommer jeg til å miste troen på at det finnes fornuft innen fotballens regelverk og de som skal håndheve regelverket.  >:(
Husk at FA er inkonsekvente og partiske.Mista trua på den organisasjonen for mange år siden.Leeds United har alltid blitt behandlet beinhardt-dessverre.