KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011

Started by Trond90, August 27, 2011, 13:53:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kongsmo

Quote from: Joe Jordan on September 20, 2011, 22:07:21
Hva er det med Snoddy da, mistet interessen for fotball?

tror helle han eventuelt har mistet interessen for å spille for et lag som ikke satser.....
"SNIFFER"

newsome

Quote from: Fripp on September 20, 2011, 22:06:51
Hva har skjedd med Snodgras????

Mot Spurs brukte han Bale som rundingsbøye. Nå klarer han ikke løpe fra bestemora si.
Snoddy og Howson er utrolig dårlig ja!

newsome

GelderdEndForumGelderd End

by kjelvi

3-0 down, who gives a f**k, were super Leeds and were going up!

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

sveifors

Æ blir fysisk dårlig av å se på våre formasjoner, press osv.

Med skikkelig organisering kan man få skitt til å skinne, uten det er det bare SKITT
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kilgallon

Uansett at vi har fått 3 imot, så viser Bromby med all tydelighet at han skal spille midtstopper i de kommende kamper.

LEO

jeg må le   3 av våre løper halv hjerta mot ballfører inne i vår egen 16 meter og hva gjør manchester spilleren da  ???  Jo han spiller til en medspiller som står umarkert.

hehheheheh   dette er latterlig

newsome

Bates folder hendene og ber ???

Håper det for enveisbillett til Monaco!

Sleivind

Quote from: newsome on September 20, 2011, 22:08:53
Quote from: Fripp on September 20, 2011, 22:06:51
Hva har skjedd med Snodgras????

Mot Spurs brukte han Bale som rundingsbøye. Nå klarer han ikke løpe fra bestemora si.
Snoddy og Howson er utrolig dårlig ja!

Howson har vært en av Leeds sine beste i dag, hvertfall i 2.omgang. Mange som har spilt dårligere enn Howson.

LEO

jeg slår av NÃ... dette er å drite ut oss supportere

Vi fortjener bedre    Tredje kampen hvor vi spiller ræva

Vonsiggy

Chelse-mannen Bates liker tydeligvis ikke å se at Leeds taper mot Scum 3 dager etter at favorittklubben hans gjorde det samme...  Han burde kanskje ha åpnet lommeboken hvis vi skulle hatt en sjanse.

Oggy

Vi har jo ikke produsert NOE, siden redningene på streken i starten.
Fansen fortjener ett mål
Oggy

sveifors

Quote from: LEO on September 20, 2011, 22:14:58
jeg må le   3 av våre løper halv hjerta mot ballfører inne i vår egen 16 meter og hva gjør manchester spilleren da  ???  Jo han spiller til en medspiller som står umarkert.

og sånn er det jo ihver bidige seriekamp også. Ikke rart at vi slapp in over 70 mål ifjor. Det hjelper ikke å skifte spillere når de blir dårligere og dårligere av å være i Leeds trøya
Sveifors

asLeeds

jaja, la oss sjå slik på da; ståa var vell det samme i helga mot Chelsea? Då konkluderer eg at me e MINST like go som chelsea, ikkje verst da ;)
DALHEIM WHITES

Joe Jordan

Bortsett fra at dette er C-laget til scum, ja... Og at Chelsea hadde mest posession og haugevis med sjanser...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hobben

Er dessverre at Snoddy har mistet det grepet han hadde i fjor.. :(

Og det ut ifra de fleste kampene i år ikke bare denne, synes at han har litt '' den når jeg ikke uansett så gidder ikke løpe'' holdning... Så også ut som han ga blanke F i hva Brombu ville fortelle han på 0-1 målet.
Rogaland Whites

asLeeds

Quote from: LEO on September 20, 2011, 22:17:21
jeg slår av NÃ... dette er å drite ut oss supportere

Vi fortjener bedre    Tredje kampen hvor vi spiller ræva

Merkeligt oppsumert gitt...................
DALHEIM WHITES

Fripp

Quote from: hobberst on September 20, 2011, 22:23:19
Er dessverre at Snoddy har mistet det grepet han hadde i fjor.. :(

Og det ut ifra de fleste kampene i år ikke bare denne, synes at han har litt '' den når jeg ikke uansett så gidder ikke løpe'' holdning... Så også ut som han ga blanke F i hva Brombu ville fortelle han på 0-1 målet.

Enig. Se på man.u spillerne. Slutter aldri å løpe etter ballen. Selvom de kanskje ikke når den. Stor forskjell i innstilling på lagene.

Le Jardin

"Victory is in our sights"

testo

Quote from: Vonsiggy on September 20, 2011, 22:17:28
Chelse-mannen Bates liker tydeligvis ikke å se at Leeds taper mot Scum 3 dager etter at favorittklubben hans gjorde det samme...  Han burde kanskje ha åpnet lommeboken hvis vi skulle hatt en sjanse.

Han sparer til han kommer i hel....e, han tror han kan kjøpe seg ut derfra.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Oggy

Oggy

Hobben

Leeds spiller resten av kampen mot 10 mann, fryatt eller noe slik scum greier syter over en skade og klarte ikke å fullføre, pingler :D
Rogaland Whites

Fripp

Joe Jordan

Quote from: testo on September 20, 2011, 22:25:47
Quote from: Vonsiggy on September 20, 2011, 22:17:28

Han sparer til han kommer i hel....e, han tror han kan kjøpe seg ut derfra.

Han klør seg i det lusebefengte skjegget og tenker på hvorfor han solgte Gradel, den eneste som kunne ha utgjort noen forskjell her i kveld.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ziganda

Quote from: sveifors on September 20, 2011, 22:18:38
Quote from: LEO on September 20, 2011, 22:14:58

og sånn er det jo ihver bidige seriekamp også. Ikke rart at vi slapp in over 70 mål ifjor. Det hjelper ikke å skifte spillere når de blir dårligere og dårligere av å være i Leeds trøya

Tullprat. Klart det hjelper å skifte spillere. Det er greit å se hvor vi virkelig står. Fasiten er: hjelpeløst langt unna PL.  :(

Espen J

Berbatov som midtstopper?? Tipper Fergie e lei av slappe holdninga has...

sveifors

Vårt lag er ikke så dårlig, vi har et enormt potensiale iform av organisering kollektivt. Trist at vi taper på en sånn måte.

Min påstand er at om du kjøper navn og såkalte "gode" spillere og lar dem spille totalt uten system og organisering , så vil det uansett bli dårlig i lengden. Sånn er moderne fotball blitt.

Ikke nok at vi er akterutseilt på spillermarkedet, men vi er i et annet århundre i fotballorganisering, derfor kommer vi ingen veg før vi får KUNNSKAP inn i trenerteamet
Sveifors

Hobben

Rogaland Whites