Skrevet av Emne: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011  (Lest 66190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #120 på: September 19, 2011, 09:04:31 »
Vil ha følgende lag i morgen kveld:

Lonergan - Lees, Bromby, O'Dea, White - Vayrynen, Clayton - Howson, McCormack, Snodgrass - Becchio.

Becchio holder fint en god omgang tenker jeg. Vayrynen trenger matchfitness. Et jevnt løp mellom han og Brown. Det kan tenkes at rutinen til Brown kan være bra å ha. McCormack MÃ… med, men mot et 4-5-1 lag bør vi stille i samme formasjon. Litt mer defansiv trygghet (håper jeg). Skal vi slå Scum MÃ… vi sette sjansene våre, og da kan ikke Keogh spille. Nunez er for svak defansivt og må varme benken. Howson skyves over på høyre, og jeg satser på at han har en ny 50 meters assist denne gangen  :) Forsvaret bør holdes mest mulig likt, dog det røde kortet på Paddy tvinger frem en endring.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #121 på: September 19, 2011, 09:17:18 »
Vi har ny viktig kamp på fredag og synes egentlig vi bør spare noen av spilleren mot Man Utd. Kampen på fredag er MYE viktigere enn denne!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #122 på: September 19, 2011, 11:42:25 »
Enig Sydhagen! fredagskampen er viktigere 2. seire på rad i ligaen , dog noe heldig i begge kampene men det er seire tross alt. Vil ha med de beste til fredag, men et STORT dilemma for SG tror jeg. ERKEFIENDEN SCUM U. hjemme på ER, fullsatte tribuner de beste spillerene våre er tilbake fra skade. En god slump penger i kassa fra denne kampen, hvilke spillere velger han? Scum U  i kjempeform, kan vi klare en ny cup skrell? et hederlig resultat er jeg fornøyd med, men håper SG har fredagskampen litt i tankene også. LEEDS4EVER

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #123 på: September 19, 2011, 12:31:59 »
http://www.youtube.com/watch?v=oYqxIZK3rv4



1972; Leeds United vs Scum; 5-1

Alle våre gamle helter i aksjon, Bremner, Eddie Gray, Sniffer, Lorimer, Mick Jones, Madeley, Cooper, Giles, Sprake, Charlton.....sukk, for en tid.... ::)
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #124 på: September 19, 2011, 12:35:04 »
Vil ha følgende lag i morgen kveld:

Lonergan - Lees, Bromby, O'Dea, White - Vayrynen, Clayton - Howson, McCormack, Snodgrass - Becchio.

Becchio holder fint en god omgang tenker jeg. Vayrynen trenger matchfitness. Et jevnt løp mellom han og Brown. Det kan tenkes at rutinen til Brown kan være bra å ha. McCormack MÃ… med, men mot et 4-5-1 lag bør vi stille i samme formasjon. Litt mer defansiv trygghet (håper jeg). Skal vi slå Scum MÃ… vi sette sjansene våre, og da kan ikke Keogh spille. Nunez er for svak defansivt og må varme benken. Howson skyves over på høyre, og jeg satser på at han har en ny 50 meters assist denne gangen  :) Forsvaret bør holdes mest mulig likt, dog det røde kortet på Paddy tvinger frem en endring.

MOT!

auren
låter som ett rimligt lag, tror dock inte han vågar starta med bechio då han ligger en bit efter, kanske forsell får chansen från start istället?möjligtvis att han luftar ratchuba med
 

Leeds96

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #125 på: September 19, 2011, 15:04:21 »
http://united.no/united/nyheter/nyheter/sju_unggutter_med_mot_leeds

Hviler stjernene

Våre største stjerner, Wayne Rooney, Ashley Young, Nani og Patrice Evra, for å nevne noen, er alle utelatt fra troppen. De får dermed en ukes fri før Stoke-kampen. Våre skadde spillere, Javier Hernandez, Chris Smalling, Nemanja Vidic, Tom Cleverley og Rio Ferdinand, er også uaktuelle.

Jonny Evans og Darren Fletcher er de eneste som startet mot Chelsea, som også er med mot Leeds, mens Michael Carrick, Antonio Valencia og Dimitar Berbatov, som kom innpå som innbyttere mot Chelsea, også er med mot Leeds.

Legg merke til at dette er en bruttotropp, og at det dermed ikke er sikkert at alle er med til Leeds når tirsdagen kommer.

Kampen sendes på Canal+ tirsdag fra 20.40

Bruttotroppen (Kilde: Independent):
Fra førstelagstroppen:
Anders Lindegaard,
Ben Amos,
Fabio,
Phil Jones,
Jonny Evans,
Ryan Giggs,
Ji-Sung Park,
Michael Carrick,
Darren Fletcher,
Antonio Valencia,
Michael Owen,
Dimitar Berbatov
Federico Macheda,
Mame Biram Diouf,

Fra reservelaget:
Paul Pogba (18),
Will Keane (18),
Matt James (20),
Reece Brown (19),
Michael Keane (18),
Tom Thorpe (18),
Ezekiel Fryers (19).

auren

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #126 på: September 19, 2011, 15:28:30 »
http://united.no/united/nyheter/nyheter/sju_unggutter_med_mot_leeds

Hviler stjernene

Våre største stjerner, Wayne Rooney, Ashley Young, Nani og Patrice Evra, for å nevne noen, er alle utelatt fra troppen. De får dermed en ukes fri før Stoke-kampen. Våre skadde spillere, Javier Hernandez, Chris Smalling, Nemanja Vidic, Tom Cleverley og Rio Ferdinand, er også uaktuelle.

Jonny Evans og Darren Fletcher er de eneste som startet mot Chelsea, som også er med mot Leeds, mens Michael Carrick, Antonio Valencia og Dimitar Berbatov, som kom innpå som innbyttere mot Chelsea, også er med mot Leeds.

Legg merke til at dette er en bruttotropp, og at det dermed ikke er sikkert at alle er med til Leeds når tirsdagen kommer.

Kampen sendes på Canal+ tirsdag fra 20.40

Bruttotroppen (Kilde: Independent):
Fra førstelagstroppen:
Anders Lindegaard,
Ben Amos,
Fabio,
Phil Jones,
Jonny Evans,
Ryan Giggs,
Ji-Sung Park,
Michael Carrick,
Darren Fletcher,
Antonio Valencia,
Michael Owen,
Dimitar Berbatov
Federico Macheda,
Mame Biram Diouf,

Fra reservelaget:
Paul Pogba (18),
Will Keane (18),
Matt James (20),
Reece Brown (19),
Michael Keane (18),
Tom Thorpe (18),
Ezekiel Fryers (19).


Dette viser tydelig at Scum ikke prioriterer ligacupen. Selv om B-laget også er bra, burde vi likevel ha en fair sjanse til et godt resultat hvis vi stiller med et toppet mannskap.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #127 på: September 19, 2011, 16:32:02 »
Er desperat etter å se kampen, men er på bali atm og har ingen anelse om noen av tv-kanalene på hotelrommet viser kampen. Stress å reise en halvtime nn til byn halv tre om natta for å kanskje få sett matchen. TROR den går på MNC mn får ikke opna hjememsida deres. http://www.mnc.co.id/ , gidder noen sjekke den sia for mg / google hvilken tv-kanal som viser?
Tusen hjertelig takk:) MOT
« Siste redigering: September 19, 2011, 16:38:22 av Bredinho »
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Hobben

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #128 på: September 19, 2011, 18:36:42 »
September nineteen, remember the date, we beat the team that we f**king hate, we knocked the scum out the Carling cup, we are super Leeds and we are going up!  ;D  ;D ;D ;D ;D ;D
Rogaland Whites

auren

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #129 på: September 19, 2011, 18:50:36 »
September nineteen, remember the date, we beat the team that we f**king hate, we knocked the scum out the Carling cup, we are super Leeds and we are going up!  ;D  ;D ;D ;D ;D ;D

Hva er så spennende med dagens dato?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #130 på: September 19, 2011, 18:59:14 »
Er desperat etter å se kampen, men er på bali atm og har ingen anelse om noen av tv-kanalene på hotelrommet viser kampen. Stress å reise en halvtime nn til byn halv tre om natta for å kanskje få sett matchen. TROR den går på MNC mn får ikke opna hjememsida deres. http://www.mnc.co.id/ , gidder noen sjekke den sia for mg / google hvilken tv-kanal som viser?
Tusen hjertelig takk:) MOT

jeg ser ikke HELT hvor desperat du er når du vegrer deg for en halvtimes reise  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ozzy96

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #131 på: September 19, 2011, 20:11:09 »
nokon som har nokon bra stream tips ?? må ha noko i bakhånd så fattern ikkje får panikk om det går gale  ;D ;D ;D

Leedsulf

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #132 på: September 19, 2011, 20:45:22 »
nokon som har nokon bra stream tips ?? må ha noko i bakhånd så fattern ikkje får panikk om det går gale  ;D ;D ;D

Csports streamer den.
Jeg var en av de som kjøpte Danmark - Norge-kampen der, med tilhørende fantastisk opplegg med svarte skjermer frem til midnatt.
Er det andre som gikk på den smellen, har man som plaster på såret nå fått én måneds gratis abonnoment som kan brukes før utgangen av året.

Samtidig er det også store sjanser for at det dukker opp gratis stream et sted.

Volda69

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #133 på: September 19, 2011, 20:55:29 »
nokon som har nokon bra stream tips ?? må ha noko i bakhånd så fattern ikkje får panikk om det går gale  ;D ;D ;D

Csports streamer den.
Jeg var en av de som kjøpte Danmark - Norge-kampen der, med tilhørende fantastisk opplegg med svarte skjermer frem til midnatt.
Er det andre som gikk på den smellen, har man som plaster på såret nå fått én måneds gratis abonnoment som kan brukes før utgangen av året.

Samtidig er det også store sjanser for at det dukker opp gratis stream et sted.
Eg aktiverte mitt gratisabonnement i dag, så no er eg klar for uforgløymelege scener frå ER i morgon. :)
MOT

RuneSve

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #134 på: September 19, 2011, 21:01:51 »
Er desperat etter å se kampen, men er på bali atm og har ingen anelse om noen av tv-kanalene på hotelrommet viser kampen. Stress å reise en halvtime nn til byn halv tre om natta for å kanskje få sett matchen. TROR den går på MNC mn får ikke opna hjememsida deres. http://www.mnc.co.id/ , gidder noen sjekke den sia for mg / google hvilken tv-kanal som viser?
Tusen hjertelig takk:) MOT

Veit jeg så Arsenal - Leeds på Kuta på Bali i fjor hvertfall, tror det var fra 4-6 om morgenen lokal tid. Så den på en tysk restaurant/bar ("Mama's german restaurant" eller noe slikt? De hadde hvertfall åpent 24 timer i døgnet) i den gata som fører til det minnemerket og de store klubbene.
 

Hobben

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #135 på: September 19, 2011, 21:27:26 »
September nineteen, remember the date, we beat the team that we f**king hate, we knocked the scum out the Carling cup, we are super Leeds and we are going up!  ;D  ;D ;D ;D ;D ;D

Hva er så spennende med dagens dato?  ;)

auren

UPS :P twentieth!!
Rogaland Whites

Ozzy96

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #136 på: September 19, 2011, 21:45:33 »
ornar seg nok, tippa på eit par røde kort imorgo ja  ;D ;D ;D men om me skora eit mål så e det vell me som ha vonne kampen ?

hobberst jr.

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #137 på: September 19, 2011, 21:54:16 »
Hvem dømmer denne? Kan ha en del å si.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Yeboah

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #138 på: September 19, 2011, 22:00:17 »
Hvem dømmer denne? Kan ha en del å si.

Mike Jones dømmer!

Blank_File

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #139 på: September 19, 2011, 23:05:12 »

Eg aktiverte mitt gratisabonnement i dag, så no er eg klar for uforgløymelege scener frå ER i morgon. :)

Det skal du ikke, du skal selvfølgelig komme på Marna og kose deg med burger og kamp!

Hobben

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #140 på: September 20, 2011, 07:34:06 »

Eg aktiverte mitt gratisabonnement i dag, så no er eg klar for uforgløymelege scener frå ER i morgon. :)

Det skal du ikke, du skal selvfølgelig komme på Marna og kose deg med burger og kamp!

Der bør dere også møte opp 14.10, 20:45 ? :D
Rogaland Whites

Sydhagen

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #141 på: September 20, 2011, 07:49:52 »
nokon som har nokon bra stream tips ?? må ha noko i bakhånd så fattern ikkje får panikk om det går gale  ;D ;D ;D

Csports streamer den.
Jeg var en av de som kjøpte Danmark - Norge-kampen der, med tilhørende fantastisk opplegg med svarte skjermer frem til midnatt.
Er det andre som gikk på den smellen, har man som plaster på såret nå fått én måneds gratis abonnoment som kan brukes før utgangen av året.

Samtidig er det også store sjanser for at det dukker opp gratis stream et sted.
Eg aktiverte mitt gratisabonnement i dag, så no er eg klar for uforgløymelege scener frå ER i morgon. :)

Samme her! At jeg får se denne kampen her gjør hele Danmark-Norge fadesen verdt det!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LEO

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #142 på: September 20, 2011, 08:03:27 »
Håper vi stiller det beste laget.  Det er kun hvis vi stiller et samspilt lag at vi har en sjans.
 

Sydhagen

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #143 på: September 20, 2011, 08:39:50 »
Gleeeeeeeeeeeder meg noe så sinnsykt til denne kampen!!!! Håper gutta gjør oss stolte med innsatsen og spillet!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #144 på: September 20, 2011, 08:50:50 »
Uff, helt ærlig tror jeg vi blir spist levende i kveld. Rednose hviler nok flere av de største stjernene, men scum har jo en benk som lukter svidd også. Men jeg håper på spenning og underholdning i det lengste!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DanskLeedsGut

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #145 på: September 20, 2011, 09:06:07 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-giver-debut-til-ny-vieira

Berbatov, Carrick, Owen, Fletcher og Giggs er med

Lindegaard på mål desværre, ville hellere have Amos eller De Gea!

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #146 på: September 20, 2011, 10:42:21 »
Hvem dømmer denne? Kan ha en del å si.

Mike Jones dømmer!

Hva????
Er ikke Howard Webb med i troppen deres heller???
Nå fikk jeg VIRKELIG trua her...MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

asLeeds

Sv: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011
« Svar #147 på: September 20, 2011, 10:50:49 »
Til våre danske venner her på forumet;

Vises kampen på dansk tv?


MOT
DALHEIM WHITES