KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011

Started by Trond90, August 27, 2011, 13:53:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: CardiganArms on September 20, 2011, 10:58:52
fikk panikk når feltene kom...ga opp spaarenstreks  :o

Me too:)

Her er de vi spilte mot:

Man Utd: Barthez, O'Shea, Ferdinand, Blanc, Silvestre, Phil Neville, Beckham, Butt (Chadwick 63), Giggs, van Nistelrooy (Forlan 71), Solskjaer.
Subs Not Used: Ricardo, Pugh, Roche.

Booked: Solskjaer.

Attendance: 39,622

Referee: Jeff Winter (Cleveland)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Er det en eller annen smart letevillig kropp som har funnet en fornuftig plass hvor denne kan  streames fra ennå eller?
Ups & Ups!!

Sleivind

Quote from: CardiganArms on September 20, 2011, 11:28:13
Er det en eller annen smart letevillig kropp som har funnet en fornuftig plass hvor denne kan  streames fra ennå eller?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html

Hva som er best og verst må man vel bare prøve seg frem til.

Dennis

Quote from: CardiganArms on September 20, 2011, 11:28:13

Google myp2p <===. Der ligger en del linker klare. Som regel dårlig kvalitet og ofte tas kanalene av, men det er i det minste noe...

Ps. Hvitet ut pga usikkerhet om hvor slikt ligger rent forumpolitisk. ;)
Marching on together!

B_Ød

Ups & Ups!!

Bredinho

Quote from: fjellhaugen on September 19, 2011, 18:59:14
Quote from: Bredinho on September 19, 2011, 16:32:02
Er desperat etter å se kampen, men er på bali atm og har ingen anelse om noen av tv-kanalene på hotelrommet viser kampen. Stress å reise en halvtime nn til byn halv tre om natta for å kanskje få sett matchen. TROR den går på MNC mn får ikke opna hjememsida deres. http://www.mnc.co.id/ , gidder noen sjekke den sia for mg / google hvilken tv-kanal som viser?
Tusen hjertelig takk:) MOT

jeg ser ikke HELT hvor desperat du er når du vegrer deg for en halvtimes reise  :P
Balis gater alene klokka 3 om natta som turist.. Se hva du vil
The Future Is Bright,
The Future Is White!

fjellhaugen

Quote from: Leedsfan on September 20, 2011, 10:56:00
Hvem er raskest UTEN å jukse??

http://www.teamtalk.com/fun-games/missing-men

slet litt med stopperen med kortest navn men kom på det.

brukte rett under 1 min.

MEEEN; da mangla jeg høyrevingen.
selv etter å ha sjekka svaret var jeg usikker  ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

brenaldo

Medlem nr. 850

Sleivind

Quote from: Sydhagen on September 20, 2011, 14:22:25
Csport viser kampen (Canal +)

Csport gikk jo på en smell når de viste lille Norge mot Danmark, hva vil skje når de viser selveste Leeds?  :o

;D

Woody

er spent på laget vi mønstrer i dag,da eg personleg meinar vi har ein mykje viktigare kamp på fredag meinar eg vi bør spare spelarar i dag.
LIFE IS LEEDS

BHM

Nå æ Leeds i støtet, alt æ mulig :D kampen vises på storskjerm på Jochums pub i Farsund, MOT  :)

RuneSve

Quote from: Bredinho on September 20, 2011, 11:43:55
Quote from: fjellhaugen on September 19, 2011, 18:59:14
Quote from: Bredinho on September 19, 2011, 16:32:02
Er desperat etter å se kampen, men er på bali atm og har ingen anelse om noen av tv-kanalene på hotelrommet viser kampen. Stress å reise en halvtime nn til byn halv tre om natta for å kanskje få sett matchen. TROR den går på MNC mn får ikke opna hjememsida deres. http://www.mnc.co.id/ , gidder noen sjekke den sia for mg / google hvilken tv-kanal som viser?
Tusen hjertelig takk:) MOT

jeg ser ikke HELT hvor desperat du er når du vegrer deg for en halvtimes reise  :P
Balis gater alene klokka 3 om natta som turist.. Se hva du vil

Ser ikke problemet. Du sitter jo på en bar, ikke tusling rundt alene i mørke gater.

Giske

Quote from: Sydhagen on September 20, 2011, 14:22:25
Csport viser kampen (Canal +)

Kan en få kjøpt kun denne kampen på nettet, eller må en abonnere?

Karl Hot Shot

Det viktigste i kveld blir at våre gutter gir jålebukkene fra Lancashire en leksjon i fysisk fotball. Det handler om å ligge tett på absolutt alle som rører seg av de røde djevlene. I kveld har jeg ingen tro på seier til The True United.

Andersen

Vi får håpe på et mirakel til igjen, og det lille ekstra er at vi har hjemmebane denne gang. Uansett hvem SG velger å spille i kveld, de gutta kommer til å gi jernet ! LEEDS4EVER

Vonsiggy

Er spent på hvordan Grayson motiverer spillerne. Håper alle 11 + innbyttere prestere sitt beste slik at vi kan øyne å slå scum

lojosang

Quote from: Vonsiggy on September 20, 2011, 18:30:02
Er spent på hvordan Grayson motiverer spillerne. Håper alle 11 + innbyttere prestere sitt beste slik at vi kan øyne å slå scum

Det burde vel være omtrent like vanskelig å motivere spillerne som å få vannet i dusjene til å være vått.
- Leif Olav

Larsen.

Pride of Yorkshire

Joensen

Får desverre ikke med meg kampen så lykke til i kveld alle sammen,får håpe på et godt resultat til Leeds :)