Skrevet av Emne: Tvilen rundt Leeds United....  (Lest 9741 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #30 på: September 01, 2011, 11:20:28 »
Vil vel tro at spillerne også så smått begynner å føle på kroppen denne verdensomspennende uroen og misnøyen rundt sin arbeidsgiver, de må vel også snart begynne å føle på at de kjemper en "lost cause" og da kan det vel bli tøfft å holde moralen oppe..blir spennende å se hvem som, om noen, tar tak fremover.
Kan fort bli mere kort av alle valører med påfølgende suspensjoner av sånt, og stallen er vel ikke sååå bred heller.
Håper selvfølgelig at dette ikke blir tilfelle, men selv hos meg begynner det å snike seg inn en heller vond følelse rundt det som foregår..eller snarere mangel på det samme... :-\
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #31 på: September 01, 2011, 11:31:53 »
Vil vel tro at spillerne også så smått begynner å føle på kroppen denne verdensomspennende uroen og misnøyen rundt sin arbeidsgiver, de må vel også snart begynne å føle på at de kjemper en "lost cause" og da kan det vel bli tøfft å holde moralen oppe..blir spennende å se hvem som, om noen, tar tak fremover.
Kan fort bli mere kort av alle valører med påfølgende suspensjoner av sånt, og stallen er vel ikke sååå bred heller.
Håper selvfølgelig at dette ikke blir tilfelle, men selv hos meg begynner det å snike seg inn en heller vond følelse rundt det som foregår..eller snarere mangel på det samme... :-\

Det er ikke sikkert, og vi får håpe at de ikke føler det på samme måte som mange supportere..

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #32 på: September 01, 2011, 11:37:09 »
Det er ikke sikkert, og vi får håpe at de ikke føler det på samme måte som mange supportere..
Neida...slettes ikke sikkert, men de er bare mennesker, proffe..ja, men veldig unge sådane.
Ikke rart om det skulle snike seg inn noen "rare" tanker i disse mystiske tider.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #33 på: September 01, 2011, 11:48:34 »
Det er ikke sikkert, og vi får håpe at de ikke føler det på samme måte som mange supportere..
Neida...slettes ikke sikkert, men de er bare mennesker, proffe..ja, men veldig unge sådane.
Ikke rart om det skulle snike seg inn noen "rare" tanker i disse mystiske tider.

Vi får håpe at det som skjer er samlende. Kan jo være at de er en homogen gjeng seg i mellom selv om stallen ikke er det.

Det verste som kan skje er at vi fortsetter å tape og fokuset på Grayson/Bates blir en sovepute for "underpresterende" spillere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #34 på: September 01, 2011, 15:44:34 »
På Teamtalk er det tre- fire overskrifter på Leeds siden.....
1) Gradel til St. Etienne
2) White appeal avslått, må stå over mot Palace
3) Gradel til Bradford
4) Leeds end Gradel contract
...og hvis det hadde vært en til hadde det vært Bessone til Swansea.
Dette besvarer vel hvorfor mange har en del tvil ikke sant?? Ingen såkalte big news om spillere som kan styrke oss ytterligere!!!

 Gradel til Bradford? Må vel være på tur til Frankrike via flyplassen i så fall..
« Siste redigering: September 01, 2011, 18:31:38 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #35 på: September 01, 2011, 16:07:14 »
(...)
Det verste som kan skje er at vi fortsetter å tape og fokuset på Grayson/Bates blir en sovepute for "underpresterende" spillere.

Noen sovepute bør det ikke være for profesjonelle arbeidsfolk, men spillere er også "ansatte" i en jobb og deres arbeidsforhold er av den langt mer volatile sorten enn de fleste av oss andre. En fotballklubb er ikke helt som en vanlig bedrift, men jeg vil tørre å påstå at når det blir uro når det stormer i en "vanlig" bedrift, så blir det minst like uro i en fotballklubb med en usikker fremtid.

Spillerne har korte arbeidskontrakter, korte karrierer og i mange tilfeller lite å falle tilbake på. Det gjør at man naturligvis tenker mest på numero uno - Leeds United-spiller eller ikke. Hvem hadde ikke gjort akkurat det samme? Vi kan sitte hjemme foran tv'n og tenke at 'jaggu skulle jeg sagt nei til 15.000 i uka i Leicester om Leeds hadde tilbudt 10!' (se bort fra eventuell iboende klubbpotensiale, ettersom denne ei heller her taler i Leeds' favør). Aldri i verden!

Nå skal det sies at jeg ikke helt tror på Gradels utsagn om at han aldri var tilbudt noen kontrakt. Kontraktstilbudet har han helt sikkert ikke fått, men som grunnlag for overgang, kjøper jeg den ikke. Gradel har ikke "melket" dette argumentet i prosessen, ei heller er han (og agent) stumme, så det har helt sikkert vært en viss dialog mellom spiller og klubb (jf rykter om 25.000 pund-krav).

Tilbake til poenget: Dette er ikke noe nytt. Beckford dro, Kilkenny dro og Johnson dro. Vi er ikke sikre på hvor kravene har ligget, men det var tydelig at de to sistnevnte i det minste ønsket sterkt å bli. De fikk tilbud og kunne selvsagt takket ja til dette, og det hadde sikkert vært enormt overbetalte "ansatte" sett i lys av annen virksomhet, men de valgte - selvsagt - å takke ja til en bedre betalt arbeidsgiver. 10-15 år * fortjeneste per år i ny klubb og du har grunnen til det valget.

Jeg er blant de som mener at Johnson og Kilkenny er maksimalt middelmådige Championship-spillere, men er de blitt erstattet? Michael Brown og Adam Clayton? En gammel kjenning jeg så på som en ok kortsiktig erstatning, men som har startet svak og en "flakseerstatning" fra egen stall (som skal ha all mulig skryt). Svaret er ikke et rungende ja, i alle fall.

Jeg sier ikke at Leeds skal heve lønnen til å Leicester-nivå eller på noen som helst måte kaste sunn økonomi ut av (transfer)vinduet, men signalene Leeds-ledelsen sender ut for tiden, skriker av alt annet enn ambisjoner, optimisme og gammel storhet. Leeds er for tiden en middelmådig klubb, dog en sovende kjempe som - relativt sett - med enkle grep kunne i det minste gjort et helhjertlig forsøk på å nå gamle høyder; først og fremst opprykk. 2-3 millioner pund i to klassespillere i januar og signalene til fans, rivaler, spillerne i og utenfor stallen hadde blitt noe helt annet.

Som i andre arbeidsforhold, har sjefer og ledere et ansvar for trivsel på jobben (les: beste tilrettelagte arbeidsvilkår) også i Leeds. Når Ken Bates og Shaun Harvey selger unna Leeds' beste spillere "gang på gang", blir det ikke Premier League med det første. Ikke bare mister man de beste, men om disse har båret laget mentalt, kan skadene gå langt utover tapet av hver enkelt spiller.

Jeg tror ikke Gradel er uerstattelig, men han var en av lagets viktigste spillere; målscorer, arbeidsmaur og en "kampåpner", og når det ikke hentes et par spillere for å "fylle opp" tomrommet han etterlater seg, det være seg en Smith eller en annen personlighet, så er jeg bekymret for hvordan den unge spillergruppa takler dette. :-[

« Siste redigering: September 01, 2011, 22:51:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

lojosang

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #36 på: September 01, 2011, 16:48:07 »
Når Beckford forsvant løfta resten av laget seg flere hakk offensivt. Er det mer løftehøyde igjen i mannskapet?
- Leif Olav

Dennis

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #37 på: September 01, 2011, 17:45:49 »
Når Beckford forsvant løfta resten av laget seg flere hakk offensivt. Er det mer løftehøyde igjen i mannskapet?

Det samme gjorde Arsenal da Henry forsvant, men gjorde de det med Nasri og Fabregas ut?

Jeg ser at eksempelet kommer for tidlig og at Arsenal har igjen å bevise det grunnet nye spillere. Vi solgte altså "Nasri" eller "Fabregas" uten å hente noen nye...

Marching on together!

Jon R

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #38 på: September 01, 2011, 19:02:10 »
Når Beckford forsvant løfta resten av laget seg flere hakk offensivt. Er det mer løftehøyde igjen i mannskapet?

Det er jeg overbevist om at det er! Dette betinger dog at Grayson finner et system som passer Nunez. Hull kampen gir ihvertfall all grunn til optimisme!  :)

Jeg er langt mer bekymret for forsvarsrekka og svært tynn dekning på sentral midt! Særlig vår venste back får vanskeligere arbeidsforhold uten Gradel i laget.
Jon R.

nord

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #39 på: September 01, 2011, 19:07:02 »
Alt på dette forum er så trist og negativt for tiden!  :'(
 

marve

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #40 på: September 01, 2011, 19:16:54 »
Alt på dette forum er så trist og negativt for tiden!  :'(
Kan ha noe med at alt som skjer med leedsu nå fortiden er trist og kjedelig det da .
 

Leedsfan

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #41 på: September 01, 2011, 19:18:11 »
Alt på dette forum er så trist og negativt for tiden!  :'(

Du får hjelpe meg og et par andre strutser slik at vi klarer å holde motet oppe...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #42 på: September 01, 2011, 19:37:35 »
Når Beckford forsvant løfta resten av laget seg flere hakk offensivt. Er det mer løftehøyde igjen i mannskapet?

Det er jeg overbevist om at det er! Dette betinger dog at Grayson finner et system som passer Nunez. Hull kampen gir ihvertfall all grunn til optimisme!  :)

Jeg er langt mer bekymret for forsvarsrekka og svært tynn dekning på sentral midt! Særlig vår venste back får vanskeligere arbeidsforhold uten Gradel i laget.

Enig til det kjedsommelige. En sentral midtbanespiller må inn gjennom lånevinduet.
- Leif Olav

Pheriox

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #43 på: September 01, 2011, 21:59:54 »
Når jeg tenker på tilstanden i Leeds og leser det som skrives her, skjønner jeg hvorfor jeg til stadighet trøstespiller Football Manager...

Jeg er enig med Mr Kaizer m.fl. i at signalene fra Leeds er negative og tamme (bevisst eller ubevisst), og det har en betydelig negativ effekt på lagets appell overfor potensielle signeringer. Ifølge den offisielle hjemmesiden uttalte Simon Grayson følgende:
Sitat
We also agreed for another Premier League international defender to come here as another defender was going to their Club so was surplus to requirements. That then got changed as the player went somewhere else hence the player then decided that he felt he still had an opportunity to play for the Premier League Club.

Hvem nå enn denne spilleren er, så må han anta at hans nåværende klubb fortsatt er ute etter å gjøre ham overflødig. Hadde Leeds fremstått mer ambisiøse, ville Leeds vært det sikreste valget for denne spilleren. Vi har hørt lignende forklaringer fra Grayson tidligere i sommer. Klubben trenger rett og slett å smelle til med et £2-3 mill. kjøp, som et statement-of-intent.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

janove

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #44 på: September 03, 2011, 11:19:43 »
Den første nyheten klubben la ut på hjemmesiden i dag forteller vel alt om stå i klubben. Billettene til kampen mot Manchester United er i salg. Kun penger står i hodet til ledelsen.

Hadde rett vært rett så hadde supportene boikottet kampen slik at Bates virkelig fikk se hva fansen mener.

Og da hadde laget sluppet å spille foran fulle tribuner med press...


Jeg tror faktisk at mange, veldig mange kommer til å boikotte neste hjemmekamp....

Her tror jeg du tar feil DHY.
Se på kriteriene for å kjøpe billetter til Carling Cup matchen.

Er det rart at det ikke er tid til å handle spillere, når man er mer opptatt av å finne på hvordan man kan dra mest mulig penger ut av supporterne, i forbindelse med Man U kampen.

Legg merke til at nå er ikke alle medlemskap like mye verdt. De som kjøper billetter til Crystal Palace og Bristol City skal prioriteres foran de som har kjøpt billetter tidligere i sesongen!

De som ikke har billett til Crystal Palace eller Bristol City, må nok se Man U kampen på TV.

Andersen

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #45 på: September 03, 2011, 11:51:04 »
SG sier at de hadde 3-4 nye spillere så og si i boks , og det var bare å signere dem, men de valgt andre klubber i siste liten. Tviler ikke på ambisjonene til Leeds om å rykke opp, men føler at lønn, og lite penger til nye spillere på en måte knebler SG i jakten på noen store kanoner som vil spille i klubben . Ken Bates har en veldig stor rolle i dette her . KB sa : Gradel is not going anywhere, 3 dager senere var han solgt >:( skjønner SG føler seg kneblet på en måte! LEEDS4EVER

LEO

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #46 på: September 03, 2011, 12:05:24 »
silly money er nå 1,75 mill.pound iflg. Bates/Grayson

Det betyr at ingen kan trikse tre eller mer med beina før de er i faresonen for å bli solgt  ;D
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #47 på: September 04, 2011, 09:42:40 »
Alt på dette forum er så trist og negativt for tiden!  :'(





....nord og ned liksom...... ::)!!! Slapp av, et par seiere nå og litt flytsone etter en uheldig start så snur stemninga!!!
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #48 på: September 04, 2011, 10:16:56 »
jag har egentligen aldrig aldrig genom åren tvivlat på Leeds, enda gången man varit lite orolig däremot var när vi åkte ur  CCC sedan på sommaren var vi på turné i tyskland tjeckien har jag för mig och vi fick kanppt ihop lag och sedan hade man ligan framför sig och en start med -15, men sedan startade serien och vi hade flax och marginaler med oss i de första matcherna vann väl bl a borta i premiären mot Nottingham med 3-2 efter några beckfordmål, denna säsongen är jag inte ett dugg orolig för, räknar kallt med 2 raka segrar härnäst mot crystal Palace och Bristol City på hemmaplan
 

Cherry

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #49 på: September 04, 2011, 11:17:44 »
En ting er hvordan spillere som forsvinner er/var som trivselfaktor på trening og i garderrobe, DET kan merkes hvis de bidro sterkt der - aner meg vel at det var litt "liv/krydder" i Max..

Det at en slik som Max forsvinner kan også gjøre rom til neste mann på lista, slik at andre vokser på at den som har fått mest focus nå er vekk- og det faktsik blir mer "plass" til andre..har selv vært med på slik hierarki..kjent "småkonge-fenomen"!

Håper det kjapt lånes inn det som skal nå, slik at vi kan komme i gang å ha full fokus på kamper
og spill igjen....vi trenger 3 poengere i kampene fremover.
Resultater gir ro...
 

Per Arne

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #50 på: September 04, 2011, 11:25:56 »
En ting er hvordan spillere som forsvinner er/var som trivselfaktor på trening og i garderrobe, DET kan merkes hvis de bidro sterkt der - aner meg vel at det var litt "liv/krydder" i Max..

Det at en slik som Max forsvinner kan også gjøre rom til neste mann på lista, slik at andre vokser på at den som har fått mest focus nå er vekk- og det faktsik blir mer "plass" til andre..har selv vært med på slik hierarki..kjent "småkonge-fenomen"!

Håper det kjapt lånes inn det som skal nå, slik at vi kan komme i gang å ha full fokus på kamper
og spill igjen....vi trenger 3 poengere i kampene fremover.
Resultater gir ro...

Ang "småkonge-fenomen".

Skriver du slikt fordi:
1: Du tror  oppriktig på dette?
2: Du vil trøste deg selv?
3: Du har lite å fylle en søndag formiddag med?

 Og ja, gode resultater vil gjerne resultere fred og ro....

 ;)

Cherry

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #51 på: September 04, 2011, 11:42:30 »
hehe...

a; Oppmerksomhet/navnet ditt som blir sunget i kamp etter kamp gir garantert
 selvtillit for en 23-åring....JA tror man blir småkonge da!
b; trøste meg..? nei - fans her på siden /finne svar
c; dårlig vær/har tid i dag til å innvolvere meg..og "hjelpe til å trøste/være sosial
 uten å være for negativ....tøft om dagen det asså` ;)

Takk for omtanken!  Hold ut!
 

Per Arne

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #52 på: September 04, 2011, 11:59:53 »
Enten formulerer jeg meg dårlig, eller så sitter sukaten hardt i dag. Sikkert det første.

Altså, mener du det er positivt at Max forsvant, for da kan en annen, mindre god spiller tre frem i lyset?

Jepp, jeg holder ut.

 ;)

Cherry

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #53 på: September 04, 2011, 12:15:12 »
..for oss fans er det seff ikke gøy at Max forsvant, kanskje for klubben ift £££ - men da bør de jo gå tilbake til nye spillere, og det vet vi jo at de ikke har gjort (foreløpig/ i dette vinduet som var)...aldri bra å selge gode spillere- hvis vi satser...noe det er tvil om- om dagen!!!

"Mindre god spiller" ....njjeiii...men en spiller som kan komme frem og få noe av det fokus som
Max hadde, og kanskje vokse på det.....kanskje Nunez i større grad!

Comprende amigo?
 

DenHviteYeboah

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #54 på: September 04, 2011, 12:41:19 »
..for oss fans er det seff ikke gøy at Max forsvant, kanskje for klubben ift £££ - men da bør de jo gå tilbake til nye spillere, og det vet vi jo at de ikke har gjort (foreløpig/ i dette vinduet som var)...aldri bra å selge gode spillere- hvis vi satser...noe det er tvil om- om dagen!!!

"Mindre god spiller" ....njjeiii...men en spiller som kan komme frem og få noe av det fokus som
Max hadde, og kanskje vokse på det.....kanskje Nunez i større grad!

Comprende amigo?

Lærer du aldri? Du tror fortsatt at pengene etter salg av spillere går til nye spillere?kanskje en bitte liten del.Gode resultater forandrer ingen verdens ting for min del.MOB MÃ… ut, denne klubben ligger på sotteseng så lenge han er eier.Derfor er mitt tips til alle dere  positive: det er bare å ta det helt rolig-vi kommer høyst sannsynligvis til å bli en middelhavsfarer, og det er ingen grunn til å jage seg opp mht eventuelle nye spennende spillere-de kommer ikke!
MOT!

Cherry

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #55 på: September 04, 2011, 14:53:25 »
..tanken er fri vettdu DHY....man velger selv hvordan mindsettet
skal være...men det er klart - som Leeds fan er det extra , extra tøft...særlig søndags morgener... :'( ;)
 

Leifen

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #56 på: September 04, 2011, 16:34:58 »
Det virker som om Ken Bates har gått til krig mot agenter. Han vil ikke betale transfersummer og han vil heller ikke betale lønninger. Denne kombinasjonen gjør at Leeds ikke kan konkurrere om de beste spillerene, og de klarer heller ikke å beholde de beste spillerene. Leste et intervju med Robbie Savage nettopp, og han kunne tenkt seg å spille for Leeds. Han er 37 år og har egentlig gitt seg. Jeg så han  for 1 år siden Leeds-Derby og han var helt suveren på midtbanen. Jeg mener han er minst like god som Michael Brown. Nå står 3 hjemmekamper for tur inkl. Leeds-Manch.U. VI TRENGER 6 POENG HER SÃ… ER VI MED IGJEN!

rd1

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #57 på: September 04, 2011, 19:48:59 »
Howson, clayton og nunes har 1årene igjen av kontrakten. Det blir værre!
"Who needs Cantona??"

Gufrias

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #58 på: September 04, 2011, 21:46:58 »
Howson, clayton og nunes har 1årene igjen av kontrakten. Det blir værre!
Her står det at Claytons kontrakt går ut i 2013.

http://waccoe.com/index.php?s=0ce6f2a3ac246cf13bde318488c30dfb&showtopic=214076
Hekta på Leeds siden 1974

bwirum

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #59 på: September 05, 2011, 14:03:01 »
Gårsdagen forsterker bare inntrykket mitt av Leeds United som en ambisjonsløs klubb.
Ved første gjennomlesing synes jeg det sto AMBISIØS klubb... var det rart jeg ble forvirra :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)