Skrevet av Emne: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)  (Lest 29911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)
« Svar #180 på: Oktober 03, 2011, 16:49:38 »
Flott med seier og cleen sheet, men rett skal være rett, Portsmouth var dritt dårlige! Snoddy spilte sin beste kamp for sesongen og jeg håper på samme startoppstilling i neste kamp, i hvertfall samme backrekke!

flynn

Sv: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)
« Svar #181 på: Oktober 04, 2011, 23:54:40 »
Etter noen dagers høstferie på hytta har jeg nå kost meg med Leeds-Portsmouth i opptak. Jeg visste selvfølgelig alle harde fakta om kampen, så jeg slapp den sedvanlige nervøsiteten, og kunne i større grad konsentere meg om enkeltspillere og detaljer. Noen punkter:
- Snodgrass var meget god, "formspiller" i følge Thor Eggen. Mon det, men det er lov å håpe!
- White god på backen, tar for seg med sin hurtighet
- Clayton god, som de fleste har fått med seg...
- Howson bedre enn sitt rykte, men gjør ting enkelt og effektivt og blir dermed ikke like synlig.
- Connolly meget uryddig, men skal ha honnør for at Huseklepp ikke fikk vist noe som helst
- Pugh er vårt svake kort, til tross for målet. Middels god på det meste, og for puslete for denne ligaen.
- Lonergan er muligens vår beste keeper etter Martyn!
- Forssell er en interessant type og kan vise seg som en liten genistrek av Grayson!
- Bates er ikke en dag eldre enn sist jeg så han  :(

Forsvaret var muligens hakket mere skjerpet enn tidligere, men jeg tror mye av dette må tilskrives en blek motstander. Synes det fortsatt var meget usikker opptreden foran eget mål på dødballer spesielt. Hvor i all verden er O´Dea når disse ballene kommer inn? Lees, Howson og Lonergan tok godt unna, men O´Dea burde være sjefen som dunker unna det meste som kommer!

Vi er i siget poengmessig. Med en hengekamp, og flere oppgjør det skal være mulig å vinne framover tror jeg på en spennende tabellposisjon før julenissen kommer!

flynn

Woody

Sv: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)
« Svar #182 på: Oktober 05, 2011, 23:24:50 »
Etter noen dagers høstferie på hytta har jeg nå kost meg med Leeds-Portsmouth i opptak. Jeg visste selvfølgelig alle harde fakta om kampen, så jeg slapp den sedvanlige nervøsiteten, og kunne i større grad konsentere meg om enkeltspillere og detaljer. Noen punkter:
- Snodgrass var meget god, "formspiller" i følge Thor Eggen. Mon det, men det er lov å håpe!
- White god på backen, tar for seg med sin hurtighet
- Clayton god, som de fleste har fått med seg...
- Howson bedre enn sitt rykte, men gjør ting enkelt og effektivt og blir dermed ikke like synlig.
- Connolly meget uryddig, men skal ha honnør for at Huseklepp ikke fikk vist noe som helst
- Pugh er vårt svake kort, til tross for målet. Middels god på det meste, og for puslete for denne ligaen.
- Lonergan er muligens vår beste keeper etter Martyn!
- Forssell er en interessant type og kan vise seg som en liten genistrek av Grayson!
- Bates er ikke en dag eldre enn sist jeg så han  :(

Forsvaret var muligens hakket mere skjerpet enn tidligere, men jeg tror mye av dette må tilskrives en blek motstander. Synes det fortsatt var meget usikker opptreden foran eget mål på dødballer spesielt. Hvor i all verden er O´Dea når disse ballene kommer inn? Lees, Howson og Lonergan tok godt unna, men O´Dea burde være sjefen som dunker unna det meste som kommer!

Vi er i siget poengmessig. Med en hengekamp, og flere oppgjør det skal være mulig å vinne framover tror jeg på en spennende tabellposisjon før julenissen kommer!

flynn

Veldig godt oppsumert Flynn,også får vi håpe Julenissen gir oss fleire poeng i perioden jan-mars enn i dei to foregåande åra ;)
LIFE IS LEEDS

thesheep

Sv: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)
« Svar #183 på: Oktober 06, 2011, 20:36:57 »

- Lonergan er muligens vår beste keeper etter Martyn!


Nå må du gi deg, alle vet at det er en skandale at dansken ble solgt. Beviset på at Grayson ikke aner hva han holder på med osv. osv.

flynn

Sv: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)
« Svar #184 på: Oktober 06, 2011, 21:17:06 »

- Lonergan er muligens vår beste keeper etter Martyn!


Nå må du gi deg, alle vet at det er en skandale at dansken ble solgt. Beviset på at Grayson ikke aner hva han holder på med osv. osv.

Først, jeg skjønner ironien din.
Dernest: Jeg har en slags følelse av at Grayson byttet keeper mest på grunn av ikke-sportslige grunner (les penger), og at hans smule nedrakking på Schmeichel etterpå mer er for å bortforklare dette enn noe annet. Men, nå ser det jammen ut til at vi kom ut av det hele med en bedre keeper, som trolig koster klubben vesentlig mindre penger. Og da gikk det kanskje troll i ord!

flynn

Jon R

Sv: KAMP: vs Portsmouth 1/10 2011 16.00, Elland Road (TV-KAMP)
« Svar #185 på: Oktober 06, 2011, 23:31:22 »

- Lonergan er muligens vår beste keeper etter Martyn!


Nå må du gi deg, alle vet at det er en skandale at dansken ble solgt. Beviset på at Grayson ikke aner hva han holder på med osv. osv.

Det er ingen tvil om at det først og fremst var ny keeper vi trengte. Forsvaret vårt oser jo av trygghet etter at dansken dro. Graysons avskjedhilsen til Schmeichel var dermed helt på sin plass!  
Jon R.