Kamp vs Doncaster Rovers på Keepmoat Stadium fredag 14.10.11 kl 20:45 TV-KAMP

Started by ArneS, October 13, 2011, 10:49:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ove

et litt billig frispark ved cornerflagget. Pugh viste goalgetteregenskaper ved å ta et bueløp bak forsvaret og møte ballen kontant. Flott mål i en periode med mye rotete spill.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Hallgeir *

Pugh lette virkelig etter en fin posisjon og fant den. Viktig å posisjonere seg riktig. Han åpnet sin første periode i Leeds med mål i de første fem (?) kampene. Ikke verst så langt nå heller!  :)
Super Leeds since 1968

Fripp

Tror jaggu Dorchester ;D har sett på leeds på defensive dødballer på video. Skulle vist lære noe....

Bredinho

Quote from: Fripp on October 14, 2011, 21:09:07
Tror jaggu Dorchester ;D har sett på leeds på defensive dødballer på video. Skulle vist lære noe....
Haha, Naylor fikk ansvaret for å lære de andre om def. dødball..
"Well, lads, in leeds we did it like this"..  ;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

asLeeds

DALHEIM WHITES

Fripp

Quote from: Bredinho on October 14, 2011, 21:10:54
Quote from: Fripp on October 14, 2011, 21:09:07
Haha, Naylor fikk ansvaret for å lære de andre om def. dødball..
"Well, lads, in leeds we did it like this"..  ;D

;D

Erik85

Sølvreven

1   Southampton   10   7   1   2   13   22
   2   Middlesbrough   10   5   5   0   8   20
   3   Derby County   10   6   1   3   3   19
   4   West Ham Utd   10   5   3   2   8   18
   5   Leeds United   10   5   2   3   3   17
   6   Brighton           10   5   2   3   2   17

Ikke ille dettte  :)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

newsome

Quote from: Sølvreven on October 14, 2011, 21:21:40

Liker

asLeeds

DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

berlin

Quote from: hallghel on October 14, 2011, 21:08:59
Pugh lette virkelig etter en fin posisjon og fant den. Viktig å posisjonere seg riktig. Han åpnet sin første periode i Leeds med mål i de første fem (?) kampene. Ikke verst så langt nå heller!  :)

Danny Puke er jo en høflig kar og søker nok space til ikke å spy på hverken motspiller eller medspillere.
Galant fyr dette. Jeg tror forresten han blir bedre i magen av å skåre, det ble i hvertfall jeg i mine glansdager.

Oggy

Oggy

Fripp

Quote from: hallghel on October 14, 2011, 21:27:57
En rotete kamp i høyt tempo..

But we got the white wizard(Bates), that has to count for something ;D

asLeeds

DALHEIM WHITES

mac_gyver

Howson er absolut ikke i toppform. Og Snoddy er heller ikke helt der han skal være ennå, men han kommer seg...
Pride of Yorkshire

Sterland

Quote from: mac_gyver on October 14, 2011, 21:33:33
Howson er absolut ikke i toppform. Og Snoddy er heller ikke helt der han skal være ennå, men han kommer seg...

Begge disse har vel vært blant våre beste i dag...

sveifors

Imponerende omgang av Leeds, synes vi har vært gode i både bakfirer og midtbane. Snodgrass er spillesugen, Ross er utrolig god med ballen, Dette er en kamp vi styrer nå. Vi er ikke lenger så hodeløse når vi går i angrep, holder litt igjen og er kyniske.

Jeg ble faktisk veldig positiv av denne omgangen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Quote from: newsome on October 14, 2011, 21:23:50
Quote from: Sølvreven on October 14, 2011, 21:21:40

Liker

denne tør ikke jeg se på før etter 90 min
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Le Jardin

Må si jeg liker de blå bortedraktene bedre enn de svarte vi har sett de siste kampene.
Ikke pga spill og evt seier, men det er litt mere Leeds liksom...

Terje, som egentlig synes de kunne spilt i hvitt borte og så lenge ikke hjemmelaget gjør det.
"Victory is in our sights"

Sleivind

Howson og Clayton har tatt veldig godt for seg på midten hittil! Bunnsolide bakover. Fremover derimot, der har det vært mye rot og upresise pasninger. Spiller altfor trangt etter min mening. Og ballen går enten alt for langt eller så blir det bare småspill som vi aldri kommer skikkelig ut av.

Ove

Fortjent ledelse. Får håpe vi ikke faller igjennom i 2. omgang, slik vi har gjort i flere kamper denne sesongen.

Ove

Det er flere som har kommentert at det har vært en rotete kamp, og det har det vært. Tror dette inntrykket blir forsterket av at kameraet står lavt, dermed får vi dårlig overblikk. Det var merkbart når vi i pausen så høydepunkter fra Leeds - Portsmouth. Kameraet sto høyere og det virket som om de hadde mye mer rom.

Hallgeir *

Quote from: berlin on October 14, 2011, 21:31:02
Quote from: hallghel on October 14, 2011, 21:08:59
Pugh lette virkelig etter en fin posisjon og fant den. Viktig å posisjonere seg riktig. Han åpnet sin første periode i Leeds med mål i de første fem (?) kampene. Ikke verst så langt nå heller!  :)

Danny Puke er jo en høflig kar og søker nok space til ikke å spy på hverken motspiller eller medspillere.
Galant fyr dette. Jeg tror forresten han blir bedre i magen av å skåre, det ble i hvertfall jeg i mine glansdager.
:D
Super Leeds since 1968

LUFC MOT

God første av leeds synest jeg... Midtbanen godt bakover og da ser forsvaret mye bedre ut... Håper på en god andre omgang også.... MOT

newsome

Quote from: sveifors on October 14, 2011, 21:35:29
Imponerende omgang av Leeds, synes vi har vært gode i både bakfirer og midtbane. Snodgrass er spillesugen, Ross er utrolig god med ballen, Dette er en kamp vi styrer nå. Vi er ikke lenger så hodeløse når vi går i angrep, holder litt igjen og er kyniske.

Jeg ble faktisk veldig positiv av denne omgangen
Enig!

LUFC MOT

Quote from: Ove on October 14, 2011, 21:38:13
Fortjent ledelse. Får håpe vi ikke faller igjennom i 2. omgang, slik vi har gjort i flere kamper denne sesongen.

MOT!!!!!!