Skrevet av Emne: Kamp vs Doncaster Rovers på Keepmoat Stadium fredag 14.10.11 kl 20:45 TV-KAMP  (Lest 38350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LEO

Howson var IKKE en av våre beste hverken mot Brighton eller Portsmouth.

Trenger å hvile/benkes.
 

Sleivind

Howson var IKKE en av våre beste hverken mot Brighton eller Portsmouth.

Trenger å hvile/benkes.

Er rett og slett uenig.

Tror ikke vi kommer så mye lenger enn dette  ::)

Somma27

Howson var IKKE en av våre beste hverken mot Brighton eller Portsmouth.

Trenger å hvile/benkes.

Er rett og slett uenig.

Tror ikke vi kommer så mye lenger enn dette  ::)

Enig med Sleivind! Howson har hatt formstigning i det siste.

Promotion 2010

He he.

Det er fortsatt slik at jeg ikke ser det som min primæroppgave å starte trådene, men noen må jo ta ansvar!

Flink gutt!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

til Info så streames kampen på www.bet365.com i kveld. Ikke alle som har tilgang til Viasatfotball og viaplay viser den ikke
Ollan

PetterH

La for all del  Becchio få spille seg i form,og håper han brukes fra start ikveld.En Becchio i halvform,er alikevel bedre enn Keogh.
 

B_Ød

til Info så streames kampen på www.bet365.com i kveld. Ikke alle som har tilgang til Viasatfotball og viaplay viser den ikke
Ellers har jeg meget god erfaring med http://myp2p.pe/ der det hvertfall så langt ligger 3 linker til kamp klare.
Ups & Ups!!

B_Ød

La for all del  Becchio få spille seg i form,og håper han brukes fra start ikveld.En Becchio i halvform,er alikevel bedre enn Keogh.
Kan vel ikke si meg helt 100% enig her...
Ups & Ups!!

Andersen

Never change a winning team ! Tror laget blir slik det var i siste kamp. LEEDS4EVER

TK20

I dag vinner vi! I de to siste TV-sendte bortekampene (Brighton og West Ham) har vi vært veldig gode offensivt, og jeg har trua på få baklengs i dag. Fansen og atmosfæren er også helt elektrisk på bortebane.

Siden Rudi G har mistet den, sier jeg at JEG HAR TROEN i kveld!

Leedsfan

I dag vinner vi! I de to siste TV-sendte bortekampene (Brighton og West Ham) har vi vært veldig gode offensivt, og jeg har trua på få baklengs i dag. Fansen og atmosfæren er også helt elektrisk på bortebane.

Siden Rudi G har mistet den, sier jeg at JEG HAR TROEN i kveld!

Kan være at Rudi får den tilbake hvis "tausheten" fortsetter...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Larsen.

til Info så streames kampen på www.bet365.com i kveld. Ikke alle som har tilgang til Viasatfotball og viaplay viser den ikke
Ellers har jeg meget god erfaring med http://myp2p.pe/ der det hvertfall så langt ligger 3 linker til kamp klare.

Koster det noe og benytte seg av bet365?
Pride of Yorkshire

RuneSve

Koster ikke noe per kamp. Men du må ha penger på konto for å få lov til å se kamper der. Minimum innskudd er 15 Euro, tror jeg. Og videospilleren kan du ikke endre størrelsen på, så du får ikke full screen. Med mindre noen har noen jævlig lure tricks jeg kan bruke, har google dette mye selv.
 

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Begynte å bruke www.livesport247.com fra og med kampen mot Brighton.
Anbefaler dette på det sterkeste.

Koster noe sånt som kr 37 i uka, og da har man tilgang på det som vises av fotball.

Må laste ned en VCL spiller for å kunne se kampene, og dette gir god kvalitet uten hakking.
marching on together,
derudaf forever...

SDalen

Skuffende lite aktivitet kun 1 time før kampstart! 3 poeng i dag, MOT!
Rogaland whites!

HåvardK

Har nettopp tømt en Brakspear Oxford Gold samt en ørliten Springbank 15. Det er såpass skummelt føre at jeg må ha litt grunnpromille før jeg setter meg på sykkelen.

newsome

ThomkirwinThom Kirwin



 

Expecting #lufc to play same team tonight.

SDalen

ThomkirwinThom Kirwin



 

Expecting #lufc to play same team tonight.
Det er konfirmert nå ;)
Rogaland whites!

newsome




ThomkirwinThom Kirwin



 

#lufc same team tonight that started v Pompey

auren

Det vil altså si:

Lonergan, Connolly, o'Dea, Lees, White, Snoddy, Howson, Clayton, Pugh, McCormack, Keogh

Vi bør karre til oss poeng i kveld. Håper på en god prestasjon.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

newsome

Det vil altså si:

Lonergan, Connolly, o'Dea, Lees, White, Snoddy, Howson, Clayton, Pugh, McCormack, Keogh

Vi bør karre til oss poeng i kveld. Håper på en god prestasjon.

auren
Håper på tre!!

sportcarl1

hade hoppats på bechio från start på joeghs bekostnad, tycker inte han har imponerat, var bara premiärmatchen han spelat riktigt bra, mot pompey var han direkt osynlig
 

kalle_92

  • Gjest
hvem har vi på benken? Har ikke Ramon fått plass i dag heller? Hadde håpet at han kunne få vise sin verdi i dag.

newsome

dewsyleedsPaul Dews



 

Cold at Doncaster tonight...thick coat for the first time this season...

Allanclarke

Come on SuperLeeds!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
M.O.T.

Bakke

Har nettopp tømt en Brakspear Oxford Gold samt en ørliten Springbank 15. Det er såpass skummelt føre at jeg må ha litt grunnpromille før jeg setter meg på sykkelen.

Øl? Hvor får du kjøpt disse?
Blir litt nyskjerrig nå...

newsome

« Siste redigering: Oktober 14, 2011, 20:35:44 av newsome »

asLeeds

Godt fornøyd med å se at Snoddy er klar, trur han er på stigende form!!!


PS!   ...prett....
DALHEIM WHITES

auren

To tidligere Leedsspillere i startoppstillingen for Donny - John Oster og Richard Naylor. Sullivan varmer benken, etter at Kirkland nettopp ble klar på lån.

Frykter litt spissduoen Sharp og Parkin..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.