Skrevet av Emne: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER  (Lest 1558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« på: Oktober 14, 2011, 13:33:00 »
Hallo folkens ! lager en tråd på dette da jeg lurer på om ER kan hjelpe meg ang sitteplass på en eventuell kamp der borte ? Flyreiese og annen transport med operert achilles og krykker skal jeg klare, men tror jeg ikke klarer et trangt sete og dertil masse folk rundt seg .Har ER et eget opplegg for folk som trenger litt ? LEEDS4EVER

Leedsfan

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #1 på: Oktober 14, 2011, 13:55:44 »
Hallo folkens ! lager en tråd på dette da jeg lurer på om ER kan hjelpe meg ang sitteplass på en eventuell kamp der borte ? Flyreiese og annen transport med operert achilles og krykker skal jeg klare, men tror jeg ikke klarer et trangt sete og dertil masse folk rundt seg .Har ER et eget opplegg for folk som trenger litt ? LEEDS4EVER

Håper denne hjelper:

Sitat

Dear Kenneth,

Thanks for your email,

In the East stand we have extended leg room on either row vv or row c, these sell very quick so they would need to be booked as quick as possible when they go on general sale.

Kind regards

Ticket Office
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #2 på: Oktober 14, 2011, 13:56:12 »
Min fysiske skavank er at jeg er ganske høy..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #3 på: Oktober 14, 2011, 14:42:19 »
å je har nesten itte att hår på huggu..
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #4 på: Oktober 14, 2011, 14:52:06 »
å je har nesten itte att hår på huggu..

 Vi blir mange på handikapptribunen da......  ;)
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #5 på: Oktober 14, 2011, 15:06:35 »
å je har nesten itte att hår på huggu..

 Vi blir mange på handikapptribunen da......  ;)
skar en tur over tæl reading match i desember..lyt ta mæ lua mi je da  ;)
Ups & Ups!!

ollan

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #6 på: Oktober 14, 2011, 15:07:26 »
Hallo folkens ! lager en tråd på dette da jeg lurer på om ER kan hjelpe meg ang sitteplass på en eventuell kamp der borte ? Flyreiese og annen transport med operert achilles og krykker skal jeg klare, men tror jeg ikke klarer et trangt sete og dertil masse folk rundt seg .Har ER et eget opplegg for folk som trenger litt ? LEEDS4EVER

spørsmålet er jo om det er nå eller om 6mnd du skal over...operert akilles er jo ikke mer en 4-6 uker på krykker...

der svarte du før meg ja....hadde nok uansett ikke reist på tur med krykker,prøvde dette for 10 år siden til Praha og det var rett og slett slitsomt,både for meg og reisefølget. uansett god tur :)
« Siste redigering: Oktober 14, 2011, 15:09:06 av ollan »
Ollan

Andersen

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #7 på: Oktober 14, 2011, 16:31:19 »
Noen gullkorn fra dere ja ,  ;D ser den med krykker ned ei shoppinggate  med frua først og jeg etter :P Nei en lyt bli frisk før en reiser over! LEEDS4EVER

asLeeds

Sv: PÃ… TUR VI SOM HAR NOEN FYSISKE SKAVANKER
« Svar #8 på: Oktober 14, 2011, 17:00:29 »
Noen gullkorn fra dere ja ,  ;D ser den med krykker ned ei shoppinggate  med frua først og jeg etter :P Nei en lyt bli frisk før en reiser over! LEEDS4EVER

Nei,nei, fruen ned ei shoppinggate, du på puben.
Betre for foten det vil eg tru ;D ;)
DALHEIM WHITES