Skrevet av Emne: Grayson leaves his wife  (Lest 9010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Re: Grayson leaves his wife
« Svar #1 på: Oktober 15, 2011, 10:52:20 »
Lorna? Kjør debatt

ollan
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #2 på: Oktober 15, 2011, 10:55:44 »
Skandale. På vegne av alle oss som er familievennlige. Ja da oppfordrer jeg ..... til å fjerne denne mannen som manager i vår kjære klubb. Kan ikke ha en manager som ikke setter familien og kona i i førersetet. Nei nå er det nok skandaler i denne klubben. Rydd opp og fjern Grayson til det beste for familien og klubben.
Hva blir det neste.

GeirO

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #3 på: Oktober 15, 2011, 11:01:15 »
Clean sheets på fotballbanen, men dirty sheets privat.
Life is a rollercoaster :-\
MOT

Dennis

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #4 på: Oktober 15, 2011, 11:04:03 »
Skandale. På vegne av alle oss som er familievennlige. Ja da oppfordrer jeg ..... til å fjerne denne mannen som manager i vår kjære klubb. Kan ikke ha en manager som ikke setter familien og kona i i førersetet. Nei nå er det nok skandaler i denne klubben. Rydd opp og fjern Grayson til det beste for familien og klubben.
Hva blir det neste.

Herr. E. Gud...! ::)

Hvordan kan du klassifisere dette som en skandale ut i fra det som har dukket opp i The Sun? Har han kjøpt horer i pensjonsalderen som Rooney? Har han hekka på svigerinna som Giggs? Arrangerer han hanekamper eller driver med trafficing? Hvor mange skiller seg i dagens samfunn? Halvparten? Og i de som møttes tidlig er statistikken enda høyere. Hardly en skandale! Makan, som du leiter etter ting å klage på!

Laget vant 0-3 på bortebane mot et lag som har vist form under ny manager, uten å slippe til en kvalifisert målsjanse på nitti minutter. Og du legger deg opp i det private hos manageren for å få han ut?

Edit: Ikke er jeg fra positivitetsjuntaen, men sier som eggus: En ikke-sak for klubben; en privatsak for Grayson.
« Siste redigering: Oktober 15, 2011, 11:06:49 av Mr Kaizer »
Marching on together!

eggus

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #5 på: Oktober 15, 2011, 11:05:27 »
Skandale. På vegne av alle oss som er familievennlige. Ja da oppfordrer jeg ..... til å fjerne denne mannen som manager i vår kjære klubb. Kan ikke ha en manager som ikke setter familien og kona i i førersetet. Nei nå er det nok skandaler i denne klubben. Rydd opp og fjern Grayson til det beste for familien og klubben.
Hva blir det neste.

hehe Da har en representant for de negative uttalt seg, så nå venter vi bare på positivitetsjuntaens pressemelding rundt saken!


Dette er forresten off-tåpik for meg(og regner med det er humor fra hb's side, jeg lo ihvertfall)
 

Sleivind

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #6 på: Oktober 15, 2011, 11:05:59 »
Og jeg som trodde vi hadde en policy om å kun ha en tråd pr. spiller og manager?  ::)

Andersen

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #7 på: Oktober 15, 2011, 11:18:28 »
Hva SG gjør privat dr............ jeg i det er på sidelinjen i kampene hvordan han coacher laget jeg bryr meg om! LEEDS4EVER

berlin

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #8 på: Oktober 15, 2011, 11:32:59 »
Skandale. På vegne av alle oss som er familievennlige. Ja da oppfordrer jeg ..... til å fjerne denne mannen som manager i vår kjære klubb. Kan ikke ha en manager som ikke setter familien og kona i i førersetet. Nei nå er det nok skandaler i denne klubben. Rydd opp og fjern Grayson til det beste for familien og klubben.
Hva blir det neste.

Herr. E. Gud...! ::)

Hvordan kan du klassifisere dette som en skandale ut i fra det som har dukket opp i The Sun? Har han kjøpt horer i pensjonsalderen som Rooney? Har han hekka på svigerinna som Giggs? Arrangerer han hanekamper eller driver med trafficing? Hvor mange skiller seg i dagens samfunn? Halvparten? Og i de som møttes tidlig er statistikken enda høyere. Hardly en skandale! Makan, som du leiter etter ting å klage på!

Laget vant 0-3 på bortebane mot et lag som har vist form under ny manager, uten å slippe til en kvalifisert målsjanse på nitti minutter. Og du legger deg opp i det private hos manageren for å få han ut?

Edit: Ikke er jeg fra positivitetsjuntaen, men sier som eggus: En ikke-sak for klubben; en privatsak for Grayson.

eh....tror h.b. sitt innlegg var ironisk ment, Kaizer.

sportcarl1

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #9 på: Oktober 15, 2011, 11:41:44 »
herregud vad är detta att skriva om att en person SG skiljer sig och har skaffat en ny, detta har väl miljontals andra gjort med, men att skriva om detta och dra in barnen i det som sun gör och sedan sprids det vidare här som om detta var något viktigt, en del kallar säkert detta för fakta jag kallar det för skvaller och tyckerdenna tråden borde läggas ner
 

SuperLeeds!

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #10 på: Oktober 15, 2011, 11:47:14 »
Enig - en privatsak.

Per Arne

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #11 på: Oktober 15, 2011, 12:07:43 »
Dere er en gjeng kjerringer. Legg fra dere pc'en, og les ferdig Se & Hør-bladet deres....

 ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #12 på: Oktober 15, 2011, 12:14:20 »
Skandale. På vegne av alle oss som er familievennlige. Ja da oppfordrer jeg ..... til å fjerne denne mannen som manager i vår kjære klubb. Kan ikke ha en manager som ikke setter familien og kona i i førersetet. Nei nå er det nok skandaler i denne klubben. Rydd opp og fjern Grayson til det beste for familien og klubben.
Hva blir det neste.

Herr. E. Gud...! ::)



Hvordan kan du klassifisere dette som en skandale ut i fra det som har dukket opp i The Sun? Har han kjøpt horer i pensjonsalderen som Rooney? Har han hekka på svigerinna som Giggs? Arrangerer han hanekamper eller driver med trafficing? Hvor mange skiller seg i dagens samfunn? Halvparten? Og i de som møttes tidlig er statistikken enda høyere. Hardly en skandale! Makan, som du leiter etter ting å klage på!

Laget vant 0-3 på bortebane mot et lag som har vist form under ny manager, uten å slippe til en kvalifisert målsjanse på nitti minutter. Og du legger deg opp i det private hos manageren for å få han ut?

Edit: Ikke er jeg fra positivitetsjuntaen, men sier som eggus: En ikke-sak for klubben; en privatsak for Grayson.

eh....tror h.b. sitt innlegg var ironisk ment, Kaizer.


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Grayson leaves his wife
« Svar #13 på: Oktober 15, 2011, 12:21:59 »
Lorna? Kjør debatt

ollan


 :D men tror ikke det er Lorna ;)

Totto

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #14 på: Oktober 15, 2011, 12:45:48 »
Har hørt den utkårede var fru Bates!  :o

 ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Jon R

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #15 på: Oktober 15, 2011, 13:03:08 »
Har hørt den utkårede var fru Bates!  :o

 ;)

Ingen tvil om at Fru Bates er litt av et fruktfat. Jeg hadde lagt inn noen aksjer selv, hadde jeg fått sjansen.  :-*
Jon R.

Oggy

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #16 på: Oktober 15, 2011, 13:15:02 »
Hvor lenge var vi i paradis.

Etter en flott kamp i går, så måtte det komme
noe "negativt" om Leeds igjen.......
Oggy

Hallgeir *

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #17 på: Oktober 15, 2011, 13:17:25 »
 Og dette emnet har veldig mye med Leeds United å gjøre? Det eneste det egner seg til, er å lage billige poeng.
 Ja, jeg kan benytte anledningen selv: Offs tåpikk, som hun sa, brura, da hun gikk lei.  ::)
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #18 på: Oktober 15, 2011, 13:39:16 »
slikt skjer overalt og som flere påpeker så er det en privat sak for SG
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bites Yer Legs

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #19 på: Oktober 15, 2011, 13:44:17 »
OT
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #20 på: Oktober 15, 2011, 13:46:35 »
At en slik sak kan skape en viss uro internt i klubben er ikke helt utenkelig.

At problemer i privatlivet kan påvirke en manns yteevne på jobben er ikke uvanlig. 

At en slik kan påvirke spillernes syn på Grayson er ikke umulig.

Bortsett fra disse tingene, er dette en privatsak.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #21 på: Oktober 15, 2011, 13:49:15 »
Greit nok at slikt blir oppfatta som off topic. Mne hvis dette er off topic. Ja da er jaggu meg bursdager, explayers og diverse andre ting det også. Blandt annet min tråd om hvor skal man sitte på ER.
Positive ting er topic
Negative ting er off topic virker det som

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #22 på: Oktober 15, 2011, 13:50:16 »
Eks-kona sa vel at det var et par uker siden han flyttet/ble kastet ut... Kanskje det hadde noe å si for vårt dårlige forsvarsspill; trøbbel hjemme og trøbbel hjemover på banen?

Here we go again

  • Gjest
Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #23 på: Oktober 15, 2011, 14:07:45 »
Skandale. På vegne av alle oss som er familievennlige. Ja da oppfordrer jeg ..... til å fjerne denne mannen som manager i vår kjære klubb. Kan ikke ha en manager som ikke setter familien og kona i i førersetet. Nei nå er det nok skandaler i denne klubben. Rydd opp og fjern Grayson til det beste for familien og klubben.
Hva blir det neste.

Herr. E. Gud...! ::)

Hvordan kan du klassifisere dette som en skandale ut i fra det som har dukket opp i The Sun? Har han kjøpt horer i pensjonsalderen som Rooney? Har han hekka på svigerinna som Giggs? Arrangerer han hanekamper eller driver med trafficing? Hvor mange skiller seg i dagens samfunn? Halvparten? Og i de som møttes tidlig er statistikken enda høyere. Hardly en skandale! Makan, som du leiter etter ting å klage på!

Laget vant 0-3 på bortebane mot et lag som har vist form under ny manager, uten å slippe til en kvalifisert målsjanse på nitti minutter. Og du legger deg opp i det private hos manageren for å få han ut?

Edit: Ikke er jeg fra positivitetsjuntaen, men sier som eggus: En ikke-sak for klubben; en privatsak for Grayson.

Hehe, bør ikke moderatorer ha litt lengre lunter enn dette? ;D

Kickthemdown

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #24 på: Oktober 15, 2011, 14:23:06 »
Håper for Simons del at hun var for fin til å si nei til...  ;)

asLeeds

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #25 på: Oktober 15, 2011, 14:24:57 »
Mods??  På tide å flytte denne til OT!!!

..... eller slette
DALHEIM WHITES

DenHviteYeboah

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #26 på: Oktober 15, 2011, 14:52:34 »
For min del kan Simon ha seg med hele nabolaget sitt...det som er viktig er at han fører klubben tilbake til gamle høyder :)
Kjærringer kommer og går....

Jon R

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #27 på: Oktober 15, 2011, 14:59:43 »
Mods??  På tide å flytte denne til OT!!!

..... eller slette

Slapp nå av da mann!  ::)

Når denne tråden ikke lenger har nyhetens interesse vil den dø en naturlig død, antagelig allerede i morgen.  :P
Jon R.

fjellhaugen

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #28 på: Oktober 15, 2011, 16:02:43 »
HVOR er se og hør?

jøss for en gjeng med kaklehøner.  :P   ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

thesheep

Sv: Grayson leaves his wife
« Svar #29 på: Oktober 15, 2011, 16:13:01 »
Det er jo ingen mangel på fristelser som traver gatelangs i helgene i Leeds... Kanskje ikke smakfult kledd, men effektivt kledd  ;) Dog vil jeg tro at Grayson er minst 15 år for gammel... på den andre siden er vel fast jobb, rent tøy og over middels tannhygiene nok til å tiltrekke seg jenter i nord england for tiden. Finanskrisen har sine positive sider!