Sesongen så langt

Started by Promotion 2010, October 22, 2011, 15:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nord

Vi faktiskt heldige, at vi har fået en "early wake up call" - det skal nok blive godt imod Leicester  ;D

Andersen

Early wake up call  ??? hallo! 3 sesongen nå etter at SG kom og han har vel ikke klart å gjøre laget vårt stabilt gjennom en hel sesong ? LEEDS4EVER

Tarald72

Vel, hvordan det går mot Leicester vet jeg ikke, tror faktisk gutta våre er langt nede nå og at de ikke er særlig fornøyd med keeper-forholdene......lurer faktisk på om Rachubka er i startsoppstillingen mot Leicester - men det er jo ikke så mange alternativ da.......
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Andersen

RoarG

Grayson skal nå søke desperat på lånemarkedet etter ny keeper. Nå har andre klubber en glimrende mulighet til å kvitte seg med en benkesliter. Bra ledet, Grayson.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Quote from: nord on November 03, 2011, 16:54:49
Vi faktiskt heldige, at vi har fået en "early wake up call" - det skal nok blive godt imod Leicester  ;D
Vi kommer til å få en solid dose med juling, blir ikke overrasket om vi taper 5-0 her også.. Ã... Leicester står i nesten 2 i odds til å vinne matchen.  :D Handicap tipping til helgen!!