Skrevet av Emne: KAMP: vs Blackpool, onsdag 2/11 2011  (Lest 71410 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #300 på: November 02, 2011, 21:36:39 »
Aldri hørt slik slakt av en keeper fra et par radio kommentatorer før.
Jon R.

Sop

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #301 på: November 02, 2011, 21:36:42 »
Ka skjer.  >:( Kommer hjem her etter middag på byn og gleder meg til kampen...Gutta helt på tur eller? Dette ser ut til å bli en helt "vanlig" sesong som Leeds fan... >:(
Love Leeds

Leeds46

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #302 på: November 02, 2011, 21:36:50 »
Går i klasse med keepertalentene Arild Østbø og Aslak Falch fra viking, en med kontakter i klubben som kan anbefale en av disse?
Helst ingen fra Viking til Leeds ;)

berlin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #303 på: November 02, 2011, 21:37:07 »
Med en mann mindre på banen, så er denne kampen tapt.

Tipper det blir en slapp 2.omgang, kan godt gi Varynen og O'Brien litt spilletrening.

Fokus: Banke Leicester borte på søndag!  8)

pim

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #304 på: November 02, 2011, 21:37:29 »
Hadde tenkt å sitte igjen på jobben å følge med på 2 omg.
Det utgår,jeg hiver meg i bilen og kjører hjem >:(

sveifors

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #305 på: November 02, 2011, 21:37:45 »
Aldri hørt slik slakt av en keeper fra et par radio kommentatorer før.

De har vel neppe sett en slik keeper før heller
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

ØBS

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #306 på: November 02, 2011, 21:37:55 »
Cairns varmer opp.
Hvis Cairns kommer inn nå, tror jeg Rachubka har stått sin siste kamp for A-laget.

He-he...

Er du så sikker på at det er HAM han skal erstatte??

Ble det ikke nevnt i et tidligere innlegg å flytte Chubby opp som spiss??
LUSCOS-hilsen
ØBS

tobn på tur

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #307 på: November 02, 2011, 21:38:11 »
Tristere syn får jeg ikke når jeg kommer hjem fra jobb. Blir oppriktig lei meg.

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #308 på: November 02, 2011, 21:38:19 »
Blir aldri klok på når dette skjer med et lag, men så er det jo Leeds og vi har hatt en keeper med MS i dag!  

kalle_92

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #309 på: November 02, 2011, 21:38:25 »
Går i klasse med keepertalentene Arild Østbø og Aslak Falch fra viking, en med kontakter i klubben som kan anbefale en av disse?
Husker du Østbø VS Aarøy? Det var tabbe det!! ;)

Le Jardin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #310 på: November 02, 2011, 21:39:05 »
nei , får ty til alkoholen!
gi en til Rubbishka også. Bør glemme!
"Victory is in our sights"

Sølvreven

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #311 på: November 02, 2011, 21:39:20 »
Rachubka har altså prestert helt ok tidligere, blant annet for Blackpool. Ble vel årets spiller for noen år siden til og med. Jeg regner dessuten med at han redder skudd hver dag på trening, og at Grayson har hatt grunn til å tro at det ville være mulig å overleve med han i mål noen kamper, mens Lonergan er ute med skade. Så skjer det ulykksalige at han starter med tabbe på første forsøk, og deretter egentlig går fra vondt til verre. Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne, men etterpåklokskapen her inne er noen ganger nesten utålelig.
Beklager gutter, nå blir jeg like frustrert over mange av dere som selve kampen   >:(

flynn
"Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne"..... Ehhh? Burde han ikke sett det i de foregående kampene at Rubbishuka IKKE er keeperen som kan erstatte Loonergan? Kjør inn en junior for f....  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sveifors

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #312 på: November 02, 2011, 21:39:29 »
Ben Fry har ikke en lett jobb nå, å prøve å få en lett stemning i pausen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

viking

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #313 på: November 02, 2011, 21:39:36 »
Hadde tenkt å sitte igjen på jobben å følge med på 2 omg.
Det utgår,jeg hiver meg i bilen og kjører hjem >:(
God tur tur.Kjør forsiktig ;D
 

DenHviteYeboah

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #314 på: November 02, 2011, 21:39:45 »
Rachubka har altså prestert helt ok tidligere, blant annet for Blackpool. Ble vel årets spiller for noen år siden til og med. Jeg regner dessuten med at han redder skudd hver dag på trening, og at Grayson har hatt grunn til å tro at det ville være mulig å overleve med han i mål noen kamper, mens Lonergan er ute med skade. Så skjer det ulykksalige at han starter med tabbe på første forsøk, og deretter egentlig går fra vondt til verre. Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne, men etterpåklokskapen her inne er noen ganger nesten utålelig.
Beklager gutter, nå blir jeg like frustrert over mange av dere som selve kampen   >:(

flynn
Rachubka er langt fra god nok.Dette så vi jo i første kamp.Vandrende katastrofe.Det er jo bare folk på lykkepiller og førerhund som kan påstå at han holder.....heia Grayson >:(

berlin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #315 på: November 02, 2011, 21:40:13 »
Rachubka har altså prestert helt ok tidligere, blant annet for Blackpool. Ble vel årets spiller for noen år siden til og med. Jeg regner dessuten med at han redder skudd hver dag på trening, og at Grayson har hatt grunn til å tro at det ville være mulig å overleve med han i mål noen kamper, mens Lonergan er ute med skade. Så skjer det ulykksalige at han starter med tabbe på første forsøk, og deretter egentlig går fra vondt til verre. Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne, men etterpåklokskapen her inne er noen ganger nesten utålelig.
Beklager gutter, nå blir jeg like frustrert over mange av dere som selve kampen   >:(

flynn

Enig. Det er jaggu lavmål mye av det som skrives i denne kamptråden, og da har jeg t.o.m. veid opp for impulsiv frustrasjon.

Here we go again

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #316 på: November 02, 2011, 21:40:43 »
Den Fridtjof Fomlesen av en keeper klarer jo snaut å redde en golfball som triller gjennom en hageslange en gang..Stakkars Leeds..

Hvis du greier å få opp et så høyt trykk at en golfball presses gjennom en hageslange så tror ikke jeg at jeg heller ville stått i andre enden! ;)

flynn

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #317 på: November 02, 2011, 21:41:04 »
Rachubka har altså prestert helt ok tidligere, blant annet for Blackpool. Ble vel årets spiller for noen år siden til og med. Jeg regner dessuten med at han redder skudd hver dag på trening, og at Grayson har hatt grunn til å tro at det ville være mulig å overleve med han i mål noen kamper, mens Lonergan er ute med skade. Så skjer det ulykksalige at han starter med tabbe på første forsøk, og deretter egentlig går fra vondt til verre. Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne, men etterpåklokskapen her inne er noen ganger nesten utålelig.
Beklager gutter, nå blir jeg like frustrert over mange av dere som selve kampen   >:(

flynn
"Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne"..... Ehhh? Burde han ikke sett det i de foregående kampene at Rubbishuka IKKE er keeperen som kan erstatte Loonergan? Kjør inn en junior for f....  >:(

Hvor mange var det som insisterte på at Cairns burde stått i mål før kampen startet her inne da?


Geir fra Grimstad

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #318 på: November 02, 2011, 21:41:12 »
Inn med Becchio nå og få 2 raske mål. Så er det kamp igjen. Så enkelt er det faktisk ;)
MOT
revie

SDalen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #319 på: November 02, 2011, 21:41:26 »
Går i klasse med keepertalentene Arild Østbø og Aslak Falch fra viking, en med kontakter i klubben som kan anbefale en av disse?

Er Arild Østbø han som prøvde å drible en Brann-spiller?
Aalesund spiller vertfall, Tor Hogne Aarøy
Rogaland whites!

DenHviteYeboah

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #320 på: November 02, 2011, 21:41:35 »
Rachubka har altså prestert helt ok tidligere, blant annet for Blackpool. Ble vel årets spiller for noen år siden til og med. Jeg regner dessuten med at han redder skudd hver dag på trening, og at Grayson har hatt grunn til å tro at det ville være mulig å overleve med han i mål noen kamper, mens Lonergan er ute med skade. Så skjer det ulykksalige at han starter med tabbe på første forsøk, og deretter egentlig går fra vondt til verre. Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne, men etterpåklokskapen her inne er noen ganger nesten utålelig.
Beklager gutter, nå blir jeg like frustrert over mange av dere som selve kampen   >:(

flynn
Så det er lavmål å hevde at Rachubka er ræva..?jaja....

Enig. Det er jaggu lavmål mye av det som skrives i denne kamptråden, og da har jeg t.o.m. veid opp for impulsiv frustrasjon.


B-m

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #321 på: November 02, 2011, 21:41:37 »
Det eneste vi kan håpe på nå er et tidlig mål, og evt at Evatt som allerede har gult får rødt. Farken altså, at vi skal kuke det til hver en jævla gang!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #322 på: November 02, 2011, 21:42:14 »
Hva er galt med Viking ? ikke mobb tippeliga laget mitt! De har vært ræva en del kamper i år også  ;)

LEO

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #323 på: November 02, 2011, 21:43:13 »
Vi MÃ… ha lov til å forvente noe mer når det er yrkesspillere.

ligner veldig på lsk takter dette her   uff uff

nedrykks takter
 

SDalen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #324 på: November 02, 2011, 21:43:39 »
Går i klasse med keepertalentene Arild Østbø og Aslak Falch fra viking, en med kontakter i klubben som kan anbefale en av disse?
Helst ingen fra Viking til Leeds ;)
Forsåvidt enig, men det meste virker bedre enn det vi har for tida ;)
er heller ingen stor vikingfan
Rogaland whites!

Per-Stian

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #325 på: November 02, 2011, 21:43:40 »
Dette var den verste førsteomgongen av Leeds eg nokon gong har høyrt! Det er umuleg å fatte det ufattelege som skjedde med Rachubka - tre gonger på rad! Snakk om klovn >:(

berlin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #326 på: November 02, 2011, 21:44:06 »
Hvor mange trodde på Ross Mc etter forrige sesong?

Rachubka har tynnslitt selvtillit, det er problemet. Han er en OK keeper, men vel, kan nok tenkes
at det er smart å bytte til neste kamp.

Le Jardin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #327 på: November 02, 2011, 21:44:46 »
Ben Fry har ikke en lett jobb nå, å prøve å få en lett stemning i pausen

ingen bilder på LUTV i pausen i dag heller...Noen andre som har?
"Victory is in our sights"

SDalen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #328 på: November 02, 2011, 21:45:09 »
Går i klasse med keepertalentene Arild Østbø og Aslak Falch fra viking, en med kontakter i klubben som kan anbefale en av disse?
Husker du Østbø VS Aarøy? Det var tabbe det!! ;)
Husker det, ja. Men 1 tabbe og 3 tabber i samme kamp er to ting vidt forskjellig.
Rogaland whites!

Sølvreven

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #329 på: November 02, 2011, 21:45:56 »
Rachubka har altså prestert helt ok tidligere, blant annet for Blackpool. Ble vel årets spiller for noen år siden til og med. Jeg regner dessuten med at han redder skudd hver dag på trening, og at Grayson har hatt grunn til å tro at det ville være mulig å overleve med han i mål noen kamper, mens Lonergan er ute med skade. Så skjer det ulykksalige at han starter med tabbe på første forsøk, og deretter egentlig går fra vondt til verre. Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne, men etterpåklokskapen her inne er noen ganger nesten utålelig.
Beklager gutter, nå blir jeg like frustrert over mange av dere som selve kampen   >:(

flynn
"Hvordan dere kan skyte Grayson for det er utenfor min fatteevne"..... Ehhh? Burde han ikke sett det i de foregående kampene at Rubbishuka IKKE er keeperen som kan erstatte Loonergan? Kjør inn en junior for f....  >:(

Hvor mange var det som insisterte på at Cairns burde stått i mål før kampen startet her inne da?


Tuller du? Det er vel ingen som kunne påstått det? Men Grayson burde sett for lenge siden at Rubbishchuka er for dårlig. Og ja... hadde jeg hatt en så dårlig reservekeeper, så hadde jeg kjørtinn en lovende junior. Ikke F.. at hann hadde driti så på draget somn denne h......................... tegneseriekeeperen  >:(

Beklager alle skrivefeilene i kampens hete...
« Siste redigering: November 02, 2011, 21:47:33 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".