Skrevet av Emne: KAMP: vs Blackpool, onsdag 2/11 2011  (Lest 69800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DW

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #540 på: November 02, 2011, 23:09:23 »
Hvis du ikke ser ironien i det jeg skrev , så skulle jeg kanskje putta på et smiley fjes  hadde du tatt den da ?  Denne setningen var ironisk skrevet.

Ironi er et knallsterkt virkemiddel..  ;D

B-m

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #541 på: November 02, 2011, 23:11:19 »
Noen som har hørt noen intervjuer med Grayson?

Felt Lees sending off was correct as he denied a goal scoring opportunity

Lees sending off was due to an error from Rachubka.

Blackpool are unpredictable team.

I will protect my players and back them but on this occasion cant defend Rachubka, 3 mistakes from Paul cost us the game, wasnt mistakes by the team, was 3 errors all from Rachubka, felt that Rachubka fell apart and was worried that someone would score against him with next shot so took him off for Cairns as he felt Rachubka would be effected mentally by it

Felt Cairns did well in difficult circumstances

4th goal came against the run of play after we did ok at start of second half.

Thanked fans for getting the team up for the start of the second half.

Feels Blackpool are a good team. They are unpredictable but can destroy sides on form 11 vs 11 let alone vs 10

Not sure whether to go for a loan goalkeeper, thinks mentally the game will effect Rachubka, not sure whether to go with Cairns or sign a new keeper. However he will analyse the loan marker in next 24 hours and make a decision what to do.

Trying to work hard for game vs Leicester

Doesn't want todays result to effect the team.

Tonight wasn't down to mistakes by the team and laid the blame solely on Rachubka.

Wants to prove people wrong on Sunday to prove we are a good team.

Not sure on O'Dea's injury, still awaiting doctors reports from Scotland. A doubt for Leicester

Obviously we are without Lees for the Leicester game.

One game to go before we can re-group at the international break

Defence is down to nearly bare bones, but all is not lost because he feels Kisnorbo, O'Brien and Bruce can all come in and put in performances
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sveifors

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #542 på: November 02, 2011, 23:12:19 »
Noen som har hørt noen intervjuer med Grayson?
Hørte det,
han sier det samme hver gang, har hørt det før. Tror rett og slett ikke han vet hva han skal gjøre.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #543 på: November 02, 2011, 23:14:31 »
Er 100% prosent Leedsfan ollan tvil ikke på det. men klarer du ikke lese en sånn spøk .....

B_Ød

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #544 på: November 02, 2011, 23:17:32 »
takk for kampen kara...ble litt mer bustete enn jeg hadde regnet med..men men, vi tar revene til hælja
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #545 på: November 02, 2011, 23:19:27 »
Godt å se at SG ikke forsvarer Ra..... lenger .

Oggy

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #546 på: November 02, 2011, 23:20:32 »
0-5, seriøst  ??? ??? ???

Fy fan, noe så pinlig. PL: FORGET IT
Oggy

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #547 på: November 02, 2011, 23:21:52 »
Lenge igjen av sesongen heldigvis.

Imsdal

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #548 på: November 02, 2011, 23:26:17 »
Hvorfor ble Rachbuka bytta ut ved pause?

Bites Yer Legs

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #549 på: November 02, 2011, 23:26:47 »
Noen som har hørt noen intervjuer med Grayson?
Hørte det,
han sier det samme hver gang, har hørt det før. Tror rett og slett ikke han vet hva han skal gjøre.

Nåja, han "langet" nå ut mot Rahubcka denne gangen.

Forøvrig interessant å høre han nevne Alex Bruce, trodde nesten han var ikke-eksisterende i LUFC.
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #550 på: November 02, 2011, 23:27:55 »
Hvorfor ble Rachbuka bytta ut ved pause?

Nærmest som vanlig er svaret ditt besvart på selvsamme side i tråden du stiller det.  ::)
- Leif Olav

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #551 på: November 02, 2011, 23:28:20 »
Han gjorde jo 3. megatabber i kveld , + et par i de siste kampene.

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #552 på: November 02, 2011, 23:33:02 »
Noen må SG hive innpå i neste kamp , Bruce kan vel ikke være dårligere alternativ av forsvarsspillere som ikke har fast plass på laget.

berlin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #553 på: November 02, 2011, 23:34:13 »
Noen som har hørt noen intervjuer med Grayson?

Nei, og ikke gidder jeg å høre evt. intervjuer heller. Hva f... skal manne si?
NULLSTILLING! Det er kun 4 dager til neste kamp. Det skal være fokuset,
bygge opp laget, innprente at de er gode nok, men ikke overtente.

Hadde jeg vært Grayson hadde jeg svart surt og tvert, og avsluttet evt. "obligatoriske"
intervju rimelig kjapt. Der har han noe å lære av Ian Holloway, det har forresten de fleste managere.

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #554 på: November 02, 2011, 23:35:45 »
+1.

Oggy

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #555 på: November 02, 2011, 23:35:52 »
Virker som vi har en keeper som ikke er særlig god i feltet........
Oggy

TK20

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #556 på: November 02, 2011, 23:36:51 »
Hvorfor ble Rachbuka bytta ut ved pause?

Nærmest som vanlig er svaret ditt besvart på selvsamme side i tråden du stiller det.  ::)

Aner vi et nytt troll?

Leedsfan

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #557 på: November 02, 2011, 23:43:17 »
Akkurat kommet hjem fra en kamp hvor jeg stod 15m bak Pål Rabarbra og jeg har sett det verste keeperspillet noen gang. Han var skyld i alle målene og indirekte skyld i Lees sitt røde kort. Rabarbra hadde det ikke bra når ukvemsordene haglet fra egne fans. For en drittkamp og nå har jeg sett 7 kamper live, kun 1 seier. Jeg som jinxer hele dritten...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #558 på: November 02, 2011, 23:47:28 »
Forstår godt at Simon peker i retning av keeperen når han skal forklare utklassingen, men jeg synes han går litt for langt her. Er redd for at han overser andre viktige problemområder når han tillegger en enkelt mann 100 % av skylden for 0 mål og 5 baklengs.
Jon R.

lojosang

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #559 på: November 02, 2011, 23:47:48 »
Akkurat kommet hjem fra en kamp hvor jeg stod 15m bak Pål Rabarbra og jeg har sett det verste keeperspillet noen gang. Han var skyld i alle målene og indirekte skyld i Lees sitt røde kort. Rabarbra hadde det ikke bra når ukvemsordene haglet fra egne fans. For en drittkamp og nå har jeg sett 7 kamper live, kun 1 seier. Jeg som jinxer hele dritten...

Mentalt ødelagt av tabbemålet i debutkampen? Hvis han kommer tilbake som keeper i en klubb av Leeds' størrelse blir jeg mektig imponert. Eller kanskje det er oss? Se på Crainey. Rett inn på landslaget etter han slapp å være hakkekyllingen til Elland Road.
- Leif Olav

Imsdal

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #560 på: November 02, 2011, 23:49:51 »
Hvorfor ble Rachbuka bytta ut ved pause?

Nærmest som vanlig er svaret ditt besvart på selvsamme side i tråden du stiller det.  ::)

Aner vi et nytt troll?

Faan snakker du om? Legg opp a, om du ikke har no bedre å si.
Og til lojosangen: Sorry, men det er sånn jeg er: lat. Dessuten er det veldig irriterende at på hver side er det 30 innlegg. Orker ikke å lese 30 for å få svaret, da er det enklere å spørre når man får svar 2 min etterpå. Prøv å kutt ned antall innlegg på hver side ned til 15 ellns.

Leedsfan

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #561 på: November 02, 2011, 23:53:31 »
Forstår godt at Simon peker i retning av keeperen når han skal forklare utklassingen, men jeg synes han går litt for langt her. Er redd for at han overser andre viktige problemområder når han tillegger en enkelt mann 100 % av skylden for 0 mål og 5 baklengs.

Vi starter litt dårlig, men Rabarbra ødelegger denne kampen helt på egenhånd. Han er ferdig, blir å finne på treningsfeltet og kanskje på benken fremover.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Imsdal

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #562 på: November 02, 2011, 23:54:45 »
Forresten, kan du gi flere eksempler på ganger svaret har vært på samme side som jeg har spurt, ser vi bort ifra Paynter greia.

lojosang

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #563 på: November 03, 2011, 00:08:24 »
Forresten, kan du gi flere eksempler på ganger svaret har vært på samme side som jeg har spurt, ser vi bort ifra Paynter greia.

Du har trålet alle 67 innlegg nå, altså? Svaret er så vidt jeg kan huske: Nei. Men dette er ikke Imsdaltråden. Den kan du opprette Off Topic. Så skal jeg prøve å slutte å bearbeide fotballtraumer med spissformuleringer, sarkasme og orddiaré i mellomtiden. :)
- Leif Olav

Imsdal

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #564 på: November 03, 2011, 00:12:37 »
Forresten, kan du gi flere eksempler på ganger svaret har vært på samme side som jeg har spurt, ser vi bort ifra Paynter greia.

Du har trålet alle 67 innlegg nå, altså? Svaret er så vidt jeg kan huske: Nei. Men dette er ikke Imsdaltråden. Den kan du opprette Off Topic. Så skal jeg prøve å slutte å bearbeide fotballtraumer med spissformuleringer, sarkasme og orddiaré i mellomtiden. :)

Hakke tråla noe som helst. Du kan godt omdøpe til Imsdaltråden, flott og fengende navn det også.

fjellhaugen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #565 på: November 03, 2011, 07:36:40 »
Hvorfor ble Rachbuka bytta ut ved pause?

Nærmest som vanlig er svaret ditt besvart på selvsamme side i tråden du stiller det.  ::)

Aner vi et nytt troll?

Faan snakker du om? Legg opp a, om du ikke har no bedre å si.
Og til lojosangen: Sorry, men det er sånn jeg er: lat. Dessuten er det veldig irriterende at på hver side er det 30 innlegg. Orker ikke å lese 30 for å få svaret, da er det enklere å spørre når man får svar 2 min etterpå. Prøv å kutt ned antall innlegg på hver side ned til 15 ellns.

kan gjerne få det ned til 15 innlegg pr side men da må du lese gjennom 38 sider i stedet for 19.

1,5 liter brus er like mye om den er oppi flaska eller hellt ut på gulvet.  :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Imsdal

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #566 på: November 03, 2011, 07:50:15 »
Hvorfor ble Rachbuka bytta ut ved pause?

Nærmest som vanlig er svaret ditt besvart på selvsamme side i tråden du stiller det.  ::)

Aner vi et nytt troll?

Faan snakker du om? Legg opp a, om du ikke har no bedre å si.
Og til lojosangen: Sorry, men det er sånn jeg er: lat. Dessuten er det veldig irriterende at på hver side er det 30 innlegg. Orker ikke å lese 30 for å få svaret, da er det enklere å spørre når man får svar 2 min etterpå. Prøv å kutt ned antall innlegg på hver side ned til 15 ellns.

kan gjerne få det ned til 15 innlegg pr side men da må du lese gjennom 38 sider i stedet for 19.

1,5 liter brus er like mye om den er oppi flaska eller hellt ut på gulvet.  :-*

Hehe ok :)

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #567 på: November 03, 2011, 08:31:57 »
Det blir store bytter i startelveren. Rykter fra ER sier at det er mange spillere som ikke gir 100 prosent og at disse nå skal lukes ut.
Det er nå SG må vise hva han er god for. Få onn en ny keeper til Lonergan er frisk og få litt fart i laget. Jeg KREVER tre poeng fra et sultent Leeds til helg. MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Woody

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #568 på: November 03, 2011, 08:34:06 »
Noen som har hørt noen intervjuer med Grayson?
Hørte det,
han sier det samme hver gang, har hørt det før. Tror rett og slett ikke han vet hva han skal gjøre.

Er vel ikkje heilt rett det,sjelden eller aldri har eg høyrt Simon G peika ut ein mann som avgjer kampen med 3 tabbar.Det er og svært sjeldan at keeper vet bytta om det ikkje er for skade.Han seier vel og at keeper situasjonen er ukonfertabel da dei vil vurdera lånemarkedet dei neste 24 timar.Bekymringsfullt er det og at i neste kamp så er det relativt fast stoppar paret vårt ute.
LIFE IS LEEDS

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #569 på: November 03, 2011, 08:46:19 »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(


Slik bør denne kampen forbigås. Det frister å lage mange nye emner om spark den, kvitt oss med den, selg den, kjøp den osv. osv. Dette var så ille at jeg bare er fly fullstendig erkeforbanna!!!!!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne