EX-LÃ…NESPILLER: Alex McCarthy

Started by kendo, November 04, 2011, 12:28:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evig Pint

Marching on together

AndyMathie

We are Leeds and we are proud of it!

Dennis

Tok dette emnet ut i en egen tråd, da det fortjener det. ;)
Marching on together!

Bites Yer Legs

Han var jo fantastisk mot oss før sommeren! Mannen som sto mellom oss og opprykk?  :-X
KEEP FIGHTING!!

asLeeds

DALHEIM WHITES

nord

;D ;D

Fint -

og vi møder sikkert Alex i play off finalen i mai  ;D ;D

MacMurder

Sleivind

Nå trenger ikke det å være et kvalitetstegn at keepere har spilt kanonbra mot oss. Føler de fleste keepere gjør det jeg  ::)

kalle_92

Quote from: Sleivind on November 04, 2011, 15:50:13
Nå trenger ikke det å være et kvalitetstegn at keepere har spilt kanonbra mot oss. Føler de fleste keepere gjør det jeg  ::)
At noen gjør det bra mot oss, trenger definitivt ikke være bra.

For de som ikke skjønner hvem jeg sikter til.... Paynter.

DenHviteYeboah

tja,hva skal man si.Som alt annet rask vi låner kan det jo slå til....må si at min tiltro til Graysons vurderingsevne til spilleres kvalitet, er på et frysepunkt....noe verre enn Rachubka er han nok ikke ;)

johnny gangster

Eit Ord: Lettelse!

Sjøl om eg ikkje veit noke om McCarthy må vel alt vere bedre enn Gnomen som sto på Onsdag.

RoarG

Quote from: Sleivind on November 04, 2011, 15:50:13
Alle lag i Championship har jo bedre keepere enn oss nå. Dette må da være en forbedring. La oss håpe at han glemmer såpa hjemme. Bra jobba Grayson. Holder han mål, kjøp han og selg Rachubka og Cairns. Ikke noen grunn til å belaste lønnsbudsjettet unødig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Quote from: johnny gangster on November 04, 2011, 16:56:27

Sjøl om eg ikkje veit noke om McCarthy må vel alt vere bedre enn Gnomen som sto på Onsdag.

Stod Gnomen også? Trodde det bare var Cairns og Rachubka jeg, ikke gamle Bates også?  :D
- Leif Olav

HåvardK

Ikke alltid like begeistret for lånekåtheten til SG, men her har han vist nødvendig handlekraft. Lover å ikke skylde på SG hvis han ikke slår til (det vil vel i tilfelle være første gang jeg IKKE snur kappa etter vinden).

kolstad

Hvem er førstekeeper i Reading? Må være en bra mann ettersom McCarthy har kamper for England U21.

Bites Yer Legs

Quote from: kolstad on November 04, 2011, 20:26:13
Hvem er førstekeeper i Reading? Må være en bra mann ettersom McCarthy har kamper for England U21.

Adam Federici. Ganske rå keeper det jeg har sett av ham, noe uortodoks i stilen.
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on November 04, 2011, 16:51:33
tja,hva skal man si.Som alt annet rask vi låner kan det jo slå til....må si at min tiltro til Graysons vurderingsevne til spilleres kvalitet, er på et frysepunkt....noe verre enn Rachubka er han nok ikke ;)

Snakk om helgardering! ;D
Marching on together!

johnny gangster

Quote from: lojosang on November 04, 2011, 18:48:54
Quote from: johnny gangster on November 04, 2011, 16:56:27

Stod Gnomen også? Trodde det bare var Cairns og Rachubka jeg, ikke gamle Bates også?  :D
Hahaha.

berlin

Si meg, hva forventer dere egentlig?

At en toppkeeper er tilgjengelig på null komma svisj?

Cairns må fortsatt satses på ift fremtiden og SG har hentet inn en keeper som
formodentlig kan gøre jobben mens vi venter på Lonergan. Det holder for meg,
hva annet kan man kreve?

Kato

Godt at det tas grep. Poengfangsten Har jo stupt etter at Lonergan forsvant ut med skade.

Jon R

Antagelig noe av det bedre vi kan få på så kort varsel. Man må bare innse at tilgjengelige keepere  på denne tiden av året er godt under Lonergan standard og vi må også vurderer Mc Carthy deretter.

Hvis det er en mental sterk unggutt dette, er det kanskje godt nok under Lonergans rekovalesens.
Jon R.

RoarG

Han sto vel bra i dag? Noe vi kan satse på fremover? I så fall, vil Reading selge?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tarald72

Jeg håper at Reading ev. vil selge når den korte låneavtalen er over, men det er vel et tankekors for ham at han sannsynligvis for det meste vil bli sittende på benken når Lonergan er tilbake...
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

auren

Quote from: RoarG on November 06, 2011, 20:28:24
Han sto vel bra i dag? Noe vi kan satse på fremover? I så fall, vil Reading selge?

Tror han blir ansett som et bra talent i Reading. Tviler på at de er lystne på å selge. Dessuten krever de nok mer enn hva vi er villige til å gi...  :-\

Men vi trenger jo en ny keeper som kan utfordre Lonergan, nå som Rachubkas dager i klubben fort kan være over. Blir spennende å se hvem Grayson evt henter inn i januarvinduet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Odin

Han spilte bra idag, er stor og har god rekkevidde. Et par gode redninger, men ble ikke testet veldig av et svakt Leicester lag. Men han holder ballen med fast grep... oen dårlige utspark, men det kan rettes opp. God debut!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.