Skrevet av Emne: Kamp: vs Burnley, lørdag 19. november kl 13:45 (norsk tid) på Turf Moor.  (Lest 49645 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Snoddy er best med venstre, men klarer seg godt også med høgra.

Er du sikker på dette? Kommentatorane på BBC idag poengterte fleire ganger at han skåra første målet med "feil" fot - og det var vel med venstre? Sam spelar vel helst på høgre sida, men sidan Snodgras naturleg nok har hevd på den så må han for det meste ta til takke med venstresida når han får sjansen.

venstre fota, ja
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bmoen

Hurraaa.....! :D
BMo - Leeds-fan siden 1964

p0ndus

  • Gjest
Kjempebra med 3 bortepoeng i vanskelig bortekamp. Ser at mange skriver det var en dårlig match fra vår side, men ut i fra at vi vant ,så må vi jo ha vaert bedre enn Burnley. Og hva er viktigst spillet eller poengene. Etter mitt syn poengene da man aldri rykker opp med finspill uten poeng. MOT

Leedsfan

Kjempebra med 3 bortepoeng i vanskelig bortekamp. Ser at mange skriver det var en dårlig match fra vår side, men ut i fra at vi vant ,så må vi jo ha vaert bedre enn Burnley. Og hva er viktigst spillet eller poengene. Etter mitt syn poengene da man aldri rykker opp med finspill uten poeng. MOT

Det var et mareritt å se på, spesielt i 1. omgang. At vi vinner på en dårlig dag mot et ungt og hardtkjempende lag ser jeg på som en styrke..

Skuffelsen var entusiasmen, at vi ikke løper nok og Kisnorbo...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Kjempebra med 3 bortepoeng i vanskelig bortekamp. Ser at mange skriver det var en dårlig match fra vår side, men ut i fra at vi vant ,så må vi jo ha vaert bedre enn Burnley. Og hva er viktigst spillet eller poengene. Etter mitt syn poengene da man aldri rykker opp med finspill uten poeng. MOT

Jeg er veldig glad for tre poeng og finspill er ikke noe krav på dårlige dager. Manglende entusiasme, aggressivitet og spilleglede skaper derimot bekymring, fordi det får meg til å lure på hvordan det egentlig står til med stemningen i spillergruppen vår.  Igår slo vi et svakt Burnley lag som totalt kjempet oss ut av fasongen, i en fotballkamp der strengt tatt ingen av lagene hadde fortjent poeng.
Jon R.