Skrevet av Emne: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!  (Lest 10310 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geiremann

Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« på: November 16, 2011, 22:44:30 »
Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!

Jeg oppretter denne tråden ettersom jeg mener det er viktig at vi jobber med rekrutteringen av Leeds-fans. Det nærmer seg et tiår siden Leeds var nevnt blant de store lagene i England, noe som betyr at altfor få barn og ungdom mellom ti og tjue år holder med riktig lag.
For å unngå at de røde eller blå djevlene “stjeler” flere av barna våre tror jeg det er viktig med noen enkle grep allerede fra fødselen av:

- Kjør på med supportereffekter allerede fra første dag. Ikke godta andre lags effekter som gaver fra “humoristiske” familiemedlemmer eller venner. Kjøp gjerne en ny Leeds-drakt for hver sesong hvis det er mulig. La dem bruke dem så ofte som mulig og si hvor flotte de er med drakta på.

- Snakk alltid positivt om Leeds til dine barn! Hold dine Leeds-depresjoner unna dem!

- Gi barna dine noe de vil ha, hver gang Leeds vinner. Jeg har to jenter, tre og seks år gamle, som er kjempefornøyde med kjærlighet på pinne, som de får ved Leeds-seier. Alt nå håper de sterkt at Leeds vinner hver eneste kamp. Jeg regner med at jeg etter hvert må ut med noe som koster flere kroner, men til slutt sitter Leeds i ryggmargen og da vil de tre poengene eller seieren være nok for dem også  ;D

- “Marching on together” er en fantastisk nattasang! Alle Leeds-sanger vil fungere, men unngå de med litt stygg språkbruk.

- Ta barna med til Leeds og la de storkose seg på tur og få alt de ønsker seg. For oss var det flott med basseng på hotellet, men de elsker også å gå på kafe, spise på restaurant, kjøpe leker, spise is osv. Flamingoland var også en suksess, men det finnes sikkert mange på forumet som har vært på flere barnevennlige steder enn oss.

- Ta dem med på kamp. Selvfølgelig må du gjøre dette til en stor opplevelse også, med is, brus, snacks, nytt supporterutstyr og ellers det de ønsker. Mine barn var på sin første Leeds-kamp i Sandefjord i sommer, noe de likte godt. Forhåpentligvis kan jeg følge opp med tur på Elland Road i løpet av sesongen.

- Tv-kamper kan man også prøve å se sammen med barna sine, selvfølgelig med brus og godteri til.

Jeg regner med at mange her inne har flere ting de gjør for å oppdra sine barn til å finne rett fotballvei, og det hadde vært hyggelig å få mange gode innspill enten til rett fotballoppdragelse, tips for barn på Leeds-tur eller annet som støtter vår sak.

WE ALL LOVE LEEDS!
« Siste redigering: November 16, 2011, 22:53:38 av Geiremann »
Member of "The Peterborough eight".

h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #1 på: November 16, 2011, 23:05:30 »
Tja. Gutta mine har egentlig ikke noe særlig fotball lag. De er 9 og 11 år gamle. Den eldste bryr seg ikke om fotball. Den yngste har en Barcelona drakt i skapet og en Manu drakt faktisk. Dette på grunn av all påvirkning fra sine venner og for å opponere mot meg som er Leeds fan.
Barcelona helt ok. Manu Tja. Vel guttungen får finne ut hva han vil holde med etterhvert

Jon R

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #2 på: November 17, 2011, 00:05:58 »
Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!

Jeg oppretter denne tråden ettersom jeg mener det er viktig at vi jobber med rekrutteringen av Leeds-fans. Det nærmer seg et tiår siden Leeds var nevnt blant de store lagene i England, noe som betyr at altfor få barn og ungdom mellom ti og tjue år holder med riktig lag.
For å unngå at de røde eller blå djevlene “stjeler” flere av barna våre tror jeg det er viktig med noen enkle grep allerede fra fødselen av:

- Kjør på med supportereffekter allerede fra første dag. Ikke godta andre lags effekter som gaver fra “humoristiske” familiemedlemmer eller venner. Kjøp gjerne en ny Leeds-drakt for hver sesong hvis det er mulig. La dem bruke dem så ofte som mulig og si hvor flotte de er med drakta på.

- Snakk alltid positivt om Leeds til dine barn! Hold dine Leeds-depresjoner unna dem!

- Gi barna dine noe de vil ha, hver gang Leeds vinner. Jeg har to jenter, tre og seks år gamle, som er kjempefornøyde med kjærlighet på pinne, som de får ved Leeds-seier. Alt nå håper de sterkt at Leeds vinner hver eneste kamp. Jeg regner med at jeg etter hvert må ut med noe som koster flere kroner, men til slutt sitter Leeds i ryggmargen og da vil de tre poengene eller seieren være nok for dem også  ;D

- “Marching on together” er en fantastisk nattasang! Alle Leeds-sanger vil fungere, men unngå de med litt stygg språkbruk.

- Ta barna med til Leeds og la de storkose seg på tur og få alt de ønsker seg. For oss var det flott med basseng på hotellet, men de elsker også å gå på kafe, spise på restaurant, kjøpe leker, spise is osv. Flamingoland var også en suksess, men det finnes sikkert mange på forumet som har vært på flere barnevennlige steder enn oss.

- Ta dem med på kamp. Selvfølgelig må du gjøre dette til en stor opplevelse også, med is, brus, snacks, nytt supporterutstyr og ellers det de ønsker. Mine barn var på sin første Leeds-kamp i Sandefjord i sommer, noe de likte godt. Forhåpentligvis kan jeg følge opp med tur på Elland Road i løpet av sesongen.

- Tv-kamper kan man også prøve å se sammen med barna sine, selvfølgelig med brus og godteri til.

Jeg regner med at mange her inne har flere ting de gjør for å oppdra sine barn til å finne rett fotballvei, og det hadde vært hyggelig å få mange gode innspill enten til rett fotballoppdragelse, tips for barn på Leeds-tur eller annet som støtter vår sak.

WE ALL LOVE LEEDS!


Støtter alt dette, samt banke livskiten ut av dem hvis de kommer hjem med rød drakt.  :)
Jon R.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #3 på: November 17, 2011, 00:09:45 »
Hmm... Må kanskje vente med dette til jeg får barn :P
Men vet i hvert fall noen regler jeg bør innføre da :)

Erik M

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #4 på: November 17, 2011, 00:21:39 »
Enkelt.  Ta dem med til Elland Road!
 

Torpe-do

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #5 på: November 17, 2011, 02:17:02 »
Jeg er yngst i en søskenflokk, der eldstemann (manu-fan) venter eg jente i desember.

Jeg tenkte en stund om jeg skulle sette inn presset allerede nå, iom at det er jente osv, og jeg fant ut av JAA!
Det jeg resulterte i at jeg vil ikke ha det til, med tanke på at sansynligvis vil ikke Leeds være et topplag i vårt nærmeste tiår; sleng inn all inflytelse en kan så langt en kan.

Jeg har vel intet reelt håp om at jenten kommer til å bli Leeds-fan, men en Leeds-lue og en Leeds babydrak må vel hjelpe min sak når jenten blir 3-4 år.. Kan i alle fall ikke skade ;)

Marmaduke

  • Gjest
Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #6 på: November 17, 2011, 05:23:14 »
Det er noe du ikke skal gjøre.


Man må selv velge vilket lag man skal holde med.


Det var det jeg gjorde ingen påvirket meg til og begynne og holde med Leeds. Alle i min familie er Liverpool supportere

Hobben

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #7 på: November 17, 2011, 07:51:05 »
Enige i alle punktene til trådstarter. Har ikke unger selv, men har netopp blitt onkel, da min bror har født sin første, som ble en jente.

Han kommer nok til å kjøre på med Liverpool, og skal få lov til det, ikker har jeg noe i mot Liverpool og tviler på jeg noen gang kommer til og ha det, hadde det vært Scum ville saken vært en annen. Og holder jeg fred her, holder han fred til de ungene jeg evt vil få i fremtiden. :)
Rogaland Whites

RuneR

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #8 på: November 17, 2011, 08:05:11 »
.....min bror har født sin første........
 
  Aner vi en medisinsk sensasjon her?   ;D  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

RuneR

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #9 på: November 17, 2011, 08:18:07 »
...
Det jeg resulterte i at jeg vil ikke ha det til, med tanke på at sansynligvis vil ikke Leeds være et topplag i vårt nærmeste tiår; sleng inn all inflytelse en kan så langt en kan
....
  Nå har jeg lest setningen 7 ganger, og forstår den fortsatt ikke!?!?!
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

martind

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #10 på: November 17, 2011, 08:48:03 »
Jeg har en nevø og ei niese på henholdsvis 6 og 3 år. Gutten har 4 leedsdrakter allerede, og står å sier heia Leeds samme hvem som spiller fotball. Dette har lillesøstra begynt å herme etter så det lover godt :) Han var og med til Sandefjord i sommer :)

Marching on Together!!!
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #11 på: November 17, 2011, 09:11:12 »
Mitt tips er å spre postitiv energi angående Leeds uansett om de taper eller vinner slik at ungene forbinder Leeds med en glad forelder... Dette klarer jeg med glans da jeg er en utrolig positiv person når det gjelder Leeds... muhahhaha

Gleder meg til mine er store nok til å reise til Leeds og samtidig sette pris på at de er der. Så lenge så går det i diverse leedsdrakter og suvenirer for å holde de "varme".

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #12 på: November 17, 2011, 09:51:41 »
Gutta på 12 og 9 år har Leeds trøyer og "holder med", men påvirkningen fra venner er nok større enn fra meg, mest på grunn av at Leeds ikke har vært i det gode selskap de siste årene. Så der i gården er det mest Liverpool og Barcelona.

Artig/trist å overhøre når guttungene nevner Leeds til kompisene; "Leeds? Hvem er det"? De fleste av dagens unger kjenner ikke til Leeds United!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

David Harle

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #13 på: November 17, 2011, 10:36:48 »
Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!

Jeg oppretter denne tråden ettersom jeg mener det er viktig at vi jobber med rekrutteringen av Leeds-fans. Det nærmer seg et tiår siden Leeds var nevnt blant de store lagene i England, noe som betyr at altfor få barn og ungdom mellom ti og tjue år holder med riktig lag.
For å unngå at de røde eller blå djevlene “stjeler” flere av barna våre tror jeg det er viktig med noen enkle grep allerede fra fødselen av:

- Kjør på med supportereffekter allerede fra første dag. Ikke godta andre lags effekter som gaver fra “humoristiske” familiemedlemmer eller venner. Kjøp gjerne en ny Leeds-drakt for hver sesong hvis det er mulig. La dem bruke dem så ofte som mulig og si hvor flotte de er med drakta på.

- Snakk alltid positivt om Leeds til dine barn! Hold dine Leeds-depresjoner unna dem!

- Gi barna dine noe de vil ha, hver gang Leeds vinner. Jeg har to jenter, tre og seks år gamle, som er kjempefornøyde med kjærlighet på pinne, som de får ved Leeds-seier. Alt nå håper de sterkt at Leeds vinner hver eneste kamp. Jeg regner med at jeg etter hvert må ut med noe som koster flere kroner, men til slutt sitter Leeds i ryggmargen og da vil de tre poengene eller seieren være nok for dem også  ;D

- “Marching on together” er en fantastisk nattasang! Alle Leeds-sanger vil fungere, men unngå de med litt stygg språkbruk.

- Ta barna med til Leeds og la de storkose seg på tur og få alt de ønsker seg. For oss var det flott med basseng på hotellet, men de elsker også å gå på kafe, spise på restaurant, kjøpe leker, spise is osv. Flamingoland var også en suksess, men det finnes sikkert mange på forumet som har vært på flere barnevennlige steder enn oss.

- Ta dem med på kamp. Selvfølgelig må du gjøre dette til en stor opplevelse også, med is, brus, snacks, nytt supporterutstyr og ellers det de ønsker. Mine barn var på sin første Leeds-kamp i Sandefjord i sommer, noe de likte godt. Forhåpentligvis kan jeg følge opp med tur på Elland Road i løpet av sesongen.

- Tv-kamper kan man også prøve å se sammen med barna sine, selvfølgelig med brus og godteri til.

Jeg regner med at mange her inne har flere ting de gjør for å oppdra sine barn til å finne rett fotballvei, og det hadde vært hyggelig å få mange gode innspill enten til rett fotballoppdragelse, tips for barn på Leeds-tur eller annet som støtter vår sak.

WE ALL LOVE LEEDS!




Veldig enig dette! Har to gutter på 6mnd og 3 år. Begge får nye drakter hvert år (hjemme OG borte). Når jeg er ute med eldstemann og sparker fotball presiserer jeg alltid at det er Leeds som er laget. Har tenkt å ta de med til Elland Road etterhvert,men viktig at dette blir lystbetont. HAr fått flere Liverpooldrakter i gaver til guttene. Vi bruker disse til vaskekluter..

Off topic: er Geirmann fra Moss?   


chief

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #14 på: November 17, 2011, 10:37:37 »
Tja. Gutta mine har egentlig ikke noe særlig fotball lag. De er 9 og 11 år gamle. Den eldste bryr seg ikke om fotball. Den yngste har en Barcelona drakt i skapet og en Manu drakt faktisk. Dette på grunn av all påvirkning fra sine venner og for å opponere mot meg som er Leeds fan.
Barcelona helt ok. Manu Tja. Vel guttungen får finne ut hva han vil holde med etterhvert

Det er mulig å adoptere bort ungene sine. I dette tilfelle ville jeg seriøst vurdert muligheten!


 ::) ;)
1 4 all and all 4 1

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #15 på: November 17, 2011, 10:41:34 »
Artig/trist å overhøre når guttungene nevner Leeds til kompisene; "Leeds? Hvem er det"? De fleste av dagens unger kjenner ikke til Leeds United!

Har merket det godt, selv enkelte voksne må jeg forklare hva Leeds i det hele tatt er. Mange spør meg hvilket lag jeg holder med, jeg sier det ekte United, og de tror scum med en gang. Så sier jeg det er helt feil, og de står igjen HELT forvirret. "Finnes det noe annet United enn de røde?" tenker de. :P Så er det å forklare om Leeds, hvor de ligger, til og med hvilket land noen ganger...

Håkon

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #16 på: November 17, 2011, 10:49:36 »
Artig/trist å overhøre når guttungene nevner Leeds til kompisene; "Leeds? Hvem er det"? De fleste av dagens unger kjenner ikke til Leeds United!

Har merket det godt, selv enkelte voksne må jeg forklare hva Leeds i det hele tatt er. Mange spør meg hvilket lag jeg holder med, jeg sier det ekte United, og de tror scum med en gang. Så sier jeg det er helt feil, og de står igjen HELT forvirret. "Finnes det noe annet United enn de røde?" tenker de. :P Så er det å forklare om Leeds, hvor de ligger, til og med hvilket land noen ganger...

vanskelig sak idagens tv fotball. Leeds må opp i PL for å øke eksponeringen. jeg har tre barn

13, 11 og 7. 13 åringen er tapt til SCUM, mens de to yngste har begge Leeds drakter og medlemskap i Luscos. 13 åringen får høre det. På ungdomsskolen hadde han skole oppgave om Leeds U, fordi alle andre var Scum eller looserp, gunners supportere, så han ville ha Leeds som ikke mange kjente til(får godta det) han fikk 5 på oppgaven og presenterte Leeds:):)
Til neste år reiser jeg til Leeds med de to yngste:)
Leeds for alltid

RoarG

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #17 på: November 17, 2011, 11:21:07 »
- Gi barna dine noe de vil ha, hver gang Leeds vinner. Jeg har to jenter, tre og seks år gamle, som er kjempefornøyde med kjærlighet på pinne, som de får ved Leeds-seier. Alt nå håper de sterkt at Leeds vinner hver eneste kamp. Jeg regner med at jeg etter hvert må ut med noe som koster flere kroner, men til slutt sitter Leeds i ryggmargen og da vil de tre poengene eller seieren være nok for dem også  ;D
- Ta barna med til Leeds og la de storkose seg på tur og få alt de ønsker seg. For oss var det flott med basseng på hotellet, men de elsker også å gå på kafe, spise på restaurant, kjøpe leker, spise is osv. Flamingoland var også en suksess, men det finnes sikkert mange på forumet som har vært på flere barnevennlige steder enn oss.

- Ta dem med på kamp. Selvfølgelig må du gjøre dette til en stor opplevelse også, med is, brus, snacks, nytt supporterutstyr og ellers det de ønsker. Mine barn var på sin første Leeds-kamp i Sandefjord i sommer, noe de likte godt. Forhåpentligvis kan jeg følge opp med tur på Elland Road i løpet av sesongen.

- Tv-kamper kan man også prøve å se sammen med barna sine, selvfølgelig med brus og godteri til.
Betingete reflekser er godt vitenskapelig dokumentert. Dette virker helt sikkert ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ronald

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #18 på: November 17, 2011, 11:33:01 »
Påvirkning fra vennekretsen er nok større enn det vi klarer som foreldre. Viktig å bare pøse på med små innspill i alt og et så kanskje. Sjøl vil eg hevde at guttungen som e 14 år og en habil midtbanespiller, hadde følgende første ord når han lå i vogga: HEIA LEEDS! ( fruen er uenig) Selv om han følger med Leeds, har han idag Barca og Looserpool som favoritter. Eneste eg har sagt er at kommer han med Scum så er det UT!

Som trener for småguttelaget til Jølster går eg konsekvent med en eller annen Leeds effekt på feltet og bruker ref. til gamle leeds stjerner i det meste eg forklarer for laget.

Vil berømme Lyngbø il i Bergen som har satt Leedsopplæring i system. Lagene deres heter f.eks.: Lyngbø-Lorimer og Lyngbø-Bremner. Det e imponerende!

Tom S

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #19 på: November 17, 2011, 11:39:41 »
Leeds eller pryl, valget er ditt.
COME ON LEEDS !!

Giske

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #20 på: November 17, 2011, 12:25:42 »
Meldte alle 3 jentene mine inn i supporterklubben i en tidlig alder, de er nå 5år, 4år og 9mnd. Med de to eldste har jeg bladd i Peacock News og pugget litt navn osv.. Har prentet inn at alle med røde drakter er no dritt (les Scum, Liverpool og Godøy IL :p) Stolt som en hane når jentene kom hjem fra barnehagen med et deilig barnslig kamprop: "Liverpool og Manchester - Æsj æsj æsj" (Tårene sprengte på)

Ellers så er vi mange i familien som som er Leeds-supportere, det hjelper jo på. Hele vår familie er medlem i Luscos. Ellers er min søster og hennes samboer, min far, min onkel og en svoger, alle Leedsfans..  :) MOT

David Harle

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #21 på: November 17, 2011, 14:08:18 »
Jeg er lærer på en videregående skole i Buskerud. Starter alltid skoleåret med å presisere at alle elever som stiller i Leeds drakt i kroppsøving automatisk får 6 i standpunkt. Elever som viser sin sympati med M... U... automatisk får NG i atferd og generelt lite goodwill fra undertegnede. Svært lite M.... U... drakter å se. En del av den generelle oppdragelsen dette også. Skolen må inn der foreldrene ikke har tatt ansvar!!   

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #22 på: November 17, 2011, 14:21:04 »
Enkelt 8)

Geiremann

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #23 på: November 17, 2011, 14:48:14 »
Veldig enig dette! Har to gutter på 6mnd og 3 år. Begge får nye drakter hvert år (hjemme OG borte). Når jeg er ute med eldstemann og sparker fotball presiserer jeg alltid at det er Leeds som er laget. Har tenkt å ta de med til Elland Road etterhvert,men viktig at dette blir lystbetont. HAr fått flere Liverpooldrakter i gaver til guttene. Vi bruker disse til vaskekluter..

Off topic: er Geirmann fra Moss?   


[/quote]

Ja, Geiremann er fra Moss!
Member of "The Peterborough eight".

David Harle

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #24 på: November 17, 2011, 15:00:53 »
Kan det være at du har spilt fotball med en Leedssupporter på Nesna som var keeper...
« Siste redigering: November 17, 2011, 15:09:26 av David Harle »

Masinga

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #25 på: November 17, 2011, 15:39:00 »
Meget bra tråd! Jeg har en sønn på 11 og en datter på 9 som begge er oppdratt i den rette tro. Jeg var så heldig å vokse opp da Leeds var et storlag. Denne fordelen har ikke mine barn! Sånn sett synes jeg synd på dem. Men til forskjell fra tidligere tider, er ikke England lenger det eneste landet som blir eksponert for fotball. Lag på kontinentet får større og større markedsandel hos norske fotballsjeler. Derfor godtar jeg gladelig at min sønn heier på Barcelona i påvente av at Leeds finner veien tilbake som et topplag. Datteren vet definitivt hvor fotballens Mekka ligger! Hun er så godt oppdratt at hun snur seg vekk i vemmelse når hun ser en rød drakt. Faktisk er hun så dressert at hun kom i tvil da onkel ga henne et Hibernian-skjerf. Jeg kunne opplyse at Hibs spiller i Skottland, dessuten at onkel holder med Leeds. Men vi kan ikke holde på nede i skyggenes dal et tiår til uten at dette vil merkes på rekrutteringen!
Masinga, medl.nr. 1250

Geiremann

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #26 på: November 17, 2011, 17:09:09 »
Kan det være at du har spilt fotball med en Leedssupporter på Nesna som var keeper...

Vi hadde en fantastisk solid sisteskanse som het Ã…ge, som også var oppdratt i den rette tro. Håper jeg husker rett navn nå  :)
Member of "The Peterborough eight".

Andersen

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #27 på: November 17, 2011, 18:01:59 »
Har 5. barn , 3 gutter og 2 jenter . Desverre er ingen av barna intressert i fotball, sånn som pappaen er. Jentene var med på Sandefjord - Leeds i sommer , de lurte på hvorfor pappa gaula og sang og skrek på tribunen ,  :D prøvde å forklare , men vet ikke om de forstod helt hva jeg sa. Ellers er jeg enig i at unger generellt i dag de som liker fotball, er påvirket av Scum U, Looserpool , Gunners, Chelsea, Tottenham. Men jeg tror også det at ungene blir påvirket av disse medgangslagene. Tror også det er sunt å la ungene finne sine egne interesser i fritiden. Mine 3 gutter har motorsport og mekking . jentene har håndball, ridning, og friidrett. LEEDS4EVER .

thesheep

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #28 på: November 17, 2011, 18:56:56 »
Tja. Gutta mine har egentlig ikke noe særlig fotball lag. De er 9 og 11 år gamle. Den eldste bryr seg ikke om fotball. Den yngste har en Barcelona drakt i skapet og en Manu drakt faktisk. Dette på grunn av all påvirkning fra sine venner og for å opponere mot meg som er Leeds fan.
Barcelona helt ok. Manu Tja. Vel guttungen får finne ut hva han vil holde med etterhvert

Det er jaggu sjelden jeg er enig med h.b! Jeg har gitt dem hver sin Leeds drakt, hatt eldstemann med til Elland Road... men det er bare å innse det: Ingen av oss 40+ gamliser ble Leeds fan når de var i feil divisjon. Helt naturlig at dagens unger finner seg et PL lag, om de bryr seg om engelsk fotball i det hele tatt. Klarer jeg å styre dem unna Liverpool (selvmedlidende sutrere) og MU føler jeg at min jobb som far er utført på en god måte.

Glenn K

Sv: Hvordan oppdra dine barn til å bli Leeds-supportere!
« Svar #29 på: November 17, 2011, 19:25:43 »
Jeg er 16 år gammel og begynte å følge ordentlig med på klubben når det ble nedrykk til League 1. Det var min onkel og min far som fikk meg på det sporet, og kan fortelle at VHS med Tony Yeboah som limer ballen vi tverrligger og i mål er en sikker vinner om man vil rekruttere en yngre fan!  :)