Skrevet av Emne: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..  (Lest 18760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #120 på: Februar 01, 2012, 10:14:47 »
To år siden, mot Oldham 25. feb 2010 var det 17 635 tilskuere, jeg var en av de!

Cherry

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #121 på: Februar 07, 2012, 09:33:07 »
Spennende å se om Managerbytte hjelper på tilskuerantallet fremover nå.....
Er mange som heller ser kampen på Pub/hos venner enn å gå på ER har jeg hørt!

Bates....
 

Blank_File

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #122 på: Februar 07, 2012, 11:06:19 »
Spennende å se om Managerbytte hjelper på tilskuerantallet fremover nå.....
Er mange som heller ser kampen på Pub/hos venner enn å gå på ER har jeg hørt!

Bates....

Hvordan får de til det når kampene ikke går på TV?

fjellhaugen

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #123 på: Februar 07, 2012, 12:09:52 »
Spennende å se om Managerbytte hjelper på tilskuerantallet fremover nå.....
Er mange som heller ser kampen på Pub/hos venner enn å gå på ER har jeg hørt!

Bates....

Hvordan får de til det når kampene ikke går på TV?

èn filmer og de andre 6 ser på hjemme på PCen  :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ollan

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #124 på: Februar 07, 2012, 12:31:24 »
Spennende å se om Managerbytte hjelper på tilskuerantallet fremover nå.....
Er mange som heller ser kampen på Pub/hos venner enn å gå på ER har jeg hørt!

Bates....

på hvilken kanal?
Ollan

testo

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #125 på: Februar 07, 2012, 13:08:38 »
Spennende å se om Managerbytte hjelper på tilskuerantallet fremover nå.....
Er mange som heller ser kampen på Pub/hos venner enn å gå på ER har jeg hørt!

Bates....

på hvilken kanal?

Eeee...Themsen
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #126 på: Februar 08, 2012, 14:36:29 »
..er ikke LU TV å få inn?
Bare spør jeg, men mulig det var etter siste tv sendte kamp at dette ble
fortalt på Leeds Rumours. 
"Dont`t spend money for Bates", var Headingen.
 

ollan

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #127 på: Februar 08, 2012, 15:54:10 »
..er ikke LU TV å få inn?
Bare spør jeg, men mulig det var etter siste tv sendte kamp at dette ble
fortalt på Leeds Rumours. 
"Dont`t spend money for Bates", var Headingen.

De får samme kampene på tv som oss her på berget,denne sesongen har det desverre blitt for langt mellom tv kampene... LUTV viser ingen kamper live.
Ollan

berlin

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #128 på: Februar 08, 2012, 20:29:22 »
Litt uvisst hvilken retning dette tar, nå når Redfern er caretaker.
Jeg tipper ca 21-22.000 mot Brighton, og fremover er det vanskelig å spå,
kommer an på ny manager.
« Siste redigering: Februar 09, 2012, 01:56:36 av berlin »

Woody

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #129 på: Februar 08, 2012, 21:18:00 »
Litt uvisst hvilken retning dette tar, nå når Redfern er caretaker.
Jeg tipper ca 21-22.000 mot Brighton, og fremover er det vanskelig å spå,
kommer an på by manager.
Trur vel at resultata har ein viss betydnig og(ikkje berre by manageren :D)
LIFE IS LEEDS

Andersen

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #130 på: Februar 08, 2012, 21:39:00 »
Flere seire og flere kommer på kampene både hjemme / borte.  Håper Red kan motivere gutta til det nå .

lojosang

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #131 på: Februar 09, 2012, 00:14:33 »
Flere seire og flere kommer på kampene både hjemme / borte.  Håper Red kan motivere gutta til det nå .

Syns vi skal finne et annet kallenavn enn det på vikarsjefen vår. Rudi kommer til å gå helt jordfreser!  ;D
- Leif Olav

berlin

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #132 på: Februar 09, 2012, 02:01:33 »
Litt uvisst hvilken retning dette tar, nå når Redfern er caretaker.
Jeg tipper ca 21-22.000 mot Brighton, og fremover er det vanskelig å spå,
kommer an på by manager.
Trur vel at resultata har ein viss betydnig og(ikkje berre by manageren :D)

hehe, skriveleifer er så koselige så

klart resultat teller, i hvertfall ved en good run, men noen er nok nysgjerrrige på redfern. helt ny manager også enda mer, men det er forbigående.

21-22.000 er 2.000 over hva jeg hadde forventet om intet hadde skjedd med grayson.

mighty leeds

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #133 på: Februar 09, 2012, 07:13:56 »
Synes Leeds skulle gjort som Newcastle , halvert billettprisene . Da har vi hatt fult hus på hver hjemmekamp. Har jo selvfølgelig sammenheng med mye arbeidsledighet og litt med resultater det lave tilskuersnittet i dag. 

B_Ød

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #134 på: Februar 09, 2012, 08:21:44 »
Flere seire og flere kommer på kampene både hjemme / borte.  Håper Red kan motivere gutta til det nå .
Bortekampene har vel stor sett holdt seg med en stabil skare reisende. Er vel hjemme det svir mest for Ken, målet som skal rammes.
Ups & Ups!!

Woody

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #135 på: Februar 09, 2012, 08:49:48 »
Synes Leeds skulle gjort som Newcastle , halvert billettprisene . Da har vi hatt fult hus på hver hjemmekamp. Har jo selvfølgelig sammenheng med mye arbeidsledighet og litt med resultater det lave tilskuersnittet i dag. 

Syns det er rart at Newcastle har halvert prisane,da dette er eit lag som trekker fullt hus heile tid,uansett om dei er i PL eller Npc.Eit anna poeng er at Newcastle har 38000 sesong kort holdere.Eg og meinar selvfølgelig at prisane på ER er for høge,men å halvere dei vil vere eit kortsiktig og farlig trekk,da det vert eit H.....te når vi kjem opp i PL igjen og prisane garantert går opp igjen
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #136 på: Februar 09, 2012, 13:43:11 »
Synes Leeds skulle gjort som Newcastle , halvert billettprisene . Da har vi hatt fult hus på hver hjemmekamp. Har jo selvfølgelig sammenheng med mye arbeidsledighet og litt med resultater det lave tilskuersnittet i dag. 

Syns det er rart at Newcastle har halvert prisane,da dette er eit lag som trekker fullt hus heile tid,uansett om dei er i PL eller Npc.Eit anna poeng er at Newcastle har 38000 sesong kort holdere.Eg og meinar selvfølgelig at prisane på ER er for høge,men å halvere dei vil vere eit kortsiktig og farlig trekk,da det vert eit H.....te når vi kjem opp i PL igjen og prisane garantert går opp igjen
Toon klarer faktisk ikke å fylle St James Park! Sjelden 52000 og fullt hus- selv med masse solgte sesongkort. Spurs er vel den klubben i landet med flest supportere på "venteliste" i flg sesongkort!
Bates burde tenke lenger enn til billettpriser. Kommer det flere på stadion, så blir det også lagt igjen mer penger der.
 

Andersen

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #137 på: Februar 09, 2012, 14:08:12 »
Hadde vi hatt en annen eier , trur jeg vi ville dratt fulle hus hjemme .

B_Ød

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #138 på: Februar 09, 2012, 14:19:21 »
Hadde vi hatt en annen eier , trur jeg vi ville dratt fulle hus hjemme .
Det tror jeg du har helt rett i.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #139 på: Februar 09, 2012, 14:19:36 »
Hadde vi hatt en annen eier , trur jeg vi ville dratt fulle hus hjemme .

Tror ikke det er fullt så enkelt, hadde vi hatt sportslig suksess med noen skikkelige "Alanzinho'er" utpå der så kanskje...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #140 på: Februar 09, 2012, 14:37:10 »
Hadde vi hatt en annen eier , trur jeg vi ville dratt fulle hus hjemme .

Tror ikke det er fullt så enkelt, hadde vi hatt sportslig suksess med noen skikkelige "Alanzinho'er" utpå der så kanskje...
ut ifra de jeg har snakket med av gamle innbitte "die hard" fans der borte, er dette ene og alene et spørsmål om prisene, dette gjelder også mange (størsteparten tipper jeg) av tilreisende fans fra motstanderlag, som finner det for dyrt å reise til ER.
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #141 på: Februar 09, 2012, 16:07:42 »
Det forblir selvsagt synsing, siden det ikke finnes noen god spørreundersøkelse om hvorfor man går/ikke går på hjemmekamp, sesongkort eller enkeltkamper.

Jeg ville blir overrasket dersom en slik spørreundersøkelse hadde blitt iverksatt av Bates,
det kunne gi potensielt gitt et grunnlag for å øke tilstrømmingen, ikke bare når det gjelder priser,
men også fasiliteter og andre tjenester og tilbud forbundet med kampen, fra før kampen, under kampen, til etter kampen

Min synsing er lik flere andres:  Det er først og fremst en kombinasjon av priser og Bates-antipati,
dernest produktet som leveres. Men her tror jeg mange hadde støtte opp om prisene hadde vært la oss si 20% lavere, og klubben og dens tilskuere hadde "levd i harmoni".

Jeg regner med tilskuertall rundt 20.000 fremover, med mindre vi raskt avanserer på tabellen til PO-plass og holder oss stabilt der, da har vi fort 2-3000 ekstra, men heller ikke mer.

Leedsfan

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #142 på: Februar 10, 2012, 08:48:25 »
Hadde vi hatt en annen eier , trur jeg vi ville dratt fulle hus hjemme .

Tror ikke det er fullt så enkelt, hadde vi hatt sportslig suksess med noen skikkelige "Alanzinho'er" utpå der så kanskje...
ut ifra de jeg har snakket med av gamle innbitte "die hard" fans der borte, er dette ene og alene et spørsmål om prisene, dette gjelder også mange (størsteparten tipper jeg) av tilreisende fans fra motstanderlag, som finner det for dyrt å reise til ER.

Ja, prisene er for høye. Sist gang jeg var i England så satt jeg på en av langsidene under Sunderland - Aston Villa og den kampen var 5 pund billigere enn å se Leeds - Cardiff (på langsiden der også). I Sunderland hadde jeg plass til bena, noe jeg ikke har i Leeds.

Jeg tror at et vinnende og underholdende lag kan overskygge prisene (til en viss grad) og den eksentriske Bates.

Hadde alt vært likt sportslig, men at det hadde vært en anonym eier som hadde bevilget mer penger til kjøp og lønn, så tror jeg ikke at det hadde vært mange flere tusen på kampene...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #143 på: Februar 10, 2012, 09:00:00 »
Jeg tror at et vinnende og underholdende lag kan overskygge prisene (til en viss grad) og den eksentriske Bates.

Hadde alt vært likt sportslig, men at det hadde vært en anonym eier som hadde bevilget mer penger til kjøp og lønn, så tror jeg ikke at det hadde vært mange flere tusen på kampene...
Kan være du har rett, men jeg er langt fra sikker. Var over og så kamp mot Reading, og må si jeg syns det var trist å se svingen demses så og si tom.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #144 på: Februar 10, 2012, 12:33:08 »
Jeg tror at et vinnende og underholdende lag kan overskygge prisene (til en viss grad) og den eksentriske Bates.

Hadde alt vært likt sportslig, men at det hadde vært en anonym eier som hadde bevilget mer penger til kjøp og lønn, så tror jeg ikke at det hadde vært mange flere tusen på kampene...
Kan være du har rett, men jeg er langt fra sikker. Var over og så kamp mot Reading, og må si jeg syns det var trist å se svingen demses så og si tom.

Fotball er underholdningsindustri. Ville vært merkelig om ikke det var en sammenheng mellom kvalitet (underholdningsverdi) på varen og prisen som forlanges for den når selve opplevelsen til tilskueren skal evalueres. Leeds United fremstår idag som en svært overpriset vare, noe den har gjort gjennom mange sesonger.

Jeg tror nøkkelen til å fylle tribunene igjen er at Ken Bates:

1) klarer å redusere misforhold mellom pris og kvalitet på produktet

2) reduserer misforholdet mellom utrykte ambisjoner og faktisk sportslig satsing (dette tror jeg er en STOR kilde til misnøye)

3) omtaler og behandler supporterne med respekt, også de som er kritiske til måten han driver klubben på (jeg snakker ikke da om åpenbare "hooligans" og de som har "f**k off Ken Bates" som sitt beste argument).... og at vaktene i og rundt stadion på kampdagene gjør det samme

4) slutter å uttale seg negativt om navngitte personer og organisasjoner i media

De tre siste burde vært enkle. Det først punktet er mer sammensatt fordi reduserte priser ikke nødvendigvis gir tilskuerne en bedre opplevelse og valuta for pengene, hvis ikke andre forutsetninger også er til stede. Sportslig fremgang er en av dem.
« Siste redigering: Februar 10, 2012, 14:15:04 av Jon R »
Jon R.

B_Ød

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #145 på: Februar 10, 2012, 13:11:58 »
Fotball er underholdningsindustri. Ville vært merkelig om ikke det var en sammenheng mellom underholdningsverdi på varen og prisen som forlanges for den når selve opplevelsen skal evalueres. Leeds United fremstår idag som en svært overpriset vare, noe den har gjort gjennom mange sesonger.

Jeg tror nøkkelen til å fylle tribunene igjen er at Ken Bates:

1) klarer å redusere misforhold mellom pris og kvalitet på produktet

2) reduserer misforholdet mellom utrykte ambisjoner og faktisk sportslig satsing (dette tror jeg er en STOR kilde til misnøye)

3) behandler og omtaler og behandler supporterne med respekt, også de som er kritiske (jeg snakker ikke da om åpenbare "hooligans" og de som har "f**k Ken Bates" som sitt beste argument).... og at vaktene i og rundt stadion på kampdagene gjør det samme

4) sluttet å uttale seg negativt om navngitte personer og organisasjoner i media

De tre siste burde vært enkle. Det først punktet er mer sammensatt fordi reduserte priser ikke nødvendigvis gir bedre opplevelse av underholdningsverdi, hvis ikke andre forutsetninger også er til stede. Sportslig fremgang er en av dem.
Helt enig.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Tilskuersnitt: 22 500 hittil..
« Svar #146 på: Mars 04, 2012, 20:09:39 »
20901.......ja, tv sendt, ja sen kamp.......men hmmm.