Skrevet av Emne: Kamp: vs. Barnsley, lørdag 26. november kl 16:00 (norsk tid), Elland Road.  (Lest 42957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ziganda

Beholder vi 5. plassen etter denne?

Ser sånn ut utrolig nok. Men dette er ikke godt nok!  >:(

morten1966

blir nok ikke 25900 på neste hjemmekamp. Faaen så dårlig

auren

Beholder vi 5. plassen etter denne?

Pt. ligger vi utrolig nok på 5.plass. Fan Nunez! Der burde det blitt 2-2!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

NUNEZ!! FU*K FOR EN DRITTSPILLER!

"Ooh han har noen gode finter, han er mye bedre enn faktisk gode fotballspillere."

sveifors

Det verste av alt er at jeg ikke føler at vi fortjener ett jævla poeng idag
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leif Egil

Skuffet >:( >:( :(
 

DenHviteYeboah

Hvorfor vi ikke analyserer kampene våres ? Fordi de vet ikke hva på /av knappen er for noe på videospilleren + at SG ikke kan en dritt om forsvarsspill!
;D

auren

Nå har vi skyldt på at vi har spilt med en mann mindre når vi har tapt tidligere.

Nå taper vi mot 10 mann hjemme og Rahubka er ikke i mål. running out of unnskyldninger Grayson?

Vel... Nå fikk de mannen utvist i det 89.minutt, så da spiller det ikke store rollen med 10 mann.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ØBS

blir nok ikke 25900 på neste hjemmekamp. Faaen så dårlig


Blir nok det, for de kommer i horder fra London for å se Millwall vinne når de vet hva de møter.

Men jeg personlig tror de tar feil og de reiser hjem skuffet... ;D
« Siste redigering: November 26, 2011, 17:56:38 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS

sveifors

Piss off  Bates, Miller, Snodin og Grayson.

We got no soul and attitude.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

SHITE


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

morten1966

fy faaen så dårlig, noe må skje!!!!!

lojosang

Da bør jeg ta meg forumpause en stund framover igjen, ser jeg.
- Leif Olav

job

Fryktelig skuffet nå ! Vi får ta Nottingham neste  :-\
Marching on together!                               Siden 1970

Woody

Det verste av alt er at jeg ikke føler at vi fortjener ett jævla poeng idag

Det verste er vel at den følesen har eg hatt i eit par andre kampar og :( :(
Skuffa,utruleg skuffa
LIFE IS LEEDS

auren

Fortsatt på 5.plass! Ihvertfall noe positivt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Utgangspunktet bør dette være grei skuring.

Men det er egentlig ikke overraskende at vi taper heller.

Og det er tankevekkende at vi spiller vår dårligste omgang på flere år, på hjemmebane. Og det med Blackpool-kampen friskt i minne. Ting er ikke som de skal være i Leeds om dagen  :(

ØBS

Fortsatt på 5.plass! Ihvertfall noe positivt!

auren

Way to go, Auren...

Der fikk optimistene som mener de andre resultatene ikke teller for oss, tenker jeg...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Ankerjon15

Dette var skuffende, men håper vi slår tilbake MOT nottingham og slår Millwall hjemme, å tape 3 hjemmekamper på rad skal jo ikke hvære mulig

DenHviteYeboah

Dette var skuffende, men håper vi slår tilbake MOT nottingham og slår Millwall hjemme, å tape 3 hjemmekamper på rad skal jo ikke hvære mulig
nei, men det kan fort bli 2 poeng....

job

Dette var skuffende, men håper vi slår tilbake MOT nottingham og slår Millwall hjemme, å tape 3 hjemmekamper på rad skal jo ikke hvære mulig
I Leeds er alt mulig.... Absolutt alt. Til og med tape for Barnsley  :(
Marching on together!                               Siden 1970

Odin

Vi er ikke bedre enn dette. Vi var heldige borte mot Burnley, og slo Leicester i en kamp som stod og vippet. Jeg har sagt det mange ganger, med spillere som Connolly, Keogh og Kisnorbo skal vi være glade vi havner midt på tabellen.

Skal på Nottingham kampen på tirsdag, håper vi viser bedre innsats. Millwall har bare 1000 billeter til kampen neste helg, og med early kick off blir det vel max 22000

RoarG

Utrolig at vi beholder 5. plassen etter denne møkkaprestasjonen. Laget bak oss tapte, og de andre lagene på plassene bak der igjen spilte U. Vi er altså fremdeles et "topplag" :o. Virker som om Grayson ikke lenger kan trekke kaniner opp av hatten, det være seg geniale signeringer, vitale bytter eller appeller til lagmoralen. Tror at Grayson med denne dvaske prestasjonen har vist at han ikke evner å ta Leeds opp i den definitive toppen. En bedre manager hadde fått mer ut av dette laget. Bates bør ta en ny telefon til Grayson hvor han takker for samarbeidet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Vi ligger på 5.plass.
Det er 11 poeng opp til Soton på 1.plass
Det er 11 poeng ned til Bristol City på 22.plass.

Denne divisjonen er jevn så det holder, og jeg vet ikke om det er et godt tegn.

En ting er sikkert: Vi møter ingen potensielt svake(re) motstandere, uansett hvilken plassering de har på tabellen, kanskje med unntak av Doncaster.

Så de neste kampene mot lag nr 20 (Nottm Forest) og lag nr 21 (Millwall) er definitivt ikke
lette for dette Leeds-laget.

job

Grayson sliter iallefall nå. Dette holder dessverre ikke.
Marching on together!                               Siden 1970

DenHviteYeboah

Utrolig at vi beholder 5. plassen etter denne møkkaprestasjonen. Laget bak oss tapte, og de andre lagene på plassene bak der igjen spilte U. Vi er altså fremdeles et "topplag" :o. Virker som om Grayson ikke lenger kan trekke kaniner opp av hatten, det være seg geniale signeringer, vitale bytter eller appeller til lagmoralen. Tror at Grayson med denne dvaske prestasjonen har vist at han ikke evner å ta Leeds opp i den definitive toppen. En bedre manager hadde fått mer ut av dette laget. Bates bør ta en ny telefon til Grayson hvor han takker for samarbeidet.
hmmm,det du sier at Grayson ikke har nok for å føre Leeds til den definitive toppen er det vl noen som har sagt her et par års tid....

bmoen

Nok en knallgod kamp på hjemmebane! Bortepoenga blir raskt spist opp da. Det er som flere sier her at Leeds er desverre ikke bedre. Middelhavsfarer, for slike resultater blir der flere av.  :(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Andersen

Hva, 5.plass ennå ! etter en sånn kamp! Takk til alle andre lag som også spillte ræva i dag.

ØBS

Nok en knallgod kamp på hjemmebane! Bortepoenga blir raskt spist opp da. Det er som flere sier her at Leeds er desverre ikke bedre. Middelhavsfarer, for slike resultater blir der flere av.  :(

Dette var vel litt positivt til deg å være, Bmoen...?  Det kledde du ikke... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Cherry

Det må gå an å ha en mer offensiv benk enn dette på H-bane!!
Hvor er Forsell?  orket ikke mc Cormack mer?  Lukter ikke mål av byttene dessverre....
Keogh ligger vel på snitt 5 mål i sesongen..

Vi må vise styrke hjemme, og spille de andre i kne!!! Barnsley..pføyyyyy.