Skrevet av Emne: EX-spiller: Maik Taylor  (Lest 5513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #30 på: November 26, 2011, 00:11:27 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....

God jul..

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #31 på: November 26, 2011, 08:29:31 »
Synes dette var en fornuftig signering av Grayson, jeg. Når Lonergan er skadet og Rachubka har rast sammen har vi i realiteten ingen dugelig keeper. Da er tiden inne for umiddelbare og kortsiktige løsninger. Fram til Loner blir spilleklar og transfervinduet åpner er det helt greit å låne et stortalent og gi en kort kontrakt til en arbeidsledig, gammel PL-ringrev.

Så får ukene framover vise om Taylor fortjener tillit ut sesongen, eller om vi skal hente en langsiktig løsning allerede i januar.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #32 på: November 26, 2011, 14:19:48 »
Enig Gufrias, tror dette er en god låneavtale . Masse rutine , og skulle ikke forundre meg om ikke låneavtalen blir forlenget også.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #33 på: November 26, 2011, 14:34:03 »
inget fel på detta lån, men hade jag varit grayson hade jag satsat allt på att få in mccarthy permanent, det här känns mer som en provisorisk lösning
 

Gufrias

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #34 på: November 26, 2011, 14:35:01 »
Enig Gufrias, tror dette er en god låneavtale . Masse rutine , og skulle ikke forundre meg om ikke låneavtalen blir forlenget også.
Bortsett fra at det ikke er noe lån. Taylor er Bosmanspiller.

Men jeg også håper han gjør jobben så bra at kontrakten blir forlenget ut sesongen.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #35 på: November 26, 2011, 14:42:22 »
Da sier vi det er en låneavtale med spilleren privat og Leeds . ;D