Skrevet av Emne: KAMP: vs Nottingham Forest, City Ground tirsdag 29/11 2011, kl 20:45  (Lest 57740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Evig Pint

Fantastisk hvor nydelig og samlende fotball kan være noen ganger. Dette var for deg Gary.
Marching on together

nord

Tillykke allesammen, Sorg og glæde de følges ad i aften.   :'(. Æret være mindet om Gary Speed. Mine tanker går specielt til hans familje.
 

Odin

Tilbake i London etter en uforglemmelig kveld i Nottingham. En av mine største opplevelser etter å ha vært på engelske fotballbaner siden 1975. Leedsfansen var fantastisk og vi dominerte på tribunen fra før avspark. Selv Forest fansen klappet i respekt når vi sang om Gary Speed i 11 minutter.. Så kom den første scoringen, og resten av kampen ble full fest!

Grayson hadde heldigvis stokket på laget etter Barnsley og det fungerte meget godt med Pugh på back og White lenger fremme på venstresida. Brown gjorde også en solid kamp. Vi kunne hatt 4-0 ved pause, og 7-2 ville gitt et mer riktig bilde av kampen.. Nottingham var veldig svake og der blir det nok oppgjør på kammerset ikveld.

Likevel var det Speed's kamp, og en beveget Grayson kom helt bort i svingen til oss etter kampen og klappet sammen med oss i flere minutter. There is only one Gary Speed! RIP

lojosang

Tilbake i London etter en uforglemmelig kveld i Nottingham. En av mine største opplevelser etter å ha vært på engelske fotballbaner siden 1975. Leedsfansen var fantastisk og vi dominerte på tribunen fra før avspark. Selv Forest fansen klappet i respekt når vi sang om Gary Speed i 11 minutter.. Så kom den første scoringen, og resten av kampen ble full fest!

Grayson hadde heldigvis stokket på laget etter Barnsley og det fungerte meget godt med Pugh på back og White lenger fremme på venstresida. Brown gjorde også en solid kamp. Vi kunne hatt 4-0 ved pause, og 7-2 ville gitt et mer riktig bilde av kampen.. Nottingham var veldig svake og der blir det nok oppgjør på kammerset ikveld.

Likevel var det Speed's kamp, og en beveget Grayson kom helt bort i svingen til oss etter kampen og klappet sammen med oss i flere minutter. There is only one Gary Speed! RIP

Takk for stemningsrapporten! Får frysninger.
- Leif Olav

auren

Number 11 - The minute of the first goal in total domination.
Number 11 - Amount of points we are above Nott'm after the game.
Number 11 - Amount of goals more than Forest we had scored before the game.
Number 11 - The month and year.
And Number 11 - RIP Gary Speed

Snoddys mål ble scoret i det 20.spilleminutt... Eller tenker man på noe annet her?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Number 11 - The minute of the first goal in total domination.
Number 11 - Amount of points we are above Nott'm after the game.
Number 11 - Amount of goals more than Forest we had scored before the game.
Number 11 - The month and year.
And Number 11 - RIP Gary Speed

Snoddys mål ble scoret i det 20.spilleminutt... Eller tenker man på noe annet her?

auren

Man tenker vel at vi dominerte kampen i 11 minutter før målet kom, at de 9 første var mer jevne mellom lagene. Eller at det var 11 minutter etter vi begynte å synge for Gary Speed??? Hørte noe snakk om at de begynte å synge i det 9. minutt, så.
« Siste redigering: November 30, 2011, 08:21:14 av Vanderlunde »

tori_no

http://www.youtube.com/watch?v=334mKagQFl4
For en utrolig avslutning på de 11 minuttene... Eller ca 10 minuttene som vises på filmen her!
 

auren

Intervju med Snoddy i YEP i dag. Jeg bet meg merke i følgende:

“The crowd did the same so, in terms of getting the result, it showed that the lads listened to what the manager said and did the business.”

Legger jeg for mye mellom linjene hvis jeg tolker det dithen at spillerne ikke alltid hører på manageren?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tarald72

Intervju med Snoddy i YEP i dag. Jeg bet meg merke i følgende:

“The crowd did the same so, in terms of getting the result, it showed that the lads listened to what the manager said and did the business.”

Legger jeg for mye mellom linjene hvis jeg tolker det dithen at spillerne ikke alltid hører på manageren?

auren

Tror du det? Jeg tror at SG gjorde så mange taktiske endringer i denne kampen, og da er det viktig å følge opp......kanskje jeg tar feil, man vet aldri.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Jon R

Intervju med Snoddy i YEP i dag. Jeg bet meg merke i følgende:

“The crowd did the same so, in terms of getting the result, it showed that the lads listened to what the manager said and did the business.”

Legger jeg for mye mellom linjene hvis jeg tolker det dithen at spillerne ikke alltid hører på manageren?

auren

Grayson har selv sagt at spillerne ikke alltid hører på han, so whats new pussycat?  :D
Jon R.