Skrevet av Emne: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United  (Lest 77580 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #511 på: Januar 10, 2012, 16:48:03 »

PS. Bites Yer Legs: White raskere enn Okserullade og Walcott til sammen? Han ble da vitterlig fraløpt av Walcott med ball! White er ingen sinke, men Theo Walcott må da være verdens raskeste fotballspiller? Beklager, han er ingen fotballSPILLER, for makan til manglende teknikk både i dribling og avslutning. Gutten er bare rask, synd nok for han.

Det som derimot bekymrer med Aidan White, er selvsagt kontrakten. Han fremstår solid og spennende, med en spisskompetanse i farten (mangler en del med ball han også). Vet ikke hva kravet hans er, men jeg tør banne på at historien er noe lignende denne: White har bedt om en kontrakt som gjenspeiler en spennende spiller som har vært fast i år. Leeds (les: Bates  og løpegutten Harvey) mener å kunne "spare" inn noen kroner på å vise til skader, ung alder og få kamper på A-laget. White blir fristet av PL (selvsagt) og skriver hypotetisk sett under for en klubb han får spille i, f.eks. Bolton eller Wigan og Bates forklarer at "White valgte penger og hadde ikke det som skal til for å spille for Leeds United".

Alle vet at BATES vet at dette bare er tull, men Bates driter i det. Slik kan han spare noen kroner i lønn og unnskylde seg med at enda en spiller glapp til pengene... ::)

Rent hypotetisk ;)

Nå hadde jo Walcott slappet av på et deilig benkesete, mens White arbeidet sokkene av seg. Så helt presis kan man ikke være, jeg ble i alle fall ikke bekymret da Walcott gikk inn på sin sedvanlige høyrekant, og lurte på om Wenger ikke hadde gjort hjemmeleksen sin. Får håpe det er en indikasjon på at han ikke er på radaren deres? Krysser fingrene ;)
Mener nå White hang på som en klegg på Walcott, og at han aldri løp seg fri. Kan ikke huske at Walcott var mer trussel enn at han hadde en bra corner og et påfølgende godt innlegg. Mener nå huske en situasjon der De to W-er startet like langt fra en 50/50-ball og White seiret latterlig overlegent!

(mulig jeg har vært iført Leeds-briller)  8)

White besitter i alle fall en kvalitet jeg ikke har sett i like stor grad hos Walcott, Never say die-attituden, han gir jo seg aldri! Må være et mareritt og møte, både offensivt og defensivt. Teknisk sett er han jo helt vill på å føre ballen i høyt tempo, og nå har han også lært seg når nok er nok og det er på tide å passe ballen videre.
KEEP FIGHTING!!


Dennis

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #513 på: Januar 10, 2012, 17:00:16 »

PS. Bites Yer Legs: White raskere enn Okserullade og Walcott til sammen? Han ble da vitterlig fraløpt av Walcott med ball! White er ingen sinke, men Theo Walcott må da være verdens raskeste fotballspiller? Beklager, han er ingen fotballSPILLER, for makan til manglende teknikk både i dribling og avslutning. Gutten er bare rask, synd nok for han.

Det som derimot bekymrer med Aidan White, er selvsagt kontrakten. Han fremstår solid og spennende, med en spisskompetanse i farten (mangler en del med ball han også). Vet ikke hva kravet hans er, men jeg tør banne på at historien er noe lignende denne: White har bedt om en kontrakt som gjenspeiler en spennende spiller som har vært fast i år. Leeds (les: Bates  og løpegutten Harvey) mener å kunne "spare" inn noen kroner på å vise til skader, ung alder og få kamper på A-laget. White blir fristet av PL (selvsagt) og skriver hypotetisk sett under for en klubb han får spille i, f.eks. Bolton eller Wigan og Bates forklarer at "White valgte penger og hadde ikke det som skal til for å spille for Leeds United".

Alle vet at BATES vet at dette bare er tull, men Bates driter i det. Slik kan han spare noen kroner i lønn og unnskylde seg med at enda en spiller glapp til pengene... ::)

Rent hypotetisk ;)

Nå hadde jo Walcott slappet av på et deilig benkesete, mens White arbeidet sokkene av seg. Så helt presis kan man ikke være, jeg ble i alle fall ikke bekymret da Walcott gikk inn på sin sedvanlige høyrekant, og lurte på om Wenger ikke hadde gjort hjemmeleksen sin. Får håpe det er en indikasjon på at han ikke er på radaren deres? Krysser fingrene ;)
Mener nå White hang på som en klegg på Walcott, og at han aldri løp seg fri. Kan ikke huske at Walcott var mer trussel enn at han hadde en bra corner og et påfølgende godt innlegg. Mener nå huske en situasjon der De to W-er startet like langt fra en 50/50-ball og White seiret latterlig overlegent!

(mulig jeg har vært iført Leeds-briller)  8)

White besitter i alle fall en kvalitet jeg ikke har sett i like stor grad hos Walcott, Never say die-attituden, han gir jo seg aldri! Må være et mareritt og møte, både offensivt og defensivt. Teknisk sett er han jo helt vill på å føre ballen i høyt tempo, og nå har han også lært seg når nok er nok og det er på tide å passe ballen videre.


Du har helt rett i at White nok var ursliten da Valnøtt entret gressteppet! Jeg husker kun èn situasjon hvor Walcott var helt alene nedover høyrekanten og fikk legge upresset inn, så håper ikke det kom frem av innlegget at Walcotten jogget fra White gang på gang - det var i så fall ikke meningen.

Jeg håper LUTV legger ut matchen, så jeg kan sjekke, for om det stemmer at White holder følge med Walcott og faktisk slår han, er han noe HELT for seg selv. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg, tør jeg påstå at Walcott er den raskeste spilleren jeg vet om og om White holder følge...

Helt enig med deg i det siste også. White har en helt annen innstilling og selv om han la mange feilpasninger når han fikk tak i ballen, har han i MINE Leedsøyne, et større talent enn Theo Walcott, som, dessverre for han selv, er en sprinter som har forvillet seg inn på en fotballbane.

Jeg håper jeg får sett det igjen! Ken Bates har forøvrig bare nødt til å skrive ny kontrakt med Aidy White! Ã… slippe en slik spiller gratis vil være en økonomisk, sportslig og "lokaltilhørig" skandale. Howson også, for den saks skyld!
Marching on together!

auren

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #514 på: Januar 10, 2012, 17:46:46 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes på kontoen på mangel på glød og tæl. I går fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det må frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. Håper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats på 0-0, og stjel en scoring eller to på kontring. Må være lov å spille taktisk klokt på bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene på lørdag. Gårsdagens kamp var enkel å motivere seg for. Men på lørdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren
Snoddy tilbake på lørdag? Kilde?

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1451/12/snodgrass-boost-leeds-grayson-targets-two-new-signings

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #515 på: Januar 10, 2012, 19:30:52 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes på kontoen på mangel på glød og tæl. I går fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det må frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. Håper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats på 0-0, og stjel en scoring eller to på kontring. Må være lov å spille taktisk klokt på bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene på lørdag. Gårsdagens kamp var enkel å motivere seg for. Men på lørdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren
Snoddy tilbake på lørdag? Kilde?

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1451/12/snodgrass-boost-leeds-grayson-targets-two-new-signings

auren
Smith igjen? Marshall ving fra Barnet. Han har akkurat lånt in Townsend. Har han tenkt å selge Sam/Nunez i løpet av vinduet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #516 på: Januar 10, 2012, 21:48:41 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes på kontoen på mangel på glød og tæl. I går fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det må frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. Håper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats på 0-0, og stjel en scoring eller to på kontring. Må være lov å spille taktisk klokt på bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene på lørdag. Gårsdagens kamp var enkel å motivere seg for. Men på lørdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren
Snoddy tilbake på lørdag? Kilde?

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/1451/12/snodgrass-boost-leeds-grayson-targets-two-new-signings

auren
Smith igjen? Marshall ving fra Barnet. Han har akkurat lånt in Townsend. Har han tenkt å selge Sam/Nunez i løpet av vinduet?

Ja, du må huske at det er hold i alle rykter! Merkelig av Grayson!

 ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #517 på: Januar 11, 2012, 11:35:55 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7421970/Clayton-excited-by-Henry-winner

Når jeg leser dette får jeg inntrykk av at avstanden mellom Arsenal og Leeds er enda større enn jeg trodde. Virker som at Leedsspillerne ble som smågutter med autografblokka når de møtte Arsenal sine stjerner  ::)
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #518 på: Januar 11, 2012, 12:01:30 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7421970/Clayton-excited-by-Henry-winner

Når jeg leser dette får jeg inntrykk av at avstanden mellom Arsenal og Leeds er enda større enn jeg trodde. Virker som at Leedsspillerne ble som smågutter med autografblokka når de møtte Arsenal sine stjerner  ::)
Virker veldig servilt, ja. Ikke verdig en klubb av Leeds' støpning å ha slike holdninger. OK, Arsenal er gode, men det er ikke noen vits i å gjøre dem til overmennesker. Med litt mer giftige kontringer og avslutninger kunne vi ha slått dette Arsenal-laget. Ble ikke imponert av Gunners prestasjoner. De løp hovedsakelig rundt som noen Duracell-kaniner og skapte få clear cut målsjanser. De forsøkte seg hovedsakelig med skudd, og det var særlig et skuddforsøk midtveis i 2. omgang som var farlig, ellers var det mye løskrutt i kanonene fra Gunners.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #519 på: Januar 12, 2012, 13:49:50 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7421970/Clayton-excited-by-Henry-winner

Når jeg leser dette får jeg inntrykk av at avstanden mellom Arsenal og Leeds er enda større enn jeg trodde. Virker som at Leedsspillerne ble som smågutter med autografblokka når de møtte Arsenal sine stjerner  ::)



Enig!! Bare overskriften er til å få frysninger av!!!
Yeboahs vitne

Neo

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #520 på: Januar 12, 2012, 14:43:08 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7421970/Clayton-excited-by-Henry-winner

Når jeg leser dette får jeg inntrykk av at avstanden mellom Arsenal og Leeds er enda større enn jeg trodde. Virker som at Leedsspillerne ble som smågutter med autografblokka når de møtte Arsenal sine stjerner  ::)
Virker veldig servilt, ja. Ikke verdig en klubb av Leeds' støpning å ha slike holdninger.


Enig!
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av våre "gutters" fascinasjon over å få møte den store klubben Arsenal. Profesjonell respekt for motstanderen er en ting. Men å gjøre seg så liten som dette, ligger under Leeds-spilleres og KLUBBEN Leeds´ verdighet.

Jeg blir derfor både vred og forbauset når jeg leser sitater som dette. Hvor er stoltheten?

"Obviously it's brilliant to play against players like Henry. When I saw him coming on I got excited, and then I saw Theo Walcott was coming on as well and, we were all knackered, and I thought: 'They're bringing on two of their fastest players'.
"I was a bit worried but I thought we dealt with it - but unfortunately for us, he finished it off with a typical Henry finish."

Leeds centre-half Tom Lees, along with partner Darren O'Dea, had the dubious honour of marking Henry for the final 22 minutes, and was the first to ask him for his number 12 shirt when referee Mark Clattenburg blew the final whistle.

A number of Leeds players also headed to the Arsenal dressing room for photographs with the 34-year-old, and Clayton hopes the whole experience will benefit him and his young team-mates.

"I'm sure people have had their name on that shirt for a good week, so I just went for the people I played against and went for Alex Song's shirt, so I'm just happy with that one," Clayton said.


På sin måte bekrefter bare dette at vi har en lang vei å gå før vi er en stor klubb. Når ikke engang våre spillere fremtrer som representanter for den.
 

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #521 på: Januar 12, 2012, 14:55:09 »
Jepp. Vi trenger ikke smånisser som står med lua pent i hånda og beundrer de store stjernene. Våre spillere trenger en holdning a la Claudio Gentile: "En stjernespiller? En spiller med brukket bein kan ikke spille fotball." That's the spirit (vel å merke uten å gå konkret til verks).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #522 på: Januar 12, 2012, 15:03:33 »
Uff uff, at man klarer å få så mye negativt ut av beundrende kommentarer fra våre Leedsspillere er jo bare leit... *humrer*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #523 på: Januar 12, 2012, 15:13:49 »
Uff uff, at man klarer å få så mye negativt ut av beundrende kommentarer fra våre Leedsspillere er jo bare leit... *humrer*
Leit? Andre lags spillere skal beundre våre spillere, ikke omvendt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ollan

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #524 på: Januar 12, 2012, 15:26:58 »
Uff uff, at man klarer å få så mye negativt ut av beundrende kommentarer fra våre Leedsspillere er jo bare leit... *humrer*
Leit? Andre lags spillere skal beundre våre spillere, ikke omvendt.

Why? ;)
T.H er en av de beste spillerne som har vært i PL,ser ikke helt problemet med dette...
vi må nok bare akseptere at det er slik, samme i Spania der mesteparten motstanderlagenes spillere nesten slåss om å få draktene til de store stjernene i Barca og RM.
Ollan

Leedsfan

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #525 på: Januar 12, 2012, 15:43:33 »
Uff uff, at man klarer å få så mye negativt ut av beundrende kommentarer fra våre Leedsspillere er jo bare leit... *humrer*
Leit? Andre lags spillere skal beundre våre spillere, ikke omvendt.

I utgangspunktet enig med deg, men det er ønsketenkning per dags dato.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #526 på: Januar 12, 2012, 16:26:13 »
Storm i et vannglass.  :o

Ja så har clayton vært innom city og sett noen stjerner. Men come on gutta. Klart det er en stor opplevelse med kveldskamp borte mot en av de 4 store for unggutta våre.

Enig med leedsfan her; har dere ikke annet å klage på så burde ting ligge godt an fremover.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kjell Skjerven

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #527 på: Januar 13, 2012, 14:07:44 »
Man maa og hugse paa at utsagn kan bli forandra naar det blir trykt i ei avis.Det har me jo sett mange ganger foer.
Side before self,every time.