Skrevet av Emne: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United  (Lest 77548 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #480 på: Januar 09, 2012, 23:23:14 »
Hallo? Hva som er et positivt resultat i denne kampen?? Vi taper uten å ha prøvd noenting!!

Men det sier jo alt om hvor lavt vi er sunket.....for 2 år siden imponerte vi i diverse cuper mot Spurs,Scum og L'Pool med GUTS, VILJE, PÃ…GANGSMOT og faktisk tendenser til KVALITET.......

........nå er der ingenting igjen!!!!

På ingen måte enig i dette.
Etter å ha sett Reading kampen ringside, var dette en gedigen opptur.
At Henry putta, syns jeg var kjempemoro.
Hyggelig at han er tilbake i England, men jeg jublet ikke av glede da han scoret. Han kunne godt ha ventet til neste kamp med å putte. For øvrig, en anerkjennelse av Leeds' disiplinerte laginnsats fra Wengers side, ettersom han ser seg helt nødt til å bytte inn Henry for å få mål. De andre skjøt jo bare Lonergan god.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #481 på: Januar 09, 2012, 23:25:11 »
Hallo? Hva som er et positivt resultat i denne kampen?? Vi taper uten å ha prøvd noenting!!

Men det sier jo alt om hvor lavt vi er sunket.....for 2 år siden imponerte vi i diverse cuper mot Spurs,Scum og L'Pool med GUTS, VILJE, PÃ…GANGSMOT og faktisk tendenser til KVALITET.......

........nå er der ingenting igjen!!!!

På ingen måte enig i dette.
Etter å ha sett Reading kampen ringside, var dette en gedigen opptur.
At Henry putta, syns jeg var kjempemoro.

???

auren

jepp, klart dæ...
Ups & Ups!!

Peter7

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #482 på: Januar 09, 2012, 23:25:30 »
Det kan virke som at Graysons "terping" på forsvarsspill den siste måneden og to har ført til at vi er blitt totalt bleke fremover. Det gjelder selvsagt ikke bare dagens kamp, men de siste 5 kampene forut. Vi skaper lite, og scorer lite. I andre omgang hadde vi knapt et eneste angrep før Arsenal scoret, og de la seg bakpå. Jada, Arsenal er et godt lag, men de siste sesongers cup-kamper har vist at vi faktisk kan angripe. Vi hadde til og med mest possession på Old Toilet. Dagens lag virker å være like gode / svake som L1 laget vi hadde...

auren
Snodgrass og Howson manglet, Gradel og Beckford er borte, Becchio er ute av form ... Vi trenger forsterkninger forover også nå - kvalitet, f.eks Maynard.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

sportcarl1

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #483 på: Januar 09, 2012, 23:32:27 »
stolt över laget och kämpainsatsen idag, med tanke på motståndet så vill jag ge alla godkännt, thownsend kan bli ett lyft för oss, och våra ungdommar som white, lees, zac och clayton skall vi satsa på de kan bli hur bra som helst
 

berlin

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #484 på: Januar 09, 2012, 23:34:32 »
Hallo? Hva som er et positivt resultat i denne kampen?? Vi taper uten å ha prøvd noenting!!

Men det sier jo alt om hvor lavt vi er sunket.....for 2 år siden imponerte vi i diverse cuper mot Spurs,Scum og L'Pool med GUTS, VILJE, PÃ…GANGSMOT og faktisk tendenser til KVALITET.......

........nå er der ingenting igjen!!!!

På ingen måte enig i dette.
Etter å ha sett Reading kampen ringside, var dette en gedigen opptur.
At Henry putta, syns jeg var kjempemoro.

???

auren

jepp, klart dæ...

enig med ød. flott at det var henry som skåret. Ingen kan benekte at han er en av de, ja kanskje den beste spilleren, som har spilt på de britiske øyer. Og lojal, vil jeg si. Han fortjener respekt og Leeds-fansen har gitt han trampeklapp før, for den som husker det.


Joe Jordan

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #485 på: Januar 09, 2012, 23:36:01 »
Syns det ble gjort en bra jobb defensivt, selv om vi ofte ble reddet av et ineffektivt Arsenal.

Innimellom ble det ekstremt mye feilpasninger, det er dette som irriterer meg mest. Greit nok at vi ikke er i nærheten av deres tempo, men det er disse feilene som skaper kontringer som virker så utrolig unødvendig.

Fatter ikke hvorfor SG aldri kan gjøre bytter før vi har fått minst en i trynet. Alle kunne se at Nunez og Becchio var avslått i dag.

Og så savnet jeg Gradel enda mer enn vanlig...

Men det ble alt i alt et hederlig og ikke minst flatterende resultat. Så får vi håpe at gutta fikk lært noe av dette.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: Re: Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #486 på: Januar 09, 2012, 23:38:49 »
White er Leeds beste i dag, men Lees og o'dea har heller ikke skjemt seg ut.

Men samtlige andre har skjemt seg jævli ut, flaut!!!

Flaut? Møter tross alt ikkje Scunthorpe eller Burnley her.

Jack får fortsatt inn jordiske TVsendinger der ute, ser jeg. :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

berlin

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #487 på: Januar 09, 2012, 23:42:26 »
ser at noen vurderer automatisk denne cup-kampen mot foregående to sesongers kamper i samme runde i samme cup.

det blir litt feil. uten snodgrass og både mccormack og becchio ute av form og selvtillit,
ville det vært selvmord av Leeds å åpne seg opp.

vi trenger ikke vurdere Leeds ut fra denne kampen for å slå fast at vi er et mediocre lag i npc.
men nå er det sånn at de aller fleste lag i npc er mediocre, også de som er over oss for øyeblikket.

neste kamp er cp. vi går videre. Liker ellers townsend og lurer litt på hvordan det vil funke med både han og snoddy på banen, og om Howson vil kunne spille på townsend klare kvaliteter.

Kickthemdown

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #488 på: Januar 09, 2012, 23:46:48 »
Tja jeg er pinlig berørt etter å ha sett 2 omg. Forferdelig svakt over det hele. Ikke antydning til å prøve å beholde ballen i laget i 2 trekk. Er det bra å ligge med 11 mann bak ballen for så å spenne den så langt vekk som den kommer når vi først får den? Overhodet ikke skuffa over å tape men er skuffa over måten vi gjør det på.

Etter å ha sett kampen mot scum og Arsenal i fjor LIVE så er jeg glad for at jeg holdt meg hjemme i år. Huffameg.  :-[

Lucas_Radebe

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #489 på: Januar 09, 2012, 23:54:22 »
Synes vi gjorde en bra innsats, husk at vi har voldsomt med skader på nøkkelspillere, og at enkelte som spilte ikke var helt skadefrie heller.

Lees var vår klart beste spiller, han var den beste forsvarsspilleren vår, og kanskje den beste på helen banen.

Med Snoddy og Howson hadde vi garantert skapt mye mer, så det er ingen grunn til å grave seg ned. Dessuten så hadde vi vel faktisk flere skudd PÃ… mål enn Arsenal.  :)

lojosang

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #490 på: Januar 09, 2012, 23:59:08 »
Syns det ble gjort en bra jobb defensivt, selv om vi ofte ble reddet av et ineffektivt Arsenal.

Innimellom ble det ekstremt mye feilpasninger, det er dette som irriterer meg mest. Greit nok at vi ikke er i nærheten av deres tempo, men det er disse feilene som skaper kontringer som virker så utrolig unødvendig.

Fatter ikke hvorfor SG aldri kan gjøre bytter før vi har fått minst en i trynet. Alle kunne se at Nunez og Becchio var avslått i dag.

Og så savnet jeg Gradel enda mer enn vanlig...

Men det ble alt i alt et hederlig og ikke minst flatterende resultat. Så får vi håpe at gutta fikk lært noe av dette.

Han bytta da ut Becchio fire minutter før gufset fra fortiden scora?
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #491 på: Januar 10, 2012, 00:09:42 »
Fra mitt ståsted; Nunez var svak, egentlig ubrukelig, gledelig med ungt godt Leedsforsvar som kan være med oss opp, Lonergan heller ikke så værst, spurs var ivrig og kan har sikkert en fremtid i nettopp spurs, Clayton kan også få være med, resten spiller i LU så lenge vi er i CC, vi gjorde oss ikke bort, We are Leeds and we are proud of it. MOT!

Bites Yer Legs

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #492 på: Januar 10, 2012, 00:24:05 »
Bra innsats med svekket lag, det er knapt et lag i verden som kommer til Emirates og ikke legger seg bakpå, skjønner ikke hvorfor vi skulle blottlegge oss. Syntes muren vi bygget var solid, sjansene deres var vi mye skyld i selv, så lenge sjansene falt til Arsjavin var i alle fall jeg på hvilepuls.

Lonergan trygg og god, sjanseløs på målet. Mannen vokser jo tre meter når noen kommer fri igjennom, ser umulig ut å score på da.

Lees og Thompson meget solid der baki, satte knapt en fot feil, fremtiden ser lys ut.

O'Dea er bra, men gjør noen ufattelige pasningsblemmer.

White viser at han har nivået PL-nivået inne og vel så det, men han gjorde likevel et par rare ting (feks. målet = wtf :-\). Raskere enn Chamberlain og Walcott til sammen!

Vayrynen var bra på midten, rev opp spillet til Arsenal gang på gang, synd han måtte av.

Clayton lignet seg selv med infernalsk arbeid, godt driv og lekre ballberøringer og pasninger.
 
Pugh med enorm innsats, en ekte lagspiller, det vi trenger. Liker han best i midten.

Townsend viser hva han kan, Clattenburg burde definitivt vært hyppigere i lommen  >:( I kamper der vi ligger høyere i banen blir jo denne mannen episk å følge. Han og Snoddy = vann i munnen.

Nunez vil så mye, får det bare ikke skikkelig til. Overrasket meg med noen sugende taklinger.

Becchio har det vanskelig på topp, gjør sitt ytterste. Og DEN sjansen hadde han satt forrige sesong  :-[

Alle innbytterne med hver sin gode sjanse, var sikker på Forsell ville gålle. Ikke langt unna at Grayson igjen hadde blitt geniforklart.

Hyllesten av Henry er i gang i alle mediekanaler. Vi får vel ta det som et kompliment at det er så vanvittig stort å slå oss selv om vi forsatt er NpC  :)  Men  fy det sparket han hadde på White der på slutten var stygt, irriterer meg at det blir oversett. Bra det gikk ok med vår mann, han satte Henry på plass der han bare hentet ballen når Henry skulle leke seg ved cornerflagget  
« Siste redigering: Januar 10, 2012, 00:36:08 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #493 på: Januar 10, 2012, 00:26:54 »
Sitat SG;

"It was probably written in the stars what was going to happen with Henry.

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7420909/

Dennis

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #494 på: Januar 10, 2012, 00:29:15 »
Syns kritikerne har ett valid poeng: Vi prøvde svært lite, i det minste før scoringen. Etter den slapper Arsenal av og Leeds kommer til et par farligheter, både som følge av at Leeds må frem og Arsenal "har det i lomma".

Ellers syns jeg det er litt rart å mene at vi skal spille på høyde med topp fire-fem i Premier League hver gang vi møter de i cupen, jf. sammenlignene med Pool, Spurs, Scum og Arsenal-kampene fra tidligere. At vi i det hele tatt har vært på høyde så ofte som vi har vært, er ganske så imponerende og ikke rent så lite overraskende, selv om det er et historisk gufs over slike oppgjør.

Selv om Arsenal stilte med mange unggutter, hadde de folk som Ramsey, Arteta, Arshavin, Koszcielny og jawbreakeren i mål på banen fra start. Det var inget juniorlag som tok i mot et Leeds som manglet Howson, Snodgrass og silte med et meget urutinert forsvar. Når Leeds, med en langt mindre og dårligere stall, stiller med reserver og forandringer, blir det langt mer utslagsgivende enn hos et lag som Arsenal (topp fem i PL).

Syns ikke det er vits å grave seg ned. Vi taper fryktelig fortjent, men i historiebøkene blir det ikke flaut med 0-1. Henrys scoring tar også litt fokus vekk fra at Leeds var veldig svake fremover.

Syns forøvrig det var rart at Townsend gikk over på andre siden; han hadde et par flotte raid mot Qoucqelin, eller hvordan det skrives. Rettvendt og en-mot-en oftere, og Leeds kunne skapt mer på den måten. Syns forøvrig Vayrynen jobbet hardt (overrasket over at han var tilbake), Clayton viser at han har overblikk og tør roe ned (i alle fall i perioder) og Lees gjorde en ok jobb. Ellers viste vel Nunez hvorfor Grayson ikke bruker han oftere, på tross av forumers mas etter han.

Selv om vi blir rundkjørt til tider, er jeg faktisk mer positiv til sesongen nå. Vi kan konsentrere fullt om ligaen og jeg tror vi kan bli skumle om vi stiller med Pugh og Clayton sentralt, med Snoddy og Townsend på kantene. McCormack og Becchio på topp, som bør kunne stå godt til den midtbanen.

Jeg GIDDER rett og slett ikke hisse meg opp over denne kampen. Vi forsvarer oss heroisk og selv om Arsenal avslutter som en gjeng Carewer, var innsatsen upåklagelig fra de fleste. At Arsenal er bedre enn Leeds vet vi, nå er det jakten på play off som gjelder!

PS. Bites Yer Legs: White raskere enn Okserullade og Walcott til sammen? Han ble da vitterlig fraløpt av Walcott med ball! White er ingen sinke, men Theo Walcott må da være verdens raskeste fotballspiller? Beklager, han er ingen fotballSPILLER, for makan til manglende teknikk både i dribling og avslutning. Gutten er bare rask, synd nok for han.

Det som derimot bekymrer med Aidan White, er selvsagt kontrakten. Han fremstår solid og spennende, med en spisskompetanse i farten (mangler en del med ball han også). Vet ikke hva kravet hans er, men jeg tør banne på at historien er noe lignende denne: White har bedt om en kontrakt som gjenspeiler en spennende spiller som har vært fast i år. Leeds (les: Bates  og løpegutten Harvey) mener å kunne "spare" inn noen kroner på å vise til skader, ung alder og få kamper på A-laget. White blir fristet av PL (selvsagt) og skriver hypotetisk sett under for en klubb han får spille i, f.eks. Bolton eller Wigan og Bates forklarer at "White valgte penger og hadde ikke det som skal til for å spille for Leeds United".

Alle vet at BATES vet at dette bare er tull, men Bates driter i det. Slik kan han spare noen kroner i lønn og unnskylde seg med at enda en spiller glapp til pengene... ::)

Rent hypotetisk ;)
« Siste redigering: Januar 10, 2012, 00:36:11 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #495 på: Januar 10, 2012, 00:41:24 »
Syns kritikerne har ett valid poeng: Vi prøvde svært lite, i det minste før scoringen. Etter den slapper Arsenal av og Leeds kommer til et par farligheter, både som følge av at Leeds må frem og Arsenal "har det i lomma".

Ellers syns jeg det er litt rart å mene at vi skal spille på høyde med topp fire-fem i Premier League hver gang vi møter de i cupen, jf. sammenlignene med Pool, Spurs, Scum og Arsenal-kampene fra tidligere. At vi i det hele tatt har vært på høyde så ofte som vi har vært, er ganske så imponerende og ikke rent så lite overraskende, selv om det er et historisk gufs over slike oppgjør.

Selv om Arsenal stilte med mange unggutter, hadde de folk som Ramsey, Arteta, Arshavin, Koszcielny og jawbreakeren i mål på banen fra start. Det var inget juniorlag som tok i mot et Leeds som manglet Howson, Snodgrass og silte med et meget urutinert forsvar. Når Leeds, med en langt mindre og dårligere stall, stiller med reserver og forandringer, blir det langt mer utslagsgivende enn hos et lag som Arsenal (topp fem i PL).

Syns ikke det er vits å grave seg ned. Vi taper fryktelig fortjent, men i historiebøkene blir det ikke flaut med 0-1. Henrys scoring tar også litt fokus vekk fra at Leeds var veldig svake fremover.

Syns forøvrig det var rart at Townsend gikk over på andre siden; han hadde et par flotte raid mot Qoucqelin, eller hvordan det skrives. Rettvendt og en-mot-en oftere, og Leeds kunne skapt mer på den måten. Syns forøvrig Vayrynen jobbet hardt (overrasket over at han var tilbake), Clayton viser at han har overblikk og tør roe ned (i alle fall i perioder) og Lees gjorde en ok jobb. Ellers viste vel Nunez hvorfor Grayson ikke bruker han oftere, på tross av forumers mas etter han.

Selv om vi blir rundkjørt til tider, er jeg faktisk mer positiv til sesongen nå. Vi kan konsentrere fullt om ligaen og jeg tror vi kan bli skumle om vi stiller med Pugh og Clayton sentralt, med Snoddy og Townsend på kantene. McCormack og Becchio på topp, som bør kunne stå godt til den midtbanen.

Jeg GIDDER rett og slett ikke hisse meg opp over denne kampen. Vi forsvarer oss heroisk og selv om Arsenal avslutter som en gjeng Carewer, var innsatsen upåklagelig fra de fleste. At Arsenal er bedre enn Leeds vet vi, nå er det jakten på play off som gjelder!

Etter å ha lest de 15 siste innleggene stiller jeg meg helt klart bak Kaizers betraktinger. Skulle dog ønske meg at gutta responderte mer på Graysons frentiske armbevegelser om " forward" etter 0-1, i større grad enn de gjorde. Arsenal har sitt klart svake punkt i den bakre fireren og vi kunne såret dem hvis vi hadde satser mann og mus fremover de siste 10.  Alt i alt en sørgelig fotballkamp men i det minste fikk vi "bekreftet" at O`Dea (noen fryktelige fremspill til tross)
 og Lees er det beste stopperparet vi har mønstret på noen sesonger.  :)

Edit: Uenig i analysen av Walcotts og Whites evner, som Kaizer addet i edit.  ::)
« Siste redigering: Januar 10, 2012, 00:47:48 av Jon R »
Jon R.

sportcarl1

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #496 på: Januar 10, 2012, 01:17:05 »
Bra innsats med svekket lag, det er knapt et lag i verden som kommer til Emirates og ikke legger seg bakpå, skjønner ikke hvorfor vi skulle blottlegge oss. Syntes muren vi bygget var solid, sjansene deres var vi mye skyld i selv, så lenge sjansene falt til Arsjavin var i alle fall jeg på hvilepuls.

Lonergan trygg og god, sjanseløs på målet. Mannen vokser jo tre meter når noen kommer fri igjennom, ser umulig ut å score på da.

Lees og Thompson meget solid der baki, satte knapt en fot feil, fremtiden ser lys ut.

O'Dea er bra, men gjør noen ufattelige pasningsblemmer.

White viser at han har nivået PL-nivået inne og vel så det, men han gjorde likevel et par rare ting (feks. målet = wtf :-\). Raskere enn Chamberlain og Walcott til sammen!

Vayrynen var bra på midten, rev opp spillet til Arsenal gang på gang, synd han måtte av.

Clayton lignet seg selv med infernalsk arbeid, godt driv og lekre ballberøringer og pasninger.
 
Pugh med enorm innsats, en ekte lagspiller, det vi trenger. Liker han best i midten.

Townsend viser hva han kan, Clattenburg burde definitivt vært hyppigere i lommen  >:( I kamper der vi ligger høyere i banen blir jo denne mannen episk å følge. Han og Snoddy = vann i munnen.

Nunez vil så mye, får det bare ikke skikkelig til. Overrasket meg med noen sugende taklinger.

Becchio har det vanskelig på topp, gjør sitt ytterste. Og DEN sjansen hadde han satt forrige sesong  :-[

Alle innbytterne med hver sin gode sjanse, var sikker på Forsell ville gålle. Ikke langt unna at Grayson igjen hadde blitt geniforklart.

Hyllesten av Henry er i gang i alle mediekanaler. Vi får vel ta det som et kompliment at det er så vanvittig stort å slå oss selv om vi forsatt er NpC  :)  Men  fy det sparket han hadde på White der på slutten var stygt, irriterer meg at det blir oversett. Bra det gikk ok med vår mann, han satte Henry på plass der han bare hentet ballen når Henry skulle leke seg ved cornerflagget  

vi såg samma match ;), kan nog instämma i varje spelarkommentar
 

Evig Pint

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #497 på: Januar 10, 2012, 03:08:51 »
Bra innsats med svekket lag, det er knapt et lag i verden som kommer til Emirates og ikke legger seg bakpå, skjønner ikke hvorfor vi skulle blottlegge oss. Syntes muren vi bygget var solid, sjansene deres var vi mye skyld i selv, så lenge sjansene falt til Arsjavin var i alle fall jeg på hvilepuls.

Lonergan trygg og god, sjanseløs på målet. Mannen vokser jo tre meter når noen kommer fri igjennom, ser umulig ut å score på da.

Lees og Thompson meget solid der baki, satte knapt en fot feil, fremtiden ser lys ut.

O'Dea er bra, men gjør noen ufattelige pasningsblemmer.

White viser at han har nivået PL-nivået inne og vel så det, men han gjorde likevel et par rare ting (feks. målet = wtf :-\). Raskere enn Chamberlain og Walcott til sammen!

Vayrynen var bra på midten, rev opp spillet til Arsenal gang på gang, synd han måtte av.

Clayton lignet seg selv med infernalsk arbeid, godt driv og lekre ballberøringer og pasninger.
 
Pugh med enorm innsats, en ekte lagspiller, det vi trenger. Liker han best i midten.

Townsend viser hva han kan, Clattenburg burde definitivt vært hyppigere i lommen  >:( I kamper der vi ligger høyere i banen blir jo denne mannen episk å følge. Han og Snoddy = vann i munnen.

Nunez vil så mye, får det bare ikke skikkelig til. Overrasket meg med noen sugende taklinger.

Becchio har det vanskelig på topp, gjør sitt ytterste. Og DEN sjansen hadde han satt forrige sesong  :-[

Alle innbytterne med hver sin gode sjanse, var sikker på Forsell ville gålle. Ikke langt unna at Grayson igjen hadde blitt geniforklart.

Hyllesten av Henry er i gang i alle mediekanaler. Vi får vel ta det som et kompliment at det er så vanvittig stort å slå oss selv om vi forsatt er NpC  :)  Men  fy det sparket han hadde på White der på slutten var stygt, irriterer meg at det blir oversett. Bra det gikk ok med vår mann, han satte Henry på plass der han bare hentet ballen når Henry skulle leke seg ved cornerflagget  


Reagerte på det samme.
Marching on together

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #498 på: Januar 10, 2012, 08:48:45 »
Dette var som ventet. Et hederlig tap mot et reservepreget Arsenal, men så er Arsenal en av de fire store der borte, dvs. fem er det jo blitt etterhvert. Ventet ikke noe av dette men håpet på et hederlig resultat. Intet mer enn akkurat det. Nå må det fokuseres på ligaen, sånn erd et med den saken!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #499 på: Januar 10, 2012, 08:55:58 »
Det er tydeligvis ikke alle forunt å score mot Leeds, i flg. Henry:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3308548.ece
Tenk hvor gøy det det hadde vært å spille for Leeds, Thierry? Det hadde vært noe å fortelle barna.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #500 på: Januar 10, 2012, 09:09:23 »
Hallo? Hva som er et positivt resultat i denne kampen?? Vi taper uten å ha prøvd noenting!!

Men det sier jo alt om hvor lavt vi er sunket.....for 2 år siden imponerte vi i diverse cuper mot Spurs,Scum og L'Pool med GUTS, VILJE, PÃ…GANGSMOT og faktisk tendenser til KVALITET.......

........nå er der ingenting igjen!!!!

På ingen måte enig i dette.
Etter å ha sett Reading kampen ringside, var dette en gedigen opptur.
At Henry putta, syns jeg var kjempemoro.
Jublet du?

Corleone

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #501 på: Januar 10, 2012, 09:11:27 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.

kalle_92

  • Gjest
Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #502 på: Januar 10, 2012, 09:44:56 »
Dette var som ventet. Et hederlig tap mot et reservepreget Arsenal, men så er Arsenal en av de fire store der borte, dvs. fem er det jo blitt etterhvert. Ventet ikke noe av dette men håpet på et hederlig resultat. Intet mer enn akkurat det. Nå må det fokuseres på ligaen, sånn erd et med den saken!!
Reservepreget Arsenal sier du? Van Persie, Walcott og Vermaelen var vel de eneste som ble spart! Og kan ikke si at Oxlade-Chamberlain, Miquel er så fryktelig dårlige erstatninger? Midtbanen er den som pleier å spille i PL for Arsenal - Song, Arteta og Ramsey. Gode spillere. Wilshere er skadet, det samme er Mertesacker. I tillegg er Gervinho i Afrika i mesterskapet der. Så et dårlig lag spilte vi ikke mot! Dessuten var vi vel litt reservepreget vi også, i så tilfelle! Howson og Snodgrass er tross alt to av nøkkelspillerne våre.

Odin

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #503 på: Januar 10, 2012, 10:09:44 »
God stemning blant Leeds fansen før, under og etter kampen.
Mange synes nok det er greit at vi konsentrerer oss om Championship og satser kreftene på å sikre playoff plass.
Med det mannskapet vi har, var det nok riktig å legge seg bakpå for å satse på en sen scoring og gevinst. Uheldigvis var det Henry som satte sjansen han fikk, mens våre misbrukte sine. Særlig McCormack og Becchio skulle gjort mere ut av sine to sjanser. 
Synes forsvaret kom bra fra kampen, og midtbanen jobbet bra.
Etter min mening er ikke Varynen god nok, han roter bort ballen og har mange feilpasninger som skaper overganger for motstanderne. Pugh passer ikke i midten, og blir løpende mye imellom. Nunez hadde en sjokkerende kamp, og det er utrolig at han fikk spille 80 min. Den gutten har lite å gjøre på et lag høyere enn League 1. Townsend viser tendenser, håper bare ikke at han også blir "en rask Nunez som roter bort ballen og jobber dårlig tilbake"...
Nå satser vi alt på å slå Palace på lørdag! MOT

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #504 på: Januar 10, 2012, 10:32:58 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes på kontoen på mangel på glød og tæl. I går fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det må frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. Håper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats på 0-0, og stjel en scoring eller to på kontring. Må være lov å spille taktisk klokt på bortebane.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #505 på: Januar 10, 2012, 11:40:47 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes på kontoen på mangel på glød og tæl. I går fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det må frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. Håper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats på 0-0, og stjel en scoring eller to på kontring. Må være lov å spille taktisk klokt på bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene på lørdag. Gårsdagens kamp var enkel å motivere seg for. Men på lørdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #506 på: Januar 10, 2012, 12:15:25 »
vem var lagkapten i LU igår? då varken howson,snodgrass eller kisnorbo spelade
 

auren

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #507 på: Januar 10, 2012, 12:18:03 »
vem var lagkapten i LU igår? då varken howson,snodgrass eller kisnorbo spelade

Andy Lonergan.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United
« Svar #508 på: Januar 10, 2012, 13:22:14 »
Helt greit at vi er ute at cupen, så blir det fullt fokus på serien fremover. Vi skal opp!
Vi forsvarte oss godt mot et av Englands beste lag, noe som forhåpentligvis gir forsvarerne et løft. Kan de demme opp for Arshavin, Ramsey og Walcott, kan de gjøre det mot Piqionne, Carew og Mark Noble også.
Enig. Gitt at tenningen og innsatsen er den samme. En del av tapene i det siste (Reading, Barnsley) kan settes på kontoen på mangel på glød og tæl. I går fikk vi vist at laget besitter de kvalitetene. Det må frem i de resterende kampene. Da kan vi kjempe motstanderne i senk. Håper vi spiller like gjerrig mot Palace. Sats på 0-0, og stjel en scoring eller to på kontring. Må være lov å spille taktisk klokt på bortebane.

Jeg frykter dessverre samme slappe innsats som i de siste seriekampene på lørdag. Gårsdagens kamp var enkel å motivere seg for. Men på lørdag har vi jo Snoddy tilbake, og da kan alt skje.

auren
Snoddy tilbake på lørdag? Kilde?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020