KAMP: vs READING 17/12 2011, kl 16.00

Started by ArneS, December 16, 2011, 09:03:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Rogaland Whites

Odin

Kom igjen kjør på siste 10 min for f..n

Le Jardin

aargh! 0-1 hjemme er det verste resultatet jeg vet. Come on lads!

Terje, frustrert nå.
"Victory is in our sights"

sveifors

Quote from: HåvardK on December 17, 2011, 17:33:43
Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:31:47
Quote from: sveifors on December 17, 2011, 17:30:35
McCormack vår toppscorer ut,  nå er Grayson begynt med å vingle igjen. Det er normalt vårsesongen vi vingler, våren kommer tidlig.

Fyren er toppscorer men har ikke vist noe tegn til å være i nærheten av å score de siste kampene.. da er det ut :)
Nå har vel verken Becchio eller Keogh vist seg som særlig målfarlige heller, da.

Hobberst har vel aldri likt Ross McCormack og det er greit, men han er vel heller ikke blitt overøst med sjanser. Men jeg synes Grayson vingler, han prøver alle, skifter, men av og til må man vel stå fast ved noe. Snodin og Miller står å diskuterer så alle ser. Hvem er sjef, hvordan spiller vi. Ross er toppscorer og bør hvertfall få ro noen hele kamper. Men de sparer vel ham fordi han skal selges til PL i januar.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsfan

Quote from: RoarG on December 16, 2011, 09:39:48
Ser bra ut dette, men McCormack bør vel få starte? Han er tross alt klubbens toppscorer. For øvrig, en helt åpen kamp. Fornøyd med uavgjort.

Helt enig... :-[
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Oggy

RoarG

Var det ikke Bruce som ble lånt ut til Hudds? Det har tydeligvis ikke hjulpet noe særlig. 4 mål innslupne i dagens kamp mot Sheff Wed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ØBS

Quote from: Le Jardin on December 17, 2011, 17:42:06

Terje, frustrert nå.

Enig, Hagemann...

I begge...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hobben

Corner til Leeds... Blir nok ikke noe av det...
Rogaland Whites

sveifors

Terje, frustrert nå.

Hvor mange kamper hjemme er det vi har startet med dette i begynnelsen av kampene i alle årene under Grayson. Vi må jo bli straffet før eller senere.
Sveifors

job

Marching on together!                               Siden 1970

asLeeds

Terje, frustrert nå.

0-2 meine eg e enda meir tragisk....

Me vinne denne!!!

MOT
DALHEIM WHITES

leeds61

DenHviteYeboah

Graysons elendige nyttårsform slår til allerede i desember...huff og huff...

SuperLeeds!

Tippet forsiktig 1 - 1 før kampen. Nå må vi håpe på det resultatet...

sveifors

Sveifors

Hobben

Virker ikke som det er noe vilje i Leeds-laget i dag...
Rogaland Whites

job

Rudi G.

asLeeds

Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:47:25

Viljen?? hmm, trur me snakke dyktighet....
DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:47:25

Fikk samme inntrykket allerede tidlig i kampen.
Super Leeds since 1968

RoarG

Skal vi virkelig tape for et mål scoret i kampens 2. minutt? Har man virkelig ikke et gear til å legge inn? Klarer vi virkelig ikke å presse Reading inn i eget bur på ER? Skape sjanser, slik at keeperen deres blir MOM? Utrolig tafatt, der er det det er. Stønn!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Quote from: RoarG on December 17, 2011, 17:50:08
Skal vi virkelig tape for et mål scoret i kampens 2. minutt? Har man virkelig ikke et gear til å legge inn? Klarer vi virkelig ikke å presse Reading inn i eget bur på ER? Skape sjanser, slik at keeperen deres blir MOM? Utrolig tafatt, der er det det er. Stønn!

er så enig med deg..
Rogaland Whites

job

Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Skikkelig nedtur rett og slett. Blir ikke opprykk av sånt!  :(

asLeeds

DALHEIM WHITES

Odin

Reading har aldri vunnet på ER før....nå leder de skudd og corner statistikken klart....midt på tabellen er max hva dette Leeds laget fortjener

ØBS

Quote from: job on December 17, 2011, 17:51:18
Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Skikkelig nedtur rett og slett. Blir ikke opprykk av sånt!  :(

Men hva har vi egentlig oppi der å gjøre med et lag som presterer sånn og med DEN innstillingen de virker å ha??

Betimelig spørsmål etter min mening...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hobben

Lagene under oss kommer rett under oss i dag med 1 og 2 poeng fra oss.. Og vi har Derby (B), Barnsley (B) i de to neste kampene. Lover ikke godt...

+4
Rogaland Whites

Hallgeir *

Quote from: ØBS on December 17, 2011, 17:52:45
Quote from: job on December 17, 2011, 17:51:18

Men hva har vi egentlig oppi der å gjøre med et lag som presterer sånn og med DEN innstillingen de virker å ha??

Betimelig spørsmål etter min mening...

Må bare si meg enig der.
Super Leeds since 1968