KAMP: vs READING 17/12 2011, kl 16.00

Started by ArneS, December 16, 2011, 09:03:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

ingar-br

Gufrias

Jeg trøster meg med at Leicester tapte for Donny
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

LEO

johnny gangster

Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:53:14
Lagene under oss kommer rett under oss i dag med 1 og 2 poeng fra oss.. Og vi har Derby (B), Barnsley (B) i de to neste kampene. Lover ikke godt...

+4
Bedre å spille borte enn hjemme :)

sveifors

Har mistet all tro på denne manageren. Denne sesongen til ut  med dette så forsvinner Snodgrass, Howson, White osv og vi er på ræva igjen å må begynne å bygge igjen. Da håper jeg vi ihvertfall begynner med å bygge opp laget bakfra først.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Joensen

leeds61

DenHviteYeboah

Quote from: hallghel on December 17, 2011, 17:53:33
Quote from: ØBS on December 17, 2011, 17:52:45
Quote from: job on December 17, 2011, 17:51:18
Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Skikkelig nedtur rett og slett. Blir ikke opprykk av sånt!  :(

Men hva har vi egentlig oppi der å gjøre med et lag som presterer sånn og med DEN innstillingen de virker å ha??

Betimelig spørsmål etter min mening...

Må bare si meg enig der.
det er flere som har sagt dette iløpet av sesongen,men vi har jo bare blitt stemplet som negative..

Vonsiggy

Hobben

Quote from: sveifors on December 17, 2011, 17:55:49
Har mistet all tro på denne manageren. Denne sesongen til ut  med dette så forsvinner Snodgrass, Howson, White osv og vi er på ræva igjen å må begynne å bygge igjen. Da håper jeg vi ihvertfall begynner med å bygge opp laget bakfra først.

Har du troen på noe som helst ang Leeds United? Alltid noen som er galt.
Rogaland Whites

job

Marching on together!                               Siden 1970

newsome

Voldsom pipekonsert ved sluttsignal og fortjent!

Rett og slett for dårlig!!!!!!

DenHviteYeboah

Quote from: hobberst on December 17, 2011, 17:56:44

Har ihvertfall ikke tro på Graysons forsvarsorganisering... >:(

raggen

Quote from: newsome on December 17, 2011, 17:57:40
Voldsom pipekonsert ved sluttsignal og fortjent!

Rett og slett for dårlig!!!!!!
+1
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Føkking rubbish, Leeds!

Sorry Larry, time to go.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Nå må det da snart vært slutt for Simon Grayson.. Skrekkelig kamp nok engang.

LEO

Grayson pratet om at vi skulle starte på alle syllinderne.

Hva faaaaaaaen , det beviserr at han har mistet garderoben

Rudi G.

Dette er triste saker, rett og slett skandale og de som styrer dette klarer ikke og gjøre noe med det! :(

Odin

Vi er fordferdelige idag, har sagt det lenge, Grayson evner ikke å ta dette laget lenger. Han har gjort noe bra i de siste 3 årene, men har sett mye talentløst iår

HåvardK

Kanskje du kan trekke fram noe som er bra i dag? Oppfatter at Snoddy spiller bra, men er ikke sikker på at han blir i klubben karrieren ut.

ollan

Ser ut som sonmerferien blir enkel neste år....sesongstarten i NcP er vel rundr 8 august og da er vi i UK

ollan
Ollan

Hobben

Fortjent pipekonsert, jeg hadde vært med på den.
Rogaland Whites

Gufrias

Ble ikke reddet av gonggongen i dag. Et fortjent tap, høres det ut til.
Hekta på Leeds siden 1974

sveifors

Jeg elsker Leeds United det er derfor jeg engasjerer meg. Ellers hadde vel ikke giddet å sitte her. Apati er verre. høres ut at det var noen tusen til på banen som føler det samme.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on December 17, 2011, 17:56:24
Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Skikkelig nedtur rett og slett. Blir ikke opprykk av sånt!  :(

Men hva har vi egentlig oppi der å gjøre med et lag som presterer sånn og med DEN innstillingen de virker å ha??

Må bare si meg enig der.
det er flere som har sagt dette iløpet av sesongen,men vi har jo bare blitt stemplet som negative..

Jeg mener den innstillingen som har vært de siste par kampene spesielt. Du behøver ikke (igjen) å komme med den "hva sa jeg-holdningen" din.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on December 17, 2011, 17:56:24

Må bare si meg enig der.

Det er jo ikke mange kamper siden vi grusa Nottingham Forest 4-0 på bortebane, så det er ikke helt svart. Vi er inne i en spillemessig dårlig periode dessverre. Derfor må vi ha fem mann på midtbanen, vi er mer solide da...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lord-Meta

Er no merkelig at vi gang på gang ikke møter opp til kamp...oppgitt

Le Jardin

elendig kamp, som sist altså, men ikke heng så fælt med hue. Idenne divisjonen skjer mye rart.
Vi er fortsatt på play-off, men som mange spør; har vi noe der å gjøre..

Terje, som ikke trodde Howson var så betydningsfull som det virker som når han ikke erder.
"Victory is in our sights"