Gray; We`re simply not good enough!!!

Started by fmtj, December 20, 2011, 12:48:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_automatic_conclusion_is_we_are_simply_not_good_enough_gray_1_4074467

Eddie er ærlig etter kampene mot Watford og Reading. Legg spesielt merke til den dårlig skjulte kitikken mot SG der Eddie sier at manageren var klar på at innsatsen mot Reading må bli bedre enn mot Watford. Eddie sier rett ut at den var enda dårligere...!! I diplomatiets verden er dette klar kritikk!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Gray kritiserer med Bates sin velsignelse...?!? Grayson sitter løst med andre ord...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: fmtj on December 20, 2011, 12:48:28
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_automatic_conclusion_is_we_are_simply_not_good_enough_gray_1_4074467

Eddie er ærlig etter kampene mot Watford og Reading. Legg spesielt merke til den dårlig skjulte kitikken mot SG der Eddie sier at manageren var klar på at innsatsen mot Reading må bli bedre enn mot Watford. Eddie sier rett ut at den var enda dårligere...!! I diplomatiets verden er dette klar kritikk!!!
Jeg synes Eddie skal være litt forsiktig med dette...selv var han en elendig manager!Han presterte å være manager for det beste laget som noensinne har rykket ned fra PL!Hadde Eddie ledet dette laget hadde vi vel vært på nedrykksplass...

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on December 20, 2011, 18:08:12
Quote from: fmtj on December 20, 2011, 12:48:28

Jeg synes Eddie skal være litt forsiktig med dette...selv var han en elendig manager!Han presterte å være manager for det beste laget som noensinne har rykket ned fra PL!Hadde Eddie ledet dette laget hadde vi vel vært på nedrykksplass...

he he :D Mange dårlige managere som er gode kommentatorer.....men det er ikke galt i komme med åpen kritikk og sette ord på det vi alle ser.  Når det gjelder nedrykket i 2004 så var vel Peter Reid vel så delaktig i det som Eddie .(men fytti h***** for en brukbar stall som forsvant det året.....)
Ollan

Dennis

Tør påstå at psykologien, som som kjent er en stor del av idretten, hadde noe med nedrykket å gjøre, uten å påstå at ingen managere burde og kunne ha reddet Leeds fra nedrykk det året.

Syns ordene til en mann med så mange år tilknyttet klubben er interessante.
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: DenHviteYeboah on December 20, 2011, 18:08:12

...hadde Eddie fått TID i sin første managerperiode i klubben kunne han ha blitt en ny Don....

Spillere hadde han, de viste senere at de hadde toppdivisjonen inne, men de ble for mange unge samtidig. Lorimer var en av veldig får rutinerte rundt de... Nei, tenk om vi hadde unngått at Bremner kom inn og sendte alle på dør for å få kortsiktig suksess (skjønner jo Billy, fattig som klubben var så var dette måten å gjøre det på, om man hadde hastverk, og det hadde Billy - Eddie fikk jo ikke tid på seg i det \hele tatt) :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Ups & Ups!!

fmtj

Eddie skal vel ikke beskyldes for noe nedrykk i den situasjonen han kom inn, det er urettferdig mot ham synes jeg.
Yeboahs vitne

Sølvreven

Quote from: fmtj on December 23, 2011, 13:26:26
Eddie skal vel ikke beskyldes for noe nedrykk i den situasjonen han kom inn, det er urettferdig mot ham synes jeg.
Enig. Eddie kom inn altfor sent til å berge skuta.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Digresjon: Når det gjelder nedrykket, så er jeg av den oppfatning at hele klubben mistet fotfestet. ALLE visste, ikke minst våre stjernespillere, at eventyret var over. De var i en evig sjokktilstand, spillere, manager(e), ledelse, staff, vaskedamer, dotømmere, malere (hehe), ALLE.
Dømt til nedrykk nærmest.

Jeg får assosiasjoner til en låt: "Hjernen er alene."
...og til tittelen på en plate: "Alt kan repareres". (NOT).

Tom S

Quote from: Sølvreven on December 23, 2011, 23:14:47
Quote from: fmtj on December 23, 2011, 13:26:26
Enig. Eddie kom inn altfor sent til å berge skuta.

Sjølvsagt, burde ikkje vere nødvendig å kommentere.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Simon can get it right - Gray
Leeds United legend Eddie Gray has backed Whites boss Simon Grayson to get back on track with successive wins against Barnsley and Burnley over the new year.

United have picked up just one point from their last three Championship games and slipped out of the play-offs with Boxing Day’s 1-0 loss at Derby County.

Grayson himself has admitted that his future is dependent on results improving but Gray feels the 42-year-old can still mastermind a change in fortunes â€" starting on New Year’s Eve at Barnsley.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_simon_can_get_it_right_gray_1_4095119
COME ON LEEDS !!

Jon R

Flott at Gray støtter Grayson, i en tid der ingen andre ser ut til å gjøre det.
Jon R.

B_Ød

Ups & Ups!!