Ex-spiller: Robbie Rogers

Started by Killa, January 11, 2012, 11:49:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Gufrias

Quote from: Rudi G. on January 13, 2012, 22:44:43
Quote from: Gufrias on January 13, 2012, 22:33:27
Quote from: DenHviteYeboah on January 13, 2012, 22:15:37
Quote from: Mr Kaizer on January 13, 2012, 17:16:51
Quote from: DenHviteYeboah on January 13, 2012, 08:31:44
Mistenker selvfølgelig dette for å være rask, men skal gi kugutten en sjanse.Nå har jo Grayson signet en haug med rask de siste årene, så jeg regner med at han har lært.....for en gangs skyld er jeg positiv ;D kom igjen kugutt ;D

Hehe, er så herlig med helgarderingene dine, DHY! :D

Om han slår til eller er rask, kan du si I told you so, uansett! Genial strategi! ;)
nei nei nei!Jeg har IKKE skrevet at han er rask.Hvis han er det tok jeg feil.Har tru på kugutten ;D
Du har vel egentlig bedrevet det vi kan kalle forsiktig optimisme, noe som kan være et sunt standpunkt i en sak som denne.

Selv kan jeg ikke tilby så gode tanker. Ikke det at jeg tror han er for dårlig - jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har noen som helst forutsetninger for å vurdere hans muligheter for å lykkes. Men jeg er litt redd for at hans ankomst kan stenge for noen vi hadde trengt mer, for eksempel på høyreback, i midtforsvaret eller på midtbanen. Derfor håper jeg at Sam blir solgt nå, slik at det i realiteten er et bytte av andrevalg på høyrekanten.

Nei, hvis noen av de fremme skal ut bør det være Nunez, han mener jeg har blitt vår nye "Grella får det ikke til", Sam har hatt fine innhopp i det siste og bør beholdes :)
Close race... Jeg forstår synspunktet ditt, for Nunez har vært en skuffelse i år. Egentlig tviler jeg på om noen av dem kan bli mer enn back ups for et lag som har tatt mål av seg til å delta i opprykkskampen.

Quote from: Ød on January 10, 2012, 14:42:09
Det sitter fullt opp av mennesker på dette forumet som slår om seg i brede ordlag om at den og den spilleren ikke er NPC-materiale, ikke L1-materiale..ikke PL-materiale osv osv..
Hvordan avgjør dere dette..og på hvilket grunnlag??

Men jeg vil presisere at dette er bare mine personlige antagelser, basert på hva Nunez og Sam har prestert i Leeds-trøya hittil. Hvilke iboende kvaliteter de har, gitt at de får tillit, selvtillit og optimal utvikling, vet man jo aldri.  :)
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Da får vi bare be til høyere makter om at dette er en god spiller, og at han er som Grayson har sagt og vil gå rett inn å forsterke førsteelleveren.

Satser på at Rogers - Snoddy - Townsend vil bli en bra angrepstrio fremover.

marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Flott. Tar Grayson på ordet, og regner med at han er en reell forsterkning. Regner med at han starter mot Ipswich til helga.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Håper denne Rogers går inn på 1- laget med brask og bram  og blir en hit med det samme , så kan vi glemme all håpløsheten  vi føler sveve over hodene på oss om dagen ! Støtter laget i medgang , motgang ! LEEDS4EVER

auren

Han har altså fått arbeidstillatelse, men noen formaliteter gjenstår tidlig neste uke:

http://www.leedsunited.com/news/20120119/its-all-systems-go-for-robbie-move_2247585_2581944

Regner derfor med at han kanskje ikke får spilt i helgen... (?)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Ser ikke sånn ut. Da blir han klar til Birmingham-kampen 31.01. Velkommen til Leeds, Robbie.

Rudi G.

"Rogers is humorously referred to as "Robinho" by Fox Sports en Español commentator Jorge Caamaño".  

Vi har fått vår egen Robinho ;D

http://en.wikipedia.org/wiki/Robbie_Rogers

Leedsfan

1 1/2 år, hva skjer hvis han slår til for fullt? Ikke lenge til han er Bosman da..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Quote from: Leedsfan on January 19, 2012, 20:45:30
1 1/2 år, hva skjer hvis han slår til for fullt? Ikke lenge til han er Bosman da..:)

Da satser vi på at han ikke slår til så blir vi i det minste kvitt dritten raskt  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Elland RD LS 11

"...while the club has made qualifying offers to out-of-contract midfielders Robbie Rogers and Emmanuel Ekpo."

kilde: www.mlssoccer.com/news/article/2011/11/2...-casualties-columbus

Emmanuel Ekpo signerte kontrakt med Molde FK idag.

http://www.moldefk.no/index.php?page_id=22292

RoarG

Sydhagen

Quote from: RoarG on February 16, 2012, 12:49:09
Danket ut av Molde?

Molde er i kvalifisering til CL. Er leeeeenge til Leeds er i nærheten til det.
Tipper det betyr en del. + at Solskjær drar litt med navnet sitt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Danket ut av Molde?

Ja hvorfor ikke? Molde må da være en langt mer attraktiv klubb på nært sagt alle måter.
Jon R.

peder

Quote from: Jon R on February 16, 2012, 14:59:29
Danket ut av Molde?

Ja hvorfor ikke? Molde må da være en langt mer attraktiv klubb på nært sagt alle måter.
Dessverre, men sant  :'(

fjellhaugen

vil du ha litt salt til å strø i såret mitt også jon r?  :'( :'( :'( :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Cherry

B_Ød

Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

B_Ød

Ups & Ups!!

fmtj

Yeboahs vitne

Andersen

...... og sett til hest !  :D

Asbjørn

...prøvde bare å redigere i tittelen her :)
Inntil noen quoter fra 'feil innlegg' går det bra ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Da er Rogers klar for kamp til helgen! Godt han er tilbake. Trenger flere ving-alternativer i troppen.

http://www.football365.com/leeds-united/7595603/Rogers-back-for-Leeds

auren

B_Ød

Quote from: auren on March 14, 2012, 14:07:36
Da er Rogers klar for kamp til helgen! Godt han er tilbake. Trenger flere ving-alternativer i troppen.

auren
Supert, av en eller annen mystisk grunn har jeg trua på han..aner ikke hvorfor!
Ups & Ups!!

auren

Quote from: Ød on March 14, 2012, 14:39:38
Quote from: auren on March 14, 2012, 14:07:36

auren
Supert, av en eller annen mystisk grunn har jeg trua på han..aner ikke hvorfor!

Tipper jeg vet den "mystiske" grunnen: Du har troen på alt og alle når det gjelder Leeds!  :D

auren

Kickthemdown

http://www.youtube.com/watch?v=mW-kbqCdOEQ

Tipper denne karen blir bra å ha neste sesong , eller kanskje han får sjansen allerede nå ? Liker rykket og farten han besitter, ser spennende ut !

bwirum

Nye Ronaldo var kanskje å ta i, men jeg ser jo en del kvaliteter der som jeg kan like. Rykket og bra ballkontroll var noe.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)