KAMP: vs Ipswich på Elland Road Lørdag 21/1 2012, kl 16:00

Started by Leedsfan, January 21, 2012, 09:23:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Nørgaard

Vi er LANGT fra at have et PL-hold der ikke rykker ned igen.

Hallgeir *

Ikke noe annet å gjøre enn å satse på minst to mål av Yorkshiregutta. Går for seier....

MOT
Super Leeds since 1968

Hobben

Rogaland Whites

sveifors

Quote from: hobberst on January 21, 2012, 16:33:21
Quote from: auren on January 21, 2012, 16:32:28
Dårlig første halvtime. Virker ikke som vi vil vinne. Her spiller vi på hjemmebane mot et fryktelig svakt Ipswich-lag, og vi klarer ikke å ta styring i kampen fra start av. Og der var det nesten 1-0 til bortelaget.

Nei, blir nok en evneveik forestilling som vi har sett de siste 7-8 kampene er jeg redd...  :(

auren

Enig. Det virker som det ikke er nok guts i guttene, og det bekymrer meg... :(

Tror ikke SGrayson lenger har noe som helst innvirkning på spillerne. Han har mistet garderoben og klarer ikke motivere lenger.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Rogaland Whites

GeirO

Gjesp, en vanlig lørdag igjen. Snart får Ipswich en utvist og vi kjemper inn 1-1 på overtid. Og sånn går no dagan.......
MOT

Hobben

Rogaland Whites

auren

Quote from: sveifors on January 21, 2012, 16:40:37
Dårlig første halvtime. Virker ikke som vi vil vinne. Her spiller vi på hjemmebane mot et fryktelig svakt Ipswich-lag, og vi klarer ikke å ta styring i kampen fra start av. Og der var det nesten 1-0 til bortelaget.

Nei, blir nok en evneveik forestilling som vi har sett de siste 7-8 kampene er jeg redd...  :(

auren

Tror ikke SGrayson lenger har noe som helst innvirkning på spillerne. Han har mistet garderoben og klarer ikke motivere lenger.

Tror du har rett i det. Tidligere klarte Leedsgutta å svare på en dårlig forestilling. Når spillerne ikke klarer å svare på en rekke dårlige forestillinger på rad er det noe veldig galt. At Grayson har mista deler av garderoben fremstår derfor som sannsynlig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LUFC MOT

Hobben

Rogaland Whites

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

Dennis

Som forventet dette. Ingen glød overhodet.

Katastrofen Ipswich er det klart beste laget.

Her må noe skje...
Marching on together!

RoarG

Disse lørdagsettermiddagene er skikkelig deja vu. Nok en nedtur. Har jo spådd at enten Grayson eller Jewell får sparken med tap i denne kampen. Kan ærlig talt ikke si jeg ser frem til den neste timen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Rogaland Whites

auren

Vi bare lar Ipswich styre kampen etter at vi ligger under på hjemmebane. Fanden så flaut!  :-[

Nesten 2-0. I dag taper vi  >:(

auren

HåvardK

auren

Nei, det er jo blitt motsagt her inne. Grayson kan UMULIG ha mistet garderoben, blir det sagt.

Hobben

Rogaland Whites

Tom S

Nei og nei, Larry!
Rett og slett pinlig.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Trist første omgang, dog ikke uventet. Kan Grayson klare å få spillerne til å snu det i andre omgang, eller har de rett og slett sluttet å høre på ham?

auren

Nørgaard

samadhi

"Ipswich has dominated the game, and I really mean dominated"
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Quote from: HåvardK on January 21, 2012, 16:47:32

auren

Nei, det er jo blitt motsagt her inne. Grayson kan UMULIG ha mistet garderoben, blir det sagt.
Godt at Grayson har peiling på hva han gjør.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håkon

Leeds for alltid

J.N

sveifors

0-1 mot championships verste forsvar med 55 baklengs hittil.

en halv sjanse skapt, et baklengs og elendig innsats på Elland Road.

elendig.

DISGRACEFUL.

Dette laget skal være bedre enn dette, hvorfor underpresterer de uke etter uke?

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Mats-

Ai, ai, ai. Simon overlever ikke neste uke hvis dette resultatet står seg. Erstatter? Der tror jeg ikke vi har noe opplagte førstevalg. Ser for meg en ny John Carver situasjon.

Varsku her! Det ligger skjær i sjøen og vi har stø kurs mot det. Det er ikke land å se i horisonten. Forlat skuta!

Sop

Quote from: auren on January 21, 2012, 16:43:14

auren

Har han mistet gardaroben må han gjøre som Hull treneren gjorde.La spillerene sitte på gressmatten å få som hatten passer.... ;)

Tror du har rett i det. Tidligere klarte Leedsgutta å svare på en dårlig forestilling. Når spillerne ikke klarer å svare på en rekke dårlige forestillinger på rad er det noe veldig galt. At Grayson har mista deler av garderoben fremstår derfor som sannsynlig.

auren
Love Leeds

Odin

Har dessverre liten tro på at Grayson klarer å motivere spillerne, tror heller ikke at han evner å analysere og lage en plan til å snu en kamp. Han har tatt oss så langt som han klarer. på tide med nye krefter!