KAMP: vs Ipswich på Elland Road Lørdag 21/1 2012, kl 16:00

Started by Leedsfan, January 21, 2012, 09:23:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

MOT

HåvardK

Kjenner at det nesten er likegyldig for meg om vi taper denne kampen. Tror aldri jeg har kjent på makan til resignasjon med tanke på tilstanden til klubben vår; ikke en gang da scenarioet omkring administrasjonen sto på som verst - da var det i det minste et adskillig kraftigere engasjement til stede. Klart jeg blir glad hvis vi skulle vinne, men det vil nok ikke fjerne den maktesløsheten rundt måten klubben vår blir drevet på for tida.

Ferre

Quote from: HåvardK on January 21, 2012, 16:52:23
Kjenner at det nesten er likegyldig for meg om vi taper denne kampen. Tror aldri jeg har kjent på makan til resignasjon med tanke på tilstanden til klubben vår; ikke en gang da scenarioet omkring administrasjonen sto på som verst - da var det i det minste et adskillig kraftigere engasjement til stede. Klart jeg blir glad hvis vi skulle vinne, men det vil nok ikke fjerne den maktesløsheten rundt måten klubben vår blir drevet på for tida.

+1

LUFC MOT

Quote from: Mats- on January 21, 2012, 16:51:22
Ai, ai, ai. Simon overlever ikke neste uke hvis dette resultatet står seg. Erstatter? Der tror jeg ikke vi har noe opplagte førstevalg. Ser for meg en ny John Carver situasjon.

Varsku her! Det ligger skjær i sjøen og vi har stø kurs mot det. Det er ikke land å se i horisonten. Forlat skuta!

Kapteinen har ihvertfall snublet i livbåten......

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

job

Quote from: Odin on January 21, 2012, 16:52:15
Har dessverre liten tro på at Grayson klarer å motivere spillerne, tror heller ikke at han evner å analysere og lage en plan til å snu en kamp. Han har tatt oss så langt som han klarer. på tide med nye krefter!
Er enig i den !
Marching on together!                               Siden 1970

Asbjørn

Thomkirwin
Poor first half from #lufc Basic mistakes & a lack of confidence that is so clear to see, no one wants the ball. Big turnaround needed.

PhilHayYEP
One of the flattest halves I've ever seen at Elland Road. Ridiculous goal but #lufc have been second best
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Enig Håvard. For min del kom den store dråpen på onsdag da Howson var ferdig. Men akkurat nå begynner jeg faktisk å få en liten frykt for nedrykk. Hvis ikke Grayson sparkes da. Med Grayson bak roret så kan det faktisk skje at vi ramler ned i tredje øverste nivå igjen.

Jeg tror vi kan konkludere med at Grayson har mistet garderoben hvis ikke vi får se en helt annen innstilling i andre omgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Quote from: Asbjørn on January 21, 2012, 16:56:53
Thomkirwin
Poor first half from #lufc Basic mistakes & a lack of confidence that is so clear to see, no one wants the ball. Big turnaround needed.

PhilHayYEP
One of the flattest halves I've ever seen at Elland Road. Ridiculous goal but #lufc have been second best

Vi setter ny rekord i dårligst omgang noengang hver helg.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Det er skremmende å kjenne at en sånn følelse kommer snikende. Sannsynligvis må det gå riktig dårlig en stund til før forandringen kommer. Om det må ny manager til, vet jeg ikke helt, men det er vel nærliggende. Det ser ut til at små justeringer ikke hjelper noe.
Super Leeds since 1968

ollan

Quote from: auren on January 21, 2012, 16:59:28

Enig Håvard. For min del kom den store dråpen på onsdag da Howson var ferdig. Men akkurat nå begynner jeg faktisk å få en liten frykt for nedrykk. Hvis ikke Grayson sparkes da. Med Grayson bak roret så kan det faktisk skje at vi ramler ned i tredje øverste nivå igjen.

Jeg tror vi kan konkludere med at Grayson har mistet garderoben hvis ikke vi får se en helt annen innstilling i andre omgang.

auren

enig, er bare fornøyd med at vi har så pass med poeng at vi ikke rykker ned
Ollan

Askertiger

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

"Big turnaround"? Beklager, tror ikke på det med den sportslige ledelsen vi har nå for tiden. Bare ett ord som oppsumerer ståa i dagens Leeds: forvirring.
Ganske patetisk ikke å klare å score på nPCs dårligste forsvar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Godt skrevet.Helt enig.Nå har jeg hatt det slik veldig lenge til de positives oppgitthet på forumet...tror det er mange som har det slik.Ingen ambisjoner,de beste blir solgt,en haug med spillere som er helt tafatte.en manager som står bom fast samt en eier som er en gjerrig kjeltring.Joda,opprykk kreves av styreformannen....

Mats-

Quote from: LUFC MOT on January 21, 2012, 16:55:13
Quote from: Mats- on January 21, 2012, 16:51:22
Ai, ai, ai. Simon overlever ikke neste uke hvis dette resultatet står seg. Erstatter? Der tror jeg ikke vi har noe opplagte førstevalg. Ser for meg en ny John Carver situasjon.

Varsku her! Det ligger skjær i sjøen og vi har stø kurs mot det. Det er ikke land å se i horisonten. Forlat skuta!

Kapteinen har ihvertfall snublet i livbåten......

Hehe, galgenhumoren er på sin plass. ;D

4ever arcticwhite

Quote from: GeirO on January 21, 2012, 16:42:18
Gjesp, en vanlig lørdag igjen. Snart får Ipswich en utvist og vi kjemper inn 1-1 på overtid. Og sånn går no dagan.......
Sånn går no dagan
Vi har'kje mange plagan
Men alle skal vi vesstnok engang daue
Sånn går no dagan
Ugræss væks i alle hagan
Æ går'kje hænn å skjyt mæ sjøl i haue...
(av Senjahopen, tatt fra hukommelsen i farta....)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

COME ON LEEDS !!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Nesten så jeg håper vi taper hver kamp til Grayson er ferdig. Vi stinker så jævlig og nå har det vart over maaange kamper. Flaut og pinlig.  

Hobben

Rogaland Whites

Mats-

Ser heller ikke for meg at en ny manager og en big signing skal snu vinden. Gutta har gått ut i ukjent terreng og sitter fast i ei myr.

Tror ikke Neil Warnock er et godt alternativ. Hvem andre er ledige?

p0ndus

Og tålmodigheten med SG blir mer og mer slitt for hver  for hver kamp. Når vi først har en bedre 11  på enn på lenge, så bør vi prestere bedre enn dette.  >:( :(

LEO

MÃ... le av Snodin som sa at de nå skulle starte kampene i hundre.  De hadde snakket mye om det.
Nei, dessverre så har de begge både Grayson og Snodin mistet garderoben og mer til.

Ã... gjenta å gjenta å gjenta  det samme  ???   Det fort gjordt å skjønne om de har peiling og det har de ikke.  Må huske å spillerne skal se opp til de to for å gi gjernet.

Håper de to tar med seg Bates også   UT  

Hobben

Rogaland Whites

arne armoen

Detta går vægen boys and girls. Våre 11 kjære putter to kjappe gåller mens vi sitter her på haugen og pretter øll og akkevitt!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Oggy

Farlig når fansen begynner å bli likegyldig,
og nærmest håper på at vi taper for å bli kvitt
manageren.

Vi må vel vente til Bates dør, før vi blir kvitt han og
kan få inn en som kan løfte laget.
Oggy

Tom S

COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Quote from: Mats- on January 21, 2012, 17:07:22
Ser heller ikke for meg at en ny manager og en big signing skal snu vinden. Gutta har gått ut i ukjent terreng og sitter fast i ei myr.

Tror ikke Neil Warnock er et godt alternativ. Hvem andre er ledige?
Tror du spillerne hadde gitt så faen med han som manager ?

ojs

Robert Snodgrass ends contract negotiations with Leeds

Duncan Castles
Jan 22, 2012  

Robert Snodgrass has terminated negotiations with Leeds United over extending a contract due to expire in 18 months time. The club's key creative force as they pursue promotion to the Premier League, Snodgrass has been disappointed by terms that failed to offer him parity with Leeds' best-paid players.

The 24-year-old also feels he has been let down on promises that the club would strengthen its playing squad to aid the attempt to reach the Premier League. Last week, Leeds agreed the sale of club captain Jonny Howson to Norwich City for £750,000 plus variables. Snodgrass, meanwhile, was overlooked for the captaincy in favour of goalkeeper Andy Lonergan, a summer signing.

While Everton have cooled their interest after signing Darron Gibson, Wolverhampton and West Bromwich have asked to be kept informed about the playmaker's availability. Snodgrass had scored eight times in 21 Championship appearances ahead of yesterday's match with Ipswich, having accelerated his return from emergency appendix surgery.