KAMP: vs Ipswich på Elland Road Lørdag 21/1 2012, kl 16:00

Started by Leedsfan, January 21, 2012, 09:23:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

Borge

Borge

lojosang

- Leif Olav

Kato

Quote from: Borge on January 21, 2012, 23:36:37
tre mål ut av ingenting....helt utrolig:-)

Kan du ut fra et fotballfaglig perspektiv fortelle meg hva du mener med dette?

Leedsfan

Quote from: Kato on January 22, 2012, 09:34:44
Quote from: Borge on January 21, 2012, 23:36:37
tre mål ut av ingenting....helt utrolig:-)

Kan du ut fra et fotballfaglig perspektiv fortelle meg hva du mener med dette?

Forsvaret til Ipswich skal jo ha fullstendig kontroll på alle 3 målene, spesielt de 2 første.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

whitelocks

Jeg bryr meg egentlig om hvordan vi vinner kampene ;D

Fint at slike kamper også går til vår fordel.

Våre skal jo ha for at de er våkne og griper sjansen og den måten Snodgrass plukket ballen ut av nettet og løp til midtbanen med den, tyder ikke på en gjeng spillere uten gnist og vinnervilje, men tvert i mot et lag som vil vinne. Slike seiere skaper selvtillit. MOT

fjellhaugen

Quote from: whitelocks on January 22, 2012, 11:02:29
Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan vi vinner kampene ;D

Våre skal jo ha for at de er våkne og griper sjansen og den måten Snodgrass plukket ballen ut av nettet og løp til midtbanen med den, tyder ikke på en gjeng spillere uten gnist og vinnervilje, men tvert i mot et lag som vil vinne. Slike seiere skaper selvtillit. MOT
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

4ever arcticwhite

Quote from: Rudi G. on January 22, 2012, 09:09:32
Quote from: Rudi G. on January 21, 2012, 21:12:47
Legger de ut jeg...

http://www.youtube.com/watch?v=cbZq4UXH_cs&feature=player_embedded

Her er litt bedre bilder;

http://www.dailymotion.com/video/xnw6mt_leeds-v-ipswich_sport
Oi Oi Oi.
Kan knapt forestille meg hvordan skjellsordene hadde haglet her inne dersom det var vi som hadde spilt slik i forsvar som Ipswich gjorde ved de tre målene.....
Ingen tvil om at vi fikk tre mål "gratis" av traktorguttene. Noen ganger har man flaks, så får vi bare håp at vi kan begynne å spille god fotball snart.
The future's so White I've got to wear shades 8)

whitelocks

Quote from: fjellhaugen on January 22, 2012, 11:06:49
Quote from: whitelocks on January 22, 2012, 11:02:29
Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan vi vinner kampene ;D

takk for korrigering :D

Andersen

Ja kunne vi bare begynne å spille god fotball igjen ville alt annet blitt satt litt på vent , all denne andre møkka rundt klubben.  :-\

RoarG

Quote from: Another_Roger on January 21, 2012, 17:29:32
Rødt kort på mcCarthy
3 stk hadde denne. Hverken de, eller vi andre, husket at denne keeperen var på lån i Leeds i høst. Da ble han nesten genierklært. Kanskje denne artikkelen vil hjelpe på hukommelsen?
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7447923/Leeds-v-Ipswich-reaction
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020