Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?

Started by Sydhagen, February 01, 2012, 08:26:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

DaGa

Quote from: Josch on May 28, 2016, 09:47:30
Quote from: DaGa on May 28, 2016, 09:27:33
Quote from: Josch on May 27, 2016, 22:58:07
Jeg har sagt at jeg gir ham sjansen til ca september 2016, ca 2,5 år.

Det var da et merkelig tidspunkt. Sånn omtrent rundt der Cellino vurderer/sparker årets første trener. Er det noe spesielt som skjer i September? Og hva er dine krav for at du fortsatt skal støtte Cellino?

Da er han inne i sin 3. sesong og  har hatt 3 somre med transfers. I tillegg bør det være  mulig å rydde i økonomien på 2 år (nye sponsors, investorer) . I september /oktober vet vi om sesongen kan føre til noe ( ca  10 kamper) . Jeg akspterer to middels sesonger med ny eier hvor økonomien var dårlig.

10 kamper i Championsship er ingenting. Vi kan lett ligge på 18-20 plass og likevel ha brukbar heng på playoff. Må ikke glemme at vi får ny trener med sin fotball filosofi og som også trenger noen mnd på å sette laget og slikt, som man får mulighet i seriøse klubber. Eller vent nå litt...
We all LOVE LEEDS!

Cherry

Sakset fra YEP i dag, han er nå oppe i 43 coacher!!!
HVIS vi får inn en god mann som neste caretaker/ coach/ slave så er det TIL TROSS for Cellino, ikke pga.... Mannen er jo ikke sann, og skifter altså coach I SNITT hver 7 mnd.....

"Insanity; doing the same thing over and over and expecting a different result".

Look at Cellino’s time in football, a new manager every seven months! and that’s not a statistical spike that’s an average over 24 years, 43 managers! He isn’t going to change â€" okay perhaps a little, after fans surrounded his car after he initially sacked Brian McDermott. He now fades into the background and let’s contracts expire or makes others fire the gun.

Kom deg ut av klubben vår! Selg nå!

Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.

rd1

Treneren til selveste Oxford linkes til oss.. Og en Lopez med Uruguay i passet. Og jubelen og forventningene står i taket.
"Who needs Cantona??"

auren

Quote from: Josch on May 27, 2016, 21:00:57
Quote from: willum on May 27, 2016, 20:08:35
Quote from: Josch on May 27, 2016, 16:54:29
Det er vel egentlig bare Robinson som har avslått å trene Leeds nå, som vi vet sikkert. Jeg har ikke lest  noe sted at Clarke har sagt nei til Leeds. Han har nå en rullerende 1 års kontrakt  med Bristol, og trenger  klubbens godkjennelse for å snakke med  Leeds. Det har ikke klubben gitt.

Ã... si at  Clarke har takket nei og harselere over  Cellino (og "rot i Leeds") pga  kan jeg ikke se poenget i. Bristol har sagt nei til Leeds og gitt Clarke et forbedret tilbud. Det er vel faktum her. For alt vi vet kan Clarke være keen på Leeds-jobben mens  Bristol stiller  høye krav til Leeds for å forhandle med ham. Det kan faktisk være Leeds som har sagt nei pga høy pris.

Noen har tydeligvis glemt at Bristol har en del å si her og gir  Cellino skylda.

Clarke takket nei til Cellino.

så Bristol lot Clarke velge hvilke klubb han ville trene? Det tror jeg ikke noe på. Bristol hadde gode kort på hånda hvis de hadde ham på kontrakt ham ett år fremover. Det var kontakt mellom Cellino og Steve Hamer, og  Leeds innfridde ikke kravene til Bristol. Noe annet er ikke bekreftet  noe sted.

Adam Pope
@APOPEY
May 27
Rovers chairman says #Lufc behaved impeccably over their wish to bring Clarke to ER. Says Utd met their criteria but Clarke rejected offer.

Fjær i hatten til Cellino. Han oppførte seg fint i forhandlingene!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on May 29, 2016, 20:35:55
Det er vel egentlig bare Robinson som har avslått å trene Leeds nå, som vi vet sikkert. Jeg har ikke lest  noe sted at Clarke har sagt nei til Leeds. Han har nå en rullerende 1 års kontrakt  med Bristol, og trenger  klubbens godkjennelse for å snakke med  Leeds. Det har ikke klubben gitt.

Ã... si at  Clarke har takket nei og harselere over  Cellino (og "rot i Leeds") pga  kan jeg ikke se poenget i. Bristol har sagt nei til Leeds og gitt Clarke et forbedret tilbud. Det er vel faktum her. For alt vi vet kan Clarke være keen på Leeds-jobben mens  Bristol stiller  høye krav til Leeds for å forhandle med ham. Det kan faktisk være Leeds som har sagt nei pga høy pris.

Noen har tydeligvis glemt at Bristol har en del å si her og gir  Cellino skylda.

så Bristol lot Clarke velge hvilke klubb han ville trene? Det tror jeg ikke noe på. Bristol hadde gode kort på hånda hvis de hadde ham på kontrakt ham ett år fremover. Det var kontakt mellom Cellino og Steve Hamer, og  Leeds innfridde ikke kravene til Bristol. Noe annet er ikke bekreftet  noe sted.

Adam Pope
@APOPEY
May 27
Rovers chairman says #Lufc behaved impeccably over their wish to bring Clarke to ER. Says Utd met their criteria but Clarke rejected offer.

auren

Burde ringe en Bell når Cellino var i Italia hele "forhandlingsperioden"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Quote from: Leedsfan on May 30, 2016, 09:41:28
Quote from: auren on May 29, 2016, 20:35:55

Adam Pope
@APOPEY
May 27

auren

Burde ringe en Bell når Cellino var i Italia hele "forhandlingsperioden"!

:D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Ser ut som interessen på forumet har nådd "rock bottom" :(
Cellino seirer på alle fronter....

Sydhagen

Quote from: DenHviteYeboah on May 30, 2016, 14:50:59

Cellino har nok litt av skylden.
Men jeg vil og skylde på at forumet ikke lenger er tilgjengelig på mobil. Hverken i app eller nettleser på mobilen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Quote from: Sydhagen on May 30, 2016, 14:56:32

Men jeg vil og skylde på at forumet ikke lenger er tilgjengelig på mobil. Hverken i app eller nettleser på mobilen.

Nettleseren funker som den skal på mobil!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Quote from: Promotion 2010 on May 30, 2016, 21:01:29
Quote from: Sydhagen on May 30, 2016, 14:56:32

Nettleseren funker som den skal på mobil!  :)

Si meg en ting.
Er der to forskjellige forumer ute? Er forskjellig her på datamaskinen i forhold til nettleseren på mobilen...forskjellige topics og.

auren

h.b

Gary Monk. Vel ikke særlig erfaren i gamet, men et evt interresant valg i så måte http://the72.co.uk/55660/ex-swansea-manager-odds-on-for-leeds-role/?

Cherry

Gary Monk................tja.

HVIS vi MÃ... ansette noen annen enn Evans, så vil jeg ha en som skjønner og kan engelsk Championship fotball.
I grunn eneste kriteria, samt og kunne friste gode spillere til klubben vår.

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

Ikke uventet nei men kan ikke si jeg er så spent på hvem som kommer inn..interessen er på bunn desverre
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Garry Monk er linket.
Agenten hans sier at Monk vil være interessert om tilbudet kommer.

Dette vil vel være et ok valg.
Har erfaring fra PL med Swansea og spilte ok fotball.

Sydhagen

Quote from: h.b on June 01, 2016, 11:47:00
Innleda samtaler med Monk
http://www.skysports.com/watch/video/sports/football/10300987/sky-sources-monk-in-leeds-talks?

Vil være et klokt valg etter min mening, om han får beholde jobben i minst 3 år, får et budsjett og et støtteapparat som tilsier at vi kan kjempe blandt topp 6.

oddball

Yepp, Monk er nå bookmakernes favoritt og jeg tror det kan være en bra ansettelse ;D

Blank_File

I forhold til hva jeg nå var forberedt på, så er Monk bra.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Sydhagen

Monk tok Swansea til tidenes høyeste plassering i 2014/15 sesongen. (8.plass)
Synes og at de til tider spilte flott fotball.
Fikk sparken forrige sesong etter 1 seier på 12 kamper.

auren

Kjenner lite til Monk og hans kvaliteter og filosofi som manager. Har vel bare vært manager for Swansea, men er kun 37 år. Spennende slik sett, dog er det vel ikke vits i å rope høyt hurra. Alle vet at han neppe får mer enn 7 måneder på seg. Lykkes han ikke umiddelbart og vi ikke ligger topp seks etter 5-10 kamper, så er det rett ut. Mannen kan ikke trylle og hans navn i Leedshistorien blir fort en parantes, som så mange managere før ham...

auren

HåvardK

Quote from: Sydhagen on June 01, 2016, 11:58:31
http://www.skysports.com/watch/video/sports/football/10300987/sky-sources-monk-in-leeds-talks?

Vil være et klokt valg etter min mening, om han får beholde jobben i minst 3 år, får et budsjett og et støtteapparat som tilsier at vi kan kjempe blandt topp 6.
Akkurat. Kan ikke lojosang være så snill å si noe om sannsynligheten for at dette kommer til å skje? Ser for meg muligheten til heftig metaforbruk akkurat her.

lojosang

Quote from: HåvardK on June 01, 2016, 15:08:21
Quote from: Sydhagen on June 01, 2016, 11:58:31

Akkurat. Kan ikke lojosang være så snill å si noe om sannsynligheten for at dette kommer til å skje? Ser for meg muligheten til heftig metaforbruk akkurat her.

Har ikke tid til å lese i noe jeg har skrevet selv akkurat nå, men jeg mener å huske at halvannet år er rekord for en Cellino-manager. Sannsynligheten for at Monk sitter i tre år blir dermed halvparten av null.

QED.
- Leif Olav

Sydhagen

Garry Monk ny manager sannsynligvis.
All betting suspended på han som ny manager.

Kai

Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli
"What about the talks with Monk?. "Let's wait some hours, please" this was the answer by Massimo Cellino. #lufc

Cherry

auren