Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 336933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1410 på: Februar 05, 2018, 16:50:03 »
Bare ikke han Barnsley manageren. Han har jo uttalt tidligere at han hater Leeds, og med 2 seire på de siste 16 kampene for Barnsley. Da har jeg lite trua på han

Værsågo, Håkon. Du og nye-sjefen vår Paul fikk et 'love at first sight' her. :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kongsmo

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1411 på: Februar 05, 2018, 16:51:35 »
Kan Rad virkelig finne på å gjøre noe så dumt?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1412 på: Februar 05, 2018, 16:56:33 »
Hay følger opp:
 
Phil Hay
@PhilHayYEP
 6s
6 seconds ago
well aware of Barnsley's league position but there are a lot of people out there with good things to say about Heckingbottom's coaching ability. Signed a new contract last week but there's a release clause in it.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1413 på: Februar 05, 2018, 17:01:05 »
Nei, dette var ikke særlig oppløftende. Har en dårlig statistikk med Barnsley som manager. Vinnrate på 28 %, men god rate som caretaker for noen år siden. Men det var vel i L1.

Veldig skuffet hvis vi ender opp med ham...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1414 på: Februar 05, 2018, 17:05:24 »
Hvordan er den taktiske tilnærmingen til Hellbottom?
Formasjon?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1415 på: Februar 05, 2018, 17:07:50 »
Tror dette vil være en ansettelse som selv de mest positive her inne vil være skeptisk til.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1416 på: Februar 05, 2018, 17:09:04 »
Kan ikke se for meg at en Barnsley-manager er det som skal til :(. Du må slutte å hente managere på sparebluss, Andrea. Kunne jo for pokker ha fortsatt med Cellino med denne typen ansettelser :o!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1417 på: Februar 05, 2018, 17:09:54 »
Dette er jo skremmende hvis det er sant.

Var ikke Radrizanni ute før sesongen og snakket om å bygge en vinnerkultur?
Var ikke det en av tingene han påpekte med avslutninga på forrige sesong?

Winrate på 27,7 prosent. Veldig lite imponerende. I tillegg vil han få oss supportere på nakken fra første stund.

Er redd dette kan slå fryktelig tilbake på ledelsen:(

Bunner jo ned i at sparkingen av Christensen var lite gjennomtenkt dessverre.

raggen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1418 på: Februar 05, 2018, 17:10:33 »
Jaha...

Phil Hay
@PhilHayYEP
 3m
3 minutes ago

Leeds United's first choice for the head coach's job - Barnsley manager Paul Heckingbottom. Looking to get a deal done tonight. #lufc

NEI NEI NEI.. må jo være det dårligste alternativet jo.. lite erfaring og uttalt han hater Leeds.. dette lukter sparebluss selv om det er snakk om og kjøpe ut mannen >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Buddy

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1419 på: Februar 05, 2018, 17:13:57 »
Skal vi ha en god trener og ikke manager:
JOE JORDAN

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1420 på: Februar 05, 2018, 17:16:41 »
4-4-2 direkte spillestil. Bra på å gi unge spillere fra egne rekker sjansen.
Føler jo kanskje man trenger det motsatte, men blir det han så får man vel gi han sjansen da ::)

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1421 på: Februar 05, 2018, 17:20:22 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1422 på: Februar 05, 2018, 17:22:10 »
Skal vi ha en god trener og ikke manager:
JOE JORDAN
Enig der. Han hadde vært glimrende som nummer 2!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1423 på: Februar 05, 2018, 17:22:37 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan


DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1426 på: Februar 05, 2018, 17:32:41 »

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1427 på: Februar 05, 2018, 17:33:07 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Jon R.

Blank_File

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1428 på: Februar 05, 2018, 17:34:03 »
Jøssenavn... Dette er sjokkerende. Tror jeg får ta meg en pause hvis det blir Hekkeraua.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1429 på: Februar 05, 2018, 17:34:44 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.

Ikke sant. Men dette er jo der hvor Cellino var med Hockaday. Håpløs ansettelse hvis det blir ham.

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1430 på: Februar 05, 2018, 17:36:13 »
Skjønner ikke hvorfor vi ikke har litt is i magen. Fortsatt noen dager på å gjøre et valg her..
 Zidanes dager i Real er nok snart talte. Luis Enrique er vel også ledig. 

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1431 på: Februar 05, 2018, 17:38:43 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Men hva mener du om denne ansettelsen da? Tydelig signal at klubben skal tiltrekke seg gode spillere og skal rykke opp? Eller spiller det overhodet ingen rolle for deg hvem som skal trene denne klubben?

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1432 på: Februar 05, 2018, 17:40:06 »
Skjønner ikke hvorfor vi ikke har litt is i magen. Fortsatt noen dager på å gjøre et valg her..
 Zidanes dager i Real er nok snart talte. Luis Enrique er vel også ledig.

Mener du virkelig at dette er et skritt i riktig retning. Og hvis ja, kan du forklare hvorfor

rd1

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1433 på: Februar 05, 2018, 17:42:35 »
Heckingbottom...... suuuuuuukkk..

Ffs!

Møkkaeier nr 5.
"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1434 på: Februar 05, 2018, 17:43:50 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1435 på: Februar 05, 2018, 17:45:43 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han har tydeligvis ikke sett på tabellen i championship denne sesongen...44 baklengs på 30 kamper...hurra

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1436 på: Februar 05, 2018, 17:46:09 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1437 på: Februar 05, 2018, 17:46:37 »
haha, nei.
Kjenner veldig lite til han dessverre. De presterte bra i fjor. Han skal ha det.
De var forferdelige da vi møtte de denne sesongen.
Forhåptenligvis er han litt mer direkte og litt sterkere personlighet enn Christensen.
Men absolutt ikke noe trener jeg håpet på selv. Trodde de hadde et bedre alternativ linet opp da de valgte å sparke Christensen.
Vanskelig å vite hvem vi har reel mulighet på å få også. Står det mellom han, stam, strachan så er det jo hipp som happ.
Er vel et godt tegn på at Jokanovic, Flores, Silva osv er totalt urealistiske (lønn, tidligere hendelser).
Kan jo se det fra deres side også. Vi byttet jo trener annenhver måned under Cellino og opptrådte jo som et sirkus av en fotballklubb.
Tar nok tid å rette opp.

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1438 på: Februar 05, 2018, 17:46:38 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Samme Aase:

Forstår skepsisen. Mange ønsker nok et «større» navn. Jeg har vært svak for Paul Heckingbottom lenge, så dette har jeg troen på, ja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1439 på: Februar 05, 2018, 17:47:02 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Et lag å regne med i championship..?