Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331322 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

raggen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1440 på: Februar 05, 2018, 17:47:27 »
første følelse jeg får av denne fyren er bare SUKK!!!??? sykt skuffende men han fortjener en sjanse som alle andre men var ikke dette jeg håpte på for og si det sånn
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1441 på: Februar 05, 2018, 17:48:31 »
Men det skal sies da h.b. Si han ikke signerer for Leeds og holder Barnsley oppe denne sesongen er jo det en bragd av dimensjoner ser du meg. Den troppen der er til og med jeg enig i er hinsides svak.


Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1442 på: Februar 05, 2018, 17:49:28 »
The portuguese Marco Silva, the main candidate to be the new coach of Leeds United, source tells @LUFCesp.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1443 på: Februar 05, 2018, 17:49:45 »
Men det skal sies da h.b. Si han ikke signerer for Leeds og holder Barnsley oppe denne sesongen er jo det en bragd av dimensjoner ser du meg. Den troppen der er til og med jeg enig i er hinsides svak.

Tja. Bragd er playoff med den troppen.

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1444 på: Februar 05, 2018, 17:51:18 »
The portuguese Marco Silva, the main candidate to be the new coach of Leeds United, source tells @LUFCesp.
Tja, skulle ønske det var sant. Men da blir det Hockabottom da...

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1445 på: Februar 05, 2018, 17:51:34 »
bragd er det å klare play-off med årets Barnsley tropp?? hahaha! ser du fotball egentlig?

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1446 på: Februar 05, 2018, 17:52:32 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Samme Aase:

Forstår skepsisen. Mange ønsker nok et «større» navn. Jeg har vært svak for Paul Heckingbottom lenge, så dette har jeg troen på, ja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

RightInTheGaryKellys
‏
Worth noting Barnsley were 8th in the table after beating us 3-2 last season and then Heckingbottom's squad was picked apart, Hourihane, Winnall and Bree were all sold in the January window, they also lost Alfie Mawson to Swansea at the start of the season #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1447 på: Februar 05, 2018, 17:53:04 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Men hva mener du om denne ansettelsen da? Tydelig signal at klubben skal tiltrekke seg gode spillere og skal rykke opp? Eller spiller det overhodet ingen rolle for deg hvem som skal trene denne klubben?
Hvilken ansettelse? Så vidt jeg vet er ingen ansatt ennå. Jeg skal komme tilbake til hva jeg mener når ny mann er på plass. Akkurat her var jeg opptatt av at det er unødvendig å spamme forumet med negative dommedagsprofetier basert på rykter og spekulasjoner. Det burde holde å skrive det i en tråd.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1448 på: Februar 05, 2018, 17:53:09 »
bragd er det å klare play-off med årets Barnsley tropp?? hahaha! ser du fotball egentlig?

Poenget her er at Leeds skal aldri ansette managere som har greid å hindre et lag fra nedrykk. man ansetter managere som har oppnådd resultater på øvre del av tabellen, hvis da man skal ha fremgang

raggen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1449 på: Februar 05, 2018, 17:53:53 »
nikkedukke som er vant til og la de beste spillerne bli solgt... hmmmm. er radz her for og tjene penger mon tro!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

ar9

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1450 på: Februar 05, 2018, 17:55:03 »
Skjønner ikke hvorfor vi ikke har litt is i magen. Fortsatt noen dager på å gjøre et valg her..
 Zidanes dager i Real er nok snart talte. Luis Enrique er vel også ledig.

Enig, da hadde vi virkelig snakket. Høy gansje er heller ikke så skummelt da det kun er snakk om 1 mann.
Men de har ikke erfaring i Championship da..

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1451 på: Februar 05, 2018, 17:55:54 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Men hva mener du om denne ansettelsen da? Tydelig signal at klubben skal tiltrekke seg gode spillere og skal rykke opp? Eller spiller det overhodet ingen rolle for deg hvem som skal trene denne klubben?
Hvilken ansettelse? Så vidt jeg vet er ingen ansatt ennå. Jeg skal komme tilbake til hva jeg mener når ny mann er på plass. Akkurat her var jeg opptatt av at det er unødvendig å spamme forumet med negative dommedagsprofetier basert på rykter og spekulasjoner. Det burde holde å skrive det i en tråd.

Ikke lett å ikke si noe når ryktene er så store. For på vri det til den andre siden. Hvis da Ranieri hadde vært linka. Hadde du sagt det samme hvis det var 200 innlegg om hvor positivt det er.
Jeg skjønner at du synes en slik link er positivt. Men ansett denne Bottom karen. Vi taper kamper og tilskuertallet er under 20.000 etterhvert på Elland Road

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1452 på: Februar 05, 2018, 17:59:37 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Men hva mener du om denne ansettelsen da? Tydelig signal at klubben skal tiltrekke seg gode spillere og skal rykke opp? Eller spiller det overhodet ingen rolle for deg hvem som skal trene denne klubben?
Hvilken ansettelse? Så vidt jeg vet er ingen ansatt ennå. Jeg skal komme tilbake til hva jeg mener når ny mann er på plass. Akkurat her var jeg opptatt av at det er unødvendig å spamme forumet med negative dommedagsprofetier basert på rykter og spekulasjoner. Det burde holde å skrive det i en tråd.
Phil Hay har nok gode kilder. Skulle øsnke det ikke var sant...

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1453 på: Februar 05, 2018, 18:04:37 »
Han har jo vunnet Football League trophy og tatt de opp. han er vel bare rundt 40.
Står jo sånn sett ikke noe tilbake for de 4-5 tidligere trenerene vi har hatt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1454 på: Februar 05, 2018, 18:05:30 »
Han har jo vunnet Football League trophy og tatt de opp. han er vel bare rundt 40.
Står jo sånn sett ikke noe tilbake for de 4-5 tidligere trenerene vi har hatt.

Glem tidligere trenere. De oppnådde nada. Vi må ha en som oppnår opprykk

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1455 på: Februar 05, 2018, 18:06:35 »
og han har jo vært linket til Sunderland og forest. klubber på absolutt vårt nivå pr dags dato. så er jo ikke veldig uarelistisk. men som sagt, hadde jo selv håpet på et litt mer glamorøst navn.

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1456 på: Februar 05, 2018, 18:06:50 »
Han har jo vunnet Football League trophy og tatt de opp. han er vel bare rundt 40.
Står jo sånn sett ikke noe tilbake for de 4-5 tidligere trenerene vi har hatt.

Glem tidligere trenere. De oppnådde nada. Vi må ha en som oppnår opprykk

Får han samme start som han hadde med Barnsley så er det akkurat det som skjer i Mai 2018 :D

Er veldig skeptisk om det blir Hellbottom, men stiller meg bak han om det blir slik.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1457 på: Februar 05, 2018, 18:07:15 »
Fra et Barnsley-forum:

They're interested in a guy who has won 1 in 16 games and had one of the worst calendar years in the club's history results-wise in 2017? I don't believe it for a second.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1458 på: Februar 05, 2018, 18:09:10 »
Andersson - Mirror

Barring a last-minute disaster, Paul Heckingbottom will be Leeds' next manager. Events have moved quickly this afternoon and Leeds have activated his buy-out clause at Barnsley.


Joe Rawson

Told by someone close to Paul Heckingbottom #lufc have approached #barnsleyfc to talk to him about being the new Head Coach. Football insider got the TC sacking first and it looks like they made a good call with this

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1459 på: Februar 05, 2018, 18:10:21 »
men av ryktene av manageren som har sirklet siden i går er vel Grayson et alternativ da ( hvis vi hadde tatt kontakt). Grayson eller Heckingbottom?

Flores, Ranieri, Jokanovic er jo ikke et alternativ en gang. Null sjans




Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1460 på: Februar 05, 2018, 18:11:02 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Men hva mener du om denne ansettelsen da? Tydelig signal at klubben skal tiltrekke seg gode spillere og skal rykke opp? Eller spiller det overhodet ingen rolle for deg hvem som skal trene denne klubben?
Hvilken ansettelse? Så vidt jeg vet er ingen ansatt ennå. Jeg skal komme tilbake til hva jeg mener når ny mann er på plass. Akkurat her var jeg opptatt av at det er unødvendig å spamme forumet med negative dommedagsprofetier basert på rykter og spekulasjoner. Det burde holde å skrive det i en tråd.
Phil Hay har nok gode kilder. Skulle øsnke det ikke var sant...
Joda, og jeg skal ikke ta fra deg gleden ved å være negativ over noe som kanskje vil skje. Feel free.  Selv synes jeg vi har så mange reelle utfordringer at jeg har mer enn nok med å forholde meg til det som faktisk skjer.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1461 på: Februar 05, 2018, 18:11:40 »
Leeds United Live

There are reports Leeds will offer Heckingbottom offer a 'lucrative financial package' but that he is torn over the move #LUFC



Leeds United next manager live updates: Heckingbottom emerges as top target as Wolf and Silva linked - Leed...

Leeds United are stepping up their hunt for a replacement for Thomas Christiansen after opting to sack their manager last night.

Christiansen was relieved of his duties following a 35-match stint in charge, spanning eight months since his arrival at Elland Road back in June last year.


And Leeds are now intent on making a swift appointment in order to have a new man in place for the trip to Sheffield United next Saturday lunchtime.

There have already been plenty of names mentioned in connection with the vacancy, with Paul Heckingbottom now heading the list of contenders to replace Christiansen.


Steve McClaren had headed the bookies' odds this morning but is now as far out as 16/1, with Gordon Strachan briefly occupying the No.1 slot before Barnsley boss Heckingbottom was installed as favourite.

Paul Heckingbottom becomes bookies' favourite for Leeds United job as new name enters the frame

Follow live updates with us throughout the day as we bring you all the latest news in the hunt for a new manager.

Key Events

Paul Heckingbottom 'is now number one choice' 15:59
The latest odds - Heckingbottom favourite 13:49
WATCH: Leeds United's manager search - the latest 12:23
McClaren and Stam ruled out 11:59
So who's left after McClaren? 10:22
17:02

Heckingbottom 'facing big decision'

The Independent say Leeds want to finalise a deal for Paul Heckingbottom this week but the Barnsley boss faces a big decision.

They claim the compensation clause in his new contract would be no obstacle to any move and that LUFC will offer him a ‘lucrative financial package’ to try and secure his services.

However, despite appreciating the chance to manage a club the size of Leeds, they say he is extremely grateful for the opportunity he was given at his boyhood club.

We reported earlier the club want to make an appointment within 48 hours so the hierarchy will want an answer either way very soon.

(Image: Getty Images Europe)
16:21

More fan reaction

However some are not as impressed




16:19

Fans react to Heckingbottom news

The news that Paul Heckingbottom is now first choice has got fans talking, and so far the response seems quietly positive





16:07

Would Heckingbottom leave Barnsley?

There is also the issue of whether Paul Heckingbottom would be willing to leave his boyhood club


16:04

Heckingbottom has 'done well with young and inexperienced squad'

His recent record with Barnsley is now coming under scrutiny amongst sceptics on social media.

Here are some words in his defence



15:59Key Event

Paul Heckingbottom 'is now number one choice'

Paul Heckingbottom is Leeds’ first choice to be their new boss it is now being reported.

The Yorkshire Evening Post and a number of other outlets say they the club are trying to tie up a deal as quickly as tonight for the Barnsley manager, who http://leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/paul-heckingbottom-release-clause-revealed-14248518 which he only signed last week.

What do you make of that Leeds fans? Would you be happy with him?

(Image: Birmingham Mail)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1462 på: Februar 05, 2018, 18:14:35 »
Twitter

Took a Barnsley side void of confidence in League 1, 18th and achieved promotion in the same season!

Hourihane, Bree, Winnall, Fletcher, Roberts, McDonald, Kent all left.

No funds to replace.

Rejected Forest/S’land this season.

Running Barnsley on NIL, very impressive.

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1463 på: Februar 05, 2018, 18:15:52 »
Bryn Law

If it’s Paul Heckingbottom for Leeds, that does have the look of a promising appointment. He’s a bright, young manager who’s served a good apprenticeship at Championship level. I’d imagine Barnsley fans are raging though? Just signed a new deal there..

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1464 på: Februar 05, 2018, 18:18:59 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1465 på: Februar 05, 2018, 18:20:41 »
Phil Hay

Leeds United's first choice for the head coach's job - Barnsley manager Paul Heckingbottom. Looking to get a deal done tonight. #lufc

as appointments go, it has to work. Can't afford for this one to go wrong and I appreciate why people are concerned by this appointment on the face of it. All I know is that a lot of people in the game speak very highly of him.

again, purely because there are plenty of people (many of them without a dog in this fight) who see potential in him. The idea of Heckingbottom being a two-bob coach with no business being anywhere near this job doesn't tally with his reputation in the game.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1466 på: Februar 05, 2018, 18:22:14 »
Det jeg frykter ved et ukjent navn er de spillerne som er verdt å satse på, ja de vil da vekk fra en klubb uten ambisjoner. Ved å ansette Dr Who, ja da er det et tydelig signal på manglende ambisjoner, Men håper Jon R har rett med at det kommer et navn opp fra hatten i 12 time.
Men viktig at det er en som spillerne har hørt om før

auren

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1467 på: Februar 05, 2018, 18:22:49 »
Mannen hater Leeds. Merkelig om styret ansetter han. Fra Waccoe:

Very strange choice this after last weeks bad decision. How can you employ a man who, not 3 months ago, said he hated us. We were towing the line in the programme notes this weekend of only wanting players who wanted to play for Leeds, Forshaw turned down more money etc etc.
 
How can this kid turn round to the players and question their loyalty and commitment when he signs for a club he openly hates the week after signing am improved deal. His talent aside (if you think he is good or not) how can anyone think this is a great idea - do our owners not get the bigger picture in all this We are Leeds and this is not what we should be doing.
 
Hope he turns us down, but I for one will not be backing a man, who openly hates us and used his hate to fire up his own fans and failed!!!


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1468 på: Februar 05, 2018, 18:24:29 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han har tydeligvis ikke sett på tabellen i championship denne sesongen...44 baklengs på 30 kamper...hurra

Heldigvis så kan Eirik litt mer om CC en deg og de aller fleste her inne.  Men det må da gå ann å si at man er skeptisk, ønske lykke til å se hva som skjer i stedet for denne slakten? Det er faktisk mulig at dette kan gå bra også.

Jeg er skeptisk og overasket over valget hvis det blir han. Men desto morsommere hvis det lyktes.

Hvis det stemmer at Barnsley har storspilt under han, men mistet mange viktige spillere som dem ikke har erstattet så er det ikke så unaturlig at det har gått trått i år.

Han oppfyller noe av det vi har skreket etter her inne da. Han er ung og fremadstormende, Engelsk og kjenner ligaen og offensiv spillestil.


Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1469 på: Februar 05, 2018, 18:25:25 »
Nå har vi messet i lange tider om at vi må ha en manager med kjennskap til engelsk fotball og Championship.
Når vi endelig er i ferd med å finne en slik så starter hylekoret igjen  ;D

PS! Jeg er selv en skeptiker ved en eventuell ansettelse av Hellbottom.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."