Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #30 på: Februar 01, 2012, 14:15:57 »
PS: En annen ting er om Warnock og Bates i det hele tatt er en mulig kombinasjon utover 14 dager.  ::)

Tenker du at Bates må ha 14-dagers returrett?

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #31 på: Februar 01, 2012, 14:35:13 »
PS: En annen ting er om Warnock og Bates i det hele tatt er en mulig kombinasjon utover 14 dager.  ::)

Tenker du at Bates må ha 14-dagers returrett?

Jepp! 14 dagers retur og angrerett, og det for begge parter. Omtrent lik den som gjelder for kjøp og salg på internett.
Jon R.

Kenneth

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #32 på: Februar 01, 2012, 15:00:09 »
For all del ikkje Warnock. Brown kaptein,inn med 30+ spelarar og "hoof ball". Har fått resultat i Champions ship før,men kritisk til den langsiktige tenkinga med Warnock som sjef.
 

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #33 på: Februar 01, 2012, 15:04:56 »
Neil Redfearn
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #34 på: Februar 01, 2012, 15:28:06 »
For all del ikkje Warnock. Brown kaptein,inn med 30+ spelarar og "hoof ball". Har fått resultat i Champions ship før,men kritisk til den langsiktige tenkinga med Warnock som sjef.

Warnocks viktigste oppgave må være å få oss opp så raskt som mulig!  Bare slik kan vi unngå å miste alle våre beste spillere og bare slik kan vi blitt kvitt Bates, som må være det viktigste langsiktige målet akkurat nå.

Idag er vi et middelmådig Championship lag uten egen bane og treningsanlegg som har en klart synkende fanbase. Merkevaren Leeds United svekkes for hver dag med Bates ved roret. For de nyere generasjoner av fotballsuppottere er Leeds United i beste fall hva Derby og Nottingham Forest er for min generasjon. Alt vi eier er noen halvgode fotballspillere og et svært dårlig rykte. Kun ved et opprykk vil vi være interessante nok for evnt nye eiere er jeg redd. For meg vil Warnock være et verktøy for å bli kvitt Bates og dessverre et ganske stygt et.
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #35 på: Februar 01, 2012, 15:29:33 »
Warnock kan nok "redde" sesongen, kortsiktig min favoritt, men neppe noe langsiktighet nei. Et "ekteskap" mellom Bates/Warnock blir i alle fall ikke kjedelig, spørs om Kong Bates tør å ha en sånn opprørsk manager.

Noen andre kandidater:

Poyet tilbake hadde jo vært knakenes kjekt, men må kjøpes fri.. Det samme må Dougie Freedman, virker som en kjempemanager.

Di Matteo har vært sjef for forsvar verre enn våres, så han løser kanskje ikke allverdens. Chelsea-assistent er vel en mer lukrativ jobb uansett.

Karl Robinson gjør jo en lynkarriere i MK Dons, kanskje litt tidlig enda (31 år), men han er jo et ganske klart PL-prospekt.

Neil Redfearn er vel en kar som har større ambisjoner enn å være ungdom/reservelagstrener, blir spennende å se hvordan han griper oppgaven, om ikke en erstatter allerede står klar i kulissene.
« Siste redigering: Februar 01, 2012, 15:35:54 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

euphor9

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #36 på: Februar 01, 2012, 15:36:02 »
Ray Wilkins, Gianfranco Zola?,Paolo De Canio,   Vet ikke hvem jeg ønsker.


http://www.skybet.com/betting/football/manager-specials/t10002896.html

Mr. Leeds

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #37 på: Februar 01, 2012, 15:37:52 »
Gus Poyet! Har tro på at han kunne få til noe. Men Brighton satser så sjansen er nok liten for at han kommer tilbake.

La oss i alle fall unngå Wise og Verry Terrables!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #38 på: Februar 01, 2012, 15:38:07 »
Etter som dette er en ønskeliste setter jeg opp navn jeg ønsker i Leeds, uavhengig av hvor de er nå.
1) Jose Mourinho
2) Kjetil Rekdal
3) Ståle Solbakken
4) Ole Gunnar Silskjær
5) Ukjent tysker med jerndisiplin. Vi trenger en Bismarck i sjefsstolen.
6) Claudio Ranieri

Jeg ville heller hatt Martin O'Neill enn de du ramser opp der. Tror han klarer å få stallen vår til å yte i motsetning til SG.

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #39 på: Februar 01, 2012, 15:42:35 »
Gordon Strachan er en mann med usedvanlig høy integritet. Han følger garantert med på hva som skjer i "gamleklubben" og hvordan dens fremste talsmenn fremstår utad. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at han vil være manager under Ken Bates.
Jon R.

asLeeds

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #40 på: Februar 01, 2012, 15:44:20 »
Gi oss ein med "BALLA". Som våger å ta opp kampen med Bates!!
DALHEIM WHITES

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #41 på: Februar 01, 2012, 15:45:34 »
Gordon Strachan er en mann med usedvanlig høy integritet. Han følger garantert med på hva som skjer i "gamleklubben" og hvordan dens fremste talsmenn fremstår utad. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at han vil være manager under Ken Bates.

Sikkert ikke, men dette kan jo fremtvinge endringer hos bukken både når det gjelder styring og åpning av sekken....., jada, sikkert ikke, men det er jo lov og håpe!

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #42 på: Februar 01, 2012, 15:47:44 »
Kjetil Rekdal er selvfølgelig drømmen. Strachan har mey å revansjere etter tulleprosjektet med Boro, mye har han vel lært også!
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #43 på: Februar 01, 2012, 15:48:09 »
Det er det samme hvem de ansetter. Vi har overlevd Dennis Wise. Da overlever vi hvem som helst.
- Leif Olav

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #44 på: Februar 01, 2012, 15:48:23 »
Kanskje Howson ville blitt hvis SG hadde blitt sparket før?? Damn you Bates!

euphor9

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #45 på: Februar 01, 2012, 15:49:37 »

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #46 på: Februar 01, 2012, 15:51:33 »
Da tenker du på Ståle Solbakken kanskje ? sitter ikke trygt han heller i jobben . artig tanke, hva med Rekdal ?

Har ikke Rekdal uttalt at han aldri kan tenke seg å ta over Leeds? Eller var det Sollid?
- Leif Olav

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #47 på: Februar 01, 2012, 15:54:53 »
Da tenker du på Ståle Solbakken kanskje ? sitter ikke trygt han heller i jobben . artig tanke, hva med Rekdal ?

Har ikke Rekdal uttalt at han aldri kan tenke seg å ta over Leeds? Eller var det Sollid?
Var det ikke Fagermo som uttalte at det var hans største drøm, å være trener for Leeds?

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #48 på: Februar 01, 2012, 15:57:56 »
Greit at Fagermo er Leedsfan, men mannen er uspiselig kvalm fyr!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #49 på: Februar 01, 2012, 15:58:40 »
Greit at Fagermo er Leedsfan, men mannen er uspiselig kvalm fyr!
Tenker du på lavkarboen hans nå?

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #50 på: Februar 01, 2012, 16:02:25 »
Hele mannen hele personligheten  >:( Han stiller i klassen under Scum manager  you know who !

Leif Egil

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #51 på: Februar 01, 2012, 16:02:54 »
Personlig har jeg alltid hatt sansen for Strachan og det ville vært et utrolig "boost" for Leeds om han hadde kommet inn - gjerne med gode gamle Batty som assistent. Da hadde ihvertfall innsatsen blitt 100%!:)
 

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #52 på: Februar 01, 2012, 16:03:11 »
Ikke at Strachan har imponert sånn super voldsomt som manager, unntak Celtic perioden.
Tja, er man i Celtic er sjansene 50/50 for å lykkes. Men Strachan fikk sikkert kjenne trøkket fra fansen på pulsen. Derimot vet jeg lite om hvor aktiv styreformennene i Glasgow er. Kan de matche Bates?

I Celtic var han den første på en god del år som vant serien tre ganger rad (var vel bare to før han som hadde oppnådd dette). Hans eneste ripe i lakken var vel tapet mot Bratislava, og at han ikke vant serien en fjerdegang på rad, men det kan man nesten ikke forvente.

Når det gjelder styreformann i Celtic så tror jeg han hadde Brian Quinn, han er vel ikke helt enkel å ha med å gjøre. Styreformennene der er kjent for å være gnien på pengeposen. Fun fact, Celtic Park ble bygd for noe så lite som 30.mil£ rundt 96 og den har en kapasitet på 60.000 :o, ikke så mye dyrere en Lerkendal. Styreformannen da (en annen en Quinn) skulle vistnok være en ordentlig gjerrigknark, og de cut corners overalt. Resultatet er at den ser helt jævlig ut innvendig.

Uansett, vet ikke om Gordon er klar med en gang etter M'boro fadesen?

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #53 på: Februar 01, 2012, 16:06:29 »
La oss i alle fall unngå Wise og Verry Terrables!

Terry f**kin' Vennables  ;D

at vi ansatte han når vi prøvde å  nå CL, for en katastrofe. Der har du rask.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #54 på: Februar 01, 2012, 16:07:35 »
Greit at Fagermo er Leedsfan, men mannen er uspiselig kvalm fyr!
Bitter Bergenser?

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #55 på: Februar 01, 2012, 16:15:21 »
Bergenser! tar meg 1time å kjøre hvis jeg ville se odd spille hjemme . Har bodd i Vestfold hele mitt liv, er Viking fan , men er heller ikke noen Hareide fan ! ;)

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #56 på: Februar 01, 2012, 16:20:50 »
For all del ikkje Warnock. Brown kaptein,inn med 30+ spelarar og "hoof ball". Har fått resultat i Champions ship før,men kritisk til den langsiktige tenkinga med Warnock som sjef.
I leeds hverken kan eller vill man tenke langsiktig .Bates er problemet det vill vår nye manager smertlig få erfare .
 

Oggy

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #57 på: Februar 01, 2012, 16:22:49 »
Greit at Fagermo er Leedsfan, men mannen er uspiselig kvalm fyr!

Er vel bare Martin Andresen som kan måle seg i forhold til kvalm type...
Oggy

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #58 på: Februar 01, 2012, 16:22:50 »
Fagermo har en spesiell personlighet. Er selv ikke fan av han, men har ikke noe hat. De eneste som har pleid å hate mannen er bergensere.

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #59 på: Februar 01, 2012, 16:23:51 »
Poyet ville vært glimrende ,men han har det vell bra i brighton .