Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331426 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #60 på: Februar 01, 2012, 16:24:57 »
Personlig har jeg alltid hatt sansen for Strachan og det ville vært et utrolig "boost" for Leeds om han hadde kommet inn - gjerne med gode gamle Batty som assistent. Da hadde ihvertfall innsatsen blitt 100%!:)

Pressekonferansene blir i det minste en fest under Strachan.  :)
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #61 på: Februar 01, 2012, 16:30:08 »
Hva med Gary McAllister? Nei, jeg tror det er på tide å få inn en med minst mulig tilknytning til klubben. Det er på tide å slutte med å koke suppe på "gammel moro".

Jeg ønsker meg noe nytt og spenstig og at klubben tør satse for en gangs skyld. Fanken heller, glemte at vi må slite med Kenneth Bates.  :-\
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #62 på: Februar 01, 2012, 16:31:38 »
MODERATOR!

Blank_File

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #63 på: Februar 01, 2012, 16:33:32 »
Hvis dette er så kynisk som det virker av Why-Lie-Kenneth, så kan vi bare glemme å få en trener vi ønsker oss.

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #64 på: Februar 01, 2012, 16:34:36 »
Gi oss ein med "BALLA". Som våger å ta opp kampen med Bates!!
Tror du virkelig at bates vill annsette noe annet en en nikkedukke ???.
Hvem vet kansje grayson hadde fått nok og sa i mot gammern .
 

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #65 på: Februar 01, 2012, 16:34:43 »
Hvis Bates virkelig var julenissen så ville Martin O'Neill stått utenfor ER, bare synd at han kom nå nylig til Sunderland...

SveinArve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #66 på: Februar 01, 2012, 16:37:39 »
1.Strachan
2.Bruce
3.Rekdal
4.Solskjær
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #67 på: Februar 01, 2012, 16:42:32 »
1.Strachan
2.Bruce
3.Rekdal
4.Solskjær

Rekdal har jo et fantastisk hjerte for klubben, men frykter vi hadde endt opp med Ã…lesund-rask straks vinduet åpnet for nye kjø ... eh ... lån.
 

pedro

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #68 på: Februar 01, 2012, 16:45:31 »
Ligger i kortene at Neal Warnock overtar. Sikkert kapabel til og ta oss opp allerede dette året og det ville vært flott. Må allikevel inrømme at vemmeligere fyr finnes knapt nok. Er han derimot så vemmelig at vi skal takke nei til et opprykk? Definitivt nei, vi må opp i år ellers blir det tunge tider fremover. Med det spillermateriell vi innehar pr dato tror jeg NW tar oss rett opp!
Leedsomaniac

SveinArve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #69 på: Februar 01, 2012, 16:50:34 »
Warnock kan sikre oss opprykket til sommeren, åsso sparker vi han og får inn en skikkelig manager til PL :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

J-R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #70 på: Februar 01, 2012, 17:03:06 »
Keiko..

ØBS

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #71 på: Februar 01, 2012, 17:08:13 »
Jeg har tidligere ytret ønske om O'Neill som førstevalg og støtter Vonsiggy og fmtj.  Nå er det dessverre for sent, men det har jo gått an å kjøpe fri managere tidligere...

Jeg synes også Strachan er et spennende emne.  Noen som vet hva han driver med om dagen og hvor han gjør det?
LUSCOS-hilsen
ØBS

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #72 på: Februar 01, 2012, 17:08:59 »
1. Gus Poyet
2. Lee Clark
3. Neil Warnock
4. Gordon Strachan
Pontus ❤

Hobben

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #73 på: Februar 01, 2012, 17:19:41 »
1. Claudio Raneri
2. Gus Poyet
3. Billy Davies
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #74 på: Februar 01, 2012, 17:21:03 »
Mourinho !  ;)

Aner ikke hvem jeg ønsker å ha inn. Det må ihvertfall være en manager med autoritet og en klar spillestil.

Hallgi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #75 på: Februar 01, 2012, 17:21:54 »
Auch, eg trur desverre ikkje problemet ligg ved Grayson, det har tross alt gått rette veien under hans management, selv med KB baki der.., Og kor latterlig er det ikkje å sparka ein manager dagen etter transfer deadline?? Da får den nye manageren iallfall ingen mulighet til å begynne bygge opp laget!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

stefan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #76 på: Februar 01, 2012, 17:22:15 »
Folk som tror at en anstendig manager overtar etter Grayson må ta seg en bolle krydret med realiteter. Dette kan fort bli som da Blackwell fikk sparken og i rykket ned. >:(
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #77 på: Februar 01, 2012, 17:25:49 »
Vet ikke hvem jeg vil ha men disse vil jeg ikke ha!

* Avdanket italiener
* Avdanket italiensk dverg
* Sheffield avskum

Dylan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #78 på: Februar 01, 2012, 17:29:54 »
Hva med Duncan Ferguson??

SveinArve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #79 på: Februar 01, 2012, 17:34:44 »
Det må være en manager som har ryggrad nok til å stå opp mot Bates og kreve både det eine og det andre. Det lureste for manageren vil være å få på plass sånne ting før man skriver under for Smurfepappa, altså i kontrakta. At man skal ha så å så med kapital, klare ansvarsområder osv..

Om Bates går med på dette er en annen ting, men dersom det evt 1.valget hans krever litt så kan det godt hende Bates firer litt på krava for å få inn den personen. Tiden vil vise.

Noe jeg fort tror kan skje, er at Redfearn vinner neste kamp og får fortsette fram til sommeren, for så å bestemme seg for manager når man ser i hvilken divisjon man spiller i neste sesong.... Billigst det siden Redfearn allerede er ansatt....
« Siste redigering: Februar 01, 2012, 17:36:43 av SveinArve »
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Hallgi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #80 på: Februar 01, 2012, 17:38:35 »
Oi, det ryktes at David O' Leary er sett i bilen med ein mulig agent i Harehills Lane der i Leeds no..
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #81 på: Februar 01, 2012, 17:45:17 »
Oi, det ryktes at David O' Leary er sett i bilen med ein mulig agent i Harehills Lane der i Leeds no..

Får håpe at det ikke skjer. Han er vel ikke kjent for å ta rask til gull. Han kjøper istedet gull og håper at det blir sånn noe lund bra.

ArneS

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #82 på: Februar 01, 2012, 17:47:54 »
Bare han har greie på defensiv organisering er mye gjort.  Det er jo noen ledige der ute nå som sikkert vil ta jobben på kort sikt.  Tror i likhet med mange andre at det kan være greit å ha en nå som gjør en jobb ut sesongen, og så få inn en permanent når neste sesong starter - uavhengig av divisjon.
Den 17. mann

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #83 på: Februar 01, 2012, 17:48:14 »
Først vil jeg gjenta at Bates allerede har prøvd å ansette Neil Warnock!

Sitat
Warnock was replaced by Mark Hughes last week, but his availability will have been noted by Bates. He once tried to ­appoint him manager of Chelsea after Warnock had led Notts County into the top flight.

Warnock turned down Bates, but the chance to take over at Elland Road could be one too good for him to reject.

Vil jeg så ha ham?
Nei, jeg frykter at han fort legger seg ut med spillere og vi kan fort selge alt arvesølvet vårt (Snoddy, to name one) fordi han ikke går overens med sjefen...Bates vinner ingen venner, men det gjør sannelig ikke Warnock heller! Se bare på alt Joey Barton hadde ut av seg (på twitter) da Warnock nylig ble sparket, det var ikke mye rosende omtale der, nei...
At vi nå ansetter Warnock, er ikke usannsynlig. Og på kort sikt, kan det være bra. Han kan odne opprykk, det har han vist før. Men noen langtidsløsning, neppe!

...av realistiske kandidater tror jeg at jeg hadde gått for slike som Poyet og Sheridan. Sheridan vet jeg lite om som manager, mens i Poyet ville vi fått en som hadde gitt oss en harmonisk spillegruppe, som dro sammen, og han har da fått mye ut av Brighton.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kjell Skjerven

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #84 på: Februar 01, 2012, 17:53:47 »
Ifoelge Bryn Law i SSN saa er ikkje Neil Warnock blitt kontaktet.
Side before self,every time.


LEO

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #86 på: Februar 01, 2012, 18:03:12 »
Drillo  ;D

Hva med Joe Jordan  ???



 

sveifors

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #87 på: Februar 01, 2012, 18:06:49 »
Jeg vil ikke ha en BOF (boring old fart) , men en ung moderne manager med gode kunnskaper og ikke minst et godt nettverk og som har en klar fotballfilosofi.

Trenger ikke være et "stort" navn, men heller en som er sultren til å skape seg et "stort" navn.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bwirum

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #88 på: Februar 01, 2012, 18:06:52 »
Jeg har gjort mitt av kjefting fra tribunen på Fagermo jeg, men at the end of the day så er han bare en som står opp for laget sitt, og det står det respekt av. Man kan like eller ikke like mannen, men en del av kommentarene her er lavmål...

Han er en dyktig trener, ingen tvil om det når du ser på hva han faktisk har fått ut av Odd Grenland, men er redd for at han nok ikke hadde gått så bra i tospann med Bates. Han heller. ;D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

bwirum

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #89 på: Februar 01, 2012, 18:13:19 »
men det har jo gått an å kjøpe fri managere tidligere...
Hahahaha!!!



... for det var en spøk, ikke sant?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)