Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331553 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #990 på: Juni 08, 2014, 18:49:57 »
Dumt spørsmål, men vil en coach tjene mindre enn en manager? Med mindre ansvarsområde, mener jeg.
Vil det være lettere (billigere) å sparke en coach og et mindre apparat som følger med.? :-\ :-\
Noen som vet?? Sparking av managere har jo blitt en dyr hobby etterhvert!!
« Siste redigering: Juni 08, 2014, 18:51:48 av Josch »

stian

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #991 på: Juni 08, 2014, 19:41:46 »
Etter ryktene om Hockaday, Dolan og forsåvidt Festa og Carbone, høres Gary Mac rent fristende ut. Skulle nesten tro det var med vilje...

Kanskje den godeste Cellino kjører det gamle "Wife acceptancy factor"-trikset på oss for å få oss til å tro at vi har fått vårt eget førstevalg?? "Se her, Kjære, la oss se på denne 100 tommers TV'n først, så kan du avgjøre om den lille 80-tommeren kanskje duger for oss".

Erik M

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #992 på: Juni 08, 2014, 19:56:37 »
Glem det med managerrollen. Den er gammel nok til å bli erstatta. La coachen/treneren konsentrere seg kun om det sportslige. Så får heller Cellino hente inn de spillerne han vil og dettevil da lette jobben til coachen
Bare det sportslige? Coach/manageren får ansvar for et lag han selv ikke får være med å rekruttere.  Dette er opplegg for sparking hver eneste sesong for at ikke Cellino selv skal komme i dårlig lys.  Ekstremt dårlig modell, mener jeg.  Drit i hvilken tittel vedkommende har, men han som "bare" har ansvar for det sportslige må få plukke ut arbeidshestene sine selv.


Selvsagt vil en såkalt Coach få muligheten til å påvirke Cellino. Dette funker i ethvert topplag på kontinentet. Så hvorfor skal det ikke funke for Leeds. Se bare på Real. Hvor ofte er det Angelotti bestemmer hvem som skal hentes inn

Jeg håper inderlig du har rett.  Er klar over at modellen i Europa ofte er annerledes enn i England.  Sparke-statistikken til Cellino skremmer meg.  Jeg ønsker så sterkt en stabil, framgangsrik periode for klubben og tviler voldsomt på at den starter nå..
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #993 på: Juni 09, 2014, 15:25:13 »
Hvorfor vil man ha McAllister tilbake, fikset det jo ikke i League One, hvorfor da tro at at han skal
gjøre det bedre på et høyere nivå. ?

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #994 på: Juni 09, 2014, 16:27:24 »
Glem det med managerrollen. Den er gammel nok til å bli erstatta. La coachen/treneren konsentrere seg kun om det sportslige. Så får heller Cellino hente inn de spillerne han vil og dettevil da lette jobben til coachen
Bare det sportslige? Coach/manageren får ansvar for et lag han selv ikke får være med å rekruttere.  Dette er opplegg for sparking hver eneste sesong for at ikke Cellino selv skal komme i dårlig lys.  Ekstremt dårlig modell, mener jeg.  Drit i hvilken tittel vedkommende har, men han som "bare" har ansvar for det sportslige må få plukke ut arbeidshestene sine selv.


Selvsagt vil en såkalt Coach få muligheten til å påvirke Cellino. Dette funker i ethvert topplag på kontinentet. Så hvorfor skal det ikke funke for Leeds. Se bare på Real. Hvor ofte er det Angelotti bestemmer hvem som skal hentes inn

Jeg håper inderlig du har rett.  Er klar over at modellen i Europa ofte er annerledes enn i England.  Sparke-statistikken til Cellino skremmer meg.  Jeg ønsker så sterkt en stabil, framgangsrik periode for klubben og tviler voldsomt på at den starter nå..
Der har du et stort poeng!! Sparke-statistikken til Cellino! Selvsagt vil Cellino ha en coach som det er rimeligere/lettere å sparke hvis det går skeis. En manager med hele apparatet blir mye dyrere å ansette/sparke. Den mannen er ikke født i går. Han forbereder seg på sparke en og annen coach  i årene fremover. Dette er et økonomisk trekk. Selvsagt. Så spørs det hvem som vil jobbe under slike forhold. Jeg venter i spenning!! :D :D :D
« Siste redigering: Juni 09, 2014, 16:29:17 av Josch »

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #995 på: Juni 09, 2014, 16:31:59 »
Begynner å bli på tide med en løsning. Hva han kalles bryr jeg meg lite om? Mer hva stillingsinstruksen sier.
 

Gufrias

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #996 på: Juni 09, 2014, 17:11:38 »
Begynner å bli på tide med en løsning. Hva han kalles bryr jeg meg lite om? Mer hva stillingsinstruksen sier.
Det tror jeg ikke vi noen sinne får vite. Da bortsett fra at det er en coach, ikke en manager.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #997 på: Juni 09, 2014, 17:41:22 »
Begynner å bli på tide med en løsning. Hva han kalles bryr jeg meg lite om? Mer hva stillingsinstruksen sier.
Det tror jeg ikke vi noen sinne får vite. Da bortsett fra at det er en coach, ikke en manager.

Har vært forferdelig stille rundt hvem som skal ansettes.     Phil Hay og Adam Pope har ingen snøring om hvem denne tredje kandidaten er.           Men de mener fortsatt at en ansettelse vil komme innen de neste dagene

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #998 på: Juni 09, 2014, 17:52:52 »
Hookerday, McAllister og Dolan?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #999 på: Juni 09, 2014, 18:43:54 »
Hookerday, McAllister og Dolan?


Ser ut som den tredje er Dolan.

With #ReadingFC declining to comment on speculation about Eammon Dolan being named new #lufc head coach do you think he's agreed to join?

Reading staying tight lipped over future of Dolan. READING are declining to comment

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1000 på: Juni 09, 2014, 19:29:05 »
Er forundra hvis vi ikke har en ny coach/manager på plass innen Tirsdag

Hvilken tirsdag var det du tenkte på igjen?  ;)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1001 på: Juni 09, 2014, 20:06:23 »
Er forundra hvis vi ikke har en ny coach/manager på plass innen Tirsdag

Hvilken tirsdag var det du tenkte på igjen?  ;)

Lurer på det samme selv jeg ;)

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1002 på: Juni 09, 2014, 23:04:34 »
"Phil Hay
‏@PhilHayYEP
#lufc head coach latest in tomorrow's YEP. Eamonn Dolan very close to the job. Definitely has Cellino's favour. "

Among the people I'm speaking to, Hockaday is still not being ruled out. But Cellino seems to have a very high opinion of Dolan. #lufc
« Siste redigering: Juni 09, 2014, 23:10:46 av Leedsgutt »

Sleivind

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1003 på: Juni 09, 2014, 23:13:06 »
Dolan, McAllister og Hockaday, må innrømme jeg hadde sett for meg noe mer spenstig enn akkurat de.

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1004 på: Juni 09, 2014, 23:39:14 »
Dolan, McAllister og Hockaday, må innrømme jeg hadde sett for meg noe mer spenstig enn akkurat de.

Enig. Aldri hørt om de to andre her
 

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1005 på: Juni 09, 2014, 23:57:00 »
Eamonn Dolan, vår nye coach. Vil at laget sitt skal spille ballen langs bakken i hurtig tempo og være offensivt.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1006 på: Juni 10, 2014, 07:30:45 »
Eamonn Dolan, vår nye coach. Vil at laget sitt skal spille ballen langs bakken i hurtig tempo og være offensivt.


Ny frelser med fortid i Reading. Kan dette virkelig stemme?
 

Cherry

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1007 på: Juni 10, 2014, 11:36:20 »
Eamonn Dolan, vår nye coach. Vil at laget sitt skal spille ballen langs bakken i hurtig tempo og være offensivt.


Ny frelser med fortid i Reading. Kan dette virkelig stemme?

Merk: "COACH"....det er slik Cellino vil ha det...en han kan styre....aldri hørt om denne karen - men bra CV i Reading for alt det som det er verdt ???
 

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1008 på: Juni 10, 2014, 11:43:09 »
Jeg synes det høres fornuftig ut med Coach, en som kan konsentrere seg om fotballen og så kan manager Cellino konsentrere seg om alt det "utenomsportslige".

Hvis Cellino vil at en coach skal være på treningsfeltet hver eneste dag og jobbe med kontinuerlig forbedring av enkeltspillere og lagspillet så høres det bra ut.

Nå vet jeg ikke hvordan spillerne har vært fornøyd med McD/Gibbs på treningsfeltet, men jeg vet at de ikke var fornøyd med Warnock og Co.

Slik sesongen utartet seg under McD så kan jeg ikke tenke meg at det var så veldig glød i treningene.

Hvis Dolan er en Coach som er fotballfaglig sterk så hvorfor ikke??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1009 på: Juni 10, 2014, 12:00:46 »
HVIS det er slik at Cellino skal leke manager og bestemme spillermateriell og en coach skal danse etter gitaren til cellino så blir jeg meget bekymret. Dette er en modell jeg overhodet IKKE har noe tru. Selvsagt funker det "bedre" i real madrid 0.l som kan velge å vrake i verdenstoppen av spillere. Men i leeds tror jeg dette blir katastrofe. Men så tror jeg samtidig det ikke er så svart på hvitt. En  trener MÃ… seff få ha innflytelse på verktøyet sitt! Alt annet er skandale! Seff skal en eier få være med å ta avgjørelse på spillere og det sportslige, men det må jo gjøres i enighet med coach og den som driver de på treningsfeltet. Frykter en lang periode med sparking av coacher og lite kontinuitet. Måtte Cellino motbevise. Skeptisk!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1010 på: Juni 10, 2014, 12:43:54 »
HVIS det er slik at Cellino skal leke manager og bestemme spillermateriell og en coach skal danse etter gitaren til cellino så blir jeg meget bekymret. Dette er en modell jeg overhodet IKKE har noe tru. Selvsagt funker det "bedre" i real madrid 0.l som kan velge å vrake i verdenstoppen av spillere. Men i leeds tror jeg dette blir katastrofe. Men så tror jeg samtidig det ikke er så svart på hvitt. En  trener MÃ… seff få ha innflytelse på verktøyet sitt! Alt annet er skandale! Seff skal en eier få være med å ta avgjørelse på spillere og det sportslige, men det må jo gjøres i enighet med coach og den som driver de på treningsfeltet. Frykter en lang periode med sparking av coacher og lite kontinuitet. Måtte Cellino motbevise. Skeptisk!

Det er kjedelig hvis Cellino skal ansette en leder med mer fotballkunnskap enn han selv, og så skal Cellino diktere selv hva som skal gjøres. Er det virkelig noen som tror at Cellino er så enkel?

Jo bedre det går, jo mindre innblanding av Cellino. Jo dårligere det går, jo mer innblanding. Ikke helt perfekt, men jeg tror vi vil måtte leve med dette.

At Cellino kvalitetssikrer spillere som skal inn har jeg nesten null problemer med, se på alt det dårlige vi har signert de siste 10-12 årene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1011 på: Juni 10, 2014, 12:55:11 »
Enig at han seff bør kvalitetssikre. Enhver leder skal gjøre det. Så lenge han IKKE signerer uten rådføring med coach. Ã… mener at han bare skal gjøre det beste ut av det. Blir litt som om sjefen min skulle valgt mine verktøy på jobb istedetfor meg som skal bruke dem daglig. Det er nesten en umulig oppgave for en trener mener nå jeg ihvertfall. Funker som sagt når man kan velge av de aller beste, men det kan ikke leeds desverre. Nei, jeg håper å tror Cellino IKKE er så enkel. Men hans sparking av managere betrygger meg ikke og kan ses i sammenheng med et slikt scenario. Men tida vil vise. Dette blir jo mest spekulasjoner foreløpig da, fra oss alle ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1012 på: Juni 10, 2014, 15:59:20 »
Uff, har en dårlig følelse med hele denne Coach jakten. Slik det ser ut nå, velger vi altså på en hylle på midten-som vanlig >:( Jeg hadde håpet at Cellino skulle hyre en italiensk manager, samt hente noen spillere fra Serie A. N å ser det ut til at vi nok en gang får en grå trener, og så kommer det vel noe rask rekende som muligens kan slå til. Det er ingenting foreløpig som tilsier en plass blant de 6 beste >:(
Trodde Cellino var en handlingens mann....bytte ut McDermott med Hockaday liksom?jaja ::)

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1013 på: Juni 10, 2014, 17:55:36 »
Uff, har en dårlig følelse med hele denne Coach jakten. Slik det ser ut nå, velger vi altså på en hylle på midten-som vanlig >:( Jeg hadde håpet at Cellino skulle hyre en italiensk manager, samt hente noen spillere fra Serie A. N å ser det ut til at vi nok en gang får en grå trener, og så kommer det vel noe rask rekende som muligens kan slå til. Det er ingenting foreløpig som tilsier en plass blant de 6 beste >:(
Trodde Cellino var en handlingens mann....bytte ut McDermott med Hockaday liksom?jaja ::)

Du fikk din mann Cellino, bange anelser allerede?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1014 på: Juni 10, 2014, 18:26:49 »
Uff, har en dårlig følelse med hele denne Coach jakten. Slik det ser ut nå, velger vi altså på en hylle på midten-som vanlig >:( Jeg hadde håpet at Cellino skulle hyre en italiensk manager, samt hente noen spillere fra Serie A. N å ser det ut til at vi nok en gang får en grå trener, og så kommer det vel noe rask rekende som muligens kan slå til. Det er ingenting foreløpig som tilsier en plass blant de 6 beste >:(
Trodde Cellino var en handlingens mann....bytte ut McDermott med Hockaday liksom?jaja ::)

Du fikk din mann Cellino, bange anelser allerede?
hehe, Cellino er ikke MIN mann ;)
Dette var veldig enkelt: Cellino eller absolutt katastrofe. Together Leeds? Yeah right....GFH ga fullstendig blanke.Jeg ønsket meg også en milliardær fra West Yorkshire, men han finnes bare i våre drømmer. Nå var det Cellino som kom..javel,har ikke bange anelser, men synes dette virker noe rart med hele Coach opplegget ;)

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1015 på: Juni 10, 2014, 20:16:00 »
Uff, har en dårlig følelse med hele denne Coach jakten. Slik det ser ut nå, velger vi altså på en hylle på midten-som vanlig >:( Jeg hadde håpet at Cellino skulle hyre en italiensk manager, samt hente noen spillere fra Serie A. N å ser det ut til at vi nok en gang får en grå trener, og så kommer det vel noe rask rekende som muligens kan slå til. Det er ingenting foreløpig som tilsier en plass blant de 6 beste >:(
Trodde Cellino var en handlingens mann....bytte ut McDermott med Hockaday liksom?jaja ::)

Du fikk din mann Cellino, bange anelser allerede?
hehe, Cellino er ikke MIN mann ;)
Dette var veldig enkelt: Cellino eller absolutt katastrofe. Together Leeds? Yeah right....GFH ga fullstendig blanke.Jeg ønsket meg også en milliardær fra West Yorkshire, men han finnes bare i våre drømmer. Nå var det Cellino som kom..javel,har ikke bange anelser, men synes dette virker noe rart med hele Coach opplegget ;)

Du ønsker/ønsket deg en utopi? Forklarer jo alt det..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1016 på: Juni 10, 2014, 20:30:25 »
Director of Football Nick Hammond said: “Reading FC are aware of the interest of another Championship club in our Academy Manager Eamonn Dolan. Eamonn is an integral part of our club and is under contract to Reading Football Club. Eamonn has done an incredible job since taking over from Brendan Rodgers and we hope he will be a big part of our club for many years to come. He has a fantastic relationship with our Manager Nigel Adkins and we do not welcome any approaches from any club for our key staff. We hope this is the end of the matter.”

Glem  Dolan.               

Ble tidligere sagt at dette var den tredje kandidaten som var på intervju, men han kan da ikke ha fått lov av Reading å gå i intervju med Cellino ?                 Dermed så er den tredje kandidaten fortsatt uklar.

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1017 på: Juni 10, 2014, 22:58:22 »
@sport_simon: Have to say... pretty impressive that (Dolan's) Reading won U21 Premier Lg, beating Chelsea, Arsenal & Man City in final 3 ties... #lufc
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1019 på: Juni 11, 2014, 06:10:39 »
Tror mye av tanken til Cellino om en ny Coach. Ja det er å ha en coach som satser på ungdommen. På en måte litt lik  det vi hadde med O`Leary før han fikk frie tøyler til å signe hvem han enn ville