Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #930 på: Juni 03, 2014, 17:40:10 »
Phil Hay @PhilHayYEP  ·  3h
Another one for the yet-to-asked list - Paolo Di Canio's agent says he's had no approach from #lufc about the vacant manager's job.

And another one - Gianfranco Zola's agent, Fulvio Marrucco, says Zola's had no contact about the job at #lufc either.


Cellino sa tidligere 2-3 dager siden at " i have 10 coaches to see"         ... betyr dette at han har avtalt med de 10 trenerne, eller at han skal kontakte ?

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #931 på: Juni 03, 2014, 17:56:44 »
Phil Hay @PhilHayYEP  ·  3h
Another one for the yet-to-asked list - Paolo Di Canio's agent says he's had no approach from #lufc about the vacant manager's job.

And another one - Gianfranco Zola's agent, Fulvio Marrucco, says Zola's had no contact about the job at #lufc either.


Cellino sa tidligere 2-3 dager siden at " i have 10 coaches to see"         ... betyr dette at han har avtalt med de 10 trenerne, eller at han skal kontakte ?
Det betyr nok at Cellino bare bløffer ;)
Vi ender vel opp med en ukjent italiener som danser etter Cellinos pipe tenker jeg ;D

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #932 på: Juni 03, 2014, 18:04:24 »
Phil Hay
And another one - Gianfranco Zola's agent, Fulvio Marrucco, says Zola's had no contact about the job at # either.

3:31pm - 3 Jun 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #933 på: Juni 03, 2014, 18:24:45 »
Hvis Hockaday ansettes er det vel et bevis for at Cellino vil ha en liten trener og ta de viktige managerbeslutningene selv!
Det blir ikke Hockaday (for et navn forresten!!) Det blir en som Cellino kjenner. Kanskje han kjenner Joe Jordan fra tiden i Italia (80-tallet). Joe Jordan blir ny Leeds-trener, vil noen håpe. Han snakker jo italiensk.! + engelsk + skotsk!  :) Det MÃ… bli et navn som kan uttales på italiensk!!!!! ;D

Andersen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #934 på: Juni 03, 2014, 20:25:20 »
Kanskje klubben skulle tenke litt utenlandsk ? tror ikke MC kjenner så mange engelske trenere som er ledige på markedet. Hva med en italiensk, spansk , eller fransk ? Tror klubben hadde hatt godt av litt utenlandsk fotballfilosofi.

Torpe-do

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #935 på: Juni 03, 2014, 22:41:57 »
Moderator:

Hvorfor har vi to topics på emnet..?

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #936 på: Juni 03, 2014, 22:50:32 »
Moderator:

Hvorfor har vi to topics på emnet..?

Forumet er delt i synet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #937 på: Juni 03, 2014, 23:57:19 »
Phil Hay @PhilHayYEP  ·  3h
Another one for the yet-to-asked list - Paolo Di Canio's agent says he's had no approach from #lufc about the vacant manager's job.

And another one - Gianfranco Zola's agent, Fulvio Marrucco, says Zola's had no contact about the job at #lufc either.


Cellino sa tidligere 2-3 dager siden at " i have 10 coaches to see"         ... betyr dette at han har avtalt med de 10 trenerne, eller at han skal kontakte ?
Det betyr nok at Cellino bare bløffer ;)
Vi ender vel opp med en ukjent italiener som danser etter Cellinos pipe tenker jeg ;D
Jeg tror vi skal ta disse sitatene med en klype salt. Ã… ta en italiener på ordet, eller veie hans ord på gullvekt,  tror jeg blir feil. Dette er nok et spill som Cellino kjenner bedre enn de fleste (sparket og ansatt ca 30 managere!). Han vil selvsagt ansette en mann han stoler 100% på, som snakker samme språk (bokstavelig og overført betydning), enig i spillestil, som kan hente inn 2-3 spillere raskt, enighet om spillerbudsjett, personlig kjemi osv. Cellino har rett i at  BMD ble "lurt" da han ble ansatt på feil premisser. Leeds gikk på sparebluss det neste året vedr transfers.

Sannsynligvis blir det en italiensk trener med Serie A erfaring, kjent i Italia. Carbone blir det "engelske bidraget" som nr 2. ;)





Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Superfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #939 på: Juni 05, 2014, 12:59:04 »
Hvorfor ikke Bob Bradley eller Ronny Deila? Kan du trene landslaget til USA/Egypt og Celtic bør du vel også kunne håndtere Leeds?

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #940 på: Juni 05, 2014, 13:27:26 »
Hvorfor ikke Bob Bradley eller Ronny Deila? Kan du trene landslaget til USA/Egypt og Celtic bør du vel også kunne håndtere Leeds?

Sjelden lurt å ansette en fan, men Rekdal enten man liker han eller ikke, men han kunne gjort en god jobb.

"coaching i verdensklasse"

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #941 på: Juni 05, 2014, 13:34:38 »
Rekdal og Deila er fine forslag, men er vel heller tvilsomt at Cellino kjenner noe til de...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #942 på: Juni 05, 2014, 14:44:17 »
Trond Sollied e nu en bedre trener en de to. Men det bli nok ingen Norsk trener/ manager i Leeds. Lukter Italiener lang vei denne prosessen

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #943 på: Juni 05, 2014, 14:48:34 »
Vil på det sterkeste være uenig i at Sollied er bedre enn Deila. Men det får nå tida vise. En mann jeg gjerne skulle sett i leeds men jeg unner ikke Deila noe så vondt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #944 på: Juni 05, 2014, 14:49:51 »
BENITO CARBONE ‏@carbobenny10  3m
Before we decide for any player we must to choose the new English manager .. The president is clever to doit , we are in good hands ..

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #945 på: Juni 05, 2014, 14:56:49 »

Retweetet av Phil Hay

BENITO CARBONE@carbobenny10  ·  7 min

Before we decide for any player we must to choose the new English manager .. The president is clever to doit , we are in good hands ..



the new English manager.......?    ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Mr. Leeds

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #946 på: Juni 05, 2014, 15:56:03 »

Retweetet av Phil Hay

BENITO CARBONE@carbobenny10  ·  7 min

Before we decide for any player we must to choose the new English manager .. The president is clever to doit , we are in good hands ..



the new English manager.......?    ::)
Også morsomt at han ikke har fått med seg at den nye rollen blir COACH :)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Erik_

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #947 på: Juni 05, 2014, 17:39:51 »
Sjelden lurt å ansette en fan, men Rekdal enten man liker han eller ikke, men han kunne gjort en god jobb.

"coaching i verdensklasse"
Rekdal har vel blitt spurt tidligere om han kunne tenke seg å være trener i Leeds, og har vært meget lunken til det nettopp pga. at han er supporter. Fagermo derimot, han hadde nok hoppet på hvis han fikk sjansen... ;)

Uansett er det på tide at noe skjer snart.

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #948 på: Juni 05, 2014, 18:11:41 »
Massimo Cellino has told Sky Sports that he has turned down a bid for Ross McCormack & plans to interview three British coaches. #lufc

Cellino - "I am meeting three British coaches for talks on Saturday and want to get someone in place soon." #lufc

"I have always said I wanted a British coach for this club, I am a man of my word and that is still the case." #lufc

"I want someone to take care of the preparation of the team,the training, the tactics and so on...#lufc

"Not the recruitment or the contracts, which I will take care of. The job is a coach, not a manager, which is an important difference" #lufc


Dere ser jeg hevet teksten på "Not recruitments"  (han mener overganger?)          Hva er deres tanker ?             tror ikke det er mange som vil trene en klubb der eieren bestemmer hvem han skal kjøpe
« Siste redigering: Juni 05, 2014, 18:21:13 av Leedsgutt »

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #949 på: Juni 06, 2014, 08:54:02 »
Massimo Cellino has told Sky Sports that he has turned down a bid for Ross McCormack & plans to interview three British coaches. #lufc

Cellino - "I am meeting three British coaches for talks on Saturday and want to get someone in place soon." #lufc

"I have always said I wanted a British coach for this club, I am a man of my word and that is still the case." #lufc

"I want someone to take care of the preparation of the team,the training, the tactics and so on...#lufc

"Not the recruitment or the contracts, which I will take care of. The job is a coach, not a manager, which is an important difference" #lufc


Dere ser jeg hevet teksten på "Not recruitments"  (han mener overganger?)          Hva er deres tanker ?             tror ikke det er mange som vil trene en klubb der eieren bestemmer hvem han skal kjøpe

Nja. Vet ikke helt. Så lenge denne treneren er klar over ansvarsfordelingen går det nok greit, men det blir nok neppe en Coach med mye manager-erfaring som kommer inn. Blir nok en type alla Hockaday / Redfearn, som har vært trener / assistent-trener. Finnes jo mange slike ukjente coacher.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #950 på: Juni 06, 2014, 09:33:56 »
Gary McAllister er en av 3 britiske trenere som skal intervjues om jobben!

Adam Pope ‏@APOPEY  6 min
#lufc I understand that club legend Gary McAllister is one of the 3 British coaches to be interviewed by Massimo Cellino for the Leeds job.

BBC Radio Leeds ‏@BBCLeeds  8 min
EXCLUSIVE: We understand that #lufc legend Gary McAllister is 1 of the 3 British coaches to be interviewed tomorrow for coaches job at club

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #951 på: Juni 06, 2014, 09:42:44 »
Gary McAllister er en av 3 britiske trenere som skal intervjues om jobben!

Adam Pope ‏@APOPEY  6 min
#lufc I understand that club legend Gary McAllister is one of the 3 British coaches to be interviewed by Massimo Cellino for the Leeds job.

BBC Radio Leeds ‏@BBCLeeds  8 min
EXCLUSIVE: We understand that #lufc legend Gary McAllister is 1 of the 3 British coaches to be interviewed tomorrow for coaches job at club

Uten å vite helt hans resume og evner som manager, så får ihvertfall jeg stjerner i øynenene!  :) En av mine store helter!
Marching On! 4276

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #952 på: Juni 06, 2014, 09:47:45 »
Gary McAllister er en av 3 britiske trenere som skal intervjues om jobben!

Adam Pope ‏@APOPEY  6 min
#lufc I understand that club legend Gary McAllister is one of the 3 British coaches to be interviewed by Massimo Cellino for the Leeds job.

BBC Radio Leeds ‏@BBCLeeds  8 min
EXCLUSIVE: We understand that #lufc legend Gary McAllister is 1 of the 3 British coaches to be interviewed tomorrow for coaches job at club

Uten å vite helt hans resume og evner som manager, så får ihvertfall jeg stjerner i øynenene!  :) En av mine store helter!

Vel, han gjorde ingen god jobb da han sist var manager for oss i L1. Dandy fotball i bakgårdsligaen funket dårlig. På bakgrunn av dette så tror jeg ikke dette er løsningen for Leeds. Men det ser ut til at Cellino tar en Bates og velger Macca for å tekke fansen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #953 på: Juni 06, 2014, 09:54:15 »
Samtidig er det en del av meg som også ønsker Macca tilbake til Leeds. Han er jo en levende legende! Good old Gary Mac!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #954 på: Juni 06, 2014, 10:08:20 »
Ser forresten Moyes er på utkikk etter ny klubb..  Vi liker jo skotte(r)! ;) Kanskje han er en av de Britiske managerene som blir intervjuet i helgen? CL med det første blir det ikke... Men fin hevn på MU kan det jo bli  ;D

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/moyes-har-takket-nei-til-to-jobbtilbud/a/23223593/



Marching On! 4276

samadhi

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #955 på: Juni 06, 2014, 10:19:07 »
Samtidig er det en del av meg som også ønsker Macca tilbake til Leeds. Han er jo en levende legende! Good old Gary Mac!  :)

auren

Enig. Han gjorde ingen stor opptreden som manager resultatene tatt i betraktning.
Likevel så stod han for en spennende spillestil der ballen ble spilt langs bakken,
men den spillende fotballen falt igjennom i L1 eller kanskje var den ikke godt nok utført.
Nå hadde han vel ikke all verden med ressurser heller da han blant annet måtte til til forsterkninger som Paul Telfer...

Likevel er det verdt å nevne at det var han som hentet Snodgrass og Becchio, og det var han som lot Delph få sjansen i startelleveren.

Kanskje hadde det funket med Gary McCallister som Coach og Cellino & co i managerrollen,
eller kanskje er det bare jeg som er for nostalgisk  :)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #956 på: Juni 06, 2014, 10:21:35 »
Gwyn som hentet Snodgrass og Becchio?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #957 på: Juni 06, 2014, 11:25:32 »
Det var vel en grunn til at også Mcallister  fikk fyken !?  :(  hvorfor ikke tenke non britisk denne gang ? tror klubben hadde hatt godt av det !

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #958 på: Juni 06, 2014, 11:32:17 »
Det var vel en grunn til at også Mcallister  fikk fyken !?  :(  hvorfor ikke tenke non britisk denne gang ? tror klubben hadde hatt godt av det !

Cellino har bestemt at det skal være en britisk coach.
Han har 3 kandidater han skal intervjue.

Men enig med deg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #959 på: Juni 06, 2014, 12:50:42 »
@PhilHayYEP: BBC linking McAllister to #lufc job, and Popey knows his stuff. It's a fact that McAllister and Cellino shared a box at York Races on May 16


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."